-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
MadMancs
veterán
válasz KRoli92 #60528 üzenetére
Biztos.
Apósékat rendszeresen megvágták mert lapkernél fizettek. Októberben voltam velük üzletben más okból, akkor mondta a csaj. Azóta úgy fizetik és rendben van nekik epack. Lényeges hogy kártyával kell, kp esetén ugyanúgy nem teljesül epack.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Diák66
őstag
válasz KRoli92 #60528 üzenetére
Régen utalással fizettem nekik a számlát, az jól működött, epack is rendben van vele. A megjegyzés rovatba kell az azonosítót írni, annyi a kényelmetlensége. Legutóbb már a weblapjukon fizettem, de az egyszer meghiusult. Most a simple appal fogok majd fizetni, ha sikerül. Majd kiderül.
-
addikt
-
KRoli92
tag
válasz KRoli92 #65626 üzenetére
Ez egy flottás előfizetés, 1990 Ft a havidíj, készülék törlesztőm 1200 Ft. Így lenne 3190 Ft, de mivel volt egy 20.000 Ft-os előlegem, ezért a 4.hónaptól az 1990 Ft havidíjból lett 1240 Ft, minden hónapban ennyi jött, + az 1200 Ft készülék törlesztő. De ez a legutolsó számla már nem tartalmazza az előleget, korábbi számlákban mindben fel volt tüntetve. De a korábbi számlákhoz már hozzá sem férek, ami emailben jött korábban, az jelszavazva van, nem tudom megnyitni. Az eszámla meg megszünt, de emailben nem küldték el a korábbi számláimat, pedig a honlapon azt írták valahol, hogy emailben elküldik az összes korábbani számlát. Gondolom ez így nem valami törvényes, hogy nem férek hozzá a számláimhoz, előlegemnek sincs nyoma a számlán...
[ Szerkesztve ]
-
MadMancs
veterán
válasz KRoli92 #65626 üzenetére
Igen.
Szerdán vagy csütörtökön megérkezett a júliusi számla, pénteken befizettem, és fura is volt hogy azonnal könyvelték, már nincs a napokig tartó folyamatban lévő befizetés, persze magát a pdf et csak ma tudtam letölteni, így az a része nem változott.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Gubu0101
veterán
válasz KRoli92 #65626 üzenetére
Nekem 190ezer előleget,havi 3-4000-el írnak jóvá és még csak 1 év telt el Jövőre letelik a hűség,akkor mondom is le,így utalhatjak majd szépen vissza a maradékot
…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless MacBook Air M1 iPad Air iPhone 14 Pro Max Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…
-
Boond
addikt
válasz KRoli92 #65626 üzenetére
Ha jelszavas számlád van, akkro vagy az emailben leírják, mi alapján tudod megnézni. Vagy korábban küldtek egy jelszót, amivel meg tudod nézni... (ha egyik sincs meg, ügyfélszolgálatot keresd, gondolom tudnak segíteni, merre hogyan tovább)
És ne emailt írjál, hanem hívd fel őket... (emailre 30 nap mire válaszolnak, maximum kb, nem vmi gyors csatorna).
Pedig törvényes... legalábbis, biztosítótól kezdve stb-ig, mindenki így küldi.
-
#20221952
törölt tag
válasz KRoli92 #65646 üzenetére
Ennél a szolgáltatónál minden elképzelhető.
Én például azt sem tudom, hogy hogyan fogom kifizetni az utolsó számlát, mert - függetlenül attól, hogy nem képesek szolgáltatni - én azért tartanám a jogkövető magatartást, de ha nem kapok számlát, akkor nem tudom, hogy ennek hogyan tegyek eleget ... -
#96954208
törölt tag
válasz KRoli92 #65717 üzenetére
Semmi baj nincs az elidegenítéssel: nagyid fog kapni egy ajánlott postai levelet, amiben az fog állni hogy "valaki" kérte az elidegenítést. Amennyiben 30 napon belül nem mond ennek ellent, úgy az elidegenítő nevére kerül a szám a rajta lévő összeggel együtt.
Nem adnak új sim kártyát ha a nevedre veszed.
És ha személyesen akarod csinálni, a másik félnek nem kell ott legyen veled: pont erről szól az elidegenítés.[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
válasz KRoli92 #65717 üzenetére
" Próbáltam az én nevemre, de valami elidegenítést ír, mivel érzékeli a rendszer, hogy nem az én nevemen van,"
Erre gondoltam én is, de ennek semmi jelentősége. (Akinek a nevén van, arra is azt írta 1-2 hete nekem).
Közben kiderült, hogy én írtam el vmit, és erre is így reagált a rendszer - hiba üzenetként... ami elég félre vezető... de mire erre rájöttem már min 3 adategyeztetést meg csináltam 3 különböző személlyel...Végül voda fiókot regisztráltam, a telefonszámnak (nálam volt, nem volt gond). És az ottani adatokat írtam be, azt elsőre elfogadta. Ez egy opció.
2. Opció, hogy vagy Bemész egy direkt vodás üzletben (nem partner üzlet), és elmondod, mi a gondod, miben tudnak segíteni... Vagy megvárod, (és próbálod megfelelő időpontban hívni őket), hogy ez és ez a problémád. amire figyelj, a biztonsági kód 5 jegyű, az legyen meg, mert különben nem fognak foglalkozni veled... - nálam itt bukott el az ügyfélszolgálatos történet, pedig segítőkész volt, mikor elmondtam, mi a gondom... és segített is volna... de arra a számra már a kutya sem emlékszik... (ezután jött az ötlet, hogy regisztrálok voda fiókot, ott tuti írja).
Vmilyen módon bizonyára megoldható. (van egy olyan opció is, hogy átváltod, havidíjasra, aztán vissza kártyásra, később/nevedre.)
"gondolom ebben az esetben letiltanák a kártyát, és újat postáznának nekem?!.... "
Tudomásom szerint nem postáznak újat, ha nincs egyeztetés, a szerződés, automatikusan semmis.
(legalábbis, én már direkt hagytam elveszni számot, és nem jött másik kártya, levélben stb). Így a rajta lévő összeg is elveszik.Mindenképp minél előbb vedd fel a kapcsolatot, az illetékesekkel. Normálisan mond el a problémádat + a biztonsági kód amit írtam... ha ez nincs, akkor talán csak meghatalmazással lehet intézkedni... - de ebben nem vagyok biztos, nem minden esetben fogadják el.
"Kisz..ja a f...t a Vodafone. "
Pont most írt valaki a Telekom topicba is, pont ugyan ilyen problémával... Az is kiderült, hogy vmi idei nyári módosítás miatt kérik a lakcímet... Ergo nem a vodafone szívat téged (vagy szopat, ahogy tetszik), hanem csak az előírásokat tartják be."Nemrég családban szintén veszett egy szám...több ezer forinttal, mert nem küldtek sms-t a szükséges adategyeztetésről, sem emailt... "
Ezt nem tartam valószínűnek. Mindig kapok sms-t, és emailt, nem is egy számra. Sőt az applikációban is írja. (érdemes össze vonni a kártyákat egy fiókba). Korábbi években több sms-t / emailt figyelmeztetést is kaptam írtak.
De én pl már össze írtam egy exel táblába, kb mikor melyik hol tart (felhasználási időben, adategyeztetésben) - felhasználási idő hiányában is megszűnhet egy kártya 30 napon túl.
"Igazi r*hadék társaság lett a Vodafone."
Szuper, hogy lehet kit utálni... de a felhasználó is hibás ebben azért egy "picit" legalább nem gondolod?
(ha nem foglalkozik egyáltalán ezzel).Ha elkap a rendőr, hogy lejárt a jogsid, mit mondasz, nem küldtek értesítést?
"Számhordozásnál gondolom szintén veszik az összeg?"
Másik szolgáltatónál is ugyan ez a probléma fel fog merülni... ráadásul nem tudom az adategyeztetésre van-e bármilyen hatása... -
KRoli92
tag
válasz KRoli92 #65735 üzenetére
Ez nem egyedi eset, hogy nem jön sms. Facebookon többen írják ezt, hogy nem kaptak sms-t. [link]
Korábban a Vodafone fiókban sem írták, hogy adategyeztetés szükséges, tavaly még biztos hogy nem. Nem probléma, hogyha figyelni kell erre, csak mivel eddig sms jött, nyilván nem írtam, és belecsúszhat az ember hogy elfeledkezik róla és ugrik a telefonszám, ami nem valami kellemes meglepetés... -
Boond
addikt
válasz KRoli92 #65735 üzenetére
Tudtommal egy felhasználónak 10 feltöltős száma lehet (összesen, bármely szolgáltató összegét nézve).
A voda fiókba, teljes hozzáférést, adva tudod korlátlanul összevonni a fiókokat. Ez pedig úgy kell csinálni, hogy a Nagyi fiókjából meghívod magadat megadód a saját emailedet) - akkor kapsz egy üzenetet emailben, amire rákattintva be kell jelentkezned a fiókodba, majd ott megjelenik egy ablak, hogy elfogadod-e a felkérést - el kell fogadni, azt követően, már oldalt meg fog jelenni, a nagyi fiókja is névvel, a saját számaid alatt baloldalt. Erről az eseményről, a nagyi email fiókjában is lesz majd egy üzenet, hogy sikeresen megtörtént (nem ez a szöveg de ez a lényege)- Ezzel viszont továbbra is ő a tulajdonosa, csak hozzáférést ad a kezeléshez.
Amúgy a nagyi fiókjában azt is látod, mikor jár le az adategyeztetés ideje. Mert nekem pl amit kiküldtek üzenetet, hogy 60 napom van rá, az aug. 20-án járt volna le, de a fiókban meg október 20-ír. Általában 2-3 hónappal korábban már jelzi a voda, az adategyeztetést.Amúgy én csak a voda oldalán lévő adatokat másoltam be, "biztos ami biztos" alapon, mert eddigre már több próbán túl voltam... - késő este, akkor gondoltam talán nem terhelt vagy ilyesmi... de lehet ettől független. pár nappal később meg akadozott az oldal nappal és este is.
"Két telefonszám van a fiókom alatt, meg ennél az adott számnál is ez az email cím van megadva, szóval igazából nem értem."
Nekem is azonos email van meg adva, a 4 számból 3-nál. de ez nem volt gond. (nem mind az enyém).Fb-s belépéses dologgal nem tudok segíteni. De ha emailt cserélnél, azt javaslom, telefonszámmal + jelszóval lépj be voda fiókba, és ott probáld cserélni az email címet - nagyinál (ha ott van a nem létező email).
" de csak tölt, és semmi, nem megy tovább a sikerre."
Hány percet vártál? én várnék vele, 10-15-öt is, háthaAmúgy ha meg van a biztonsági kód, akkor könnyebben tudsz ügyfélszolgálaton ez ügyben eljárni (ez 5 jegyű szám, ha nem lett változtatva, akkor a szerződésén ott van, lehet megtalálod a voda fiókban és/vagy változtatni is lehet, meg kell nézni.) Ennek birtokában könnyen kell menjen az ügyintézés.
Másik opció, hogy felhívod őket, elmondod, hogy mi a helyzet. És hogy erre mit fognak mondani, miben tudnak segíteni. Hogy sikeres legyen az egyeztetés. Ha úgy van egy képet is feltölthetsz, vagy "linkelhetsz nekik" pl link rövidítő cím bemondásával akár: https://tinyurl.hu/ -n tudsz készíteni rövid linket.
De lehet ha végig viszik a folyamatot ők is látják... egy telefont megér.
" gondoltam előtte elputtózom, hát a mobil lottó szolgáltatás sem működik."
Ez nem újdonság. itt is írnak róla."Ez nem egyedi eset"
Előfordulhat, a családban rendszeresen jön, meg magamtól is szoktam követni... időről időre... (volt, hogy pont jókor, mert ugye, a egyenlegfelhasználási időt is figyelni kell).[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
-
Gubu0101
veterán
válasz KRoli92 #66018 üzenetére
Nekem is van 34ezer,ennek orulok,legalabb aprilisban le tudom mondani majd az elofizetest Eddig 3000-4000 ft-al vontak,sose kopott volna el
…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless MacBook Air M1 iPad Air iPhone 14 Pro Max Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…
-
Boond
addikt
-
4Grider
nagyúr
válasz KRoli92 #66713 üzenetére
Az adategyeztetés hiánya miatti megszüntetés nem egyenlő a feltöltés hiányában történő megszűnéssel. A törvény az utóbbi esetén teszi lehetővé a megmaradt egyenleg visszafizetését az előfizetőnek. Az előfizetőnek és nem a meghatalmazottjának.
Az előfizető panaszt tehet a helyzet miatt, úgy talán vissza tudja szerezni az egyenleget.
Adategyeztetés hiányában az előfizetést a szolgáltató azonnal köteles megszüntetni. -
-
asdf_
veterán
válasz KRoli92 #66722 üzenetére
Felmész erre az oldalra: https://www.nyilvantarto.hu/ugyseged/OkmanyErvenyessegLekerdezes.xhtml
Ha betűről betűre(!!!) beírva az adatokat (különösen a tiedet, aki nem régi személyivel rendelkezik) azt mondja, hogy érvényes, akkor két eset lehet:
- a voda rendszere szar
- elgépeltek valamitA tied biztos jó lesz, egyeztess le azzal online, még van 2 napod, úgy, hogy az ezen az oldalon már leellenőrzött és elfogadott adatokat copypasteled át a voda webes adatbeviteli oldalára, így semmi hiba és elgépelés nem lehet benne, tehát jónak KELL lennie, mert a voda pont ugyanebből az adatbázisből ellenőrzi vissza, ami pedig az egyik helyen átment, annak át kell mennie a másikon is.
[ Szerkesztve ]
-
KRoli92
tag
válasz KRoli92 #66729 üzenetére
Beléptem a My Vodafoneba, Eddig 2021.10.31 volt az adategyeztetés határideje. Most 2021.11.21. Valószínűleg kitolták a határidőt. Akkor így még van egy kis idő. Gondolom a személyi csere sem megoldás, addig nem valószínű hogy elkészülne az új...My vodafoneban leellenőriztem a személyi számot, náluk AU-VII után szünet van, a személyiben meg egy pont. Lehet ez lesz a hiba. Próbálkozom online, ha nem sikerül sehogy sem holnap hívom őket.
-
asdf_
veterán
válasz KRoli92 #66735 üzenetére
A személyiben AU-VII.****** formátumban van, a nyilvántartó oldalán úgy fogadta el , Hogy AUVII******, se pont se szóköz a 6db szám előtt.
Egyszerre csókoltatom az államigazgatást, hogy ami papíron ez, az diigtálisan már az, és a vodafone-t, akik(nek ügyintézői) nem tudnak erről vagy mondjuk tőlük teljesen rejtve az ellenőrzés során egy szoftveres rutinnal nem fordítják automatikusan A formátumről B formátumra a bevitt adatot, majd pedig _ez után_ küldik el egyeztetésre (neadjisten ha a régi személyik formátuma nem kozisztens a nyilvántartásban, akkor pedig nem ellenőrzik le kétszer is, egyszer így, egyszer meg úgy).
Az ilyenek miatt (is) egy halom fos ez az ország, hogy semmi nem úgy működik, mint ahogy kéne.[ Szerkesztve ]
-
viktorhu
veterán
válasz KRoli92 #66737 üzenetére
Azért ez egyrészt borzasztóan nem méltó a vodafone-hoz, hogy production-ba kiengednek egy ennyire nem működő rendszert, másrészt meg annyira nem ismeretlen a nagyvállalati világtól, hogy senki nem meri bevállalni a go live tolását, mert elképesztő összegeket elköltöttek a projektre (semmirekellő tanácsadók hadával, meetingekkel, projekttervekkel, munkából a projekt miatt kivont emberekkel stb.), és inkább mindenki úgy csinál, mintha minden a tervek szerint ment volna, és az alkalmazottak meg az ügyfelek szenvedik el a következményeket, miközben a management elegáns vacsorával ünnepli a go live sikerét.
-
Boond
addikt
válasz KRoli92 #66733 üzenetére
"Beléptem a My Vodafoneba, Eddig 2021.10.31 volt az adategyeztetés határideje. Most 2021.11.21. Valószínűleg kitolták a határidőt."
Azt nem tudom kitolták-e, de észrevettem, hogy tényleg nem fix, hanem a korábbi adategyeztetés időpontja az új. Bár, mondjuk furcsa, ha előre, és nem vissza mozog..." "Kérlek, ellenőrizd a bevitt adatokat. Példa: 123456AA""
Azt is állítsd be hogy miről egyezteted/ ha van más okmány azt használd/használhatód.[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
válasz KRoli92 #66737 üzenetére
" Személyesen sem tudták megcsinálni az elidegenítést, 1270-en sem, se én nem tudom online megcsinálni. "
Nem tudom, miért elidegenítéssel szenvedsz, amikor adat egyeztetni kéne. Ügyfélbiztonsági kódot bemondtad, amikor felhívtad őket és kérték? (szerződésen található). De vhogy asszem lehet cserélni is.
-
Boond
addikt
válasz KRoli92 #66745 üzenetére
Szerintem mindegy milyen igazolványa van, ha egy ügyintéző nem tudja megoldani, akkro tovább adja a problémát egy technikusnak.
Nálam még a leállás előtt 1-2 hónappal vettem észre, hogy amit beállítottam, az még sem úgy van. Tovább adták technikusnak megoldották, meg még kompenzációt is kaptam. De az nem adategyeztetés volt.
" ahogy a saját adataimat írom be, utána kiírja, hogy elidegenítés szükséges,mivel érzékeli "
Már többször írtam, hogy ez kamu, augusztusban 3 személy adatait írtam be az egyik kártyára, mindre elidegenítést írt, pedig közte volt a tulaj is. Én végül a my voda fiókból bemásolva az adatokat tudtam lezárni, de az nem régi igazolványos. Ha ezt nem próbáltad, akkor esetleg másold onnan be, hátha."Lehetetlen megcsinálni az adategyeztetést. "
Semmi sem lehetetlen. Ha így nem megy, megy másképp. Majd megoldják. Én biztos nem cseszekednék ezzel ennyit hónapokon át... -
félisten
válasz KRoli92 #72123 üzenetére
Szia!
A hűségidő lejárata előtt 3 hónappal már lehet hosszabbítani. A plusz kedvezmények (például több plusz gb-ok a csomagban) 10 hónapra járnak, így mindig a 9-10 hónap között hívom őket, megbeszéljük mie van szükségem és hosszabbítok. Nyugodtan hívhatod őket most, nincs jelentősége az "alkudozás" szempontjából. Kollégám erre a csomagra kapott 500ft-ért +2gb netet. Lehet jó kis csomagokat intézni. Gondold át mire van szükséged és légy kitartó.
[ Szerkesztve ]
-
KRoli92
tag
válasz KRoli92 #72134 üzenetére
Megkaptam ma a Realme 8 5g telefont. Viszont a gyári matrica elvágva, felette I'm secure. Check content if seal is broken or void displayed. Ez épp. Ez mennyire normális? Csak a magyar nyelvű biztonsági útmutató miatt lett elvágva hogy belerakják és került rá ez a matrica, vagy visszaküldött, használt készüléket kaptam? A két éves Huawei y6p készülék dobozán ami szintén Vodafone online shopból lett rendelve, úgyan ezzel a szöveggel ellátott matrica van, de ott nincs alatta gyári matrica, ezért sem foglalkoztam vele. Egyébként nem tűnik használtnak.köszi
[ Szerkesztve ]
-
Bl.Gyo.
őstag
-
Bl.Gyo.
őstag
válasz KRoli92 #72141 üzenetére
Akkor a készülék nem volt használva ezek szerint.
Ma kaptad meg a telót és kezdted el használni erről ír is:
1-2 nap múlva megnézed megint akkor már kiírja a mai datummal ott, külön aktiválni nem kell.
A lényeg hogy nem használták a készüléket, más miatt nyitották ki.[ Szerkesztve ]
-
zzola
félisten
válasz KRoli92 #76228 üzenetére
A 1270-en kell jelezni, hogy egyben szeretnéd kifizetni a fennálló készülékrészletet. Ezzel nem válsz jogosulttá a hálózati zár feloldására sem illetve ha bontani szeretnéd az előfizetésedet, ugyanúgy kötbérköteles lesz az akció. Külön a havidíjat előre nem lehet kifizetni, annyi tudsz tenni, hogy az accountodra fizetsz be előre pénzt és elsődlegesen ebből fogják levonni a havi számla összegét. Készpénzzel a Lapker üzletekben (Inmedio, Relay) tudsz fizetni, a 200-zal kezdődő számlafizető azonosító kell hozzá.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Eredeti - Apple USB-C kábellel és Magsafe 2 - minden típus - macbook töltő - garancia
- Macbook Pro 16" - 2020 gyártás, i9 és i7, 32/512GB, 4GB Radeon, touchbar, garancia, szürke
- Macbook Pro 15" - 2019, 8 mag i9, 32/512 GB, 4GB Radeon, 90 ciklus, garancia, doboz, szürke (65)
- Macbook Pro 15" - 2018, 6 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 83 ciklus, garancia, ezüst (02)
- Macbook Pro 15" - 2017, 4 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 99%, garancia, doboz, szürke