-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #1499 üzenetére
Hasonlít, hasonlít... De azért ez nem csak egy sima töltő azon a Vespán.
Van valami fedkomp, amire rá tudsz csatlakozni, és okostelefonon nézgetni
az aktuális fordulatszámot, nyomatékot, meg mindent. Instant get egy ilyen
"geeknek", mint én, de maga a motor sajnos (vagy szerencsére) nem jön be.De úgy néz ki, nem Vespa specifikus a dolog, hanem általános (Piaggio-nál).
-
sentinel
aktív tag
-
TommyGun
őstag
válasz longwild #1507 üzenetére
Ott elvileg az elakadás jelző szokott lenni az újabb gépeknél, vagy régebbieknél helyzetjelző/tompított kapcsoló, érdekes hogy neked üres
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
TommyGun
őstag
válasz longwild #1535 üzenetére
Az stimmel is, nekem 2003-as a burgonyám azon tompított kapcsoló van, haverom 2005-ösén már elakadásjelző, nem tudom eldönteni melyik a jobb
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #1598 üzenetére
Gondolom hosszadalmas, így csak sejtésem lehet, de nekem ez sem segít,
ha ez már tökig ki van csavarva feszesre, mert még így is iszonyat puha...
Gyári csomagom nincs. Majához még volt. Éppenséggel abban van is valami
körmöskulcs, de fene tudja, hogy jó-e. (Mindenesetre felejtős a fentiek miatt.) -
Brogyi
senior tag
válasz longwild #1621 üzenetére
Bocsi, de a dátum nem pontos. Nézd mit ír:
Range Scooters Piaggio, Vespa, Gilera, Aprilia, Scarabeo and Derbi Scooter with engine capacity of 50cc: Non compatible for use of petrol E 10 Scooter with engine capacity higher than 50cc and carburettor supply: Non compatible for use of petrol E 10 Scooter with engine capacity higher than 50cc and injection supply: Scooters Piaggio, Vespa and Gilera All compatible, except: - X9 500 - Beverly 400- Beverly 500 - Beverly Cruiser 500 (compatible from May 2008 – from chassis ZAPM3450000010306) - Beverly Tourer 400 (compatible from May 2008 – from chassis ZAPM3440000002740) - Nexus 500 (version Euro 2 NON compatible - version Euro 3 compatible) Scooters Aprilia, Scarabeo All compatible, except: - Atlantic 500 - Scarabeo 500 GT Scooters Derbi: All compatible Moto Aprilia All compatible, except: Page 1 of 2 �www.service.piaggio.com www.serviceaprilia.com www.servicemotoguzzi.com www.servicederbi.com - SL Falco 1000cc - RSV 1000cc 1998 (compatible from version of 2003) - Tuono 1000cc 2002 (compatible from version of 2006) - Shiver 750cc - RS4 50cc - RS 125cc - RX / SX 125cc - Pegaso with Rotax engine - RXV / SXV 450cc - 550cc MOTO GUZZI - V7 Classic: - V7 Cafè: - V7 Racer: - California 1100: - Nevada 750: - Bellagio: - Breva: - Norge: - Griso 850: - Griso 1100: - Griso 1200: - 1200 Sport: - Stelvio: Moto Derbi: Non compatible Compatible from chassis ZGULW0001BM115002 Compatible from chassis ZGULWA006BM112067 Compatible from chassis ZGULWB00XBM100722 Compatible for chassis with fixed ZGUKDE - ZGUKDG - ZGUKDH - ZGUKDL - ZGUKDM Compatible Compatible Compatible, except for version 750 Compatible - every engine capacity Compatible from chassis ZGULSB0016M111528 Compatible from chassis ZGULS00017M1133321 Compatible from chassis ZGULSE - ZGULSG Compatible Compatible - all the versions - Best regards, Piaggio & C. SpA Spare Parts, Accessories and Aftersales Technical Service BU Page 2 of 2 �
Seggrakéták szívni fognak. Jól éreztem.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz longwild #1626 üzenetére
Előnye és hátránya is van a bekevert alkoholnak felhasználói szempontból: Ha a gumi alkatrészek nem döglenek meg tőle, akkor viszont patyolattisztára takarítja a teljes üzemanyagrendszert, és úgy is tartja. Ha kijön az összes trutyi a tankból meg a karburátorból (sajnos eleinte okozhat dugulásokat) utána mindig is tökéletesen tiszta marad.
Autószerelő haverom "ezer éve" azt tankol a régi Suzukijába, ő mutatta egyszer, hogy milyen szép tiszta minden.[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #1784 üzenetére
Én szoktam alatta pólót hordani... Amúgy tényleg jó. Más kérdés,
hogy eséskor mennyire maradnának a helyükön a protektorok: lehet,
hogy az első ütés hárítása közben elfordulnának, és utána kakukk...
Azért a cordura kabát szorosabban a helyükön tartja őket szerintem:
ez meg rugalmas anyag; de gondolom a mérnökök gondoltak erre is. -
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #1883 üzenetére
Bezzeg a régi jó karbis + manuális szívatós az nem tud ilyet csinálni.
(Amúgy van valami magyarázatod a jelenségre, vagy tőlünk vársz véleményt?)HGabor89: AndrewTdi nemrég vett valami hasonlót. Elég jól néz ki, meg valsz
van bokavédelme is, de ha úgyis csizmát hordasz, akkor nem mindegy?[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz longwild #1896 üzenetére
Nem emlékszem már mi volt a pontos hiba, de ha jól értem az, hogy forog a kerék, leállítod, és utána nem forgatja? (Alacsonyabb alapjárat?)
Szívató jól viselkedik?
Nem szív valahol falsot? (Légszűrő összekötő gumi el szokott öregedni), esetleg a tömítéseket átnézném (féktisztító spray).DigitXT: Megoszlanak a vélemények, a hivatalos az, hogy még nincs A2 jogsim... De bizonyos vizsgabiztos szerint már így is érvényes...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
válasz longwild #1883 üzenetére
No, most már én is meg tudtam nézni a videót rendesen.
Egy dolog mondjuk elsőre feltűnt: az a furcsa kattogós hang a hajtásnál az megvan régóta? Mondjuk lehet hogy a kuplung pattog el a harangon, és azért klattyog, mert ahhoz még nem elég a fordulat hogy kinyíljon teljesen.
Az mindenesetre tény, hogy magasabb az alapjáratod újraindítás előtt - fülre viszont nem érzem olyan rettenetesnek a különbséget, hogy ettől már kússzon. Fordulatszámmérőd van? Mi a magas alapjárat értéke és mi a normál?
Szoftverfrissítést kaptál a Piaggio szervízben?
Itt is a fals-ellenőrzést javasolják a sorstársadnak.
Bár látom már máshol is feltetted a kérdést, hasonló választ kaptál
Gány-megoldásként javaslom az erősebb kuplungrugót, úgy nem fog kinyílni csak még magasabb fordulaton
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #1907 üzenetére
Ne kezdjük már itt is a baromságokat, mint régen a bohócok...
Ha már úgyis VAN rá megoldásod, mi minek tippelgessünk?
És ha mégsem volt jó, akkor miért baj, ha beírtad a "tippedet"?Vagy ez valami furcsa kvízjáték? Akkor végül is mehet! Persze!
Kérdés: hány nap alatt jött meg a vastag xenon trafó? És vajon
megoldja-e az ívfény vibrálása problémát? Pár napot várnotok
kell, de addig várom a tippjeiteket. Ja és hány éves a kapitány? -
DigitXT
félisten
-
Brogyi
senior tag
válasz longwild #2074 üzenetére
Ne add fel! Ez tipushiba lesz csak sajnos nem ismerjük. Szinte biztos hogy egy érzékelő lesz ami a motor helyzetét, fordulatszámát,hőmérsékletét nem érzékeli. Innentől érdekes a keresés. A TV szerelő öreg szakik azt mondják hogy a csőcsere meg volt most már gondolkozni kell.
Valahol olvastam a cam sensor-ról,de nem ugrik be hogy hol. Sajnos öreg vagyok és nem emlékszem pontosan. -
Brogyi
senior tag
válasz longwild #2088 üzenetére
Ja, hidegen alacsony.
Amit kcsa ír nem lehet hülyeség, mert mindkettő hőmérő, és talán mégis felcserélhető. Ha jó nem csinálsz semmit, vagy veszel egy új hőszenzort.
Nem rossz ötlet, de én bírom a hibáit. Most például sokkal jobban bosszant, hogy nem nyilik a kesztyűtartó.
Hogy a pii...ba fogok tankolni?
Nem jó a csere. Az egyik víz a másik levegő hőmérő.[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
válasz longwild #2091 üzenetére
A következőket találtam.
Víz/levegő hőmérő. Erről tudtál, és van fordulatszámmérő. Azért nem lehet kiszúrni, mert megyeget. Cserélni kell, és te már túl vagy a nagyján. A hőmérő pl. koszos, nem rossz, de rosszul mér retkesen. A fordulatszámmérő is gyanús. Minden gyanús.
Az érzékelők nem lehetnek drága cuccok, de megtalálni, szétszedni/tisztítani az nem 5 perc. Keresd meg és fülig fog érni a szád. -
DigitXT
félisten
válasz longwild #2100 üzenetére
Ez a nektek (nekünk?) való kütyü: on-the-fly mérhetsz vele, és még logolja is.
Emellett tolja ét Bluetooth-on okostelefonra, szóval lehet nézegetni is élőben.Btw. hőmérő szenzorból van pár szabványos, aztán vagy rájössz, hogy melyik,
vagy nem. De egy próbát megér. Ennek ellenére hihetetlennek tűnik, hogy egy
újraindítás nagy hirtelen megoldaná a szenzor problémáját, vagy kontakthibáját. -
DigitXT
félisten
válasz longwild #2157 üzenetére
Csak jól nézze meg, esetleg Piaggiohoz értő emberrel...
Gondolom ilyet még nem találtál, mert az alapjárat most is nagy kérdőjel...Új sebességrekord: 156 km/h Kár, hogy a GPS log nem volt bekapcsolva, de
majd legközelebb. (Ha elköltözöm, akkor lehet, hogy napi szinten járok arra.)
Új hozzászólás Aktív témák
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Milyen okostelefont vegyek?
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Óra topik
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Milyen program, ami...?
- Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
- Politika
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Babzsákfotel
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs