-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Brogyi
senior tag
válasz longwild #2165 üzenetére
Fiúk! Az egy másik szakma. Aki olvasta, hogy hogyan kell hibát keresni egy injektoros járművön azt tudja hogy az nem autószerelés és nem is motorszerelés. Talán az injektor.hu volt. Bejelentkezés meg ilyenek.
Megtalálják csak győzzed kifizetni. A műszerek, a szoftware-k nem olcsóak. A munkadíjról nem is beszélve. -
huszi.gyb
senior tag
válasz longwild #2165 üzenetére
Mert nem értenek hozzá?
Brogyi: Alapvetően egyetértek. De egy márkaszerviznek illene szerintem tartania
autómotor villamosságist tartani, a megfelelő felszerelésekkel.Sajnos kevés a felkészült szakműhely, mert horribilis pénzeket kell belefektetni (ezt most a saját bőrömön is érzem)-
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #2262 üzenetére
Most tulajdonképpen azt mondod, hogy amikor a HIDEG motort beindítod,
akkor magasabb az alapjárat a MELEG motorénál, és EZ a probléma?Injektoros motorokhoz nem értek, de egy karbi + automata szívató esetén
ez tök normális... Mi több, manuális szívatónál sem csapod vissza rögtön
amint beindult, mert le fog állni, vagy ha nem, hát gázadásra "fulladni" fog.Lehet vele játszani, hogy visszaügyeskeded a meleg alapjárat környékére
a hideg blokkot, de nem lesz stabil és tényleg fulladhat egyet kövér gázra,
ami meglepetést okoz. 1-2 km-en szerintem nem baj, ha magasabb, amíg
bemelegszik, és ha utána visszaáll, és nem marad úgy, akkor miért gond?Vagy injektorosnál ez már betegség, mert a karbis megoldás az elavult?
Én a manuális szívatót 1-2 fázisban szoktam visszavenni. Értelemszerűen
ha túl van szívatva a motor, akkor nem 1500->2000-2500 a fordulat, hanem
mondjuk 3000, ahol már nekem is nyit a kuplung, s menne a motor.
Ekkor kell egy picit visszatolni a szívatón. Aztán 40 fok fölött már teljesen.
(Ez nem vízhőmérséklet, hanem az egyik borda hőmérséklete.) 1-2 km és
tuti megvan. Főleg ha nincs nagyon hideg idő. Hidegben már jártam úgy,
hogy a 3. km-en még épp kellett volna egy pici szívató, nem jött az "erő" a
kanyarban, amikor vártam; ma reggel meg az első km-en: szóval óvatosan.
Az szar érzés, amikor a ledöntött motort gázzal vennéd ki a döntésből, az
meg ahelyett, hogy megindulna, inkább megtorpan, és esik be az ívbe, lol. -
DigitXT
félisten
válasz longwild #2267 üzenetére
A sok éneklés közben csak a lényeg veszett el. (Kutya legyek, ha nem félreérthetően írtad le.)
"Bár figyelembe kell venni, hogy a magas alapjárat a 10C körüli lehülésig teljesen megszűnik, amikor dúsítania kell az ECUnak, csak akkor marad magasan (pl kora reggeli indulás utáni néhány kmen) és egy újraindítással megoldódik." -> "Ez a mondat túl hosszú. Lehet, hogy nem is egy mondat?" by Office 2003 (De legalább rájöttem, honnan ered a beceneved.)
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #2267 üzenetére
Ha sokszor elolvasom, akkor ki tudok hámozni belőle egy olyan leírást,
hogy az ECU dúsítófokozata nem képes visszavenni, viszont ha már az
indításkor érzékeli, hogy nincs szükség a szívatásra, akkor minden OK.Magyarán: nem is biztos, hogy szenzorokat kéne nézegetni, hanem ezt
a dúsító programot. Mi alapján (nem)működik. Egy hagyományos karbis
gépen az automata szívató viszonylag egyszerű szerkezet, annak hibás
működését viszonylag könnyű diagnosztizálni. Injektorhoz nem értek.VAU-VAU...
-
csongi
Topikgazda
válasz longwild #2289 üzenetére
Még mindig nem mérted ki ezeket a szenzorokat? mindegyiknek van egy ellenállási mértéke, mérd meg hidegen meg melegen, lehet valamelyik hamis értéket adhat ki, ha már az ecut is cserélted, gondolom továbbra is egy hamis értéktől emeli meg a fordulatot. Viszont minden kontaktot nézz át. Az kevés hogy széthúzod, a csatlakozó hátuljánál is nézd meg, mert lehet az érintkező pár, tiszta, de a kábelsarunál a vezeték meg egy oxid tömeg, akkor megint csak szívás, és nem enged át kellő mennyiség áramot ergo kontatkt hiba. ezekkel kezd, szöszölős meló, ha gyanús egy vezeték vedd ki a csokiból, forraszd be vagy cseréld, akár a vezetéket is. Mondjuk úgy a vérhálózat rendbe legyen, ez az első legfontosabb lépés, és ezután jöhetnek a szervek. Lehet a szenzoron közvetlen jó értéket mérsz, de az 1méteres vezeték másik végén már nem! Nah hajrá!!!
-
kcsa
veterán
válasz longwild #2349 üzenetére
Nyilván Zax volt a jó, de volt még gonosz földönkívüli robot is. De a legjobban nekem a gonosz emberek fekete dobozos tipikusan amerikai kisfurgonja tetszett gyerekként
Kb. 5-6 éves lehettem amikor ment. Vagy még annyi se
szerk.: itt megnézhető az összes rész
[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
válasz longwild #2349 üzenetére
Már több napja eszembe jutott, hogy mindenképpen kipróbálnám a következőeket a motorodon. Indításnál mikor kialszik a diagnosztikai lámpa akkor nem önindítózol hanem kikapcsolod, majd újra be, és csak ezután indítózol ha kialudt a kontrollámpa. Így hogy alakul az alapjárat? Legalább 10 nap reggelente így indítanám, és az eredménytől függően van megoldás vagy válaszút. Persze a tendencia már látszik a harmadik után is.
Írd meg mi a helyzet az ilyen start után. -
csongi
Topikgazda
válasz longwild #2360 üzenetére
Normálisabb festékes cód alapján kever ki egy pici adagot ilyen körömlakkos kis üvegbe, azzal be kenegeted oszt jónapot, ha nem tetszik, akkor újra kell az idomot festeni, vagy teszel ode valamilyen matricát Grillo: Max a 200. És ha már le van kabátólva egy szelep hézag állítás sem árt neki. Egy rutinos szakinak is Kb 20 óra meló, és alkatrészeket is meg kell venni. Viszont ha ez meg van akkor tudod a vas rendben van és nem majrézol hanem motorozol .
-
longwild
aktív tag
válasz longwild #2899 üzenetére
Ha normal 500-as a gép es nem 500ie, akkor az eredeti alkatrész cikkszam 001011, azonban a kozel 10ev alatt ezt szinte biztosan atvezettek masik cikkszamra, amit telorol most nem találok...
egyebkent az is jo, ha kiszeded a szíjat es vegigmered, hogy mekkora.
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
balazs1011
aktív tag
válasz longwild #2900 üzenetére
Köszönöm hogy töröd magad az én pics@nyi ügyemmel kapcsolatban,de megpróbálok ezentúl itt kérdést nem feltenni.
Nem szeretném senki nagyon drága idejét ,pláne hétvégéjét,nyaralásáti idejét elrabolni.Majd ezentúl mégtöbbet guglizok.
De azért köszi a segítséget.
[ Szerkesztve ]
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
longwild
aktív tag
válasz longwild #2900 üzenetére
Talaltam egy pdf osszesitot. 19. oldalon 3 cikkszam is van, abbol 2 az 500-as Beverlyje.
http://www.af1racing.com/store/ProdImages/st3/ECP3000US2.pdf
a dolgot bonyolítja, hogy 2005ben a Service manual alapján az m341m33318-tol 5 görgős a konstrukció. Gondolom onnantól lehet, hogy masik szíj is van...
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
balazs1011
aktív tag
válasz longwild #2904 üzenetére
M341M10042793 a motorszám.
8 görgős a vario.
Olvastam olyat is valahol hogy a hengerfej vagy a szelepfedél 4 vs. 6 csavaros.
Tehát már ez is adhat okot bárminemű kérdésre.---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
huszi.gyb
senior tag
válasz longwild #3033 üzenetére
Igen, nagy igény van normális szerelőre...
De most a saját bőrömön érzem, hogy nehéz, nagyon nehéz találni... Már olyat is, aki szakmailag ott van a toppon. És ami a legfontosabb (nekem): Tudja azt mondani, hogy figyelj, ehhez én nem értek, nem fogok gányolni, inkább vigye el az ügyfél máshova/x-hez a motort...Álomvilágban élünk?
Látom, hogy mi a hiányosság, mire lenne igény... De egyszerűen alig bírom kielégíteni... Felvételizetések sora vár még rám, előre látom...www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz longwild #3130 üzenetére
Hát... A szakma szépségei...
De nekem az a furcsa, hogy ha tudom, hogy nincs rá idő, megmondom, hogy figyelj, szabadságolások vannak, aug 1-ig itt fog állni a gép, nem is nyúlunk hozzá. Ha akarod, hozd, de ha akarod maradhat addig otthon is, nekünk mindegy... Csak ez a "holnapra kész" heteken át...
www.dongosofor.hu
-
TommyGun
őstag
válasz longwild #3130 üzenetére
Ez márkaszerviz? Milyen mocid van?
kcsa Mondjuk hibával még nem jártam a tmotor-ban de minden maintenance szervízt úgy vállaltak el nekem hogy órára megmondták mikorra menjek és meg is várhattam mindent eddig.
Én a Motorraddal jártam így néhány éve. TS 125 endurómnak a kipuff kitakarítását 3 hétig csinálták annó, pedig arrol volt szó hogy max 2 nap. Nem mondom utána rohadt jó lett a gép de 2 naponta > két nap múlva kész...
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
TommyGun
őstag
válasz longwild #3134 üzenetére
Nem tudom merre laksz de szerintem egy próbát megérhet a tmotor, ennél szarabb nem lehet.
Sajnos máshogy nem megy, a hazai szervizek katasztrófa, jópár szopás mire megtalálod ahol korrektek...[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
TommyGun
őstag
válasz longwild #3136 üzenetére
Hát nézd. Burgman.hu-n őt ismerik el unofficial szervíznek, elég sokan járnak hozzá onnan és rosszat még nem olvastam róla, vagy csak nem olvastam eleget, ez is lehet. Viszont csinálnak mindent, jóval több nem Burgman áll náluk. Van ott minden, Érdi yardnak is szerelnek gépeket, de láttam ott már 1200 GS-t is, meg rahedli speed gépet, csinál a Laci mindent, de mivel a Burgi azért nem egy sűrű gép (650-es) meg azért a meghajtás nem az a szokvány robogós így úgy voltam vele nem megyek akárhova hanem oda ahol már sok ilyet láttak. Eddig teljesen korrektek, a megbeszélt ár nem olcsó, de eddig mindig kicsivel kevesebbe is került minden. Én elégedett vagyok. És ami fontos időpont egyeztetés után odamegyek és 15 percen belül el is kezdik és meg is várhatom a javítást. Namost ezért írtam hogy hibásan még nem vittem oda a gépet, mert nyílván van olyan hogy előbb bontani kell aztán derül ki mizu.
Mondjuk az hozzátartozik hogy nincsenek sokan. Laci fele fele arányban de szerel vagy épp alkatrészért rohangál, van ott egy fiatal srác (20-22 lehet) de teljesen korrekten csinál mindent. Meg tavaly még volt egy öregebb fószer de őt idén már nem láttam. Tehát általában a Laci csinálja a gépeket a segítőjével. Aki hibakeresésben nem tudom milyen de feltételezem a Laci minden gépbe belenéz mert nincs más ott rajtuk kívül. Kérdezgettem NC700-at is, gondolkodok rajta hogy 1-2 éven belül ha picit lejebb megy az ára veszek egy duplakuplungos robogót, azt is szerelt már párat pedig az még annyira se sűrű gép mint egy burgi meg hát elég új modell...[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
huszi.gyb
senior tag
válasz longwild #3142 üzenetére
Fórumos kedvezmény van... Ha majd ott tartunk a sorban állásra is lesz.
Azt én is utálom, amikor meglepetés szerűen közlik, hogy ennyi vagy annyi... Eddigieknél mindig úgy beszéltük meg, hogy amint megbontom, látom mi van, felhívom telefonon és szólok.
A mostani Libertybe kb 4 órát fektettem bele... Elhasználtam pár alkatrészt, néhány hibát megoldottam... Majd találtam néhány olyat, ami miatt mondtam az ügyfélnek, hogy én a helyében eladnám. Holnap viszi vissza annak, akitől vette. Nagyon drága volt, és cserébe sz.r is... Ha megjavítottam volna, akkor ~100k ráment volna, plusz a hengerszett ára.
Ja és a csavarral szopást nem számoltam bele a 4 órába... Az az én saram, hogy nem tudtam oldani 5 perc alatt egy berohadt csavart...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz longwild #3205 üzenetére
Disznós hasonlathoz:
A vadászat néha jobb mint a zsákmány,
hiába futsz utol ér az ármány.
Ne félj! Nem nyellek le egybe'!
kismalac, kismalac engedj be!Elkészült Maja. Most hívtak. 20450Ft. Az a részleteket majd itt megbeszéljük annyira azért nem tetszett... Remélem csak jó részletek lesznek.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
-
-Mosquito-
őstag
válasz longwild #3337 üzenetére
A héten Bartók B. út.. Pirosban állok,úgy tekert át négy bringás rajta mint ha zöld lenne. Mondom a kövi lámpánál úgy is piros lesz majd szólok,hogy szemészete kéne menni. Àá náluk az is telizöld volt. Na akkor tojtam rájuk magasról,nem vagyok önkéntes rendőr sem őrangyal.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz longwild #3379 üzenetére
Elképzelhető,csak vidd el onnan.
A Kistarcsai Burgman-sok azok nagy művészek. Kertben alaktrészek darabokban.
Digit:
Pedig annyi volt! De ugye írtam 4éve.. Andrew majd rákérdez mennyi most,ha úgy gondolja. Ott nem sok mindent kell bontani,ülés és az alatta lévő idomot. Tömítést nem kell cserélni.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
balazs1011
aktív tag
válasz longwild #3450 üzenetére
El kezd benzinesedni az olaj.
Én a csere óta minden használat után megnézem az olajszintet.
Eddig minden rendben.---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
Új hozzászólás Aktív témák
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Milyen videókártyát?
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Kutya topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autós topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- YouTube
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest