-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #19216 üzenetére
Hát hasonló tünetek: elég kevés km után csúnya gyertya, és bizonytalan indítás.
Új gyertyával megy rendesen. De nem esküszöm meg rá, hogy mennyi az annyi.
Utoljára ezt mondta Balázs. Meg azt, hogy a roller miatt inkább eladja...
Bár, ma pont rákérdeztem, hogy megvan-e még, kiderült, hogy simán. Azzal jött. -
yodamastah
őstag
válasz huszi.gyb #19263 üzenetére
Mondjuk nem értem miért áll a piac, amikor BP-en normálisan csak motorral lehet közlekedni.
Közben meg mindenki 5-600k-ért akar motort venni.Szóval 600ért egy 11 éves SH ilyen állapotban el kéne menjen gyorsan. 1.8M az új, 39e km meg nem olyan sok.
Szerintem egyszerűen nem népszerű ez a modell itthon.
-
veterán
-
zombei
aktív tag
válasz huszi.gyb #19277 üzenetére
SV blokkot faragták kicsit, úgyhogy nem nagy karrier még az-az 50 ezer.
Egy időbe SV-knél is 20-25 ezer volt kb. minden hirdetésnél, ott azért már kicsit hihetőbbek lettek az állások, de arra nem lehet adni szinte sose.Kymco Dink 200-ról , vagy a léghűtéses blokkokról ami pl. Agility City 125-be is van, van valakinek tapasztalata ?
-
huszi.gyb
senior tag
válasz huszi.gyb #19340 üzenetére
Tegnap visszavettem a Keewayt. Beletekertem 30km-t*, meglepően jó... Az állás ellenére kvázi új robogó, egészséges hang, szépen megy... Lehet, hogy a következő tulajdonosa is megvan...
El kell vinni műszakira, amint meglesznek a papírok, intézem azt is.
*Természetesen magánúton, odatrélerezve, minden szabályt tiszteletbe tartva.
www.dongosofor.hu
-
yodamastah
őstag
válasz huszi.gyb #19386 üzenetére
Jó de 500k-ért kb mindegy mennyi km van benne. Ebben az ársávban már állapotot kell venni nem km-t.
1.8millió az új SH. Abban kevés km van
500ért ajándék egy ilyen motor. Gyakorlatilag most kapsz ennyi pénzért a legtöbbet ha megveszed. Ha karban van tartva el fog menn még 30-50ezer km-t simán. (kérdés persze menynit tekertek korábban rajta, de 250es xmaxot az olasz fórumban nem egyet láttam 100e km környékén is hajtva)
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz huszi.gyb #19388 üzenetére
Én az 500ezres SH-ra írtam hogy mindegy mennyi a km. Az a motor ebben az állapotban ennyiért el kéne menjen napok alatt. Persze ez a "mindegy" is túlzás. Mert ilyen 60-70 ezer km-el már én se szívesen venném meg.
De hány tekert lehet a piacon amiben 70k-80 van minimum.... Kollégám 500as X9-et 30ezerrel vette. Most vanbenne 40, semmi baja. Nemrég beszéltünk a sráccal akitől vette, és mondta hogy legalább 30k vissza volt tekerve amikor bejött az országba. Mondjuk úgy is néz ki a motor... de megy...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #19937 üzenetére
Rengeteget járok és költök a szerelőkre.
Én ma borítottam rá egy százast megint a vasra. Munkadíjat nem számoltam fel.
Amúgy "csak" 70K lett volna, de a postaköltség, a vámeljárás, és a tréfadolog.Cserébe >9A töltést mérek már alapjáraton + nem omlik össze az akkufesz!
Ha meg terhelés nélkül járatom*, akkor se küldi szét az akkut 15V-tal: f*sza lett!
(Vannak dolgok, amik megfizethetetlenek. Minden másra ott a MasterCard. LOL!)*: pl. a kertben manőverezésnél, ha nem kapcsoltam fel a lámpát, mert minek.
Ezen a képen jobbra lent belóg az a "szakadék" kábel, amin eddig járt a delej.
Tudtam, hogy rossz, de nem sejtettem. Nade mindegy. Két legyet egy csapásra:
a döglődő akku kukázva, helyette bekerült a böszme, új fesszab új vezetékekkel.Kicsit más dimenzió, a csatlakozó minőségén (és a vastag kábeleken) is látszik:
De fizikailag annyival nem nagyobb, így a rögzítési pontjai is pontosan oda estek:Szerk: az, hogy jó egy éve alapjáraton csak 3A-t mértem egy kicsit megtévesztő:
akkor ugyanis egybe fogta a lakatfogó a töltőkábelt és a motor 12V-os ágát, azaz
3A töltés az alap fogyasztókon felül volt értendő, most a 9A meg ugye natúrban...
Lehet, holnap rámérek, hogy mennyi is az annyi, de nem lehet sok amper, szvsz:
azt tudom, hogy sokkal jobb fesszab, mint az előző + sokkal jobban van bekötve![ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz huszi.gyb #20234 üzenetére
Persze ez helyfüggő, ahol én járok, ott az sh-val elmegyek akkor is, ha nem engednek el, mert elférek. Az autók állnak reggel a dugóban, nekem meg nem kell sok hely. Egyedül a busznál kell egy kis segítség a szemből jövőtől. Motorral viszont nem férek el ilyen kényelmesen, ott néha kell a figyelemfelkeltés. Én vészvillogózni szoktam.
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #20236 üzenetére
Hát, ha ezt nézzük, a fogyi nekem is mindegy: a benzinköltség a legkevesebb.
Mondjuk ha az a 2 deci még benne lett volna, akkor nem kell tolnom, de mindegy.Szóval igen, a dudára naná, hogy megsértődnek. Teljes joggal! (Nem szeretem,
ha valaki erőszakosan nyomul, utána azokra is haragudnak, aki szolid mint én.
A gázfröccs se mindegy, milyen: valaki tiltásig felpörgeti. Tiszta bolond. És utána,
ha nem engedték el, akkor még be is ugat. És én kérek elnézést, "motorosként".)Szerk: én vészvillogóval kifejezetten csak megköszönni szoktam, ha vki elenged...
Annak nem vagyok híve, hogy folyamatosan megy. Mi több, nincs is rá kapcsolóm.
(Eleve nem volt vészvillogó a Madisonon, a fénykürt helyére applikáltam, mert soha
nem volt rá szükségem. Cserébe nyomógomb: addig villogok, amíg rajta az ujjam.)Szerk: a linkelt cikkben parádés 4.6L-es városi(!) fogyasztásról írnak: valószínűleg
a tesztelő nem hajtotta annyira. Engem is inkább csak azért érdekel, hogy ha vmi
nem kerek, akkor még időben kiderüljön... Most is vmi furcsa foltot vélek felfedezni
a légszűrőház hátulján. Olajfolt, mintha sok lenne az olajpára a kartergázban: wut?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #20238 üzenetére
Ja, hogy úgy duda! Az normális: sértődjenek. Hiszen csak az életeddel játszanak.
Olajhőfokmérőd is van? Ne csigázz: nem hangzik rosszul. Nekem sem melegszik
be rendesen azon a 8 km-en, ezért sem feltétlen kéne gyorsulgatni, de hát ez van.Szerk: tegnap pl., amikor megyek át a bőven zöldben, de keresztbe a (nekik) már
bőven pirosban még nem egy, nem kettő, hanem konkrétan NÉGY autó igyekszik,
hát rátapadt a kezem a dudára. Így csak három slisszolt át. Egy meghúzta magát.
Nem tudom, mit gondolnak ilyenkor. Ha elég közel mennek, akkor még belefér?Jah, ha már duda... régebben nézegettem az "elektromos légkürtöket", csak ugye
az se lenne vicces, hogy egy kis csippantás helyett (elbambult vki) az szólal meg.
Viszont most eszembe jutott, hogy úgy működhetne, hogy a vészvillogó kapcsoló
húz be egy relét, tehát dudálás közben rányomva aktivizálódna a hajókürt.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #20429 üzenetére
Fasza! Én ma nem vállaltam a motort, taknyos hidegben kevés a Power Pure...
Kocsira akartam rádobni a téli papucsokat, de ahhoz meg már késő volt (meg azt
sem annyira kellemes taknyos hidegben emelgetni), így inkább lassabban jöttem.ON: arra esetleg valaki valamit, hogy érdemes-e csak hátra a brutál télit megvenni?
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz huszi.gyb #20444 üzenetére
Ilyenkor bőven elég a 125 köbcenti. Ma 80 fölé egyszer sem mentem, máskor meg 80 alatt megyek ritkán ezen az útvonalon. Meg is lepődtem, hogy milyen csendes 40-50 körül a gép, mondjuk a vizes aszfalt hangja szépen elnyom mindent, a plexit se lehet lecsukni, mert vizes és sötét van. Most értem haza, több koccanást is láttam, szóval elég veszélyes, köd is van, az autósok még nagyobb dugóban állnak, nem látnak. Mondjuk így is király a robogó, a 27 perces utat megtettem 34 perc alatt. Autóval ez a mutatvány minimum 1 és negyed óra, de inkább másfél.
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #20451 üzenetére
Kösz ez megnyugtat...na, ha nem tök hidegen csinálta volna, és nem múlt volna
el hamar. Szóval mindenképpen vízgőz volt csak kérdés, hogy hűtővíz (megint:
aranykezű mester vajon forog a garázsban?), vagy csak esővíz. Remélem utóbbi,
bár az olasz robogó lélegeztető gépen tartása olyan műfaj, hogy a remény luxus!Ui: ma este elkezdett diszkózni az egyik feszmérő... Egyértelműen műszer hiba,
nincs semmi baja a vasnak. De ez már röhej a köbön. Valami mindig beszarik!
Benzinszintmérő sem megy már, hetek óta, de most 130 km-nél "bevillant", hogy
lassan tankolni kéne, mindez megfejelve enyhe benzinszaggal. Ja és azzal, hogy
vettem pár alkatrészt Malagutiéktól. Erre már ők is 400-zal szorozták az EUR-t...
Utolérik az Oem-Parts-ot nagyon hamar. (Annyi előnyük még van, hogy gyorsak.)Szerk lazán kapcsolódik: 150-200KHUF-ból akar rendszámos vasat, ami pályára
is jó (M0, M6), s mindezt azért, mert a Ducati Monsternek túl sok a kátyú. WTF!
Mondjuk a válasz is megér egy misét: a Majesty nagy a városba. Akkor Madison
egyáltalán hogyan merül fel? Jahogy Piaggio blokkos. Hát marhára nem mind.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #20607 üzenetére
Régi orosz unintelligens csodát, ami nem kérdez, csak odabassza az áramot.
Szerk: de ha gondolod, egyik CTEK-em tudja a supply módot, mikor 13,2V-ot tol,
max. 7A erejéig. Ha azt rákötöd, akkor szép lassan magához tér(ne) az akku.
Viszont ha sokáig volt ilyen állapotban tartva, akkor igazán jó akku sosem lesz...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #20619 üzenetére
Nekem van egy használaton kívüli "primitív" töltőm, ha érdekel. Még pont
a Maja miatt vettem, amikor nem vitt be melóba az első éles napján...Azóta persze kiderült, hogy nem életbiztosítás, de nem sokat használtam.
Szerk: inkább olyanra használtam, hogy arról hajtottam az ütvecsavarozót.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Yakuzás játékkal teszi vonzóbbá VGA-it az ASUS
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- EAFC 24
- 1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest