-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #2794 üzenetére
Cascot soha nem akarsz kötni ha meglátod az árakat
BTW megosztom akkor már a kicsiny közösségünkkel is: most egy darabig nem robogózom, miután vasárnap lezúztam (pontosabban közös erővel egy autóssal) a járművem.
Kártérítésben mondjuk meg tudtunk egyezni úgy hogy mindenki jól járjon, csak pont jól járni nem tudok egy kellemes kéttenyérnyi méretű horzsolás okán. Plusz jobb kézen erős zúzódás. Ezzel együtt olcsón megúsztam
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #2798 üzenetére
Előttem teherautó lépésben emelkedőn felfelé, gondoltam elfogyott az erő. Majd jól megelőzőm. (gondoltam én). Csakhogy teherautó előtt elbújt egy Suzuki takarásban, aki viszont befordult balra. Tény hogy kvázi kereszteződésben előztem (erősen alsóbbrendű mondjuk a kereszteződés), viszont ő sem nagyon nézte a tükrét. 50-50, csak nekem jobban fáj
Csontok elvileg épek, bár jobb kezem korlátozottan használható, és épp most szedegetem a kötést a lábamról - igen fájdalmas, de főleg elég undorító
-
kcsa
veterán
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #2846 üzenetére
Jah, hát a másik kérdés volt, hogy "kiskerekű"? Mondom: háát, mihez képest?
Nyilván: 13"-os keréken nem teker az ember GPS 160-nal (órákat). Ellenben elég
sok autó típus is (fene tudja, hogy csak a régebbiek-e, mert mondjuk már kiment
a divatból) gurul 13-as kerekeken. Oké, azokból van 4 db. Itt meg csak kettő. De,
szerintem amíg valaki nem próbálta, nem tudja, hogy milyen. (Mondjuk mondta a
kolléga, hogy ő nem akar semmilyent, mert húzná neki, mint a barom - csak épp
érdeklődött. Mondtam neki, hogy én sem 150-nel fordulok lapon a robogómmal...)De ha olyan kedvem van, és adottak az útviszonyok (technikás egyenes), hát én
is megcsavarom a szarvát. Sokszor írtam, hogy Egér úton (kanyargó*) max. 120.
Új telóval szerintem el tudnék fordulni 130-140-nél is - de kisplexivel esélytelen a
menetszél miatt: nem érzem annyira biztonságosnak, úgy kell "kapaszkodni".
Elemeztem picit még a nagy kerék, és a csomagtartó méret problematikáját is...
Tegnap épp egy 200-as Scarabeo mellett parkoltam: annak van egy kerékmérete!*: neeem, nem szerpentin, hanem baromi hosszú ívek, ha valaki nem ismerné.
A másik, hogy jók ezek a "nagyotmondások", de amikor az ember bőszen előz
valakit 90-nel, és keresztbefordulnak előtte (mint tegnap is), akkor... Fékeztem,
kitértem, és szerencsém is volt, mert még elfért. Ha 50-nel jövök, nem előzök...
Érdekes amúgy, hogy nem qrvaanyáztam, csak a fejemet csóváltam, hogy ááá:
részben saját hibás lett volna a dolog. Lehet, hogy a csávó arra számított, hogy
én 50-nel majd csak sokára, addig ő nyugodtan megfordul. Ennek nem örültem. -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #2932 üzenetére
Gondoltam, hogy rád számíthatok. Más: belefaragtam a féklámpát a dobozba.
Kicsit savanyú (kicsit drága volt), de megy. Megérte? NEM. Nagyon nem... De ha
egyszer ez ment meg egy ráfutásos balesettől, akkor meg igen. Rém gagyi cucc!
Kb. DIY házibarkács kategória gyárilag. Miután szétégettem, és a NYÁK is eltört:
pláne! Faxért nem összeszerelve árulják?! Legalább a kritikus pontjain. Jó, hogy
nem egy marék LED-et, ellenállást, drótot csomagolnak, hogy: nesze, forrasszá'! -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #2940 üzenetére
Mit képet... Már a videót nézem. Qrvajó! Kár, hogy szánalmas a One X
által rögzített hang. De ha mélyhangkiemelővel végigmegyek rajta, talán?Amúgy érdemes volt többször megnézni: tuti fel van csavarodva még egy
csomó szál a főtengelyre a varió mögé: attól (is) csöröghet szerintem.
Egyértelműen balról csörög, remélem nem kamu sztereó a telefonom.De közkívánatra, akkor egy kép, a "kócos fürtjeim de szépek" dallamára!
Szerk: mondjuk amikor a Moszkván felnyomták mögöttem a villogót, azt
hittem értem jöttek. (Volt egy tempóm hazafelé, na.) De hagytak, LOL.Szerk2: az hagyján, hogy felkelni. De a harmadik Monster után aludni?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #2947 üzenetére
Majd szólj, ha kell help, mert a dugókulcsfejek nálam maradtak.
Ma délután még rá is érek... Amúgy Andrewnak igaza van. Nem
akarta, hogy eladjam. De abban nem, hogy a te arcod nem bírja:
elvégre hazavitt. Eldugult fúvókával, leeső kipuval, rojtos szíjjal,
mindenhogy. Engem törött kuplunggal is. Kicsi, mokány. Japán.Macskazabálók sz*rjanak sünt, de csitt, Madison meg ne hallja!
(Mondjuk ott is lesz tankolás-anomália. 145-re 9-et? Az 6L+.
Sanszos, hogy a túra 4,1 volt az optimista: fért volna bele még.)bogyo112: van benne valami. Nála ~fél lityivel többet is kajál.
(Jó, mondjuk az utasszállítás nálam sosem volt napirenden.)[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #2952 üzenetére
Két út van: felajánlanak egy összeget, ha tetszik odaadják és menjek isten hírével. Vagy cserélem az elemeket (a két nagy elem cserére lett felvéve, az apróságok javításra) leadom a számlát és a lecserélt alkatrészeket és fizetik. Ez az elv. De a biztosítókban nem bízok
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #2964 üzenetére
Én igen. Az előző szíjam is hasonló "szöszöket" produkált, bár talán nem ennyire... Ennyire feltekeredett szálak, és szíjmaradványok a (legelső) elszakadt szíjnál voltak. Azért nem semmi, amikor nézzük a szöszt, hogy akkor a szíjnak annyi, s felmerül a kérdés, hogy akkor mi a lófütty hajtotta el Váctól Budapestig. Meg előtte sokat... (Jópofa az a vidi is, csak egy kicsit sok benne a káromkodás, kisípolva meg durva, mintha erősen 18+ lenne, pedig csak pár "bammeg", és hasonlók hangzanak el.)
huszi: mit nézegetsz te főtengelyeket? Ezért imádom, amikor jönnek a vérszívók (), és belédverik az ideget, aminek talán a fele sem igaz, csak találgatnak, meg adnak frankó tanácsokat.* Azért a szimeringre jó lesz ránézni, mert az tényleg sérülhetett, de megeszem a kalapom ha egy
szíjszakadásbocs, elkopás miatt főtengelycsapágyas lesz. Előbb ki kell pucolni, felmérni a károkat.*: még jó, hogy szóltak, hogy mit, hogyan kell csinálni, így már ugye nem indulsz el pénteken Győrbe a motorral, pedig eddig azt tervezted. Elvégre lábon hazament, akkor már az a +120 km, semmiség.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #2969 üzenetére
Csatlakozom Madisonnal. Aztán a Adriai-tengerbe szórjuk a vezérműlánc hamvait.
Esetleg leállítjuk a motort a tengerparton, a többit ráhagyjuk a természetre...kcsa: az enyém is járóképes, amíg be nem áll a motor.Egyszer amúgy csak kéne menni egy hosszabb távú 90-es túrát, már a minimális (<4L???) fogyasztás tesztelése végett. Csak nem bírok a jobb csuklómmal, és ha tötymörgőt látok, hát mindjárt 110-130... Kéne bele valami limiter, vagy (elektromos) tempomat.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #3015 üzenetére
Ha tényleg péntekre van itt, akkor azért fogsz MA szerelni, vagy ütközzünk akkor?
Kormánycsapággyal mint mondtam, óvatosan. Lehet, hogy cserés (szvsz is sokat
romlott az állapota az elmúlt időben, megmondta bogyó, hogy széthajtod a gépet),
de azért előbb eladnám, mert ha nem képesített szerelő rakja be, és fejreállsz, hát
nem szeretném, ha kopogtatnának a rendőrök, hogy milyen gépet adtam kölcsön?Friss műszakist, aminek a műszakiján nem mondták, hogy a csapágy berágódott.
Azt mondták, hogy a kipufogó kifúj: nohiszen, a szerelő elveszítette a tűzkarikát... -
üszök
őstag
válasz huszi.gyb #2950 üzenetére
Nem. Miskolcról nem nagyon mennék arra 50 robogóval.
Nem is használom azt a motort. Az idén nem ment szerintem 150 kilométert.Ha valaki még esetleg emlékszik február elején be linkeltem egy Malaguti Phantom Max 250-et,hogy megér e 300k-t (akkor már előtte való nap megvettem 200 ért) mostanra lett kész minden,ma le vizsgáztattam,holnap még van egy forgalmi cserém és végre használhatom. Csak a nyaram ment rá.
Bár azóta vettem egy mérges 50-es robogót is,azzal jókat mentünk a Bükkben,de csak jobb 90-el menni felfelé mint 70-el."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
csongi
Topikgazda
válasz huszi.gyb #3020 üzenetére
Csapagyat sosem rendelnek, leiras alapjan, hogy hova valo.
En szetszednem, es ugy neznek korbe csapagy szakuzletbe. Meg fogsz lepodni.
A hajtomuvembe 6 ezerkert akartak adni a a wbshopok csapagyat, 8 ezerert komletten megvettem koyobol az egeszet.
Szoval turelem, szedd szet es kereshetsz csapagyat. Nem urteknika ez!!! -
csongi
Topikgazda
válasz huszi.gyb #3025 üzenetére
A valasz egyszeru , Miutan megkapod a csapagyat, nezz szet egy par csapagyszakuzaltben, akar telfonon is.
De csak egy pelda. A Toyotamba csereltem kerek csapagyat, a szerelo azt mondta huu ez nagyon draga lesz. Megneztem alkatresz uzletekbe, 40 K a ketto. Csapagyszakuzletben csodak csodajara 20 k volt a ketto. Koyo csapagy Hat ki tudja mennyivel lehet olcsobb..
Ertem en hogy meg kell elni a kereskedonek is, de .... -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #3037 üzenetére
Az a baj, hogy a frissen végzett szerelőnek lelkiismerete az lehet, de egy
dolog biztosan hiányzik neki: a tapasztalat. A rutin. Azért ügyfél motorján
rájönni, hogy a gyakorlatban az adott alkatrészt hogyan is kellett volna...?Tudom, nagy szervizben sem válogathatsz... Betolod a motort, otthagyod!
Vagy a szaki veszi kezelésbe, vagy a betanított Batman. Aztán majd lesz
valahogy. Említettem már a másik topikból a szakszervizben olajleeresztő
csavar beletörést? Ennyit arról, hogy kockázatmentes otthon az olajcsere.Oké, nekem már nyomatékkulcsom van, és nem érzésre húzom. De azért
azt sem árt tudni, hogy mennyi az annyi (Nm). Ha lelazul, a saját olajadon
firkálsz el, az sem kellemes/nem két fillér, az esetlegesen besült blokk se.Szerk: mondjuk hajmeresztő, hogy szervizben ilyet. És oké, hogy gariban
javítják, meg sűrűn elnézést kérnek, de 1 hétig nincs motor, meg ilyenek?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #3091 üzenetére
Aquaplaning teszthez ideális... Videóhoz köszönöm a kommenteket:
reggel én is megnéztem, mit alkottam az éjjel. Tényleg sírvaröhögös.Ui: nem sok motor volt a garázsban. De az éjjeli zuhé után nem csodálom:
én is gondolkodtam, hogy inkább motorcsónakot kéne valahonnan keríteni,
de aztán kivártam, míg elcsendesedik a dolog, tkp. semmi nem volt...Szerk: este viszont kérdéses, hogy ebből lesz-e bármiféle találkozó.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #3095 üzenetére
Én kifizetem az "extrákat" is, de akkor a javítás árát hozzáadjuk a vételárhoz.
A meghajtás kb. kizárt, hogy csapágycserés legyen. Viszont a közlőfogaskerék
támasztólemezének rögzítőcsavarja érdekes lehet... (Amiatt nem tudtunk egész
a szimeringig bekukkantani: ha azt ki tudják kapni és csavart cserélni, fél siker.)A link amúgy nem jó, de így név alapján el tudom képzelni a dolgot. Nem rossz:
Szerk: beszúrtam egy linket illusztrációnak, hogy pontosan mire gondolok...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #3104 üzenetére
Frodó, te vagy az?
Szerk: a Nazgulok már Jákón járnak!
Ne tölts lápatoroki dohányt a vízipipába, a gyufa másra kell.[ Szerkesztve ]
-
longwild
aktív tag
válasz huszi.gyb #3127 üzenetére
Dehogynem!
Június közepe előtt kaptam időpontot a márkaszervizbe július 18-ra. Előre átbeszéltük a szervizelendő gondokat és ezért is beszéltük meg a Júli 18-at, mert akkor már tudtam, hogy 21-25 szabin vagyok valahol távol országunktól...
Az előre megbeszélt hibalista, fontossági sorrendben:
1. hidegen indítva a magas alapjárat nem esik vissza csak újraindítást követően
2. hajtás: vitt szíj csere plusz a járulékos dolgok tőlük
3. távfény kapcsoló forrósodik, beragad (ezt magam is megcsinálhattam volna, de nyaralás előtt nem akartam már vele, meg nem hiszem, hogy nagy tétel lenne)
4. esküszöm, hogy a kormányrudam enyhén jobbra áll vagy én ülök hülyén a gépen vagy nem tudom. Jeleztem nekik márciusban is a teló olaj cseréjekor, akkor nem foglalkoztak vele.
5. térdidom teteje fényezés javítás, mert a nagy plexi tartókonzolja bekaristolta a fehér műanyagig egy rossz összeszerelés utánA 4. és 5. kézben járó történet.
Július 18-án leadtam a motort, mondván következő héten nyaralok, ezért a hibalistával nem egy nap alatt kell meglenniük, elég lesz Júli 28-ra.
Júli 28-án telefonbeszélgetés során kiderült, hogy még hozzá se kezdtek. Ok nem húzom fel magam, mikor keressem őket ismét? - Hét vége felé megleszünk!
Júli 31-én keresem őket: igazság szerint még nem kezdtek neki, de hívjam őket másnap reggel és akkor az enyémet rakják a padra.
Aug 1-én nem kerestem őket, mondván ha el vannak havazva, felesleges feszkózni...
Ma hívom őket: munkafelvevő telefonja át van irányítva a szerelő srác telójára. Mondja, hogy érti a problémát, de ő két hétig szabin volt így nincs képben de megnézik és délben telózunk...
Délben keresnek, visszahívom őket: hajtás kész, olajat cseréljenek? Mondom ácsi, 5x00km-el ezelőtt lett cserélve nem kell még. Huha az baj, mert 5000km a csere intervallum. Végül megegyeztünk abban, hogy nem cserélik, mert itthon van szűrőm, olajam mindenem. Na de hogy álltok a többivel?
- Hát fényezés kérésével csak jövő hétre lenne meg. - Ok akkor hagyjátok azokat.
- Egyébként vason van a fékpofád, cseréljük? - Cseréljétek. De mi van a magas alapjárattal?
- Azt is mindjárt nézzük! - Ok
- Nap végén jelentkezünk! - Várom...Hozzátenném, hogy nem értek a fékpofákhoz, de az enyémben még a gyári vágott légjárat látszódik, a hódban is mondták, hogy majd a következő szezon elején cseréljem, ha nem akarok szezon közben szarakodni vele...
Ahogy elnézem, a srácok tökig úsztak a melóval, mert a szerelők vezetője szabin volt... Ráadásul ő az az ember, amikor legutóbbi ottjártamkor is multiméterrel huszárkodott, a többitől nem nagyon láttam még ezt. Azaz az elektronikához értő ember nélkül nyomták a kifutós, gyors melókat..
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz huszi.gyb #3129 üzenetére
valahogy így. Megértem mondjuk, mert szabadságolás, nyár, motoros szezon, lassan be kell látni, ha be is vállal valami szerelő nagyobb melót nyáron, akkor is a gyorsan pörgethető görgő, szíj, olajcseréket nyomják.
De. Az 1-es pont az, ami miatt a márkaszerviz megkeresésre került ~1,1 éve. Azóta a probléma megvan, most már ideje lenne megoldaniuk vagy legalább elkezdeni keresniük, mert eddig csak computerezés volt, meg hogy az ECU a bűnös. ECU-t is szereztem hulladék áron vadi újat (hozzátenném teljesen saját szakállamra, mert láttam rajtuk, hogy ha benyelem, hogy az ECU a szar és nem adok ki 130e ft+áfát, akkor lényegében itt meg is áll a történet, nem lesz további diagnosztika, szenzorok méregetése stb, hiszen szerintük az ECU a szar)
Az új ECu-t berakták, természetesen hidegen az is magas alapjárattal indul, így állapodtunk meg a Júli 18-ban... Mivel akkor ezek szerint egyik ECU sem rossz, hanem valahonnan rossz értéket kapnak, ami megbolondítja őket. Na ezt kéne most kideríteniük, hogy honnan jön rossz érték.
Még gyári, vadi új vízhőm. szenzort is csomagoltam a hibalista mellé. Ezután még marad a RPM szenzor és a főtengely környékén a fals levegő szívás. Tehát nem mondom, melós, de sok lehetőség már nincs, hogy kiderüljön, mi sz**at több mint egy éve...
Ugyhogy remélem, hogy becsületesek lesznek és a nap végén azzal keresnek, hogy Főnök! Szétborítottuk a gépet, atomjaiban van, nem tudtuk még összerakni ezért csak holnap este lehetne érte jönni. Ekkor nyugodt leszek.
Ha ma mehetek érte, akkor nem leszek nyugodt....[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo IV
- Milyen TV-t vegyek?
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- EA Sports WRC '23
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen légkondit a lakásba?
- Mobilinternet
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen