-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #3873 üzenetére
Másfél szezon. Kajakra maóni. Ami olyan 6-8ezer kilométer volt.
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #3875 üzenetére
Ez után vettem a CityGripet, ami egészen a közelmúltig szolgált - egy csavar vetett véget a karrierjének, de még volt profilmélység rendesen.
Meg azt még el sem mondtam hogy Satelis is megtört tegnapelőtt. Ráadásul az én esetemmel szemben jó eséllyel GTK lesz...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #3884 üzenetére
Na, milyen volt tompítóval?* Nekem rajta ülve tök bejön!
(Szolidan markáns, ha szabad ilyen képzavarral élnem.)Majd írok egy hosszabbat a túratapasztalatokról.
Addig meg told át a vidit, látnom kell azt a porfelhőt, LOL.
(Lecsutakoltam azóta a gépsárkányt. Volt rajta anyag.)*: azt már írtam, hogy nélküle kegyetlen. Ahogy elnyúlik?
És azok a döbbent tekintetek... tán krosszmotort vártak?[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz huszi.gyb #3888 üzenetére
Na ez a hirdetés... Odab@sz...
Nem volt ideje szebb képeket csinálni. Látszik, hogy megkímélt motor.
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #3940 üzenetére
Figyu, megint én tankoltam előtte utoljára: ha nem raktam tökig,
(Madisonnál ma is volt túlcsordulásom kulcslyukon) akkor.Tegyük fel, hogy fél lityi még fért volna, akkor nem 8,8 megy bele
216-ra (4.07), hanem 9,3 (4.30)... Neked meg most annyival jobb
a fogyid, mint amivel rosszabbnak hiszed. Amúgy a hézagolóval
sajnos a multivar odabasz: erre jön még a cihopata mód.[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #4005 üzenetére
Azt a qrvaélet! Négyszemélyes lesz a Maja?
Grillo: részben szarkazmus volt, reméljük a legjobbakat!
Gyújtáselektronika is lehet, gyújtásalaplap, bármi...
Azért van a szerelő, hogy kiderítse: ha kell, egyen babot,
és fingja vissza a sarut a helyére! Csak legyen szikra.
Mondjuk ha a metán berobban, kellemetlen lesz.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #4029 üzenetére
Akkor nem vicc, hogy a hódoknál ütközünk. Nekem is mondták a 3 órát,
én inkább kértem a következőt, szóval 4-re megyek, de ha gondolod...Szerk: ma valaki egy lightosat? Olyan szép idő van, és ráérek délután.
Szerk: mondjuk hátul bármi lehet, akár a szelep is beszarhatott, de majd
úgyis megnézik, értenek hozzá. Ha cserélik, akkor kérj egy derékszögűt:
kisebb sz*pás, mint a "küllők" közé beszuszakolni a mérőt / a pumpát.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #4032 üzenetére
Ahhoz képest kemény, hogy a 180-as akasztja a 140-es órát (lejtőn).
Mondjuk sosem kínoztam addig, de a 135-öt biztosan látta már. 15%
csalás mellett nem nagy kunszt: a 250-es nem tudom, mennyit csal.Gumi 4 éves, akkor ennyi volt: lefutotta bőven a maga kilométereit is.
-
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #4133 üzenetére
Visszaültem, hazahoztam (az edzés után). Picit a jobb bokám rándult,
más semmi. Index most jobban szétment, mint a múltkori csúszdánál.
Azért az érdekes érzés, ahogy szánkós módjára csúszol a flaszteren...
Közben nézed a motorkád, hogy vajon hol áll meg? Majd futás utána...
Fűszerezve a letört darabok szedegetésével, mert "nem szemetelünk".Vezetéstechnikai hiba, rossz döntések, relatív + abszolút gyorshajtás!
Nem lehet a gumira fogni, de az esőre sem. (Vastagon benne voltam.)Talán ez kellett, hogy én is 5L-ből járjak ezután / ne 0-100-azgassak.
Ami idegesít, hogy az egyes henger kihagyogatott már délelőtt is. Azt
is rendbe kell rakni. Villa talán rendben van bár a 150 fokos perdülést
biztosan egy ütés okozta, de finoman elengedve a kormányt nem húz.
Amikor begurultam az edzőteremhez furábbnak tűnt, azért írtam amit.80K-s kipum picit kapott, ügyes kezek kipolírozzák. Más kérdés, hogy
faxnak vettem, ha tompító nélkül elviselhetetlen, vele meg semmilyen.
Persze, mert azt hittem, hogy olyan lesz, mint a Maja. (Szép hangú.)Gondolkodom, hogy levigyem holnap Gergőhöz a motorikus gonddal.
(Gyertyát már rég kellett volna cserélnem, meg is vettem, csak olasz.) -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #4153 üzenetére
Vigyázz a motorkára. Szentendrein is kezdtünk már bebutulni:
bizonyára nélkülözhetetlen volt a gyorsulási verseny lámpától.
(Előtte pedig óvatosan mentünk, bömbis pl. hogy elgyorsult...)Amúgy engem Andrew fertőzött meg a "száguldhatnékkal".
Egymást mindig elkezdtük hajtani. Addig jó, amíg nincs perec.
Tavaly ősz előtt nekem a 120 még extra sok volt (szar felni és
teló párossal mondjuk annyira nem meglepő). Visszavettem...
Nem hiszem, hogy ezután sokat mennék "túrázni"; de legalább
nem kell a T-Max, meg a GP800, de sor4 600 sem. Tact kell.
Jó, azt is el lehet dobálni. Mancika utolérhetetlen? Fogatlan is!Andrew: naná, örülök neki! Biciklis csávó, aki kisebb tempónál
esett (busz elsodorta) 7 bordáját törte, elkapott egy oszlopot...
Ja igen, Nexus sem kell. Jellemző, hogy hibátlan erre eladod,
ahogy tette ezt SirKero is a Burgival. Kevesen maradtunk épek:
Grillo (szikragond, nem indul), longwild (akadozik, leáll), DigitXT
(akadozik, törve) kcsa (hajtásproblémák, törve), csongi (tengely),
Peugeot (GTK)... Kit hagytam ki? Maján a kipu kezd letörni.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #4160 üzenetére
Én is egy üres, technikás egyenesen dobtam el, nem a kanyarban.
Megnéztem a tett helyszínét (a gyilkos mindig visszatér ugye!):
végig van kenve a záró, még ahol az autósok lesorolhatnak ott is.
Megúsztam volna ha kisebb a tempó, nem fékezve keresztezem?
Egyáltalán nem keresztezem, kocogok 50-nel a buszsávban. -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #4165 üzenetére
Fenét. Beszéltem Gergővel, hogy dolgozik-e, mondta, hogy igen, és nincs
is nagyon betáblázva, szóval vihetem a gépet, csak ebben az esőben nem
indultam el. Még egyszer nem. Szóval mostantól "békává" váltam 9500-ért.Nem a hibám kisebbítendő, DE amilyen gyorsan megálltam a csúszásban,
addigra már nem volt OLYAN nagy a tempót, mégis annyira hirtelen történt
az egész, hogy kb. fel se fogtam... Majás esetnél még korrigálni is tudtam,
mert ott tényleg aszfalton csúszott meg a kerék, kvázi jelezte, hogy mi jön.Tételesen:
- könnyelműség, köhögő motor kihúzatása
- relatív gyorshajtás + abszolút gyorshajtás
- ezekhez túl rövid "féktáv" bepróbálása, lol
- tapadási viszonyok hirtelen megváltozása
- mindezt irányváltoztatás+lassulás közben- Puff Dedi fékkezelési technikája: cáfolom!
Szerk: és még valami... Zenehallgatás, ami
elvonta a figyelmem, rontotta a hangulatom.Viszont a motor nehezebb, mint én (nagyobb lendület), és a tapadása is
rosszabb volt az oldalán, mint a gumis felén lett volna: ~50 métert rám vert.főtengely, vezérműlánc és kerekei, szelepek, szelephimbák, henger és dugattyú
Ezen kívül gyújtáselektronika (30 rugó körül), gyújtásalaplap (ég tudja, hisz'
bontani is kell rendesen a gépet), szóval vannak... de a poén azért jó volt.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #4174 üzenetére
Nekem is megkérdezték, hogy nem áztam meg a motoron?
Mondom, nem ma nem esett... Mármint a motor, csak tegnap.Meg azzal is "rám ijesztettek", hogy térfigyelő kamerán már a
záróvonal átlépésért is lehet bünti... (Mondjuk kimagyaráztam,
hogy itt szabályosan léptem át... Más kérdés, hogy csúszott.) -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #4279 üzenetére
Azt írja, nagyker (legalábbis nevében): ezekkel esetleg te tudsz boltolni?
Amúgy megtaláltam a gyári szettet is. 242 EUR. Lánc, lánckerék, láncvezető.
Mondjuk HA innen akarnám megvenni, nem ártana, ha szállítanának Mo-ra.Ui: Majától annyira ne félj! Az nem ketyeg. Attól még lehet időzített bomba:
manapság annyi okos elektromos órát találnak ki, miért is kéne ketyegnie? -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #4281 üzenetére
kell egy nettó 100k-s rendelés kezdetnek
Ha Gergőtől járóképesen jön el a motor és kezdi zabálni az olajat, szerintem
pl. a dugó, meg a hozzá szerelés munkadíja simán megugorja ezt a limitet...
(Nézzük a jó oldalát: ha mondjuk elszakadna a szíjam, nem tudja szétverni a
szabadonfutót, mert az önindító a másik oldalon van. Lehet okosodni a 400
oldalas doksiból rendesen. Más kérdés, hogy sosem esnék neki "otthon", lol.
Oké, soha ne mondjam, hogy soha, a hajtást is szétkaptam annak idején.)Egyébként már a lendkerék lehúzásával is gondok vannak. Nem nekem, de...
Tudod szoktam mondani: ez "csak" pénz. Jelenleg a "szívás" nem az enyém!
(Ha csak azt nem tekintjük annak, hogy mennyire gyűlölöm a szardínia-létet.)Mondjuk mint az állásinterjúnál:
- Fizetés?
- Á, az a legkevesebb...Mondjuk abban is biztos vagyok a képeket nézegetve, hogy úgy "befűzni" az
új (amúgy végtelenített) vezérműláncot, hogy a hengerfej a helyén van szívás!Ui: emlékszel amikor priviben közöltem, hogy tudod, hogy az 100K?! Hát izé.
---
MÁS: szegény holland srác (4Road-os) Velvet 400-zal. Törött a láncvezetője.
Vett egy komplett motort a problémát áthidalandó. Abban is törött... Viszont
egy magyar csóka meglehetősen jó leírást adott a problémáról. Sajnos ez a
gyenge pontja a cuccnak, de Piaggio-ra cserélhető állítólag a vezérlés.
Mondjuk azt mondja, hogy ez ennyiért "jó árban van" (lenne), uis neki 350-be
fájt a magyar Malaguti kereskedés segítségével annak idején a beszerzése...Kérdés: tegyük fel, hogy jó a láncvezetőm, és nem kopottak a fogaskerekek!
Ebben az esetben milyen hátránnyal járhat CSAK a vezérműlánc cseréje?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Politika
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Cyberpunk 2077
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Milyen kompakt digitális fényképezőgépet?
- Milyen monitort vegyek?
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen