Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz huszi.gyb #4165 üzenetére

    Fenét. Beszéltem Gergővel, hogy dolgozik-e, mondta, hogy igen, és nincs
    is nagyon betáblázva, szóval vihetem a gépet, csak ebben az esőben nem
    indultam el. Még egyszer nem. Szóval mostantól "békává" váltam 9500-ért.

    Nem a hibám kisebbítendő, DE amilyen gyorsan megálltam a csúszásban,
    addigra már nem volt OLYAN nagy a tempót, mégis annyira hirtelen történt
    az egész, hogy kb. fel se fogtam... Majás esetnél még korrigálni is tudtam,
    mert ott tényleg aszfalton csúszott meg a kerék, kvázi jelezte, hogy mi jön.

    Tételesen:
    - könnyelműség, köhögő motor kihúzatása
    - relatív gyorshajtás + abszolút gyorshajtás
    - ezekhez túl rövid "féktáv" bepróbálása, lol
    - tapadási viszonyok hirtelen megváltozása
    - mindezt irányváltoztatás+lassulás közben
    - Puff Dedi fékkezelési technikája: cáfolom!
    Szerk: és még valami... Zenehallgatás, ami
    elvonta a figyelmem, rontotta a hangulatom.

    Viszont a motor nehezebb, mint én (nagyobb lendület:B), és a tapadása is
    rosszabb volt az oldalán, mint a gumis felén lett volna: ~50 métert rám vert.

    főtengely, vezérműlánc és kerekei, szelepek, szelephimbák, henger és dugattyú
    Ezen kívül gyújtáselektronika (30 rugó körül), gyújtásalaplap (ég tudja, hisz'
    bontani is kell rendesen a gépet), szóval vannak... de a poén azért jó volt.:)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák