-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyogo83
senior tag
Az lenyegtelen kb. Sok helyen sok elteres van a teljesitmenyben ilyen teren kW-ban megadva. Hasznaltauton nem nagyon fognak tizedes pontossaggal megadni, de ha jol remlik meg forgalmiban sem.
Amugy en lattam egy kek Grand Dinket, elso gazdast, ami ha tenyleg igaz minden rola, akkor az a tipikus "nem letezo" vetel [link]
-
nyogo83
senior tag
Nem piszkalasbol, de azt a kek Grand Dink-es vonalat a tavolsag miatt passzoltad?
Mert ez eddigiekhez kepest az tunt a legmegbizhatobb, leinformalhato magyar tulajos robogonak. Ami raadasul nagy esellyel nyugmentes is lenne. En pl ha most keresnek, siman indultam volna megnezni.Tudom, lehet sokan nem akkora hibbantak mint en, de pl en volt hogy Szegedre kora hajnalban lementem megnezni autot, aztan mar foglaloztam is, kov alkalommal elhoztam. Robogot Cegledrol szinten hasonlo menetrenddel. Mindket jarmu fullos 0km-es kora ota az osszes szervizszamlaval meg papirokkal rendelkezo gep volt.
A kozelben megneztem hasonloakat, volt ami a mese szerint meg jobb is lett volna mint amit vettem, de voltak arulkodo nyomok, bizonytalannal nem akartam beszivatni magam. Utolag kiderult jobban is jartam.Nyilvan kenyelmes, ha az ember kozeleben van es konnyen el lehet szaladni megnezni, kevesebb nyug hazajutni vele stb. De emiatt nem szabad jegyet valtani a rollerre.
-
nyogo83
senior tag
Mind a kettoben eselyes amugy hogy valos a km, bar a piros az szebb allapotunak tunik.
Egyebkent en azt vettem eszre, hogy amit itthon vettek es helyeztek forgalomba, ritkabban tekergetik meg.Csongi: legalabbis tavaly oktober ota 18.000 tuti hogy van benne, mert akkor hoztak be
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz Kickass #21196 üzenetére
A Runner egesz jol nez ki, leszamitva a hianyzo rendszamtarto toldatot (eleg gany az a behajlitott rendszamtabla). En imadtam a Runnert varosban hasznalni, keskeny, nagyon jol elfer a legszukebb helyeken is, raadasul eleg magas pozicioban ulsz, szinte atlatsz az autok felett.
A Majesty se rossz, egy megnezest megerhet.
Az a Vity szerintem felejheto, Ciak helyett meg inkabb valami Lyberty/Aprilia Sport City alternativat mondanek, amihez a bokorban is talalsz minden alkatreszt.
-
nyogo83
senior tag
válasz Kickass #21210 üzenetére
Ha mar ugyis nagy resze import a cuccoknak, akkor en pl megneznem ezt [link]
Km-t nem kell nezni, mert ugye az csak disz, kitudja mennyi.
Viszont keprol elegge egyben levonek tunik, forgalomba helyezessel egyutt 300 alatt boven meg kell alljon.Nem a legjobbak a kepek, de a fektarcsa lehet cseres lesz lassan, de vetel utan ugyis erdemes egy szervizzel kezdeni(fekek csere/ellenorzese, szuro/olaj/ hajtas ellenorzes)
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz Kickass #21217 üzenetére
Annyiban fikaztuk, hogy ott nagyobb esellyel lehet rollerra ulni, raadasul nem a 8-9 eves importokkal van a baj, hanem pl a 2000-es evek eleji evjaratu 2010-13-ban behozottakkal, amikben igy "van" 20-25k km.
A linkelt robogok azert kb ujak a fentebb emlitettekhez kepest.Gyorsan ranezve (majd a tobbiek hozzateszik ha valami reszeltesebbet latnak):
- A fekete Liberty az tok tutinak nez ki, latszolag valos, lekovetheto futassal, megnezem siman
- A masik az tavaly februarban behozot idos ur hasznalta szoveg, akkor mar inkabb az elso "ismert" eloeletuViszont (es ez csak szemelyes hulyeseg): nekem formara jobban bejonnek a Like-ok, pl en siman elmennek megnezni a szurket(hiaba import), mert az tok jo allapotunak nez ki. Gumik is jok igy keprol, a fektarcsa az szinte uj, meg ugy az egesz robogon az idomokon latszik, hogy nem egy leharcolt darab.
A piros az a szurkehez kepest joval hasznaltabb/leeltebb allapotban van.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
Dilemmaban vagyok, kivancsi vagyok mit csinalnatok.
A gyari kipufogo dobom csovenek a tove gyakorlatilag korbe rozsdasodott(raadasul elegge viseletes a kornyeke), hegeszteni eselytelen.
Szoval jott az otlet, lecserelem.Nem feltetlen akarok hangosabbat, se a kerek kinezettol elterni. Gondoltam, hogy valami jobb minosegu "kamu" Leo Vince GP Corsa formaju dobot felrakok, nyilvan matrica/logo/minden nelkul. A jobb minosegu (nem a 20 dollaros) verziok egesz korrekt minoseguek, legtobbe E-jel meg mindenfele okossag bele van gravirozva/preselve, ha a hozza nem erto rendor csak ezt keresne rajta.
Viszont: ahogy a motoros topicban is elojott a tema, egy ket helyen a rendorok ramentek az ellenorzesre (NKH-val karoltve, tok mindegy hogy akcio szeruen, vagy spontan), nyilvan buki a dolog, mivel csak az E-jel hivatalosan, papirforma szerint keves.
Itt jott az otlet, hogy OK, akkor aldozok ra tobbet, GPR/Arrow/Gianelli/Leo Vince/ stb eredeti dobot nezek, ami melle jar mubizonylat, meg minden legal.
Es itt bukik a dolog. Mert nem eleg a mubizonylat a dobhoz, mert a mubizonylaton szerepel az is, hogy az adott dobot melyik motortipushoz homologizaltak, csak igy ervenyes(meg ha be van iratva a forgalmiba, de az mellekes)
Az en motoromhoz egyedul az IXIL csinalt hivatalosan dobot, viszont azt is USA only, szoval E jel/EC jovahagyas nulla.Szoval hiaba adnek ki egy valag penzt egy jo GPR dobert, ha ugyanugy megzsanettoznak ha jobban megnezik, mintha a kamu E jeles dob lenne fent...
Vagy van meg egy lehetoseg, minosegi anyagokbolbol keszitett gyari kinezetu dob(pl Dominator dobok [link]), amiben nincs semmifele jelzes, es esetleg utolag nyomok ra egy szolid hoallo Hyosung matricat, vagy szelecselt tablat a belso oldalara, a szukseges infokkal(jelenleg a gyari dobon van par azonosito, E jel).
Vagy marad az olcso kinai, amin eleve rajta a kamu jel mindenhol...
-
nyogo83
senior tag
válasz csongi #21252 üzenetére
A gond az, hogy konkretan se hasznalt/se uj gyari dobot nem nagyon lehet talalni hozza.
Ha valahonnan is sikerulne talalni ujat, akkor az is minimum 70k, annyiert meg khm..Ha lehetne normalisat, akkor nem gondolkodnek egy percig se, hogy mas dobot keresgessek mivel ha most cserelem, a csatlakozashoz is hozza kell majd nyulni.
Szivesebben raknam fel a plug&play gyarit, de nincs
Amugy a hangjaval semmi problemam nincs, mert nem csendes, de nem is ordit, szolid mely hangja van.[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz csongi #21254 üzenetére
Hyosung Karion(RT 125)
Lehet amugy vegul az lesz, hogy egy normalis utangyartott nem ordito dobot kap(nem kinait), ami kb full hasonlo mint a gyari.
Az uzemanyag szintjelzot mar en is nezegettem, de nem sok ertelmes utolagos megoldast talaltam. Ha csak a classic cafe raceres/custom bike-os megoldast nezzuk, amikor kivul furnak alul-felul egy lukat a tankra es atlatszo csovel osszekotik A gond, hogy csak azokon a stilusu motorokon nez ki jol.
-
nyogo83
senior tag
válasz csongi #21256 üzenetére
Amugy ez volt a hetvegi rendori akcio : Feljelentik a kínai fékkart, túraplexit használó motorosokat
Amugy van egy megoldas, ami elegge draga es szemely szerint nem tudom mennyire lehet bekalibralni nagyjabol megbizhatora. Uszo mentes szint ellenorzo, a benzincsap es a karbi koze kell egy T idommal beszerelni az erzekelot, sajat elektronikaja es kijelzoje van.
Gyakorlatilag a folyadek nyomasat veszi alapul, hogy mennyire van tele a tank.De kb 120-150 dodo, annyit nem er.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
-
nyogo83
senior tag
válasz DigitXT #21272 üzenetére
Ja persze, az a kijelzo mar reszlet kerdese, mert van ott az analogtol is, meg ugye nagyjabol barmit rakothetsz. Igazabol itt a lenyegi resz a "dobozban" van, az kerul majd 100Eur-ba.
De mondom, a kit 70%-80%-at elviszi a nyomasszenzor. Aztan amugy itt az is kerdeses, hogy pl mennyire szamit a kulso homerseklet(megemelkedett nyomas vagy eppen enyhebb vakuum van a tankban).
Mert ahol ennyire pici nyomassal kell szamolni, ott az erre is erzekeny lesz. Raadasul kell hozza meg egy microcontroller is, egy normalisan megirt szurovel, hogy ne csak parasztban a realtime nyomaserteket alakitsd at feszultsegge, mert pl a motor dontesere, gyorsitas lassitas, hatasara ne ugraljon a kijelzo.Szoval erdekes project(legalabbis semmiffele keppen nem vennem meg a kitet), hanem ha talalok epkezlab szenzort, akkor lehet teszek egy probat, szigoruan analog ora kijelzessel. Vagy ha eljutok oda, hogy lecsereljem a full analog oramat egy analog/digital kijelzosre, akkor azzal osszehozni.
De ahogy irtam korabban, ez is szerintem inkabb ilyen kenyszer megoldasnak szuletett, hogy jobb mint a semmi es a tank furasa/modositasa nelkul fajdalommenteset be lehet epiteni.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
Super Soco
Ok, aki nem kedveli HAndrast annak nem lesz nagy elvezet a teszt, de pl engem megvett kilora ez a gep
Nem gerjedek az elektromos jarmuvekre, de ahogy halad a trend, egy ehhez hasonlot siman eltudnek kepzelni varosban szaladgalosnak.
Raadasol onnantol kezdve, hogy az akksit kiszerelve barhol tudom tolteni, valamint nem 4 millioba kerul, mint egy Zero Sr, best buy.Kicsit faj is a szivem, mert azert a motorozashoz nagyon sokat hozzaad a motorhang, a rezgesek,"gepeszkedes" miegymas, de azert ezt a gepet eltudnam viselni napi nyuzosnak, a benyas meg marad a hetvegi cruzolashoz
-
nyogo83
senior tag
válasz -Mosquito- #21319 üzenetére
Mondjuk lehet en is De mivel itt relative keves reszbol all az egesz hajtas meg vezerles, igy kevesbe lenne szopas
Amugy 1 hete Hatvan-Boldog kozott (Boldogi ut, marhajo minosegu aszfalt, full egyenes szakasz) mentem autoval es ugy eltepett mellettem egy zold Zero SR, hogy csak neztem.
Nagyon brutal volt, hogy szinte csak a szij surrogasat lehetett hallani.Viszont utolag belegondolva meg para is, mert az eg vilagon semmi jelet nem vettem eszre hogy jon mogottem, pedig eleg surun hasznalom a visszapillantot.
-
nyogo83
senior tag
válasz FeniX- #21323 üzenetére
"A hangtalanság szerintem hátrány, nem előny."
Lehet ugy jott le hogy tetszett, de pont ellenkezoleg Iszonyat para volt utolag mikor belegondoltam, hogy barmilyen gond miatt (akar katyu jobb oldalon vagy barmi) picit beljebb huzodok, mivel azt feltetelezem hogy nincs ott senki es megvan a gond mert fel is loktem.
Szerintem idovel ezzel a hangtalansaggal kell majd valamit kezdeni a gyartoknak, mert nemcsak a kozlekedesben resztvevokre, hanem akar a gyalogosokra/bringasokra tekintve is baromi veszelyes.
Tudom, hogy van mar az elektromos autoknal probalkozas erre a hang imitalasra hangszorokkal, de amig ez nincs egysegesitve, addig baszhatjuk.
-
nyogo83
senior tag
válasz -Mosquito- #21327 üzenetére
Az szerintem egy netto elmebetegseg azokkal a kerekekkel es sullyal,fekekkel meg mindennel egyuttveve. Ok hogy komolyabb futomuve/feke van mint egy ferfi Csepelnek , de en azokat siman az extremsport kategoriaba sorolnam es nem kozuti kozlekedesre alkalmas jarmuvek koze.
-
nyogo83
senior tag
válasz explo1 #21379 üzenetére
Ha a muanyagokat is ugy javitjak mint az alu/rez es egyeb alkatreszeket, akkor erosen ajanlott ceg.
Muanyag cuccokkal nem volt meg dolgom naluk, viszont evek ota hozzajuk jarok ha hutot, klimacsovet vagy barmifele aluhegesztessel, roppantot csokeszitessel kapcsolatos dolgot kell csinalni. Nagyon profik.
-
nyogo83
senior tag
válasz #50433536 #21390 üzenetére
Autonal talalkoztam eddig ilyennel. Tultépett csavarok fele szakadt, fele meg kitepte a menetet a hengerfejbol vezermutengely csapagycseszeinel.
Ismeretlen volt az eloelete a autonak, 1-1,5 eve megvolt a tulajnak, nem tudni mikor takoltak.Ha a vezerles ugrik es beleer a szelep a dugattyuba, akkor inkabb hajlik/torik a szeletanyer, illetve maga a himba torik. De itt jol latszik, hogy nem errol van szo.
Uj csavar+ a kiszakadt menetet vagy felfurni vagy helicoil-al megjavitani hazilag. Vagy gepmuhelybe beadod es megcsinaljak helyetted egyben egy sikolas/ellenorzessel. -
nyogo83
senior tag
válasz #50433536 #21396 üzenetére
Szep egeszsegesnek tunik igy kep alapjan. Ennel csunyabb szokott lenni ami lathatoan eszi az olajat, az osszes szelep es hengerfej/dugo tele lenne lerakodassal.
Ha nem veszed eszre, hogy drasztikusan enne az olajat, akkor egyelore nem nyulnek hozza.
Ha eszi, akkor meg nem erdemes csak egy gyurucseret csinalni, hanem hengert is le kell venni, gepmuhelyben kimerni a hordossagot, majd egy tulmeretes dugo/gyuruvel, hozzaigazitott hengerrel osszerakni.Majd itt DigitXT kijavit, mert fejbol nem vagom, hogy nicasilos vagy nem a henger, mert akkor furas nem jarhato es max egy gyuruszett es megy ameddig megy
-
nyogo83
senior tag
válasz #50433536 #21400 üzenetére
El tudja tolni/forgatni a butykot?
Nem lattam meg ilyet, megmondom oszinten. Elso blikkre azt mondanam, hogy olyan mint valami kezdetleges valtozo szelepvezerles megoldas, de passz. Hulyeseget nem akarok mondani.
Esetleg nem nyit/zar valami olajozo furatot?Amugy most hogy rakerestem manualban, annyira kuss van benne az egesz vezermutengelyrol, hogy konkretan meg a gyari meretek/tureshatarok sincsenek benne megadva hozza.
Mintha nem is lenne a motorban
Persze minden mashoz van, ahogy szokott lenni(henger, dugo, fotengely, stb)[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz csongi #21449 üzenetére
Ez nekem kicsit olyan mint azok a notebook,TV, mobil stb hirdetesek, hogy "nem probaltam, nem tudom bekapcsolni, de 100% hogy mukodik."
De motort is arulnak igy. Jelenleg nem indithato, "csak egy karbitisztitas kell" de "hibatlan, csak nincs kedvem/idom mar vele foglalkozni".Ha minden okes a motorjaval, akkor nem erne meg par ezer forintot raaldozni, hogy inditani lehessen es normalis arban eladni?
Ha meg nem lehet inditani, akkor maximum egy ilyen zsakbamacskara benyognek egy 30-40K-t(kulsotol, allapottol fuggoen), mert full kuka is lehet az egesz.Szerk.: O legalabb leirja oszinten mi a baja. Bar szerintem kicsit buszke is a "munkara"
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz FeniX- #21452 üzenetére
Azert a "gyertyapipa" is megerne egy dijat, mert elsore annyira elvesznek az ilyen reszeletek a "megszogelt" gyertya mellett
Raadasul van egy olyan gyanum, hogy a profi hegesztes miatt a gyartyatol/szogektol balra kiindulo 2 "valami" az a hegeszto elektroda, ami odaragadt takolaskor es elegansan lecsiphettek a hosszabol, aztan "elfer az ott".
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz Micsurin #21468 üzenetére
Szuper!
Azert a mostaninak is rakd el a szamlajat, bar ne legyen ra szukseged. Nekem 100Km alatt feluvegesedett az RMS felulete, ha megcsiszoltam, akkor lehetett megint 20-30km-t menni vele, cserebe remegett is alacsony sebessegnel illetve ujra feluvegesedett.
A megoldas az Newfren kuplung+kuplung harang keszlet lett, nem probalkoztam tovabb RMS-el. -
nyogo83
senior tag
válasz csongi #21481 üzenetére
Nekem is hasonlo a meglatasom. Ha eddig elegtelen lett volna az olajozas, par 100km utan kukara ment volna a himba, raadasul bemelegedve csunya hangja lett volna(sajnos tapasztalat).
Megneztem manualban, bar nem bizok benne, mert sokszor koszono viszonyban nincs a valosaggal.
Mindenesetre az olajkornel 2 felmeno olajozasi jarat van, az egyik a vezermutengelyen keresztuli keneseert felelos, a masik pedig a himbasorert. Nem pont ilyen elrendezesben van a metszeten, de kb ugy lehet ahogy mondod.[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz Oriza57 #21500 üzenetére
Tuszelepet cserelt vagy vele egyutt a feszket is? Sajnos tuszelepbol is van olyan, hogy csak a gyarit erdemes megvenni a karbihoz, mert utangyartottbol en is jartam ugy, hogy par nap hasznalat utan ugyanugy befolyt a karbi az uj tuszeleppel
Altalaban nagy rejtely nincs ilyenkor ha eszrevehetoen felhigul az olaj benzinnel.(illetve meg a vakumos benzincsap ellenorzese/ha van/). -
nyogo83
senior tag
válasz #50433536 #21512 üzenetére
Vezerles:
- Fotengelyt felso holtpontra forgatod. Nem tudom 400-ason van-e a generator feloli ablakon kis kemlelonyilas egy kis nyillal es T betuvel, de altalaban ott szokott lenni valami jeloles.
- Felul a vezermutengelyen van ketto kis vonal, igy nez ki szembol " -- o -- " . Annak a ket kis vonalnak a hengerfej sikjaval parhuzamosnak kell lennie.A karbinal ellenorizd azt is, hogy a tolattyu teljesen fel tud-e menni, illetve nincs-e a membranja megserulve.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz #50433536 #21528 üzenetére
Esetleg meg egy vesztesegmerest csinalhatsz. Zart szelepekkel (felso holtpont elott, suritesi utemben) felnyomod a hengert 2-3 bar kozott levegovel.
Aztan figyelsz, hogy esetleg a kipufogo/szivo oldal fele nem ereszt-e levegot, mert akkor akar a szelepek tomitetlensege is lehet az alacsony kompresszio oka.(Nem remlik, hogy be lett-e csiszolva)
A masik, hogy akar a rossz dekompresszor is okozhat alacsonyabb vegnyomast, mert az a suritesi utemnel egy picit megnyitja a kipufogo szelepet. Ha a ropsulyos automatika nem mukodik normalisan, akkor allandoan nyitja egy picit forgas kozben.
Ha egyik se, akkor a legkoltseghatekonyab megoldas egy uj gyurusor, remelve, hogy az kopott ennyit, nem a hengerfal. Bar sajnos nem ez szokott lenni a tapasztalat, de egy probat meger.Gondolom huztal csutka gazt meres kozben?
Szerk: kompresszio merest mindig csutka gazt huzva vagy levett karbival merunk, mert a zart pilangoszelep/tolattyu nagyban megvaltoztatja a beszivott levego mennyiseget, igy a meres eredmenyet is.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz #50433536 #21565 üzenetére
Igazabol ez az "elmegy az oljanyomas" relativ. Marmint olyan szempontbol, hogy amikor a visszajelzo elkezd jelezni, akkor mar regen rossz. Az nem az optimalis olajnyomas megletere figyelmeztet, hanem egyfajta "veszcsengo".
Amikor mar elkezd neha bejelezni vagy menet kozben alladoan, akkor mar jo esellyel reges regen megkezdte a munkajat az alacsony olajnyomas (fotengely/hajtorud csapagyak kopasa).Gondolj bele: ha jol remlik, akkor 0,5-0,8Bar alatt jelez a gyari szenzor. Holott alapjaraton kellene 1 Bar korul lenni, fordulaton meg 3 korul. Ha menet kozben nagyobb fordulaton is csak 1-1,5Bar van, akkor eleg ha pont ugy ragad fel a csapagyrol leolvado reteg a fotengelyre/hajtorudra, hogy meg jobban elmenjen a nyomas a hezagnal.
Na ilyenkor fog hirtelen menet kozben bejelezni, de akkor mar regen keso, mert elotte is megvolt a baj, csak nem latszodott a visszajelzon.A masik lehetseges, ha az olajpumpa doglik meg, mert akkor tenyleg hirtelen tortenik a dolog, de akkor hirtelen szunik meg a nyomas es azt eszlelve ha leallitod, ketlem hogy tartos kar keletkezik. Az esetek tobbsegeben ez a "ement kozben elmegy az olajnyomas es kuka a fotengely/hajtorud stb" mar csak a vegkifejlet.
-
nyogo83
senior tag
válasz #50433536 #21573 üzenetére
Generator hiba fele nem mennek el, mert szerintem tevut, nincs osszefuggesben a jelenlegi problemaddal.
Toltest mertel rajta? Jaras kozben mertel feszultseget fordulaton?En nem talalkoztam meg olyannal, hogy latszolag okes tolto es tapfeszultseg mellett a gyujtast igy megakasztana egy hibas generator. Foleg ha van akksi is a rendszerben.
A trafonal azert arra nem art figyelni, hogy az ellenallasa kozel azonos legyen a gyarival, hogy ne terheld tul a CDI kimenetet. -
nyogo83
senior tag
válasz DigitXT #21628 üzenetére
Reggel pont filoztam, hogy melyik utvonalon menjek. Arrafele az Astoria-Erzsebet iranyaba vagy az Andrassy-Lanchid. Inkabb az utobbit valasztottam, de az sem volt nyero, mert delegacio miatt mindenhol rendorok, tomegnyomor es lezaras.
Az se volt jobb, meert ilyenkor teljesen elmennek otthonrol egy ket autosnak, vagy fogalma sincs mit mutat a rendor, vagy sik ideg a dugotol es korulnezes nelkul rangatja jobbra ballra a kormanytA szemuveget meg aterzem, nekem is 100k felett van, de az elozot mindig megtartom tartaleknak ha gond lenne (igaz, kb 2 evente csinaltatok ujat mert ugy olcsobban kijon/VisionExpresses garival/).
"szemüveg nélkül hivatalosan nem is vezethetek." -> szemuveg nelkul nem is tudnek vezetni +5,5/+6,0 -os a szemem.
Ajanlom ha legkozelebb csinaltatsz szemuveget, akkor garit kossel ra, mert ilyen esetekben kevesbe faj a dolog
-
nyogo83
senior tag
válasz Szpilu__25 #21684 üzenetére
Tekercsen ellenallast merunk es tipusonkent valtozo, hogy mennyinek kell lenni az ellenallasanak.
De szerintem addig nem erdemes piszkalni, amig a gyertya hibat ki nem szurod. -
nyogo83
senior tag
Es ez annyira nem is vicc mint amennyire elsore annak tunik.
Pont tegnap keresett egyik ismerosom, aki 125-ost keres varosba, hogy mit erdemes venni.
Kuldott egy PCX-et, mert azokat nezi. Kulfoldi papiros 8 eves, valami 6000Km van benne, 450k+papirozas. Szoval papirozassal, elso szervizzel, gumizassal mindennel nyugodtan lehet 600k-t szamolni.
Raadsul nyilvan benne van siman hogy egy nullaval tobb km van benne, sbt-stb, kint se szotyiert aruljak a jo peldanyokat.Mondtam neki, hogy lassan mar en se vennek hasznaltan hosszabb tavra robogot, mert 1-2 ev alatt kifizeted a kulonbozetet a szopashalommal egyutt. Foleg hogy a 80%-a a hasznaltpiacnak kulfoldi kotvanyokkal van tele.
Mondtam hogy telefonaljon korbe, jopar helyen a 2018-as keszletet 800k korul szorjak kifele, az ujak meg 900k-1 misi korul vannak.
Ami hasznalt es egyaltalan megnezest erdemel, azok az itthon vasarolt, aranylag lekovetheto eloeletuek.
Atlag 6 evesen 650-750k kozott esetleg 800k korul.
Vicc. -
nyogo83
senior tag
válasz FeniX- #21745 üzenetére
Sajnos ez ilyen
Ha meleg blokknal erzed, hogy szorul vagy nem akar konnyen kitekeredni a nivo, akkor inkabb beken kell hagyni es varni egy picit, mert olyankor nyalodik el legkonnyebben a menete.Nekem is erzodik, hogy elottem valaki mar megtekergethette, mert latszodik a meneten is, illetve elegge "darabosan" tekeredik kifele, felfordulatonkent akad.
-
nyogo83
senior tag
Ha mar a friss import...felporgott az elmult 3 hetben az "elromlott" muszerfalak javitasa
Nincs kedvem szorakozni vele, de kettot kapasbol megtalaltam, mert egy ideje szorakozasbol figyelem, hogy kinel bukkannak fel hasonlo "friss olasz importok" pont abban az idoben, amikor segitseget kernek a km atirashoz forumon a "magyar kollegak".(raadasul gyanusan sokszor egyezett mar korabban is az adott hirdetonel a kinalat a forum bejegyzesekkel)
A lenyeg, hogy az ilyen tekert importnal mindig valami egesz szamhoz kerekiti a hirdetesben, az ora allast meg par kilometerrel hozza kozel allitjak be.A 28.000-et futott Burgmann tuti vetel lehet
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz bajnokpityu #21857 üzenetére
Ez egy nagyon nagyon regota mukodo kulfoldi "underground" forum(DigitalKaos), ami fokent mindenfele elektronikai cuccok javitasaval, hackelesevel foglalkozik. Van ennek egy Automotive alforuma, ahol chiptuning, immo javitas, dashboard "javitas" topicok is vannak es lehet segitseget kerni. A user csatolja a muszerfalbol kiolvasott nyers Eeprom tartalmat, a kicsit hozzaertobb arcok modositjak, majd visszakuldik nekik. Total ingyen, csak ugy szorakozasbol, illetve "csak mert vissza tudom fejteni a hex kodot" respektbol.
Na itt talaltam par magyar usert, akik hivatasszeruen uzik ezt, par honapja figyeltem fel rajuk, azota nezegetem eppen mi az aktualis elado peldany.
-
nyogo83
senior tag
válasz DigitXT #21863 üzenetére
Igazabol eleg ha vegiggondolod es meg is van a valasz : ahogy kopik a szij, csokken a szelessege.
Viszont ha csokken a szelessege, akkor teljesen osszezart variatornal nem fog annyira kimenni a tarcsa szelere.
Vegsebessegben es gyorsulaban is tud eszreveheto dolgokat produkalni, de nem annyira drasztikusan. -
nyogo83
senior tag
válasz Badboys #21911 üzenetére
Pont mult heten jartuk vegig ezt a az en regi Madisonommal. OEM-nel nincs golyo, sok helyen pedig csak RMS van, amit el kell felejteni.
A Malaguti markakereskedesben vegul 14e volt kompletten, csapagygolyokkal egyutt, polcrol.Mindenkepp irj nekik evjaratot/vazkodot, mert 125-osnel a facelift elotti/utani mas meret.
-
nyogo83
senior tag
válasz Badboys #21913 üzenetére
[link] Irj emailt a Bellei Barbara-s cimre.
Sajnos nem tudom lemerni, mert a robogo a sogoromnal van, a regi csapagyat meg nem raktuk el.De a lenyeg, hogy pl cikkszam alapjan csak az ujabb Madisonhoz tart mindenki csapagyat, illetve talan csak Odor-nal van valami olasz csapagy az ujhoz, ami nem az RMS. Sok valasztasi lehetoseg nincs, illetve nem is erdemes mast betenni.
A Malaguti meg tuti jot fog kuldeni, ha alvazszam/evjarat alapjan megvan a cikkszam.
-
nyogo83
senior tag
-
nyogo83
senior tag
válasz huszi.gyb #22133 üzenetére
Valoszinu hogy az lesz a ludas. Eloszor lehet hogy tulfesz lett, aztan meg vegkepp megadta magat.
Nagy gazra is max 7,5V a fesz?A venti is azert nem mehetett, mert keves neki ez a feszultseg. Legalabbis remelhetoleg. Minden reszet vegig kell nezni, hogy a tulfeszultsegtol nem-e ment tonkre.
A muszerfal elvileg vedett, mert van benne LS7805-os feszstab ic, az 30V-ig elvileg birja. Ha nem, akkor az megy szakadasba es eleg csak azt cserelni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen