-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
Topikgazda
Attol fugg ki a hibas. Ha te vagy a karosult, akkor karfelmeres utan felajanlanak egy osszegben torteno Kp kifizetest aztan ugy oldod meg ahhogy akarod. Vagy szamlara megcsinaltatod, de esszel, mert irrealis osszeget nem fizet. Megnezik az uj alkatresz arat, es nem hagyja magat at@aszni. Azert ezek a muanyag idomok ujjonnan nem a 10 ezres kategoriaba esnek.
Egyebkent milyen telefont vettel a g4s helyett? Olyan nem lesz nekem mert nincs, mast valaszzottam helyette.
Bar a gps gyengesege miatt lehet nem is banom, masoknal is ez a gond, konstrukcio bajos.
Dr nem vagyok -
DigitXT
félisten
Hát, ha a 200-as káromra kapnék 50-et, ÉS még adtam is volna az autósnak,
hogy azt az 50-et megkapjam, hááát... Nem. Gondolom elmeséltem, mikor
"süldő koromban" a Margit hídon dugóban hátulról "telibedurrantott" a Hondás.Leszakadt a fél eleje (minden műanyag), a Dacia lökhárítója (vas) meggörbült:
bepróbálkozott a csávó, hogy nem-e lehetne-e azt írni, hogy én tolattam bele?
Végül annyiban maradtunk, hogy nem történik semmi... Nekem "lényegében"
nincs károm, ő meg oldja meg magának. Személyi sérülés ugye nem történt.Utólag mondjuk a szerelő egy kicsit morgott, hogy ez elég csúnyát kapott és
nem kellett volna annyiban hagyni, de alig volt fél éves a jogsim, meg minden:
én nem akartam rendőrt hívni, de azt azért vágtam, hogy meg akartak vezetni. -
AndrewTdi
addikt
-
DigitXT
félisten
Nem láttam: túl gyorsan mentem. Átlag 70 km/h, max. 140.
Kisplexivel nem megy fölé. Vesztettem ~10 km/h-t + nőtt a fogyi.
De a 4,1L még így is rekord! Összesen 350 km / 5 óra mororozás.
2 tankolás, pár technikai szünet (új úticél választás), piros lámpa.Túraplexivel (és finomabb jobb csuklóval) benéztem volna 4L alá.
De legalább tudtam "pihentetni" a fülem*, kinyújtózva a turbulens
orkánból. De a nyakamba fúródott darázs fullánk(?) nem esett jól.Valamit valamiért. *: füldugó nélkül mentem, és a zene is üvöltött.
Andrew: nem lett volna benne köszönet. Bár a "benzinkútunknál"
majdnem megálltam. De nem Shell, így 50-60 kilit még tekertem,
mire kiszedtem a fullánkot(?) tankolás után. Közben vizionáltam,
hogy megfulladok, allergiás roham tör rám. De pont leszartam.
Max. nem érek haza. Azért a kanyarok előtt fékezgettem - nem
sokalltam el, de igyekeztem legalább úgy ledönteni, mint múltkor.[ Szerkesztve ]
-
balazs1011
aktív tag
Nem dugtam csalánba csak ha meggyanúsítanak olyan dolgokkal ami nem igaz.
Méghogy nem guglizok eleget.
Csak nekem számít az ár, hogy mit és honnan.
Hisz te tudod.---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
DigitXT
félisten
Nem ugyanarról a szettről beszélünk szerintem (felismerek egy LED-et, hidd el):
az enyém LED-es gyárilag, és elég gyenge a NYÁK. Bizony, forrasztás közben
kis erőltetésre is eltört... Pech. Jó, ha nem k*rom el elsőre, nem kell forrasztani.Mindenesetre hasonló (erős) LED-ekre cseréltem. Sajna nem ANNYIRA erősek,
mint a gyáriak voltak, de összességében nem gyengék, a célnak megfelelnek...
A homasitás féklámpá(ka)t viszont el kell felejteni, semmi fényerő nincs bennük,
teljesen használhatatlan "lófütty kategóriás" LED-ekkel vannak szerelve.Szerk: egy kép illusztrációnak... (Hogy ne csak a "levegőbe" beszéljek...)
[ Szerkesztve ]
-
balazs1011
aktív tag
Az ár az SZUPER JÓ csak nem tudják szállítani belátható időn belűl.
Egyébként a Zs+U alkatrészcégtől veszik ők is.
Beszéltem a ZS+U-val is de csak Daycot tud huszonpárezerért.---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
csongi
Topikgazda
Szerintem meg nem egyértelmű, hogy kell vagy nem kell
Pl:
Pl atlantic 500, a servicemanualba nincs feltüntetve a tárcsák közötti hézagolás, de az alkatrész listába már szerepel, igaz se méret se évjárati javaslata nincs.
Tehát a hézagolás attól függ, hogyan helyezkedik el a tárcsán szíj. Úgy kell beállítani, ne érjen a házba egyik végállásában sem. -
huszi.gyb
senior tag
Egyébként Csabival (üzlettárs) pont ezt beszéltük. Hogy neki úgy néz ki pár hónap múlva lenne szabad ideje. Szakértelme (még) nincs, de beiratkozna suliba... Aztán lenne belőle valami... Meglátjuk.
Jelentkezők mindig vannak, válogatunk, hátha valaki megüti a lécet...
DigitXT: Igen, a babát láttam... Mondta is, hogy már nem dolgozik annyit, bár jobban megy a pénz.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Most már kicsit látom ezt az egészet másik oldalról is... Hoztak egy NSR-t, hogy nem indul, ki kell tisztítani a karbit. Mennyi idő lesz? Mondom neki, hogy a karbi tisztítás ~1 óra, ha más nincs. Elmentünk érte utánfutóval, megmondtam, hogy 2 nap múlva tudunk nekiállni. Közben kiderült, hogy a torka is véres a motornak, de ha beindul már megy (csak fék nincs rajta, mert teleszkóp olaj védi a tárcsát a rozsdától), az akksi kuka, légszűrő, gyertya... Isten tudja mikor volt cserélve... A lánc olyan száraz volt, hogy még olajsár se jutott rá... Kitakarítottuk a karbit, volt, amikor hosszas szórakozás után sikerült működésre bírni. Az ügyfél természetesen szerette volna már visszakapni a motort, a lehető legalacsonyabb költségek mellett (teljes felújítás egy másik motor ára lett volna kb, ezt nem vállalta). Mi figyelmeztettük, majd jött a telefon, hogy nem jó a motor... (Nem lepett meg). A történetet végül -500Ft-tal zártuk, mert még tankoltunk is a motorba friss benzint, aminek az árát meg se kaptuk
Ügyfélként amit viszont látok: Nemtörődömség, lehúzás... Tényleg szeretnék egy olyan szervizt, ahol jó helyen tudhatom a motoromat. (Remélem ez a saját lesz, de hiába látom a többi szerviz hiányát, ha jó/megbízható szakembert nem találok...) De nem adtuk fel, a héten is találkozunk 1-2 jelentkezővel... Előbb-utóbb meglesz minden.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Este, sötétben, 12 óra munka után tettük fel az utánfutóra a gépet... Nem nézegettem.
Amikor nekiálltunk, hívtam a tulajt, és elmondtam mi az ábra... Ennek ellenére is akarta, hogy gyorsan végezzünk...Jön az örök klasszikus:
3 Féle munkát végzek: Olcsót, gyorsat, és jót.
Az olcsó és gyors nem jó.
Az olcsó és jó nem gyors.
A jó és gyors az nem olcsó.Longwild: Remélem egyszer én is ilyen vállalkozó leszek...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Miért? Pont azt beszéltük, hogy ha kész lett volna a géped, tuti velünk tartottál volna. Nem úgy, mint...
DigitXT: Igen, jól megy... Súlyelőnyöm is van, meg a plexi sem volt rajta, az is számíthat. (szélzajnál biztosan... Naked feeling volt ezért(sem) húztam neki... Viszont ha oldalra nézek, nincs szélzaj, hallgathatom a motort.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Tegnap voltam infó boltban, vettem egy Jack kábelt. És ott beszélgettem a tulajjal. Mondta, hogy szerez nekem egy olyan címet, ahol a srác Bt-cuccokkal foglalkozik, lehet, hogy vállalná sisakba is az elkészítését... Hmm... Mondtam, hogy adjon címet, kíváncsi leszek. Hátha kell valakinek. (Nekem most biztos nem).
www.dongosofor.hu
-
-Mosquito-
őstag
Itt nem csak az ár,hanem a minőség/ibb hangzás,tudás,szervíz/háttér is közrejátszik egy drágább,jobb terméknél. Ez majd akkor fog feltünni,amikor egy komolyabb cuccot tesztelsz le. Valakinek a Conti Twist is minőségi,jó gumi... Pedig..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
üszök
őstag
Nincs API utalás sehol. Ez a két olaj szerepel a gépkönyvben: Egyik, másik. Itt sem látok API adatokat.
A Fuchs amit bele öntöttem azo ez van:API SM,SN, JASO MA2
csongi
(PH! addikt)
Nem kerepel,inkább cicereg,és a vízpumpa oldalán hallani. Viszont fordulatra nem erősödik."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen