-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
balazs1011
aktív tag
-
polimorf
tag
Az a helyzet, hogy autófényezőknél leginkább nincs is motoros színskála, nálunk is csak a sz.gépben van meg pár nagyobb márka receptúrája. Így mi is csak hasonlót szoktunk keresni autós színskálából. Persze ha megvan a színszám akkor TALÁN sikerül kikeverni de az sem jelenti azt, hogy egy az egyben passzolni fog a szín. Szóval ha csak kicsi a szineltérés akkor mákod van. Ha olyan a szín akkor javasolni szoktam, hogy inkább átfestem az egész gépet mintsem csak darabokat róla.
Sajnos ilyen ez a szakma.
A Kimkó ha jól tudom a honda oldalági gyermeke. A hondákban az ülés alatt az aksi környékén egy matricán szokott lenni a színszám. Onnan tudom, hogy az én hondámon is ott van.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
Én az enyémre lakkozás előtt tettem fel és a matricát is lelakkoztam.
Amúgy ha a lakkra teszed fel akkor mindenképp mosogatószeres vízzel tedd, mert ha még korrigálni szeretnél rajta így megteheted, és a légbuborékokat is ki tudod alóla nyomni egy gumilappal.
Nemtudom milyen domborúra gondolsz pontosan?[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
Ha Tankpad féle domború matricára gondolsz akkor én azt is mosogatószeres vízzel tettem fel, és jó erősen kinyomkodtam alóla a lehetséges légbuborékokat. Azóta is bivajerősen tart.
Itt egy kép róla:[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
Az nem is dombormatrica csak sima. A felület domború amire ragasztod.
Mielőtt nekiállsz mindenképp zsírtalanítsd a felületet. Új fényezésnél a hígító nem ajánlott (mert bemattítja a lakkot), de esetleg sebbenzinnel 1-2 másodpercre áttörlöd a felületet amit azonnal szárazra is törölsz. Mindenképp muszáj a felületet tökéletesen zsírtalanná és pormentessé tenned ragasztás előtt, mert különben idővel leválhat ha nem tiszta a matrica alatt a felület. Aztán simán mosogatószeres vízzel tedd rá, igazítsd a helyére és nyomd ki alóla a légbuborékokat. Mikor ez meg van, megtakarítod az egészet, hogy szép tiszta legyen és kész.
Itt bemutatja a száraz és a mosogatószeres felragasztást is.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
-
huszi.gyb
senior tag
Igen... 80 000-ért odaadná, papírozható. Írtam neki, hogy 100-nál többért nem valószínű, hogy eladja... De ezt inkább bontásra érdemes megvenni, már képek alapján is... Főleg, ha Honda Mayesti... Ha a márkát/típust nem tudja, de használta, gondolom mennyi törődést kapott...
szerk.: Jó állapotú = elsőre indul.
Ami mint tudjuk nem jelenti azt, hogy n*100k nem megy bele pár év alatt...[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Köszi. 14.12-kor hívtam.
DigitXT: Sok sikert hozzá. Szívesen segítenék (már elvonási tüneteim vannak...), de ma már megyek haza, fél 3-kor indulok.
Elvonási tünet: Majával álmodtam, hogy megyek vele motoros találkozóra, de egy nappal korábban sikerült odaérni.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Grillo
senior tag
Nem azt mondta, hogy nem ért hozzá, hanem hogy nem a szíve csücske. Természetesen elvállalta, volt is ott nem 1 robogó. És láthatóan nem is volt nekik új a Scarabeo sem. Dicsérte is, hogy jól megy, de szar a láncfeszítő, hogy nem mechanikus, valamint több szériahibát felsorolt. El lehetett érni őket telefonon is, emailon is folyamatosan.
Nekem szimpatikus banda, csak a felhozatalt látva is inkább 10-20 éves motorokkal foglalkoznak idejük nagy részében. -
DigitXT
félisten
Jaja, enni nem eszi, csak csorgatta, de már (ahogy huszi is írja) a vétel óta!
Ugye az első napon nyekergett a hajtás, szétkaptam, és láttam ezt azt...Most beraktam az új szimeringet, így elvileg pöpec, már csak azon parázok,
hogy nem pontosan a "szintbe" sikerült raknom: picit beljebb ment (fél mm):
ha most emiatt fogja összefosni magát, akkor verhetem a fejem a falba.Amúgy pöcc-röff, fékez, világít, kényelmes, s még műszakija is van.
Hawaii.Szerk: mivel kint volt a szimering, néztem, hogy DID vezérműlánca van.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ugyan. Én is szoktam ilyesmivel szívni, hogy ezt a csavart még akkor kellett
volna becsavarni, amikor... Vissza az egész. Jó, nem az EGÉSZ, nem 5 óra:
de hosszú perceket el lehet cseszni a bénázással. (Most inkább feliratoztam
az alkatrésztároló tetejét, hogy melyik csavar, milyen sorrendben, honnan.)Ui: jól megy a Maja, de elfelejtettem már, hogy 100-nál már nem túl virgonc...
Voltak jóképességűek a Lágymányosin. Hagytam őket menni inkább.
Amúgy simán tudtam ~ugyanazt a szabályos tempót jönni mint a Madisonnal.[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Amikor nagyobb szerelésben vagyok, sok csavarral, kis műanyag szortírozókban külön gyűjtöm a csavarokat, és egy kis papírt teszek mindegyikbe, hogy hová valóak. Így nem lesz se hiány, se többlet (kivéve, ha gyerek, vagy macska leborítja, volt rá példa. ).
Az erős motor példához, én 600-as Horneten tanultam, ami 95 Le. Én akkor szartam be, amikor pályán húztam egy kövéret, megijesztett a hirtelen gyorsulás, akkor pörgettem először 8000 fölé.
-
huszi.gyb
senior tag
Vizsgázni lehet náluk robogóra... Van valami A2-es robogójuk is, bár azt nem láttam. És azt végképp nem tudom, hogy tréningen lehet-e használni, de gyanítom igen... Egy kérdést megér... Ennyi embernek úgyis szervezést igényel, ha együtt akarunk menni.
Szép munka, gratulálok! Ezek után nem csodálom, hogy inkább bérelni akarsz.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Something_
őstag
Nagyon bénának kell lenned, hogy eldobd szerintem. Főleg úgy, hogy van már tapasztalatod.
Remélem nem fogok eldőlni, gondolom sportmotorral lesz pár izzadós kanyarodásom a bóják között
Huszi: Asszem augusztus elején kaptam kézhez a jogsit, szeptember elején vettem a motort, még barátkozni akartam vele, mire pedig sikerült, már szar idő volt.
Elraktam a jobb időkre a tréninget.[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
Én úgy vagyok vele, hogy sajáton szeretnék gyakorolni, mert a Safety-nél nincs hasonló motor mint az enyém, így attól tartok, hogy oké, naked-del ügyesen belerázódok, aztán felülök a sajátomra és ugyan ott vagyok.
Pl mikor tanfolyamon mentem a CBF-fel, rápattantam a robogóra és kellett pár száz méter, hogy visszaszokjak Elég viccesek voltak az első fékezések és a kanyarodás, főleg a rutinpályáról kifele
huszi: olvastam ezt, plusz Sanyival beszéltem is róla. Amikor vettem a motort, akkor az eladó ismerősének a kereskedésében állt, odamentem megnézni és le akart beszélni róla, hogy nem a teljesítménnyel van a baj, hanem, hogy sportmotornál nehezebb kanyarodni és elkerülni. Ezért is akarok tréningezni.
[ Szerkesztve ]
-
balazs1011
aktív tag
-
huszi.gyb
senior tag
Igen, azt tudtuk, hogy falsot szív (miután nem sikerült leállítani a levegő csavar teljes betekerésével sem).
Ott szűretlen levegő áramlott be... Nyár elején Gergő cserélte a karburátor utáni szívócsonkot, mert nagyon durván szétrepedt... Gondolom a légszűrő és a karburátor közti csonk ment mostanra teljesen szét...
Február 5.-én kiderül remélem. Addigra fényképekkel is tudok szolgálni, ha minden igaz.[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
Hát, volt egy két kiszakadt gumialkatrész, amire kicsit későn derült fény, igen,
pl. a szerelő cserélt egy ilyet nyáron, de volt ott más az EGR rendszernél, stb.
Egyikért mondjuk én szóltam, hogy milyen hangja van ennek: ez normális?Szerk: na, huszi közben kifejtette. A végén mondjuk passzolom, hogy honnan
szívott falsot, ha amúgy a karbi javításával megoldható volt/lesz a dolog.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
Azt tudom... De nem hiába bíztam Marcellre a beszerzését... Én nem értek hozzá, ő igen. Hozzon olyat, ami jó, és tartsa érte a hátát.
Ha csak a gyári megoldás lenne, kiköhögném, mert annak nincs értelme, hogy kidobáljam a pénzt az ablakon. (Utána meg úgyis a gyári megoldást kéne kifizetni.) De azt mondta, hogy jónak tűnik, jók az illesztések... stb. És ha van olcsóbb jó megoldás, az jöhet.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
-
balazs1011
aktív tag
Már akartam volna írni az előző hsz.-re hogy akkor elég rendesen kifizetett
a biztosítő,ha még mindig van pénz amit költeni lehet.---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest