-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #5649 üzenetére
Tudom. Én magamról beszéltem. Én nem indulnék neki. Mert csak!
Mert nincs hozzá kedvem... Fordultam egyszer én is arra a Majával.
Utas nélkül. Csak hogy lássam: tudja. Tudja. De ennyi: motiváció is
kell, hogy az ember elinduljon motorozni, nekem nem lenne meg az
utas + Dobogókő + 180 ccm kombóval. Amikor vittelek sem brahiból
mentünk, hanem mert kellett menni valahova: amikor meg motorozni
megyek, akkor nem azért megyek, mert kell. Jó hát ha jó a csaj...kcsa: nem mondasz hülyeséget, nézzétek meg a másik linket. Van
ilyen utaskapaszkodó öv. Érdekes ötlet, akár még jó is lehet.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz huszi.gyb #5738 üzenetére
Beszéltem a szerelővel... Azt mondja, hogy 54e km után már kérdéses, hogy megéri-e belevágni a generálba... 180-as ritka, ha az alkatrészt beszerzem, vállalja. De azt mondta, hogy ha olyan gond van, akkor bele mehet egy másik motor ára a generálba.
Mondtam, hogy kompót van benne, de ez szerinte nem sokat számít.
Mert ha felteszi az új láncot, akkor ha a fogaskerekek kopottak b@szhatjuk... Akkor meg vezérműtengely, főtengely... stb... Eléggé km fetisisztának tűnt, mert 54000km-nél kb GTK-zta Maját...
Azt mondta, keressek törött motort hozzá, ami keveset futott, és át kell tenni a blokkot. Ez a legolcsóbb módja. Ha már a csapágyak megkoptak, akkor a főtengely is kopik, ő nem cserélne csapágyazást...Azért én ezt egy kicsit túlzásnak tartanám... Nektek mi a véleményetek?
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #5743 üzenetére
Döntsd el te, hogy mit akarsz / ezzel a szerelővel akarod-e csináltatni:
nyugodtabb lennék, ha már ki lenne fizetve a motor. Alattam még egy
szezont bontás nélkül ment volna, az tuti. Gumit raktam volna rá én is
és szevasz. Ha a csörgés a hajtásból jön, az nem motorikus gond...
Lehet, azért rángat indulásnál, mert a kuplung szaraxik. Ki kéne nyitni.A szívatót már rég meg kellett volna csinálni. Nem jártam volna vele
úgy, hogy állandóan szívat, pörög mint a csocsóbábu, de fordítva sem.
Más kérdés, hogy a Gergő által legózott szívató nem volt tartós, 6K-ért. -
lac1
csendes tag
válasz huszi.gyb #5516 üzenetére
Köszönöm!
Azt azért elmesélem, hogy nem volt egyszerű, mert nem a gazdával beszéltem, hanem egy megbízottal, nem volt papír csak postán küldte utánam, amiről kiderült, hogy egy karakterrel több volt a motorszámban mint a valóságban, az online biztosítás kötésnél a Derbi, mint márka nem is volt sehol, a jogosítvány megszerzésére - mert hogy nincs még erre a kategóriára - nem engedett tovább a rendszer, de addig nincs átírás, amíg nem kötök rá biztosítást, de addig csak a régi forgalmi engedély van, vagyis annak a száma, tehát van egy érvényesnek látszó biztosításom egy már nem létező forgalmi engedély számú motorra.
Igaz, csak évi 2544 Ft-ért.
És plusz 2 ezer forint a műszaki szemle a motorszám miatt. Bakker.A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #5771 üzenetére
Nem csak az: egyszerűen felháborítónak tartom a szerelő szövegét!
Tegyük fel, hogy 100K lesz a felújitás. Ne legyen annyi! De csak egy
pillanatra tegyük fel. Erre ő: inkább vegyél egy keveset futott donort,
és rakd át a blokkját. Hogy miakénköveslóf*sz? Kezdjük azzal, hogy
mit kapsz 100K-ért? Roncsot talán. Keveset futottat? Ugyanmár. Ha
létezik is ilyen példány, azért megkérik a 400K-t alsó hangon. Ha. És
ha létezik, és megvetted, akkor miért nem azt a keveset futott, kiváló
állapotnak örvendő donort használod? Miért raknád át a blokkját?
Noooormális, Margit? Még ha 5000 km után totálra törték s hibátlan
a blokk, akkor talán: elvégre a vázsérülés jellemzően (valóban) GTK.
Aztán találj egy ilyet. 100K-ért. Amúgy meg ha 100K, akkor annyi, de
akkor megint évekre jó a motor, ahogy eddig is voltak rajta 40-50K-s
felújítások, hát istenem... Ezzel jár: nálad van az XLS/benne minden.Ha 25K lenne az órájában, elvállalná? Elhinné egy 11 éves motorról?
Röviden és tömören, erre a hozzáállásra megírtam, amit: menjen a... -
üszök
őstag
válasz huszi.gyb #5779 üzenetére
Csak halkan és félve írom le,de volt egy Yamaha Sygnus-om vagy 10 éve. Kicsit csapágyas lett a blokkja,néztem gyári alkatrészeket,a dugó több mint 30k lett volna ha jól emlékszem a gyűrűsor is 15 körül a hajtókar alsó tűgörgővel megint vagy 30 k. Komplett blokk meg 30k volt,nem tudom miért nem vettem meg,már nem emlékszem.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #5794 üzenetére
Jaja, csak ugye várjuk ki a végét, hogy az lesz-e a típus.
Nagyon OFF: biztos azt hitte, robogó, és elfér a sorok közt.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #5801 üzenetére
A BMW-k sem remekeltek a mai törésteszten....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #5805 üzenetére
Ha nem használsz LED izzót, megpróbálkozhatnál a gyárival...
Ha használsz, akkor az sajnos nem lesz jó: a legprimitívebb relék,
mint pl. az, amit én szereltem be 4 éve, 2 lábúak. Egyedül a rájuk
kötött táp szaggatására alkalmasak. Biztos vagy amúgy abban,
hogy a relé rossz? Relé nélkül bekötve a kapcsoló kapcsolgatása
megbízhatóan kapcsolja az indexet jobbra balra, folyamatosan? -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #5807 üzenetére
Kinyitod az elejét, és szemből nézve balra. Hosszúkás téglatest.
Ha nincs meg, kövesd a ketyegést (amikor vészvillogó módban van).
Annak viszont elég sok lába van, ha rendesen be akarod kötni.
A LED-es indexet nem használokba ne légy biztos: nézd meg hátul.Szerk: földelést nézted? (Elmozoghat vmi menet közben, bezavar?)
[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
válasz huszi.gyb #5815 üzenetére
Lehet megcsörgetem majd a faszit. A leírás tényleg nagyon gyanús, félek hogy majd a végén az derül ki, hogy amúgy nagyon szép állapotban van, csak most épp nem indul valami filléres tétel miatt, amit egy háziasszony is tudna cserélni otthonkában, csak ő épp nem ér rá.
-
-
Skizz
addikt
válasz huszi.gyb #5820 üzenetére
Várjá, először veszek majd tartalék főtengelyt, utána jöhet a plexi. Amúgy tényleg vicces a pályatempó. Kiváncsi lennék mi lenne, ha nyelezve leugranék vele Siófokig. Vissza már nem valószínűleg.
Aszondja rendszámos. De az a kiváló szélvédelem amit említ, az elég röhejes. Bár lehet, hogy ő be tud kuporodni amögé a plexi mögé.
-
Skizz
addikt
válasz huszi.gyb #5823 üzenetére
Ennyi nekem elég is lenne egy 125-östől. Sosem érdekelt a leírásokban ez a need for speedes top speed meg handling grafikon.
Amúgy a halál f.szán túl 2-vel van pöstön... bár b125-öm még nincs is ,ha megvenném, akkor szállítani kéne.
szerk.: ahhoz a Te kocsid kéne.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #5823 üzenetére
GPS szerinti top speed 98km/h
Annyit elcsalt. Emlékszem, amikor először találkoztunk.
Mentél végsebességen, óra 110: mondom, kényelmes ez a
100-as tempó. És akkor odahúztam a Majának a kövéret, s
megelőztelek a külső sávban. Na: az volt a valós 110.
(A 180-as motortól! A 125-ös ugyanebből max. óra 115, ami
ugye max. valós 100, de azt is végig nyélen gyilkolva: necc.)191 centis embernek kényelmes: khm. Alacsony súlypont?
Pont nem, már csak az üléspozíció is baromi magas, hehe.De mondom: részleteiben úgy igaz. Kis túlzásokkal.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz huszi.gyb #5841 üzenetére
Na index szétszedve. A tűvel böködős módszerrel sikerült megmérnem a relé kábelén lévő feszültséget akkor, amikor a hibát produkálja.
Normál esetben 0-12V közt 'ugrált' a fesz, érthető...
Jelen esetben: 10-12V közt 'ugrált' de többnyire 10V körül. Ezért halványan világított csak az index. A két tűt rövidre zárva egy csavarhúzóval azonnal rendesen világított az index. Így a relét kiszereltem, most rövidre zárva várja az index, hogy berakjam az új relét.szóval... Akkor most jön a kérdés... Milyen relét vegyek?
Ha ledeshez valót veszek, azt használhatom normál izzóval? Vagy az nyírhatta ki ezt is?[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #5845 üzenetére
Néha érdekes légbőlkapott kijelentéseid vannak.
Elöl ha a hagyományos izzó van, az kapásból 21W.
Igen, hátul valszeg 10W-os kell, de ott LED lehet.
(1+1 csavar tartja: meg kéne nézned, hol, milyen...)Amúgy túlterhelheti a 30W-os relét a 10+21W+3W.
(De duplája garantáltan, szerencse, hogy arra ott a
gyári relé, tehát vészvillogód most is van, elvileg...) -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #5849 üzenetére
Az enyémben is 10W-osak vannak (gömbfejű), és rohadjanak meg, annyira alacsony a búra gyárilag, hogy a 21W-os (ovál) nem fér bele! (Hátulra szívesen tennék 21-eseket, még relét is cserélnék hozzá, ha kell. Két pólusú, vészvillogó nincs).
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #5849 üzenetére
Fránya leírások. Elöl ovál 21W van, ráadásul narancssárga.
Már csak azért is, mert az eredeti 180-as indexbúra "fehér".Hátul a második csavar belül, a színes búrát tartja. Kívülről
csak egy: utána érzéssel meg kell bontani a féklámpánál.
Szerk: utána az indexburát picit jobbra* kell húzni. Érzéssel.*: már a bal oldalit. A jobbosat meg balra.
Fő a középrehúzás.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz huszi.gyb #5857 üzenetére
Köszi, leszedtem. Hátul LED index van... Viszont semmi felirat nincs rajta, így nem tudom hány W, de gondolom 10-nél nem több. Szóval ha a gyári értéket számolom, akkor 10-35W közt legalább legyen jó a relé, de inkább 1-50W/1-100W két lábú jószág kell.
www.dongosofor.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Vicces képek
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Energiaital topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen