Új hozzászólás Aktív témák

  • huszi.gyb

    senior tag

    válasz huszi.gyb #5738 üzenetére

    Beszéltem a szerelővel... Azt mondja, hogy 54e km után már kérdéses, hogy megéri-e belevágni a generálba... 180-as ritka, ha az alkatrészt beszerzem, vállalja. De azt mondta, hogy ha olyan gond van, akkor bele mehet egy másik motor ára a generálba.

    Mondtam, hogy kompót van benne, de ez szerinte nem sokat számít.
    Mert ha felteszi az új láncot, akkor ha a fogaskerekek kopottak b@szhatjuk... Akkor meg vezérműtengely, főtengely... stb... Eléggé km fetisisztának tűnt, mert 54000km-nél kb GTK-zta Maját...
    Azt mondta, keressek törött motort hozzá, ami keveset futott, és át kell tenni a blokkot. Ez a legolcsóbb módja. Ha már a csapágyak megkoptak, akkor a főtengely is kopik, ő nem cserélne csapágyazást...

    Azért én ezt egy kicsit túlzásnak tartanám... Nektek mi a véleményetek?

    www.dongosofor.hu

Új hozzászólás Aktív témák