-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #5197 üzenetére
Azé' tud ez a Gergő, ha akar, és a szívató is működik: mindig ilyen volt
a motorka (miután rendbe rakta 2011 elején). A nyári karbipuccen se
sikerült ezek szerint rosszul, csak az alapjáratot állította el picit "fülre".Amúgy baromi jó lett a Maja2 világítása ezzel az átkötéssel! Látok!!!
És olyan szép autós levágása van, hogy nem vakít. Muszáj beírnom.
Viszont az alapjáratom elég magas... (Oké, hogy így piros lámpánál is
bőven van töltés, tehát akksimerülés így nem jön szóba, de azért na...!
Reggel a szívató is rádolgozott 2300 körül már pörgette a kereket is.)
Lehet, rá kéne néznem vagy az alapjárati csavarra, vagy a keverék dús,
vagy a fene tudja. Benzinszag szokott lenni néha, ami azért gyanús.
Néztem a tankot, hogy nem ereszt-e, mint a Madison. De nincs jele.Szerk: Vaterán meg b*sznak válaszolni a kérdésemre, pedig fogyasztás
méréséhez alapvető lenne a távolság mérése. Meg csereperiódusok stb.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #5201 üzenetére
Bár a szívató már másik, amit Gergő 'összerakott' azzal nem nagyon akart indulni.
Összerakása után idézném: 'Alapjárat luxus'A bontott szívató működik, bár nagyon nehezen engedi le az alapjáratot... Lehet, hogy más az ellenállása, mint a gyárinak? Elvileg egyformának kéne lennie.
www.dongosofor.hu
-
Skizz
addikt
Amúgy a rotax blokk szét is esik, ha úgy van, vagy csak a szerelők rezsióradíja miatt kell félni tőle, mert annyira tré szerelni?
-
kcsa
veterán
én annyit tudok róla hogy olajra kifejezetten kényes. Ami nem lenne gond, ha a motorok előző tulajdonosai nem olaszok és/vagy magyarok lettek volna hanem mondjuk svájci orvosok
szerk.: és aprilia (leonardom volt) új alkatrészárak horrorisztikusak. Szó szerint úgy, ahogy mondom.
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
DigitXT
nagyúr
Jöttem fel a garázsból, összefutottam a motoros kollégámmal, kérdezi:
kész a motor? Mondom, a fenét, vettem egy másikat. Meséltem neki a
katalógusos, meg a gödöllői sztorit. (S a végén csak nekem kellett a jó
típust megmondani - amint a kezemben volt a lánc, az első "baki" után,
rögtön ezt kellett volna tennem, nem bízni a boltosokban, szerelőkben.)Ui: mondjuk Gödöllőn ígérték múlt héten, hogy jövő hétre lesz. Hívtak is
hétfőn este, mint a katonatiszt, hogy... nincs! Majd jövőre, talán. (LOL.)Uiui: persze elsőre mindennel úgy van, hogy az ember nem ért hozzá...
Logikusnak látszik, hogy hozzáértőre bízza a döntést. Aztán amikor az
sem ért hozzá, akkor kell elgondolkodni, hogy ezt is meg kell tanulni. -
Skizz
addikt
Akkó hanyagolom. Jó?
[ Szerkesztve ]
-
longwild
aktív tag
Jee jeee jeeee holnap megyek a vasért
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
polimorf
tag
Egy kis segítség kellene.
Ma hazafelé toltam a robeszt, mert tankolás után 500m-t ment és egyszercsak leállt. Beindulás után alapjáraton egy darabig megy és szép lassan leáll, ha meg húzok neki gázt akkor azonnal leáll. Én dugulásra tippelek, de vannak itt nálam okosabbak is.
A segítséget előre is köszönöm!Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
-
-
lac1
csendes tag
Sziasztok, Honda Pantheon 125, az injektoroshoz van valami, ami esetleg eltántoríthatna, ha abban gondolkodnék?
A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
longwild
aktív tag
Igen, ez meg mindig az alapjarati hiba. Elvileg talan nem is elektronikus baja volt, hanem a termosztát volt rossz, a közvetlen közelében levo hogomba meg jo volt.
Suri.De ne kiabaljuk el, mert o mar a 3-4. szerelő es az eddigiek azt mondtak, hogy " nem tudom" . Szoval vagy az eddigiek voltak kutyautok a markaszervizzel az elen, vagy Suri kivételesen lelkiismeretes. Mar ha valóban Megoldódott a baj...
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
Banner akkukról mi a vélemény?
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz Something_ #5236 üzenetére
Ok, csak mert a nagyrabecsült Yuasa akkum, amit februárban vettem, a szerelőnél állásban megdeglett... Illetve nehezen töltődik fel vagy ilyesmi baja van... majd este kiderül.
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
DigitXT
nagyúr
Kicseréltem a műszerfal háttérvilágítását 4x1,7W-os gyertyafény helyett ledre.
Tök jó lett. Fehérebb a fénye, meg valamivel erősebb is, jobban leolvasható.Skizz: úgy-úgy! Tacton nekem is nagyon bejött. Már csak a "kis" Maján kell:
azon is nagyon sárga az alap fény. (A fehérebb jóval "modernebbnek" nézne ki.)[ Szerkesztve ]
-
Peczek
aktív tag
Tisztelt fórumtársak: 2016 tavaszától dugódíj lesz Budapesten. Nos, mivel én (szinte) csak munkába járásra használom a robogómat (de azt mindennap 2x keresztül a városon), nem felesleges kérdés: motorok (és robogók) számára ingyenes lesz-e, vagy nekünk is fizetni kell ?
Információ: a Wikipédia szerint Londonban a kétkerekű járművek után nem kell dugódíjat fizetni. Ja, és 2016 tavasza csak 1,5 év, nem is 2.
Ennek függvénye, részben, hogy beruházok-e egy normálisabb (nagy)robogóba, vagy lehet, hogy marad, ami most van (ha úgy sem tudom majd használni, vagyunk egypáran, akik számára a motorozás / robogózás nem hobbi, hanem főleg közlekedés).
Önmagában, ha a motorosak számára ingyen lenne a pálya, nem is lenne feltétlenül rossz a forgalomcsökkenés, bár nálunk a máshol működő dolgokat is elbírják rontani.
[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
válasz DigitXT #5242 üzenetére
Eksön videót lehetne arról is, hogy letolod az autósokat visszadurrogva.
Ejjejj... nálam ennek a robogóvásárnak két véglete van. Vagy legyen olcsó és nincsenek különösebb elvárások (lsd.: korábban tárgyalt 150-es Scara 150-ért), vagy menjen rá az autóra szánt pénz is, de akkor azé' egy pályatempó nem lenne hátrány. Na most 3 kilóért (+jogsi és átírás, ami így már 4) jó volna nem tötymörögni.
Csak a Scara meg most olyan kétes. Itt Huszi linkelt még alkatrész árakat, de nem vagyok kompetens a többi 125-150-es árait illetően, nem tudom összevetni, hogy mi sokkal drágább mondjuk egy kicsi majához képest. Meg hát rotax. Meg nem is néz ki jól, és csomagtartója sincsen. Tulajdonképpen azon kívül, hogy a szomszédban van és olcsó, nincs más előnye. De ennyi pénzért, ha megbízható lenne, nem is érdekelne.
Persze már rég el kellett volna vetnem elvben, de még töröm a fejem rajta. Félek, hogy ez lesz a vesztem. -
huszi.gyb
senior tag
Mondjuk a 80k-s gyári kipufogó nálam leverte a biztosítékot... Annyiban 4Road volt a Majára. Gyári 30k körül van... A többit annyira nem is néztem meg. Mondjuk a nagyobb kerékkel drágább gumi jár... Stb
Tact mellé kell egy szopóroller, amiről írni tudsz... Trololo.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Skizz
addikt
válasz huszi.gyb #5246 üzenetére
Viszont annak a cseréjére nem is olyan nagy a sansz hobbi szinten, amíg meg nem eszi a rozsda, de az szerintem még odébb van.
Na nem kell úgy csinálni, mintha egy szopóroller feltűnése itt nagy szám lenne. Szerintem észre se fogjátok venni, hogy egyel több.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
Hátööö, a 250-es Maja egyáltalán nem durrog vissza... Mint írtam, simán jár.
Autósokat se tolom le - bár ma ledudáltam egyet, mert ott akart feltétlenül balra
sávot váltani, ahol teljesen felesleges volt, mert mind a két sáv kanyarodott LOL.Tötymörgésnek egyáltalán nem nevezném, amit csinál: simán lehet vele haladni,
lámpától kilő, utazósebessége bőven elegendő a városban. Ha majd kimegyek
vele országútra, ahol 90-et kéne tartani, ott dől el, hogy valóban mi a kényelmes?Valós 90-ről beszélek, az autósok általában 85 körül mennek... a 180-as Maja pl.
ezt a tempót (valósat, SpeedoHealerrel korrigálva) szerette 7000-es fordulatszám
körül hosszú távon előzni onnan már necces vele, mert nem indul meg annyira.
(Persze gyári órával ez "óra 100", ami egybevág huszi túrázós tapasztalataival...)nincsenek különösebb elvárások: ezekből nagyon jó kis szopóroller jöhet ki.
[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
válasz DigitXT #5248 üzenetére
nincsenek különösebb elvárások: ezekből nagyon jó kis szopóroller jöhet ki.
Ez van, nem élek úgy, hogy a max. keretért ne legyenek elvárások, bár az lenne a legideálisabb párosítás.
Hát ez az, én nem vásrosban mennék vele. Ide Bp. kb. 70km, addig javarészt főútvonal, tele kaminyonnal, aztán m2, nagy emelkedőkkel, szeles, szintén tele kaminyonnal. Aztán Bp-n amit mennék vele az már elenyésző. Inkább "túra", de ennyiért nekem ne lustálkodjon.
Egyébként alkatrészárakra: nem tudom, hogy egy 250-es maja mennyivel lenne olcsóbb fenntartani, mint a Scara.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest