-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #5398 üzenetére
Zenész hajlamok... 10 év zeneiskola (2év furulya, 2 klarinét, 6év szaxofon)
Egyébként akkor tényleg lehet, hogy a görgőkkel érdemes lesz játszani... De előtte hézagolóval... Ha teljesen kitolja, de úgy, hogy ne érjen bele a szíj a deklibe, akkor már jobb lehet, utána meg még görgőkkel elszórakozhatunk. Mostanában keveset nyelezem ~160km körül érte el a fél tankot.
Bár azért ma volt 3számjegyű a sebesség (óra szerint). Ködben nem vicces, lassan le kell tennem a motort. Vesevédő és muff nélkül kezdek fázni.
A videó tök jó. Hogyan csináltad?
www.dongosofor.hu
-
Something_
őstag
válasz DigitXT #5391 üzenetére
Tartos temponal 5000nel ment 60at a robesz, "mindig" ennyivel mentem varosba. Ezt a sebesseget elerte kb 3 mp alatt, autosok nem zavartak es eldocogtem kellemesen. Ezt a tempot kenyelmesen tartottam, tudtam, hogy mindig meg lehet vele allni, stb :-)
Robogonal zavart a kis kerek es nem ereztem stabilnak magam az ulespozicio miatt.
RR-rel be szokott csuszni lazan a 90-110 is
Robeszt "sajnaltam", plusz ott az volt a cel, hogy keves fogyasztassal, gyilkolas nelkul kozlekedjek. Tudom, hogy ti feszegetitek a robogok hatarait, de a robesz elmeletileg nem erre van, nem? :-) az mas, hogy folyamatos 90-100as utazo.Digit, 6 liter lett a fogyasztasa a 250esnek???? En parszor mertem le (foleg ugye az elejen), de tudtam meres nelkul is, hogy eleg barati a fogyasztasa. Hanyszor tankoltal eddig?
-
huszi.gyb
senior tag
Nem kapkodok... Még intézem a tárolást.
Meg jövő hétvégén már lesz vesevédőmA tárolásnál 3 alternatíva van: 1céges mélygarázs, 2 panel alja (szomszéddal még egyezkednem kell), 3 fém bódé, szigetelés nélkül. Grillo volt már ott, látta. Meleg nem lesz, de legalább eső/hó nem éri.
Persze a lerakás előtt motorgenerál is jön.
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #5402 üzenetére
Nahát, még szaxi is... Azért fexik úgy nekünk a szopóroller.
Én is pont furulyáztam () éveket. Kijártam a zeneiskolát. Meg a
továbbképzőt... Azért a zeneakadémiát már kihagytam, LOL.HGabor89: én merem csapatni vele 90-nel is: összebarátkoztunk.
Azóta amúgy javult a fordulatszám/sebesség aránya, egyrészt a
pucolás, most a tuning-görgők miatt. Csak utóbbi került pénzbe,
előbbi csak egy pár ősz hajszálba, meg jó pár óra melózásba.Ezt a 6 litert egyébként én nem hiszem el. Szerintem valamit
elszámoltam. (Mint írtam, megdöglött a telefonom, amibe eddig
írtam a dolgokat: úgy kellett fejből rekonstruálni merre jártam...)Hányszor tankoltam? Most másodszor. Szinte tele volt, amikor
átadtad: még ha nem is teljesen, de akkor is 245 kilit elmentem
vele. A végén már jelezte, hogy tartalék állásban van, de csak
10,64-et sikerült beleszuszakolnom... Pedig elvileg 12L-es tank,
és amikor jelzi, akkor már csak 2L van... Lehet hamarabb szólt?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #5412 üzenetére
Na, akkor ez nagyon korrekt, köszi az infót: 305 kilire kért 10,64-et!
Az barátok közt is 3,5-es fogyi, ahogy mondtad is. Szerintem most
simán elszámoltam magam 100 km-rel valahol. Kinyomozom... -
DigitXT
félisten
LOL
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #5414 üzenetére
Egy komplett napot pl. kihagytam a számításból. Meg valamiért azt jegyeztem meg, amikor a mai teszten bejelezte a tartalék állást, de onnan még volt hátra 13 km a tankolásig. Szóval most a pontosabb számítások alapján legalább 201 km belement. De még úgy is durva: 5,2L/100 Lehet, cihopata mód hajtom? Lehet. (Nyélgázas indulások lámpától a végsebességig...) De ez ennyire számít? Na, majd ha meglesz a km óra, és stabilizálódik a csuklóm, visszatérünk rá...
Szerk: nem kizárható, hogy ennek is keverék gondja van, mint a Madisonnak az elején, amikor bekérte a 8,6 litert 100-on: ennek éppenséggel magas volt az alapjárata (annak alacsony, fuldoklós). Jó, hogy levettem a gáz kitámasztásából, de a melléklevegő csavarhoz NEM nyúltam, márpedig azt is be kéne talán lőni...
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
Ilyen lesz a szerviz kezdetnek (ha végre elkészül, bár most jegelve van a projekt). De oda tudnám én is bevinni Maját.
DigitXT: Nem is tudtam, hogy vettél. Univerzális, vagy kifejezetten Majára? (Magyarul: te nem használod?)
Grillo: Köszi az ajánlatot, megbeszéljük. Ma láttam Scarát, még ott van, ahol leírtad.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #5421 üzenetére
Kifejezetten a 180-as Majára volt... Ha még nem rohadt szét.
(Polcon van, ahol a motort is tartottam. Télen hűvös helyiség.)Szerk: nem használom már évek óta. Egy télen használtam.
Nekem kicsit para volt belebújni, meg vészvillogózni. Meg hát
szélesebb is tőle a kormány, vigyázni kell... Egy próbát megér.[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
Nagy a csönd... Bukócsövet valaki?
-
Grillo
senior tag
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #5432 üzenetére
Ugyan! Szombaton gyönyörűen ment, ma reggel is pöcc-röff, ahogy kell!
Segített rajta, hogy kapott egy kis WD40-et az indítómotor betápja.
(Kereket szerelni még mindig nem volt kedvem/időm, de lassan már érik
az óra helyrepofozása. Remélem nem új meghajtó kell, horror az új ára.)Btw. kicsit balra húz a gép: lehet a berágódott kormánycsapágy miatt?
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #5434 üzenetére
Berágódott a kormányra a csapágy, ezért balra húz, mi ebben a politika?
ON: ahogy engedem el a kormányt, indul balra. Jobb kézzel picit tolni kell a
jobb oldali (népnemzeti) kormánycsutkát, hogy egyenesben maradjon...Szerk: teszem hozzá, ha nem engedem el a kormányt nem tűnik fel semmi!
Tanulság: a fékek és ellensúlyok rendszerét megszüntetni nem jó ötlet, mert
ha a kormányt szabadjára engedjük, abból nagyon nagy pofára esés lehet.[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
Noshát eléggé drágán raktam fel a nexust, talált az ember olcsóbban olyat ami neki szimpibb volt, így még megvan.
Most megint lejjebb vittem, csak most HAHU-ra tettem fel. Hátha... -
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #5438 üzenetére
Rakhatnál fel több képet is (a másik oldala pl. egyáltalán nem látszik),
meg én ezt a részt tuti kivenném: "jó minőségű Shindegent raktam bele,
hogy ne legyen vele több szívás." (Olyan felhangja van, mintha korábban
lett volna vele sok szívás. Noha tudjuk*, hogy Neked pont nem volt.)*: mi, itt a fórumon: vadidegen nem fogja tudni, és esetleg félreértené.
[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
válasz -Mosquito- #5441 üzenetére
Sir, yes sir!
-
longwild
aktív tag
Nos múlt csütörtökön elhoztam a gépezetet. Elvileg királyság, azonban péntek éjjel 1-kor és ma reggel is azért még rotyogós volt kicsit. Legalábbis nekem fülre annak tűnt. Pénteken csak újraindítottam, ma reggel már felpattintottam középre és íme a video:
november Kb 00:40-től érdekes. Újraindítás után még 1-2 secig ugyanúgy magas az alapjárat, de aztán hallhatóan visszább veszi kb 00:53-nál.
Természetesen sokkal jobb, mint valaha volt. Innen indult a móka: [június]
Kérdés: a novemberi videóban szereplő alapjárat és hogy kicsit görgőket csörömpöltetve kúszik a kerék, mennyire elfogadható?
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
Új hozzászólás Aktív témák
- Villanyszerelés
- Robot fűnyírók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Alkoholista nevelde
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- LEGO klub
- További aktív témák...
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest