-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Bogyó bá' #5850 üzenetére
Nekem a vészvillogó gyári reléről meg van oldva, az most is van. (Ezért is tippeltem relé hibára, amit ma igazoltam is).
Akkor viszont lemegyek, megnézem milyen izzók vannak benne, és veszek másik relét... Csak a 3 lábút nem tudom hogyan lehetne bekötni két vezetékkel...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #5849 üzenetére
Fránya leírások. Elöl ovál 21W van, ráadásul narancssárga.
Már csak azért is, mert az eredeti 180-as indexbúra "fehér".Hátul a második csavar belül, a színes búrát tartja. Kívülről
csak egy: utána érzéssel meg kell bontani a féklámpánál.
Szerk: utána az indexburát picit jobbra* kell húzni. Érzéssel.*: már a bal oldalit. A jobbosat meg balra.
Fő a középrehúzás.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #5854 üzenetére
Hát igen... Annyira nem akarom összegányolni az elektronikát...
Egyébként most leszedtem, bal oldalon a ragasztós módszerrel szépen lejött a féklámpa búrája. Viszont az a belső csavart nem találom... Van egy, ami a foncsort fogja be, de ahhoz nem férek hozzá. Mást nem találtam. Honnan kéne keresnem?
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz huszi.gyb #5857 üzenetére
Köszi, leszedtem. Hátul LED index van... Viszont semmi felirat nincs rajta, így nem tudom hány W, de gondolom 10-nél nem több. Szóval ha a gyári értéket számolom, akkor 10-35W közt legalább legyen jó a relé, de inkább 1-50W/1-100W két lábú jószág kell.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #5861 üzenetére
Az jó megoldás lenne... De most már úgysem szerelek, az világosban megvolt. Most már csak az izzót néztem meg, illletve a többi dolgomat csinálom... És keresem a relét, hogy hol milyet lehetne legkésőbb hétfőn beszerezni. Citybike oké, de 1200pk, és kedd előtt nincs itt.
www.dongosofor.hu
-
polimorf
tag
válasz DigitXT #5867 üzenetére
Előbb emlegettétek a vészvillogót, és arra lennék kíváncsi, hogy mivel az enyémen nincs gyárilag, utólag lehet e beszerelni.? Ha lehet akkor mi kell hozzá, és mi a megvalósítás menete.
(Szeretném magam megoldani, de semmit nem értek az elektronikához )Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
DigitXT
félisten
válasz polimorf #5868 üzenetére
Kettő darab relé kell hozzá, meg egy kapcsoló. Utóbbi a nehezebb!
Ha igényesen akarod megcsinálni (és tudom, hogy Te úgy akarod),
akkor az egyik kormánykapcsolóba tökéletesen beépíthető cucc kell.Én éppen ezért Madisonon inkább lemondtam a PASSING funkcióról,
és azt a kapcsolót használtam fel erre a célra. (Nagy Maján a jobbos
kapcsolón van hely a régi modell gyári lámpakapcsolója miatt... Újon
már automata a lámpa, tehát oda fogom rakni.) Kapcsolási rajz. -
polimorf
tag
válasz DigitXT #5869 üzenetére
Húúúú ez nekem nagyon kínai
Valószínűleg inkább felkeresek egy ampervadász havert és megkérem segítsen megvalósítani. Mivel kókányolni nem szeretnék.
Mindenesetre köszönöm a segítséget![ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
csongi
Topikgazda
-
DigitXT
félisten
Az megvan, hogy ez több, mint 11K? 2 db autós relé meg 1K sincs?
De amúgy tök jó, hogy "talán" megoldható ezzel is, én meg a Majás
bekötést simán megcsináltam a Madisonon: azzal tuti megoldható.
Mint mondottam, a kapcsoló választása, elhelyezése a neheze.polimorf: a kész szettet is be kell kötni az elektromos rendszerbe.
A fő különbség, hogy a Majás megoldás nem villogóautómata: csak
a megfelelő vezetékeket köti össsze ideiglenesen. A gyári relé villog:
ha neadjisten az a relé nem bírja egyszerre az összes izzót, az baj.[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
-
Grillo
senior tag
A Honda Elitnek kint elég nagy kint a rajongótábora, gondolom erre építene a típus. Vagy erre is, meg a Kedillekre. Mega Debillekre.
-
huszi.gyb
senior tag
Na Maja minden napra tartogat valamit... Eelindulok, furcsa a hangja, csörög... Mire félre tudok állni elhallgat... Olajszint oké... Hallgatom, de furcsán recseg és mindig visszadurrog. Aztán megmutatta mi baja... Lerázta a kipufogót a blokkról...
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #5890 üzenetére
És a csavarokat elhagytad, annak rendje és módja szerint?
Nem véletlen kellene szvsz nyomatékra húzni őket. Nagyon nem
kívánják a megtépést a gyári csavarok sem, de lazára sem szabad
hagyni: az más kérdés, hogy a gyári csavarok elvesztek, Gergőnél.Szerk: amúgy amikor hazaértél legutóbb, s csattant/csörrent, majd
durrogni kezdett, kb. akkor veszíthetted el valamelyik csavart, nem?Szerk2: nyomatékkulcsom, és 12/13-as dugókulcsom amúgy van...
HGabor89-nek vinnék 1 db LED-et, ha gondolod fordulhatok feléd.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #5891 üzenetére
Az a vicces, hogy bem akkor még megvoltak... Ránéztem. A felfogató elipszis még nem mozgott... A csavarok naná, hogy elvesztek. Nem baj, egyetemen vagyok, baumaxban meg kapok hozzá anyát... Csak azért fuck this shit.
Szerk, ha erre felé jársz megköszönöm... Azt hittem nyomatékra húztuk, de most esett le, hogy a könyököt nem bántottuk... Amúgy önzáró anya hülyeség lenne oda? Nem tudom mennyire hőálló
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #5892 üzenetére
Már ne haragudj, de a kiput a hegesztés után te magad raktad fel nem?
Ha nem húztad meg eléggé (tudván, hogy megtépni nem szabad), akkor...
Persze, mert Gergő lehagyta a gyárit, aminek ugye volt kis recés alátétje,
amivel meg pótoltátok Győrben, annak nem volt: nem minden fekete/fehér.a könyököt nem bántottuk
Nem emlékszem, hogy ezt együtt csináltuk. "Bántani" meg ugye muszáj
volt, mert az is el volt repedve. A gyári dob meg gyári könyökkel megy fel.Önzáró anyából szerintem simán kiolvadna a gumi. Esetleg csavarrögzítő,
de az sem biztos, hogy bírja azt a hőterhelést. (Többszáz fokos lesz a cső.)Szerk: esetleg egy rugós/recés alátét nem volna hülyeség... És utána nézni,
hogy pontosan hány Nm-re kell húzni. Madisonról 23 Nm rémlik, de nem tuti.---
Szerk: hogy jó hír is legyen, nagy Maja órája pipecül működik! Kicsit persze
csal felfelé, s szórakozott a GPS-em, szóval most nem vagyok benne biztos,
hogy mennyit. Egy picit több távolságot is mér, mint kéne, de egyrészt majd
megnézem a guminyomást, másrészt meg az pont le van ejtve. "Kis" Maja is
2-4%-kal többet mér, mint amit valójában megtesz: "szebb" a fogyasztása.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #5894 üzenetére
De türelmetlen valaki. (Első a munka, utána a szórakozás...)
Szerk: 1 óra munka, 7 óra lihegés, az 8 óra szarakodás...
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Something_ #5896 üzenetére
Akkor adjam a stroboszkópos ledet os? Még nem dobtam ki
Én 1 után érek rá, addig órám van.www.dongosofor.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Fujifilm X
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest