-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Golota
aktív tag
"Az pedig hogy valami olcsó, számomra nem egy darab mindent vivő érv, hanem csak egy darab (de fontos) aspektusa a járműválasztásnak - pont ahogy nem veszünk Motowellt mer olcsó, ugyanígy nem szabad hogy csak a vételárbeli kérdések döntsenek, még akkor se, ha a mai valóság ezt kényszeríti ki az emberből. "
Teljesen egyetértek, de én ár/érték arányt írtam, az pedig nem ugyanaz.
Elhiszem, hogy próbáltad a 250-es Xcitingot. A nagy kérdés számomra inkább az, hogy vajon milyen állapotban van az a motor, mert az enyémen azzal kellett indítani, hogy: karbi tisztítás, fúvóka csere és görgőcsere. Pont azért, mert én is gyengének éreztem (ebben nagyrészt a rossz fúvóka volt a ludas) Nem kicsit lett fürgébb a motor, most már nyugodtan odarakhatod szinte bármelyik 250-es mellé, nem fognak utcahosszal elmenni. Lehet, hogy valamelyik ráver 1-2 métert monduk egy 0-80 gyorsulásban, de nekem nem drag racingre kell a robogó, szóval számomra ez teljesen jelentéktelen.
Egyáltalán nem érzem kompromisszumnak az Xcitinget, legalábbis nem jobban, mint bármelyik másik 250-est (és szerintem erről szól itt a vita elsősorban). Most adtam el a 2. nagymotoromat, mióta meg van (4 éve), de soha, egyetlen pillanatban sem fordult meg a fejemben, hogy a Kymcot is el kellene adni.
-
Golota
aktív tag
Az ismerősöd nézesse meg, hogy milyen fúvóka van benne. Nekem a hivatalos Kymco szervízben letették anno a nagy esküt, hogy ezek ennyit tudnak teljesítményben... Mikor elvittem egy olyan szerelőhöz, aki tényleg ért is hozzá, azonnal tudta, hogy hová kell benézni. Egy kis karbi-állítás, új fúvóka és azonnal megérkezett az érzésre hiányzó 100 cm3.
Fogyasztás: én kb 300-400 km-t megyek egy hónapban robogóval, az év 10 hónapjában. Mondjuk, hogy 400 Ft egy liter benzin és -legyünk szigorúak- tegyük fel, hogy az Xciting átlagosan 1 literrel eszik többet egy hasonló gépnél százon. Ez havonta maximum 1200-1600 Ft plusz kiadás, évente pedig 12-16K. Ez semmi. Cserébe viszont olajat egyáltalán nem eszik.
-
huszi.gyb
senior tag
-
DigitXT
félisten
Előfordulhat bármi. Csak annyira, nem specifikus szerintem a tünet,
de hát nem is én vagyok a szerelő. (A tiéd meg típushiba volt, nem?)Ui: a PDF-ben benne van, hogy EZ a konkrét 180-as Piaggio.
Lásd a 250-es esetét, amiből szintén van Yamaha, meg Piaggio is...
De én sem túrtam annyira utána, meg hát annyira nem is érdekel.
(Lenne kifizetve a motor, nyugodtabban olvasnám a találgatásokat:
nem kívánom huszinak a szopórollerezést, de ez a főtengelyesdi az
már erősen rejtett hiba kategória, ami egyelőre nem is bizonyított...)@huszi: amikor hirdettem a Multivart, előtúrtam rengeteg típust, ami
kompatibilis. Persze az csak hajtás, nem komplett blokk, de irányadó.
(Csak tudnám, hova mentettem, és miért telefonról pötyögök, LOL.) -
DigitXT
félisten
Eegen, csak az első szopatásnál még nem tudtam, hogy miért szopatnak.
Ti. a Motostyling katalógusból hozta a cuccot, és az volt. Lassú volt, de az...
(Mármint megfelelt a katalógusbeli típusnak, csak sajnos nekem nem volt jó.)Aztán viszont bekamuztak egy olyan típusszámot, ami sehol se volt! Sajnos,
ez volt a történetben a legnagyobb hiba: elhittem, pedig akkor már kezemben
volt a régi lánc, magam is lemérhettem volna, ahogy meg is tettem végül.Addig nem tudtam külföldről rendelni, amíg nem tudtam pontosan, mi kell.
(Viszont ez a szerelő sara is: nála volt a lánc eredetileg: leméri, megmondja?)Szerk: oké, a City Bike-nak már kár volt esélyt adni: azt rendesen elcseszték.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Jó esetben 1-2 nagy műanyag lesz benne. (Rossz esetben sok kicsi.)
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
-
kcsa
veterán
Azt még kifelejtettem, hogy ez nem a klasszikus tuning-variáns (Xcitinghoz nincs is, kezdem úgy érezni hogy nem véletlenül), konkrétan úgy szól a leírás, hogy: MAXI FLY CLUTCH NOT adjust. autom.clutch, tehát állítási lehetőségek hiányoznak. De nekem ez se fáj, csak tapadjon jobban = ne súrlódjon olyan sokáig, tehát ne melegedjen túl.
-
DigitXT
félisten
Huszi is talált anno a Majába vmi állítható "versenykuplungot" horror áron.
Csak ugye arra semmi szükség nincs normális használat mellett.Ha ez egy sima kuplung, gyári árban, és tapasztalatok alapján jobb annál,
én nem gondolom, hogy pénzkidobás lett volna benevezni rá, sőt - jó ötlet! -
-Mosquito-
őstag
Kuplungban a kontraszt/rugók szoktak elfáradni,így hamarabb nyit. Így már érthető a Malossi vétel,ha ilyen minimális difi az ár. (Atlantichoz utángyártott 16,gyári/Malossi ~50eft a kuplung) Hűtésre biztos ki lehet találni valamit,bazi nagy hajtás háza van a Xciting-nek
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
Jó vicc: a CB125 az 2 hengerből tudja a 125 cm3-t, az enyém meg egyből. A CB125 az 44 x 41mm furat/löketű, az enyém meg 58 x 47 mm Hidd el, hogy semmivel sem kompatibilis...
Ha unatkozol, keress rá eBay-en a CBX125 első tárcsafékbetétre. Ajánl 20 félét, mind másképp néz ki, de megnyugtatlak, egyik sem hasonlít a gépen találhatóra....
Egy heti utánajárásomba került, míg sikerült (Magyarországról) bele valót szereznem.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
A két kis furat távolsága nem stimmelt vagy 2 mm-t, azt hiszem... ... de amúgy valamilyen kínai 50-es robogóé jó bele, ha jól emléxem: AP Racing 238 ST - ezt vettem bele az eredeti Nissin helyett, pedig még az is vagy 50%-os. Azzal sem volt fék, meg az újjal sem. Az csak egy hónapja derült ki, hogy azért nem, mert az egyik fékdugattyúm nem működött.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Köszi szépen, ezt elmentettem. Most éppen egy vasam sincs, de jövő év elején lehet rászánom a rászánni valót. Aztán majd meglátjuk, hogy ténylegesen mikor leszek hajlandó szétborítani a gépet.
Holnap mindenesetre tervbe vettem egy kb. 100km-es motorozást, ha tényleg olyan jó idő lesz, mint ígérik. Már szabályosan elvonási tüneteim vannak...Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
30z.Samu
félisten
"Többiek tudják, pont ezért kezdtem el motorral járni, bármikor minimum felére szorítja le a menetidőt, és ez az, amit nem lehet pénzben kifejezni."
Nálam is közrejátszott ez. Még úgy is gyorsabb vagyok, hogy a forgalomnál lassabban haladok. Mert azért valljuk be, az 50-es gépek a mai forgalomhoz már kevésnek bizonyulnak, de még így is jóval gyorsabb, mint a BKV.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
üszök
őstag
-
huszi.gyb
senior tag
Inkább kényelmi szempontból lenne jó megtudni, hogy milyenek. Ebben a boltban szoktam vásárolni, ha otthon vagyok nem kerülő elmenni, vagy tesót/szülőt beküldeni. Esetleg ha postán rendelek szintén hozzá lehet csapni
Ezért gondoltam, hogy jó lenne vele valami tapasztalat.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Most citybikenál nincs a neked kellő méret, de mint írtam elég komoly kedvezményt adnak még a 3900-ból.
2 éven belül szerintem lesz tapasztalat. Anyám robogóján sem néztem meg, és húgomén sem, hogy milyen a fékbetét... De szerintem nemsokára azokra is kell.
www.dongosofor.hu
-
üszök
őstag
Én nem futottam köröket.
Megláttam Apródon,hívtam,mentem megnézni. Beindítottam,mentem egy kört vele -5 fokban a jeges utcán.
Adtam a pénzt,tettem futóra hoztam haza.Nem sokat mentem vele,3k kilométer körül sajnos,de eddig semmi komoly. Jövőre,ha az idei évet nézem 5-7k a reális.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs