Új hozzászólás Aktív témák
-
MolnárPéter
aktív tag
"És az ügyfél tudjon előre - még a döntése előtt -, hogy melyik hálózatra (minőségre) szerződik."
No igen. Nálam sem mindegy melyik szolgáltató hálozatát használja a Netfone. A Telekom/Telenor párosnak rém gyenge a hálózati jelerőssége, a net sebessége 1-2 MB/s az esti csúcsidőben, a Vodafone teljesen rendben van. Én a Rockmobilt (alap 3000 Ft-os csomag) szerettem volna, de mivel Telekomos, sajnos nem fogok rá előfizetni.
Ezúton is köszönöm még egyszer NFT2 korrekt tájékoztatását![ Szerkesztve ]
-
#76055552
törölt tag
válasz MolnárPéter #1151 üzenetére
-
xcsabo
senior tag
No igen. Én is akkor kezdtem feléjük kacsintgatni mikor a fb-on megkérdeztem, hogy kinek a hálózatát használják. A válasz egyértelműen az volt, hogy a vodával szerződést bontottak és átnyergeltek a Telekomhoz a jobb feltételek miatt.
[ Szerkesztve ]
-
juve600
nagyúr
-a 4gb-os csomag volt nekem is ,Tcomos számot hordoztam át még januárban,aztán augusztusban egyre többször voltam nem elérhető,csak sms-t kaptam a nem fogadott hívásról
-sajnos vissza kellett mennem a Tcom-hoz,a probléma megszűnt ami a VoLTE léte-nemléte miatt volt valószínűleg
-akkor őszről volt szó hogy lesz VoLTE,ami sajnos azóta sincs
-itt olvasom hogy voda hálózatát használja a 4gb-os csomag
-kérdés hogy most ha visszajövök akkor jó lenne -e a szolgáltatás
- ugye főleg az anyagiak miatt lenne érdekes, 5k vs 9k ,nem mindegy -
NFT2
junior tag
Összetett kérdés ez. Teljesen megértem amit leírtál, mint ügyfél nézőpont, bár csak az ügyfelek egy részét érdekli vagy érinti ez a kérdés, a másik oldalt esetenként éppen összezavarhatja.
A mi nézőpontunk: a legfontosabb, hogy Netfone szolgáltatást árulunk, nem a hoszt szolgáltatók brandjére akarunk felülni. Az hogy, melyik hosztra tesszük, elsődlegesen üzletpolitikai kérdés. Másodsorban logisztikai-termékfejlesztési kérdés, mivel pl a Rockmobilt csak Telekomos kártyákon tudjuk kiadni. Ha egy viszonteladónknál vásárolsz, ott is Telekom kártyához jutsz.
A "Netfone szolgáltatás" értékesítése miatt nem tervezünk a hoszt szolgáltatóról információt adni a honlapon, ez a szerződésben sem szerepel, erre amúgy kötelezettségünk sincs.
A tapasztalat az, hogy akinek fontos a hálózat, az a szerződéskötés során rákérdez, és ott ezt tudjuk egyeztetni.
Az is lehetőség, ha valóban nagyon gyenge a térerő pl a lakóhelyeden vagy a munkahelyeden, de tudod, hogy a másik hosztnak viszont jó, és egyébként ki tudjuk adni másik hoszton is, akkor megtesszük, itt mondjuk egy SIM csere költség lesz.
Dióhéjban ennyi:-), az ajándéktól még nem estél el. -
NFT2
junior tag
Szia, sajnos ez téves kommunikáció volt. A Vodafone régebb óta üzleti partnerünk, szerződést nem bontottunk velük. Az épp aktuális nagykereskedelmi feltételek alapján alakítjuk csomagjainkat. Ahogy írtam, a tapasztalat az, hogy akinek ez fontos, az szerződéskötéskor rákérdez, és akkor ott ezt tudjuk tisztázni.
-
#76055552
törölt tag
A "Netfone szolgáltatás" értékesítése miatt nem tervezünk a hoszt szolgáltatóról információt adni a honlapon, ez a szerződésben sem szerepel
Azért szerintem gondold át még 1x, hogy ha egy ügyfél veletek szerződik, és teljes mértékben körültekintő, megnézi a netfone.hu oldalon a lefedettségi térképet, és azt látja van 4G lefedettség (mert csak telekom lefedettségi térkép van a honlapotokon), miközben ti vodás kártyát adtok neki, amivel mondjuk nem lesz 4G-je.....Hát....nem tudom erre mit szólna az NMHH, nálam ez az ügyfél megtévesztése kategória. -
AtHoS
nagyúr
válasz #76055552 #1161 üzenetére
Ezzel ügyfeleket is veszíthetnek, mert én pl. alapból skip-eltem a netfone-t, mivel eddig úgy tudtam Telekom hálózaton szolgáltat, ami ahol lakom éppen a leggyengébb (1-2 pálcikás térerő -115-120 dBm, erkélyen, ablakban van 4 pálcika -100 dBm és - még nem jöttem rá mitől függ - vagy van H+...4G / ezek véletlenszerűen jelennek meg / vagy nincs semmilyen netes elérhetőség.)
Voda és Telenor viszont hasonlóan teljesít full térerőn, bár Voda 4G-re nincs rálátásom[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
sifarr
senior tag
Kiindulópontom: érted haragszom, nem ellened!
Teljesen megértem amit leírtál, mint ügyfél nézőpont, ... A mi nézőpontunk
Nincs két nézőpont, mert közösek az érdekeink. Ti szolgáltatni akartok, ügyfélszámot és bevételt növelni, profitot termelni. Ezt pedig csak úgy lehet tartósan, ha az ügyfelek nézőpontját meszemenően figyelembe veszitek: jó ár-értékarányú, megbízható, korrekt szolgáltatás. És még egy, ami nagyon fontos: magas ügyfélelégedettség. Ha ez csökken, akkor jó ár-értékarány ellenére is akár jelentős ügyfélkört el lehet veszíteni. Lásd Vodafone mizériát hosszú hónapok óta. Van/lesz lemorzsolódás náluk, hiába nem változott a tarifarendszer, a hálózat minősége. Ők ezt könnyebben átvészelik a nagyobb ügyfélszám miatt.Netfone szolgáltatást árulunk, nem a hoszt szolgáltatók brandjére akarunk felülni.
Nem a brandről van szó. A hoszt szolgáltató hálózatának minőségén, lokális és országos jellemzőin "rajta ültök". Korábban a Tesconak volt virtuális mobilszolgáltatása, de mindenki tudta, hogy a Voda hálóját használja. A hálózat az ügyfél számára lényeges elem, akár döntő is lehet. Én pl. a Netfone-on keresztül, közvetlenül szerződtem. Ha tudtam volna, hogy Voda hálót (is) kaphatok, akkor nem szerződöm. Épp a Vodától vittem át az egyik számom. Nálam pont fordított a helyzet, mint AtHoSnál. A Voda 4Gjénél még a DIGI is nagyságrenddel jobb. Eszembe nem jutott, hogy a szerződés után megnézzem, hogy melyik hálózatot használja a kártyám. Könnyen le lehet ezt ellenőrizni, elég kikapcsolni az automatikus hálózatválasztást, és kiderül. Most leellenőriztem: Telekomos. Ha vodás lett volna, szinte biztos, hogy számhordozás jönne. Ügyfélelégedettség.A "Netfone szolgáltatás" értékesítése miatt nem tervezünk a hoszt szolgáltatóról információt adni a honlapon, ez a szerződésben sem szerepel, erre amúgy kötelezettségünk sincs.
Kötelezettség valóban nincs. De én komolyan venném, amit korábban már írtam. A 3G lekapcsolásával a 900-as frekin 2G-s hanghívások száma azért érzékelhetően nőni fog. VoLTE mellett is, mivel nem garantált sok készülékek hálózati kompatibilitása, valamit a 4G-ről azért térerő miatt lesznek átváltások 2G-re. Minden szolgáltatónál nőni fog a hanghívásokra az ügyfélpanasz. De nem egyformán! Ezért jó, kellene - az ügyfélelégedettség érdekében is -, hogy az ügyfél tudja, melyik hálózatot kapja, és vállalja-e. Lásd DIGI! Minden ügyfél tudja, hogy a jó ár mellé milyen hálózati minőséget kap.akinek fontos a hálózat, az a szerződéskötés során rákérdez, és ott ezt tudjuk egyeztetni.
Ez jó! Az, hogy a két hálózat helyi térerőkülönbsége miatt az ügyfél akár választhat is, nagyon jó!!! Csak az lenne az ideális, ha ti előre felhívnátok erre a figyelmet. Már a megrendelés online folyamatában akár. Arról nem beszélve, ha ez a lehetőség mondjuk a Netfone "brandnél" van, akkor ez pozitív marketingre is felhasználható lehetne. Én ezt kihasználnám. Melyik szolgáltató tudja azt megtenni, hogy az ügyfél helyi viszonyaihoz igazítja a hálózatot? Akinek ez fontos, örömmel választ, a gesztus miatt elkötelezett lesz a cég felé. Aki nem tudja vagy neki mindegy, az is pozitív élményként éli meg a felkínált lehetőséget.
Egy ilyen változtatás nem borítaná fel az üzletpolitikai szempontokat. Viszont nagy lenne a hozadéka. -
hbala
aktív tag
válasz MolnárPéter #1164 üzenetére
Ha csak beszédre használnád, akkor próbáld meg csak 2g-re állítani a telót, és úgy megnézni a térerőt.
-
accofil
újonc
Nocsak, kikerült a kínálatból a korlátlan net?
-
-
RoyalAirForc
tag
Akkor ennek így sok értelme lett....
-
MadMancs
veterán
válasz 4Grider #1172 üzenetére
Nem.
De most olyan mértékű ugrás történt, ami miatt elveszett a csábítás előnye.
Se VoLTE, se 5G, se app, se VoWifi, és még az ár is utolérte az MVO árakat.
Jó ígérik lesz mindegyik. Ígérik ezer éve.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
jose999
senior tag
válasz juve600 #1182 üzenetére
Február óta két előfizetésünk van náluk, szintén a VoLTE hiány egyedül, ami az egyetlen problémánk velük, semmi más
[ Szerkesztve ]
Gránit bankos ajánlókódért keress privátban (8000 Ft jóváírás) „Oh, igen. A múlt gyakran fájhat, és elfuthatsz előle, de akár tanulhatsz is belőle.”