Új hozzászólás Aktív témák

  • tag

    válasz negyven2 #15851 üzenetére

    Jelenleg elég sok értelemben hiánycikk ott a siker, és Phil Spencer sem most került oda. Eközben leépült a 343i, sok év után problémásan jelent meg az új FM, az FH egyre inkább önismétlés stb. Egyelőre a felvásárolt Bethesda csalódás keltő játékokat ad ki (nyilván nem az lett a Starfield, aminek várták, a Redfallt nem kell magyarázni, a Hi-Fi Rush kiadóját meg beszántották, az Obsidian, inXile lassan haladgat, a Double Fine látszólag tetszhalott stb.). Nem mondom, hogy ez mind Spencer hibája, de a valamit (bármit!) virítástól messze van, ha nem Game Passról, felvásárlásról vagy felhőjövőről beszélünk.

    Az AW2 helyzete egy érdekes kérdés. Egyrészt a Remedy leggyorsabban fogyó játékaként nyitott (tehát durván sokba kellett kerülnie, hogy ne térüljön meg azóta sem), másrészt a fizikai kiadása vagy PC-n az Epic-exkluzivitás alig segített, miközben tavaly éppen akörül sorjázott a konkurencia szépen.

    És ugye az AW1 sem tarolta le annyira a piacot. Személy szerint mindig is gyengécskének tartottam a játékmenet miatt, de ma már azt látom, hogy aki szerette régen, az is repetitívnek tartja már (szerintük rosszul öregedett, szerintem meg mindig is problémás volt). Ez persze csak az én kis mintám, érdekes lenne látni, hogy általában az AW, mint IP mennyire húzónév, mert ebben pedig a számokon és a személyes érzéseken túl emiatt is szekptikus vagyok.

    Érdekes, hogy a Controlnál elégedettek voltak az eladásokkal, pedig az sem volt éppen egy indie projekt. Talán túl megalomának voltak az AW2-nél, vagy csak sok felhőhorgoló technikust vettek fel jó magas bérért, hogy tartalmasabb lehessen a stáblista.

Új hozzászólás Aktív témák