Új hozzászólás Aktív témák
-
Zó
tag
Érdekes, én a PS3-as éra végén vágtam bele a Sony-bizniszbe, és az játékokban tényleg jó volt (mert a performansz és a felület olyan rémálom volt, hogy a config.sys-szerkesztést is visszasírtam), sok PS1-2-es játék volt már akkor elérhető (részben remasterként), de összegyűltek a PS3 exkluzívjai és a PC-t akkor még elkerülő játékok is (egy csomó PS3/X360-as játék csak évekkel később jött). A PS4 utána már fékezett habzásnak tűnt, és el is engedtem a konzolozást, az már nem is kellett (mennyiségileg sem sok exkluzív az már, és azóta volt szerencsém párhoz PC-n). Tehát szerintem szoftveres szempontból te sem a legjobbkor jöttél, de a te ízlésedet nyilván nem ismerem.
Aztán XSX lett, mert jó áron volt elérhető, olcsó Game Pass mellé egy jó hardver, és legalább bepótolhatom a korábbi Xbox-generációkról kimaradtak. Exkluzívokban viszont ez a generáció már felejtős (személy szerint nem az exkluzivitást hiányolom, hanem hogy kiadóként mire jutnak, tőlem jöhetne minden mindenre, amin életszerű). Igen, van pár nagy költségvetésű Sony-játék jó értékelésekkel, de az én ízlésemtől már elég rossz irányba kanyarodtak el.
Nálam így néz ez ki: PS1-2>PS3>PS4>PS5. Az Xbox is hasonló, de a PS1-generáció idején ők még nem voltak versenyben, a One meg nem veri Seriest. Nem meglepő ez, hiszen ha nem tetszik a játékipar fősodrata, azt nem ezek a gigacégek fogják megoldani számomra (de ugye régen volt ICO, Shadow of the Colossus), a fejlesztési idők megnőttek, a third-party exkluzivitás pedig szerencsére már nem jellemző.
-
Zó
tag
Nyilván nem szó szerint kell értelmezni, ahogy általában az iróniát vagy a szarkazmust sem. Komolyra fordítva számomra a HZD megtestesíti azt, amit a modern fősodratban nem szeretek, és nem tetszik a Sony irányvonala sem.
Ráadásul HZD-t első fecskeként portolták, és mint ilyen, az én várakozásaimat celük szemben leépítette. Ez van, végigment, de nem jött be. De a Returnal vagy a Sackboy rokonszenvesebbnek tűnik. A GoW-hoz egyelőre nincs kedvem, de az még kap esélyt (pár órát ment, és a javás kivételével a korábbiakat végigjátszottam).
-
Zó
tag
Szerintem túlreagálod, hogy így fejeztem ki azt, az ehhez hasonló játékok hoznak le a fősodratról, és konkrétan a Sonyéról is. Ha a maroknyi sonys belső stúdió zászlóshajói bem jönnek nagyon be, akkor érthető, hogy nem csinálnak kedvet a konzoljukhoz. A Guerilla, mondjuk, korábban sem volt acélos, végig lehetett lőni a Killzone-okat, de műfajon belül nem meghatározók. Elnézést, ha ezt szerintem a maga sajátosságával együtt jól írja le a system anti-sellerség. Valljuk be, az Xbox-vásárlás racionalitását is csökkenti, ha valaki nem szereti se a Halót, se a Gearset, se a Forzát - ami rám szintén igaz, de más szempontok miatt lett értelme.
Félreértés ne essék, nem érzem magam megsértve ennyitől, csak próbálom kifejteni, ha látszólag valamiért érzékenyen érintett, természetesen jogod van csacskaságnak tartani a véleményemet, de az tény, hogy én így éltem meg a játékot, és a legjobb, amit tehettem volna az a refund kérése lett volna végigjátszás helyett, ha pár óra után dobom, akkor kevésbé lett volna hangsúlyos emlék, de akkor is egy olyan játék lenne, mely azt az érzést váltaná ki, hogy miatta érdemes konzolt venni.
A játékról más topikokban leírtam részletesebben a véleményemet, de a lényeg, hogy Aloy karaktere pszichológiai logikát tekintve szerintem mellément, a világot nem találtam eléggé a reaktívnak, a bulket sponge nem tetszett. Nekem üres és felszínes volt ahhoz, amennyi időt elvett. Nyilván ha jobban elkap a gameplay loop, a setting vagy a történet, akkor ez kevésbé lett volna probléma.
-
Zó
tag
Nálam sajnos a "már amikoron" van a hangsúly. Mivel eléggé elmentek a nagyjából adott nézetes, egyre nyíltabb játékok világába, már ritkán jön valami, ami ebből jobban kilóg. Korábban változatosabb volt a kínálatuk. De ez nem csak az ő kritikájuk, egyszerűen megnőttek a fejlesztési idők, sokkal több stúdió kellene a régi tempó tartásához. Annak idején az id 7 év alatt jutott el a Wolf 3D-től a Quake 3-ig, most ennyi idő alatt jó, ha a Naughty Dog összehoz valamit, ami nem remaster.
Az Unchartednél voltam úgy, hogy három rész után egy negyedik már nem hozott annyira lázba, hogy rávessem magam, a Horizonnál ez az első közben jött el. Túl komoly a sztori a könnyedség helyett, túl hosszú a játék, így jobban feltűnik, ha a főszereplő karaktere kevésbé hiteles. Nyilván Aloyt nem Dantéhez (DMC) vagy Marióhoz fogom mérni, ha 100 órában kell hallgatnom drámázni, kommentálni. És nyilván a játékmenetnek is nehezebb hosszabb távon szórakoztatónak maradnia. Amúgy szeretem a hosszabb játékokat is, de könnyebb megcsömörlenem tőlük, ha nem nyújtanak a világ vagy a mechanika szintjén nekem bejövő extrát.
-
Zó
tag
válasz negyven2 #15279 üzenetére
Egy eleme ez is az annak az öngerjesztő folyamatnak, hogy a PlayStation mint márka számít A konzolnak, illetve, hogy mi van a legtöbb havernak. A crossplay ez utóbbin tud némileg enyhíteni, de a csoporthatás attól marad. Az MS maga is bénázik, leépítette az ikonikus frencsájzait, és nincsenek újak a helyükön. Lehet látszólag sikeres ideig-óráig egy Halo vagy egy Gears, de már nem akkora jelenségek, mint voltak. A Fable-nél is jó kérdés, hogy feltámad-e a tetszhalálból. A Forza Motorsport legutóbbi eljövetele nem lett valami dicsőséges, a Forza Horizonnal pedig nem tudom, ki hogy van, de számomra már annyira bloated, hogy már inkább függésre valónak érzem. Annyit ment a 4, hogy az 5-öt azóta se tudom már kívánni.
Persze a Halo 3-ig a Live-ot is sokáig tudták uralni, a Call of Duty 4-gyel felpörgő multis trend is tehet róla, hogy azóta ez nem igazán megy.
-
Zó
tag
Nyilván. Ha arról írok, hogy valami engem hogyan érint, akkor nem is kívánom kiterjeszteni azt az egész világra. De az biztos, hogy a hosszabb játékok kapcsán a sok rajongó mellett sok tőlük megfáradt hang is a fórumokon, nyilván más kell ahhoz, hogy működjenek, és nem is mindenkinek valók (ami sok minden másra is igaz).
-
Zó
tag
válasz Wesder #15337 üzenetére
Ami 1080p-n jól néz ki, az 4K-ra felskálázva is. PC-vel is is tapasztaltam, dockolt Switchet is láttam már. Ez nem ugyanaz, mint 640*480-at volt annak idején 1080p-re ráerőltetni. A képarány is ugyanaz, a 4K pedig többszöröse az 1080p-nek, és a mai tévék is ügyesek már.
-
Zó
tag
válasz negyven2 #15358 üzenetére
A hozzáértő szemszög fontos, de azért egy játékosnak mégis az az elsődleges, hogy ő mit lát játék közben, hogyan éli meg a hobbiját. Jó legalább felületesen ismerni a hátteret, észszerű elvárásokat támasztani, de ezeket abszolutizálni sem lehet.
Manapság nagyon nehéz már akkor robbantást csinálni, mint régen, amikor egy felbontásduplázás tízszer látványosan volt, mint ma egy négyszerezés. És eközben egy stúdió következő nagy nevére meg nem 6-7 évet kellett várni, hanem 1-et. Erre pedig még vegyük hozzá, hogy fiatalabbak voltunk, nosztalgia stb.
Mindenesetre mindent figyelembe véve sokkal vállrándítósabb már számomra egy generációváltás, ami részben a crossgen átmenet miatt sokáig még kevésbé érezhető.
-
Zó
tag
Szerintem abból az érzelmi állapotból indul ki, amikor a játékos egy jó élmény után elégedetten nézi a stáblistát, és szívesen dobálna még pénzt a monitorhoz. A kozmetikai cuccok és a kamu-DLC-k nem feltétlen támogatásról szólnak (szólhatnak arról is), hanem az OCD-ről.
De az indie szcénában megszokottak a supporter DLC-k, némelyikért szó szerint nem jár semmi, csak adhatsz nekik így jattot - előre vagy utólag.
-
Zó
tag
Az alaphangulatot már a méltán lasszikus első rész lefektette, az egyik kedvenc játékintrómat tudja felmutatni: [link]
Ezzel együtt ma azért elég retró, szóval nem egyszerű vele megbirkózni, de legalább jó és "igazi" RPG, ha sikerül. A harcokban az AI elég idegesítő tud lenni, főleg, hogy az esetleges társaknak csak minimális instrukciókat tudunk adni, a kutyának meg annyit se. (Bár sok minden megoldható harc nélkül, de ez játékstílustól függ, és vannak random encounterek, ha mozogsz a térképen. Igaz, van képesség az esélyük csökkentésére.)
-
Zó
tag
válasz NyMRooD #15818 üzenetére
A 2017-es Prey volt az ő munkájuk. Az talán közeledik a kultklasszikus státushoz, és elismert darab, de üzletileg nagy siker nem volt, kritikailag elmaradt a Dishonoredoktól (és a Deathlooptól is), az atyja, Colantonio már nincs cégnél, és az írók közül is Avellone eleve külsős volt, akit egy azóta a bíróságon rágalmazásnak bizonyult #metoo-ügy miatt kitettek a játékiparból.
Lehet ráció abban, hogy nem kell két Arkane, de ezt nehéz innen megmondani.
A Tangónál nehéz kitalálni, hogy ezt most miért.
-
Zó
tag
válasz Wesder #15821 üzenetére
Kifejezetten bírtam a Hellblade-et, de 7 év alatt produkáltak egy Bleeding Edge-et, melyet soha el nem indítanék, és lassan révbe ér a HB2, melyen azóta sem érzem, hogy szükséges folytatás. Remélem rám cáfolnak, de apátiát váltanak ki belőlem.
Amúgy a Heavenly Sword és az Enslaved sem volt rossz, de leginkább kedvelhető - illetve a PS3-as performance miatt gyűlölhető - egypatronos nem éppen hiánypótló játékok voltak.
[ Szerkesztve ]
-
Zó
tag
Nem, de máshogy érintette volna a kosárrajongókat, ha Michael Jordant zavarja el annak idején a Chicago Bulls, mintha Dávid Kornélt És ezzel nem Dávid Kornél ellen ebszélek, ő teljesen korrekt szinten nyomta, ha nyilván nem is volt világklasszis, és el is volt utána európai szinten nagyon jól. Aki elég tehetséges, az reményeim szerint most is talál magának munkát, meglepődnék, ha Johanas azonnal nyugdíjba vonulna.
Az NT eleve még csak egy elméleti felvetés, de ők adták el magukat az MS-nek. Mindenesetre a Double Fine bezárását jobban sajnálnám, bár Tim Schafer valószínűleg megint össze akarna rántani egy csapatot, akár nagyjából ugyanazt, ha akarna. De mondjuk mutathatnának is már valamit, hogy léteznek még egyáltalán a gyakorlatban.
Mindenesetre az NT létezése az én személyes játékfogyasztásom szempontjából jelenleg irrelevánsnak tűnik, ami csak ténymegállapítás, nem ellendrukkerség.
-
-
Zó
tag
válasz negyven2 #15836 üzenetére
A kérdés az, hogy ha építkezés, rendcsinálás helyett kukáznak mindent, ami pillanatnyilag nem nyomtatja a pénzt, akkor mi marad abból, amibe öntötték a pénzt? Ha el akarnak kergetni az ökoszisztémájukból, jó úton jár a két nagy konzolgyártó.
Eközben a Nacon örömködik az UE5-tel azért többnyire elég durván kinéző RoboCopnak (melynél kellett fizetni a licencért, költöttek reklámkampányra), mely all-time peakre annyit tud Steamen, mint a Hi-Fi Rush (nulla reklám), de az azóta sem volt Game Passban, nemhogy day1 óta folyamatosan.
Persze nem tudhatjuk, hogy mennyi projektet lőttek le, milyen működési problémák voltak, miket prezentáltak stb., de ha csak arról van szó, hogy ezek nagy veszteséget termelnek, akkor valami valahol nagyon nincs rendben. A live service többnyire nem működik, szét-DLC-zésre sem alkalmas minden játék, 100-200 euróért árulva 10-20 órás játékokat pedig csak tovább csökkentenék az eladásokat (pláne, ha Game Passban is van, hiszen akkor végképp "mindenki" így játszaná). Marad a költség oldala (benne a nevetségesre nyúlt fejlesztési időkkel). Csak vicces lesz, amikor az indie-k töredéke pénzből grafikában is leverik a nagyokat
-
Zó
tag
válasz negyven2 #15842 üzenetére
Sok minden lehet a háttérben, én is ezt írtam, de ami történik (gyenge megjelenések, bezárások) a nyilvános információk alapján teljesen bizalomleépítőek játékosszemmel (és azt sem hiszem, hogy a piacnak jó üzenet). Ha ezt sem kommunikációval, sem tettekkel nem tudják ellentételezni, annak nem lesz jó vége. Várom a további fejleményeket.
-
Zó
tag
válasz negyven2 #15851 üzenetére
Jelenleg elég sok értelemben hiánycikk ott a siker, és Phil Spencer sem most került oda. Eközben leépült a 343i, sok év után problémásan jelent meg az új FM, az FH egyre inkább önismétlés stb. Egyelőre a felvásárolt Bethesda csalódás keltő játékokat ad ki (nyilván nem az lett a Starfield, aminek várták, a Redfallt nem kell magyarázni, a Hi-Fi Rush kiadóját meg beszántották, az Obsidian, inXile lassan haladgat, a Double Fine látszólag tetszhalott stb.). Nem mondom, hogy ez mind Spencer hibája, de a valamit (bármit!) virítástól messze van, ha nem Game Passról, felvásárlásról vagy felhőjövőről beszélünk.
Az AW2 helyzete egy érdekes kérdés. Egyrészt a Remedy leggyorsabban fogyó játékaként nyitott (tehát durván sokba kellett kerülnie, hogy ne térüljön meg azóta sem), másrészt a fizikai kiadása vagy PC-n az Epic-exkluzivitás alig segített, miközben tavaly éppen akörül sorjázott a konkurencia szépen.
És ugye az AW1 sem tarolta le annyira a piacot. Személy szerint mindig is gyengécskének tartottam a játékmenet miatt, de ma már azt látom, hogy aki szerette régen, az is repetitívnek tartja már (szerintük rosszul öregedett, szerintem meg mindig is problémás volt). Ez persze csak az én kis mintám, érdekes lenne látni, hogy általában az AW, mint IP mennyire húzónév, mert ebben pedig a számokon és a személyes érzéseken túl emiatt is szekptikus vagyok.
Érdekes, hogy a Controlnál elégedettek voltak az eladásokkal, pedig az sem volt éppen egy indie projekt. Talán túl megalomának voltak az AW2-nél, vagy csak sok felhőhorgoló technikust vettek fel jó magas bérért, hogy tartalmasabb lehessen a stáblista.
-
Zó
tag
válasz l.skywalker #15859 üzenetére
Aztán meg lehet csodálkozni, hogy nem mennek el day tízmilliós példányszámban a 7 évig hegesztett csodák.
Az a baj, hogy a játékok minőségén, fejlődésén nem látszik a rájuk öntött csilliárd munkaóra, legfeljebb a grafikán, de annyira azon sem, hogy megérje. Aztán lehet keresni a legnagyobb közös nevezőt, hogy mindenkinek tetsszen a játék, de mivel mindenki erre megy rá, a végeredmény nem biztos, hogy izgalmas lesz. Külön képesség a népjátékká váláshoz szükséges kompeomisszumok megkötése is. Engem meg az AAA-ból szinte kiégettek, lassan már olyanok lesznek, mint 46. Marvel-filmet nézni egy minőségi kamaradráma helyett.
-
Zó
tag
válasz l.skywalker #15862 üzenetére
Nekem még szeptemberig van Game Passom, addig a Remnant 2 elpörög co-opra, meg egy-két játék, ami szembe jön, aztán felejtős. Egyszerűen most is túlnyomórészt backlog megy, vagy egy-egy frissebb, nem Game Passban nem elérhető darab (pl. a RoboCop bejött, és lehet, hogy nem AAA, de PC-n eddig az UE 5 miatt vert mindent látványban is, amit XSX-en játszottam, pedig kellett kompromisszumokat kötnöm).
Nyilvánvalóan nem én vagyok alapból sem a célközönsége az előfizetéses modellnek, de ha egyre drágábban megoldható, akkor engem elvesztenek. Tegnap eleve megszereztem a Hi-Fi Rusht és a Hadest Steamre (az utóbbi csak volt Game Passban, kiment, mielőtt a végére értem volna), azokkal is platformot váltottam így. A Gears Tacticsnál azért csábító a Play Anywhere és a mostani akció, mert szeptemberig co-op és futó végigjátszások mellett nem fér bele szerintem, és aligha 10 óra lesz nekem. Persze akár meg is várhatnám, amíg még olcsóbb lesz, annyi legalább olyan ígéretes játékom van műfajon belül is.
-
Zó
tag
válasz consono #15863 üzenetére
A QoL-dolgok valóban tudnak hiányozni, de az elmúlt 10 évben kevés szinten volt olyan nagy ugrás, hogy feltűnjön. De én akár a 80-as évekig is vissza tudok menni, így nincs problém. És nem is minden játékra mondanám, hogy nem éppen azóta lett egyszerűbb (amellett, hogy a régi vagy új egyszerű is lehet nagyszerű, és a túl komplex is szép magyar szóval bloated).
Ha már felmerült, a Falloutot szeretem, telepítve is van az első rész, de érdekes módon, abban pont meg tudok őrülni bizonyos megoldásoktól (pl. a társak és a nagy eszük...), csak ezzel együtt is jobban bejön az a dizájnfilozófia, mint a Bethesdáé.
-
Zó
tag
válasz negyven2 #15881 üzenetére
De szoftver szinten is (az elején főleg arányaiban, utána már ténylegesen is), a PS3 többet hozott, nagyobb volt ott az egy konzolra jutó szoftveres nyereség.
Ezt furcsállom, hiszen a generáció nagy részében nemcsak eladott gépben vezettek, hanem a legtöbb nagy multiplatfrom név is jobban fogyott rá, már az alapján a nem kevés szám alapján, ami rendelkezésre állt.
Hardvereladásokban is akkor előzött a Sony, amikor a japók még ütötték az exkluzívvasat, jött bőven remaster (Boxra is, de sok PS2-es klasszikus is így lett játszható PS3-on), az UE3 már nem volt kínosan lemaradva a gépükön, volt beetetős ajánlattal PS Plus. Eközben az Xbox 360-at látszólag elengedték, ha volt is egy Halo 4 még a végén meg egy-két más, a még valamennyire futó Kinecten túl könnyen lehetett azt érezni, hogy ezt már elengedték, ideje PS3-at is venni. Aztán jött a következő generációra a tívítívítívíőrület, a Sony által meglovagolt használtjátéktéma (hogy mennyire korrekten, az más kérdés) és a gyengébben sem túl olcsó One a kötelező Kinecttel, és az előző generáció végére visszahozott PS3 mellett ez kevés volt.
Azt is hozzá tenném, hogy a Halo, Gears, Fable a műfajon belüli vezető névből folyamatosan lesüllyedt, még a Halo 3 tudta multiban jól tartani magát, de a CoD 4 már akkor elvette tőlük a "konzolos" FPS címkét Live-on, ami a Halo 1-2 idejében elképzelhetetlen volt. A Fable is elvesztette system seller jellegét, és a Gears sem akkora jelenség már (pedig modern single lövöldéből csak kevesebb van). Emellett ugye a visszajött a PC is, és tarol a mobil. Van külső ok bőven, de szerintem 2010 után nagyon elszúrták, eljátszották az előnyüket, és széles körben rosszfiúkká váltak sokak szemében, akikkel szemben a Sony lehetett a megmentő.
-
Zó
tag
válasz negyven2 #15888 üzenetére
USA-ban és a briteknél a 360 tarolt, és a kontinentális Európában is versenyképesek voltak, innen sikerült leküzdeni magukat sokkal rosszabb pozícióba. Azt persze aláírom, hogy Európát elszúrták, de már akkor is, és ebben is van önhiba.
Azzal maximálisan egyetértek, hogy a PlayStation és a Nintendo számít sok helyen a konzolnak, ezért tudtak mélyről is visszajönni, amikor más hasonló teljesítmény mellett bedobhatta volna törülközőt. Az Xboxnak is kellett volna egynél több sikeres gen, kiépíteni a bázist.
-
Zó
tag
válasz negyven2 #15894 üzenetére
Mindent lehet relativizálni, és akkor mindenki jól csinál mindent, csak hát ez van. Az semmiképp nem árt, ha egy játékot a játékosok és/vagy kritikusok szeretnek. Ez sem abszolút mérce, de jelenleg ebben nem fényes a mérce. Kevés játék jelenik meg, az is kevéssé meghatározó, a Starfield sem lett akkora jelenség, mint a Skyrim.
Persze én bukott, meg nem értett kultklasszikusoknak is tudnék örülni, de nyilván nem az a siker útja.
-
Zó
tag
válasz NyMRooD #16358 üzenetére
Tök jó mindent is belerakni, de 5000 játékot ugyanúgy nem tudok egyszerre játszani, mint 500-at. Akkor már inkább olyan csomagnak örülnék, ami kisebb, de én állítom össze a megadottakból, cserébe nem sarcolnak meg úgy a mennyiségért és a prémiumságért, hogy inkább vásároljak.
-
Zó
tag
válasz Wesder #16370 üzenetére
Játékok nélkül is volt és lenne iselőfizetés, lásd Live Gold. A saját játékaik elmaradt eladásai sem derülnek ki ebből. Szóval nyilván nem beszélhetünk arról, hogy a hagyományos modellhez képest 1,5-2 milliárdot hozna. Kérdés, hogy mennyit.
A pozitív serpenyőben persze ott vannak az előfizetéses játékokhoz vásárolt DLC-k, a kipróbálásnak köszönhetően náluk megvett játékok, illetve a Game Passnak köszönhetően megnövelt bázis. De ez nem egy egyszerű képlet, kérdés, hogy pintosan mit és hova számolnak. Önmagában, amit írtál, az kevés adat.
-
Zó
tag
válasz Wesder #16376 üzenetére
Már bocs, érzem én, hogy szinte mérhetetlen, de ha ezt egy bróker mondaná nekem, hogy bízzak rá pénzt, ajtót mutatnék neki, de előtte ki is röhögném.
Biztos vagyok benne, hogy az MS-nél is belekalkulálták ezt, ha pontosan nem is lehet, és a kifelé mutogatott számokból nem is derül ki.
Úgy beszélsz egy modell sikerességéről beszélni, hogy az alternatívát nem veszed figyelembe, mert így garantáltan jobb színben tűnik fel.
Érted, ha elmennék utcát seperni, azzal is keresnék, ami marha pozitív a nullához képest, de a mostani munkám valahogy többet hoz, és ezért ezt is figyelembe veszem, mielőtt megvalósítom köztisztasági álmaimat.
[ Szerkesztve ]
-
Zó
tag
válasz Döglött Róka #16383 üzenetére
Ami volt korábban (egyáltalán nem előfizetésben adták a játékokat) vagy amit a Sony csinál (nem kerül be az egész katalógusuk day1). Persze nincsenek egyedül, lásd Ubi, EA. Azt sem állítom, hogy jobb lenne máshogy, csak ne tegyünk úgy mintha a modellnél nem kellene figyelembe venni, hogy így kevesebb Halót vagy Starfieldet adnak el.
-
Zó
tag
válasz Döglött Róka #16385 üzenetére
Nem bevétel kell, hanem nyereség. A nagyobb profit pedig jobb, mint a kisebb, de nyilván le is lehet mondani róla hosszú távú építkezés kedvéért.
Én semmit nem állítottam a sikerességéről, csak azt jeleztem, hogy hibás minden fillért abszolút nyereségként kihozni. Lásd az utcaseprűs példámat. Tőlem csinálhatják ezt, ezért vettem Boxot, ha az előfizetést vissza is fogom majd, mert nekem annyira nem éri meg, mint egyesek szerint az MS-nek.
A nagy cégek is gyakran tévednek, hibáznak. Rengeteg ment már csődbe vagy került lejtmenetbe, nem lehet annyival elintézni, hogy senkinek ne legyen véleménye róla. Azt pont nem a nyugati mentalitás, hanem inkább az ázsiai, ha vannak nálunk is végletek. Az viszont aligha vitatható, hogy CEO sikeresnek próbálja eladni a működését, és én ennek a szentírásként kezelését nem tudom szakmaibbnak tartani, mint a temetői hangulatú cikkek visszamondását.
A játékosokat meg leginkább több jónak tartott játék nyugtatná meg, jobban, mint bármilyen "elemzés".
-
Zó
tag
válasz Döglött Róka #16387 üzenetére
Örömmel olvasom, az előbb még szalmabábnak néztél.
-
Zó
tag
válasz Döglött Róka #16390 üzenetére
Akkor ezért próbáltad meg a számba adni, azt hogy mit állítok, ahelyett, hogy a leírt szavaimat tanulmányoztad volna alaposabban. Értelmesebb és kulturáltabb lenne úgy eszmét cserélni, hogy nem várod el a másiktól, hogy ugyanazt gondolja, ami az MS PR-szövege, de látom, ez a topik a címével ellentétben nem az a hely.
-
Zó
tag
válasz Döglött Róka #16393 üzenetére
Mégis olyan állításokkal vitatkoztál nekem címezve, melyek a sajátjaim, azokra nem reagáltál. De ez utóbbihoz nem ragaszkodom, ez a te dolgod, az előbbit viszont értékelném, ha elhagynád.
Szerk.: Szerintem amúgy az MS meg is nyerheti a hosszú távú játékot (bár nem vennék rá mérget), és kifejezetten túlértékeltnektartom a Sonyt, de a jelenlegi hurráoptimista számításokat túlzásnak érzem.
[ Szerkesztve ]
-
Zó
tag
válasz Döglött Róka #16395 üzenetére
Nem arra reagáltál, amit én írtam, vagy ha annak szántad, akkor az egész kommented egy félreértésen alapszik. Szóval ezt a ki nem értette a másikat dolgot ahelyedben nem feszegetném.
Szerk.: De nincs semmi gond a félreértéssel, mindenkivel megesik, csak a saját benézés miatt a másikat továbbra is kritizálni, az már nincs rendben.
[ Szerkesztve ]
-
Zó
tag
válasz Döglött Róka #16397 üzenetére
Köszönöm, a kulturált és érdemi vitapartnerekben szeretnék
Új hozzászólás Aktív témák
- Nintendo Switch OLED 18.0.1. Dual-Boot Cfw + 256GB MicroSD + Atmosphere 1.7.0, 3 hó garanciával!!
- Nintendo Switch Lite 256GB Dual Boot (Eredeti SW vagy CFW) 18.0.1 + Atmosphere, 3 hónap garanciával!
- Raktáron, PlayStation 4 Slim 500GB SW:11.00!!!, györű szép állapotban, 6 hó garanciával, üzletből!
- Playstation 5 All Digital Edition 825GB, 12 hónap garanciával, Bp-i üzletből eladó!
- Xbox Series S 512GB - 9 hónap garancia, vállalkozástól!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs