-
Fototrend
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Egy tök jóm cikk az Nvidia -Mellanox felváráslásról, mennyire profin csinálták a zöldek, milyen előrelátóan és jó időzítéssel, az AI forradalom hajnalán. És ez mit hozott mindkét cég számára. .[link]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
LOL, ez kemény lesz
[NVIDIA GPU BIOS flashing tools can now flash any BIOS to any GPU, bypassing restrictions]NVIDIA BIOSes unlocked, opening endless possibilities
-Turing (RTX 2xxx Series) down to Geforce GPUs have full crossflash ability now.-SubSystem Vendor to Vendor crossflash ability, as long as power headers are identical (Bellow 2000 series, it adapts on 3000-4000 series) & as long as no custom i²c or voltage controller modifications exist (3000+ series)
-Usage of this version without a ring-back server check & without a minimum-req version check
-Ability to downgrade InfoROM & XUSB FW to remove SW EEPROM lockdown // mostly a thing between different EEPROMs like ISSI or for situations with dGPU’s on Laptops or similar
Tehát egy 3080-ra mehet RTX 4070 BIOS .
Elméletileg akkor az DLSS3-FG-nek működnie kellene.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
huskydog17
addikt
Apró kiegészítés, az első komment a videó alatt ezt írja:
"For those wondering about performance, there was a in-person demo event yesterday in Hangzhou where they had this game running 60fps 1080p low settings on a 1660, and 60fps 4K max settings on a 4070. They also showed unlocked frame rates between 30 and 60 on next-gen consoles. There will be public playable demos at Gamescom tomorrow and I think we will see more gameplay then."
Engem mondjuk a legkisebb mértékben sem érdekel a játék témája, de a a fent leírt sebesség valós, akkor az elég jó optimalizálásra enged következtetni. Ez jót tenne a PC gamingnek a számos pocsék PC port után.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Amíg az AMD a mai napig semmilyen új információt nem adott ki az FSR 3-ról (9 hónapja jelentették be), a zöldek nem vártak tovább és az új DLSSS verzióval tovább növelik az amúgy is nagy szakadékot minőség terén.
Durva, hogy a 3.5 jobb képminőséget RT mellett, mint a hagyományos denoiserek.
Ezzel jó esély van arra, hogy a DLSS nem csak megtartja vezető szerepét képminőség fronton, de valószínleg még nagyobb lesz a szakadék az FSR-hez képest.
Idén ősszel három játék is támogatni fogja.[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
PuMbA
titán
válasz huskydog17 #41606 üzenetére
Ez kellett. DLSS legnagyobb hátránya volt, hogy a bekapcsolásával például az RT tükröződés effektek teljesen szétestek és alacsony felbontásúak lettek. Magyarán épp arra amire kitalálták, hogy RT esetén bekapcsold, nem működött olyan jól képminőség ügyileg.
[ Szerkesztve ]
-
pandras83
senior tag
-
huskydog17
addikt
Így van.
Ezek után nagyon kíváncsian várom, hogy az FSR 3 mit fog nyújtani, bár az upscaling technika versenyt az AMD már elveszítette, a DLSS-nek túl nagy előnye van, amit már soha nem fognak behozni a pirosak.
Arra leszek leginkább kíváncsi, hogy a három új technika (DLSS 3.5, FSR 3, XeSS 1.2) között hogyan fognak alakulni az erőviszonyok, bár ezt már lehet előre sejteni.#41608 pandras83: A DLSS 3 soha nem volt Ada exkluzív, csak a Frame Generation része az. Arról jelen pillanatban nincs még hivatalos információ, hogy a 3.5-ös verzió új Ray Reconstruction (RR) funkciója mely RTX szériákon lesz támogatott. Én arra tippelek, hogy nem lesz Ada exkluzív. AZ NV oldalára még nincsenek felöltve az adatok, minden sajtó a videocardz hírét közli, ami nem említi a támogatott RTX családokat. Meg kell várni, amíg az NV tisztázza ezt a kérdést. Én meglepődnék, ha Ada exkluzív lenne ez a feature.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
pandras83
senior tag
válasz huskydog17 #41609 üzenetére
pcworld szerint rtx 4000 exkluzív a dolog, ahogy a dlss 3.0 frame gen is
Cyberfuck Patchrunner
-
S_x96x_S
addikt
válasz huskydog17 #41609 üzenetére
> bár az upscaling technika versenyt az AMD már elveszítette,
> a DLSS-nek túl nagy előnye van, amit már soha nem fognak behozni a pirosak.de miért is ??
Mert ez inkább tipikusan azok közé a kijelentések közé tartozik, amiket "híres utolsó szavak"-ként (famous last words ..) szoktak emlegetni...
avagy sosem szabad azt mondani, hogy "soha".
( Mert a Nokiának is túl nagy előnye volt és ez lett a vesztük .. )Mottó: "A verseny jó!"
-
S_x96x_S
addikt
Ha valaki upgradelni szeretne .. ultimate workstation és a pénz nem számít ...
7 db GeForce RTX 4090 GPUs. - egy házban ..Remélem, hogy hamarosan a játékok is elkezdik támogatni
pl. 28 db 4K monitoron játszani.[ Szerkesztve ]
Mottó: "A verseny jó!"
-
S_x96x_S
addikt
oké
de amúgy nem tudom érzékeled -e a kijelentések közötti különbségeket ..
"Jelenleg ennek nagyon kevés az esélye" vs " soha nem fognak behozni a pirosak."
ha szerinted a kettő szinoníma ( === ) akkor csak furcsán nézekAz Nvidiának a legnagyobb stratégiai kockázata,
hogy kiszorul a low és middle desktop APU piacról.
és itt főleg az X86 alapú APU és a konzol piacot értem ..És minél inkább nő az X86-os APU-k és a konzolok befolyása ( Intel, AMD )
annál inkább csökken a Desktop Dedikált gaming GPU piac.
amúgy a verseny jó ..Mottó: "A verseny jó!"
-
S_x96x_S
addikt
> "a jelen stratégia mellett soha". Ezek között meg akkora nagy különbség nincs.
Léteznek belső és külső kockázatok,
De fel lehet osztani még a kockázatokat,
kontrollálható és az cég által nem kontrollálható kockázatokra.A versenytársak által jelentett kockázatokra és más külső kockázatokra
csak reagálni tud a cég,
ami egyben a stratégia módosítását is jelenti.Vagyis én nem hiszek a tökéletes silver bullet stratégiákban.
És nem is tudok erre példát ..Amúgy az is valós Technológiai kockázat,
hogy nem lehet tudni, hogy mi válik népszerűvé és mi nem,
és a versenytárs mit reagál rá. .
A Római Birodalom is véget ért ..pl.ott van a G-Sync és a FreeSync esete ami ~10 éve kezdődött ..
és manapság már a "FreeSync Premium Pro" vs. "G-Sync Ultimate" -körül tartunk.
És mit ért el az nVidia a "jelen stratégiával"?
mert az AMD-nek valahogy sikerült behoznia.
Mit csinált ott másképp az nVidia? Miért nem működött ott a stratégiája ?
Egyáltalán létezik-e eleve győztes stratégia ?
A DLSS még csak 5 éves ..
Ha az AMD új megváltozott stratégiája bejön
( AMD 2x RDNA iteráció vs. nVidia 1x iteráció )
Akkor akár ledolgozhatja az AMD az FSR hátrányát.
Legyen jó verseny és akkor az elméleti lehetőség megvan.[ Szerkesztve ]
Mottó: "A verseny jó!"
-
Busterftw
nagyúr
válasz S_x96x_S #41617 üzenetére
A különbség itt inkább annyi, hogy a (most már) háromból az Nvidia diktálja az innovációt és a piaci trendeket.
Lásd RT, lásd DLSS stb.Ezért késett éveket és van lemaradása RT-ben, szintén ezért jön ilyen lassan az FSR, mert jött a hidegzuhany és valami választ kellett adni (FSR3 bejelentés 9 hónapja, eredmény semmi).
"mert az AMD-nek valahogy sikerült behoznia."
Hát az ULMB-ra még nincs válasza, de szerintem még a G-Sync Ultimate-ra sincs. -
huskydog17
addikt
válasz pandras83 #41610 üzenetére
A magyar PC World ezt írja:
"Ahogy a DLSS 3-at, úgy a DLSS 3.5-öt is csak az Nvidia GeForce RTX 40-es videokártyák fogják támogatni."
Innen tökéletesen látszik, hogy a cikk írójának halovány fingja sincs miről beszél, mert a kijelentés első fele nettó bullshit. Ennek fényében én rendkívül erősen kétlem, hogy biztos forrásból származik a kijelentése, főleg annak tükrében, hogy az NV ezt még nem kommunikálta.
Úgy látom ez a PC World inkább egy bohóc magazin lett.#41611 S_x96x_S: Nagyon egyszerű:
A mellett, hogy a DLSS képminőségével nem tud versenyezni az FSR, az NVIDIA technikáját mára több száz játékba építették be, ellentétben az FSR-el. Ha az AMD egy csoda folytán képes lenne képminőség terén felvenni a versenyt az FSR 3-al (amire rendkívül kicsi az esély), akkor még mindig ott az elterjedtség kérdése, amivel az FSR egyszerűen nem tud versenyezni. A több száz játékos lemaradását soha nem fogják behozni, mert egyrészt a DLSS-t is folyamatosan beépítik új játékokba, tehát azok száma is folyamatosan nő, másrészt sok olyan korábbi játék van, amelyekbe bekerült a DLSS, de FSR nem, azoknál pedig nem fogják pótolni az FSR 3-at ez biztosra vehető.
Az olyan, piacon lévő játékokban pedig ahol FSR és DLSS is van, ott az FSR versenyképtelen képminőségben (temporális stabilitás).
Ahhoz, hogy a helyzet megforduljon, arra lenne szükség, hogy minden új játékba és több száz régebbi játékba beépítik az FSR 3-at és utóbbinak jobb minőséget kéne hoznia, mint a DLSS 3.5-nek. Lássuk be, erre a gyakorlati esély nulla.Itt az NVIDIA hivatalos táblázata, ahol listázzák az összes DLSS-t támogató játékot. A táblázat friss, pár napja frissítették, augusztus 18-án. Jelenleg 332 játék van a listán,. ebből 5 játékban van a régi elavult DLSS 1, azaz 327 játékban a modernebb DLSS be van építve.
Az AMD listája szerint jelenleg kb. 168 játékban van valamilyen FSR, többségükben FSR 1, ami nagyon pocsék minőséget ad, pont úgy, mint a DLSS 1. Na most sok játékban FSR 2.x van, viszont az FSR 2.x képminőségben nem veszi fel a versenyt a DLSS-el, sőt több játékban még az XeSS is szebb képminőséget nyújt.
Ahhoz, hogy azt mondhassuk, hogy a pirosak behozták a lemaradást, az kéne, hogy először az FSR 3-nak brutál jónak kell lennie*, jobbnak, mint a DLSS aktuális verziójának. Ezen felül az új FSR-t be kéne építenie az összes játékba, amiben már van valamilyen verziójú FSR, továbbá sokkal-sokkal több új játékba kéne beépíteni, nem csak fele annyiba, mint a DLSS-t. Azt hiszem te is tökéletesen látod, hogy erre zéró esély van.Ekkor pedig még nem került szóba, hogy a DLSS sokkal felhasználó-barátabb, mert a játékos bármikor bármelyik DLSS verziót használhatja, de FSR-nél azt tudod használni, amit a játék és készítője szállít és kész.
Arra, hogy a fenti dolgok 180 fokos fordulatot vegyenek az esély túlzás nélkül nulla, ennek fényében továbbra sem tartom túlzásnak a kijelentést, miszerint a pirosak soha nem fogják már beérni a zöldeket felskálázás terén. A RTG jelenlegi helyzete és hozzáállása pedig ezt a véleményemet pedig csak megerősíti.
*FSR 3-at tavaly novemberben bejelentették úgy, hogy az még nem is létezett, nem véletlen, hogy 9 hónapja nincs róla információ, mert nagy valószínűséggel az AMD-t hidegzuhanyként, teljesen váratlanul érte a DLSS 3 bejelentés, aztán csináltak egy látszat bejelentést, hogy "nekünk is van ám ilyen", miközben semmi ilyesmijük nem volt, de össze kellett vakarni pár embert akik tudnak valami hasonlót csinálni és mivel egy ilyen technológia kifejlesztése nem 2 napig tart, így nem csoda, hogy 9 hónapja semmi infót nem adott ki az AMD, mert egyszerűen nem tudnak mit mutatni belőle.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
DudeHUN
senior tag
válasz huskydog17 #41619 üzenetére
Érdemes az anya oldalt olvasni. Nekik is azt kellene.
"Unlike DLSS 3’s AI-generated frames, which need special “Optical Flow Accelerator” hardware only found in new GeForce RTX 40-series GPUs, DLSS 3.5 works with any RTX graphics card — yes, even the original RTX 20-series offerings. Awesome. It will also be available for GeForce Now subscribers in supported games."
[link]Gamer for Life
-
félisten
válasz huskydog17 #41619 üzenetére
[TPU cikk], RTX 20x0 felett lesz DLSS3.5...
PCWorld-öt meg ne nézze senki" With DLSS 3.5, NVIDIA introduces a new denoiser that's optimized to work hand-in-hand with DLSS 2 upscaling, to provide better image quality results that are more correct at the same time. This feature relies on the Tensor Cores (not the RT cores, we asked), so it is available on all GeForce RTX graphics cards (Turing and newer)."
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
félisten
válasz huskydog17 #41619 üzenetére
Megy mindegyik RTX kártyát .Szerk : közben beelőztek.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Raymond
félisten
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
félisten
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
gV
őstag
ez nagyon jó, kötelező lesz a DLSS 3.5 használata, ha legjobb képminőséget akarod
Cyberpunk 2077: Phantom Liberty | 4K DLSS 3.5 Gameplay Reveal - YouTube#41623: remélem erre a táblázatra reflektálva megint jön Abu és elmondja, hogy csak 0.000001%-ban használja a Tensor magokat a DLSS
[ Szerkesztve ]
-
huskydog17
addikt
Most olvastam az NV hivatalos oldalán, hogy minden RTX GPU-n megy az új DLSS 3.5, köszi mindenkinek a megerősítést. Tehát jó volt a megérzésem és igazam volt abban, hogy a magyar PC World finoman fogalmazva nagyon nincs képben.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Announcing Half-Life 2 RTX, An RTX Remix Project Being Built By The Community
"Half-Life 2 RTX: An RTX Remix Project is being developed by four of Half-Life 2’s top mod teams, now working together under the banner of Orbifold Studios. Using the latest version of RTX Remix, the modders are rebuilding materials with Physically Based Rendering (PBR) properties, adding extra geometric detail via Valve’s Hammer editor, and leveraging NVIDIA technologies including full ray tracing, DLSS 3, Reflex, and RTX IO to deliver a fantastic experience for GeForce RTX gamers."
"The recently released Portal: Prelude RTX used a new version of NVIDIA RTX Remix that improved performance and the quality of path tracing for older graphics cards. Later this Fall, we’re bringing those optimizations and enhancements to Portal with RTX, alongside an upgrade to NVIDIA DLSS 3.5, which introduces a new feature called Ray Reconstruction that uses AI to improve ray tracing image quality."
Na pont ilyen bejelentésekkel lehet vásárlókat szerezni.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
addikt
válasz huskydog17 #41626 üzenetére
A Frame Generation az ami csak RTX 40.
[ Szerkesztve ]
a dog may just be a couple chapters in your life, but you're their whole book
-
félisten
Azért ezt a képet itt hagyom újra emészgetni ha már a DLSS ma téma, ebben a DLSS 4.0 már be van harangozva.
Kopite nem rég írta, hogy 512 bites lesz a csúcs 5000 RTX itt azt írják hogy MCM és monolitikus vegyesen.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
addikt
A DLSS 4.0 nem együtt jön az RTX50-esekkel. Gondolom csúsztatva. De az RTX 60-ra már tutira itt lesz. Erre vonatkozott a very sure.
De írja is a 11-es végén.
DLSS 3.X lesz az RTX 40 vége, RTX 50-el jön a hiper szuper verziójú ray tracing és az RTX 60-asnak lesz a fő attrakciója a DLSS 4.0.De itt már nagyon előre szaladt. És így is kell kezelni. Mert ez akkor már 2027 (ha az RTX 50 az 2025). A lényeg ,hogy jön az új ray tracing.
[ Szerkesztve ]
a dog may just be a couple chapters in your life, but you're their whole book
-
félisten
Ahogy én értelmezem, DLSS 4.0 a z 5000 és 6000 között jön ki valamikor az 5000 megjelenése után és a 4000 nem támogatja minden funkcióját. tehát kb 2025 .
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
No ez a probléma. Az RTX 5000 széria 2025-re várható. A következő generáció legalább két év, talán 3.
DLSS 1 : 2019
DLSS 2 : 2020
DLSS 3 : 2022
DLSS 4 : 2027-2028???Ez mennyire tűnik reálisnak?
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
hokuszpk
nagyúr
válasz S_x96x_S #41617 üzenetére
szerintem meg par ev alatt eljutunk oda, hogy 4k stabil 1% 120 fps -t izombol tudnak a gpuk, es az ilyen frame generation es hasonlokra csak azok fogjak verni, akik helybol eszreveszik, ha 1000 fps -rol 999 -re csokken a minimum.
Első AMD-m - a 65-ös - a seregben volt...
-
félisten
válasz hokuszpk #41639 üzenetére
Nem hinném, már itt vannak a dupla4K felfontású monitorok, szóval van még hova fejlődni. Ahogy a modellek és textúrák részletessége terén is.
Azt meg most is megteheted, hogy FHD-ban, path tracing mellet játszol vállalható FPS-el, felskálázás nélkül.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
hokuszpk
nagyúr
szólj, ha olyan monitoron játszol ; bár a technikai kutyukrol altalaban el lehet mondani, hogy relative eleg hamar mindenkinek elerheto tavolsagba kerulnek.
ha lesz stabil 120 fps, akkor azert egy 4K -s alapkep sima felskalazasa is jobb noseget fog adni, mint most az fhd -> 4K buveszkedes.Első AMD-m - a 65-ös - a seregben volt...
-
félisten
Szerintem 2024 év végén bemutatják az RTX 5000 -et.
2026 ban a dlss 4.0 at.
Emliti a dxr új verzióját is,szerintem ahhoz is lesz köze,annak a megjelenéséhez."A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
S_x96x_S
addikt
válasz huskydog17 #41619 üzenetére
térjünk vissza amire reagáltam
vagyis fenntartod-e még ezt az állításodat> ( #41609 )
> "az upscaling technika versenyt az AMD már elveszítette,
> a DLSS-nek túl nagy előnye van, amit már soha nem fognak behozni a pirosak."Én ezt a végletes "már soha" kijelentésedet tartom furcsának.
1.)
Mert ha még igen, akkor megemlíteném, hogy az AMD az AI/ML miatt is egyesült a XILINX-szel; és ezzel az elméleti lehetőség meglett, hogy az AMD a XILINX technológiáját szépen folyamatosan beépítse a CDNA/RDNA-ba is.
És a Xilinx volt CEO-ja, Victor Peng felel az AMD AI stratégiájáért is.
"Victor Peng is President at AMD. In this role, he is responsible for AMD’s adaptive and embedded products including FPGAs, adaptive SoCs and embedded processors and the company’s AI strategy, including the AI roadmap across client, edge and cloud, datacenter GPUs and AI software efforts. "
vagyis hozhatsz az elmúlt öt évből adatot ..
de abból nem tudod projektálni a következő 5 ,10, 20, 50 ,100 évet,
mert az AMD oldalán ott van már a Xilinx-is.2.)
A másik megjegyzésem, hogy hiába van előnye
a DLSS-nek a Desktop GPU PC-s játékoknál,
hogyha a konzol piac nagy részén egyáltalán nem rug labdába. Vajon miért?
és a konzolok adják a durván a gaming piac felét.Technológia menedzsment nézőpontjából megemlíteném még
a Sony Betamax vs. VHS esetét,
amikor is pont nem a legjobb technológia győzedelmeskedett,vagyis én még nem hirdetnék győztest.
> Arra, hogy a fenti dolgok 180 fokos fordulatot vegyenek az esély túlzás nélkül nulla
Meglátjuk, hogy Victor Peng mit alkot ..
mert az Nvidia nagyon kemény ellenfél lesz ..A verseny jó ..
Mottó: "A verseny jó!"
-
félisten
válasz hahakocka #41644 üzenetére
Hát ezek még pletykák, lassan 6 generáció óta nem volt olyan hogy 2 évente ősszel ne debütált volna valamilyen formában az új architekt nem más egy csúcs SKU vagy egy Titan.
A roadmap is valami ilyesmit mutat szerintem, 2024 év vége ,2025 eleje.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
huskydog17
addikt
válasz S_x96x_S #41646 üzenetére
"térjünk vissza amire reagáltam
vagyis fenntartod-e még ezt az állításodat"'Az előző hozzászólásomban, amire válaszoltál, ezt megválaszoltam, hogy igen és részletesen elmagyaráztam, hogy miért.
Azt, hogy te mindössze elméleti lehetőség alapján veszed biztosra a fordulópontot, az a te dolgod, én meg pont ezt találom nagyon furcsának. Az AMD-nek az elmúlt években olyan sok elméleti lehetősége volt a piac szerzésre, hogy ne tovább és mégse sikerült sehogy átültetni a gyakorlatba, emiatt én inkább az eddigi gyakorlat alapján a realitás talaján próbálok maradni, még ha ez szkeptikusnak is hangzik.
Elméleti lehetőségekből és ígéretekből tele az a bizonyos padlás, majd ha látunk gyakorlati eredményt, akkor talán van valamennyi relevanciája.A másik dolog amit említettél a konzolok. Mennyit segített a konzol az FSR-nek? Kb. semmit, legfeljebb kicsit meg tudta növelni az FSR-t támogató játékok számát, de a minőség továbbra is versenyképtelen.
Úgy állsz a dologhoz, mintha az NV csak ülne a babérjain és nem csinálna semmit, miközben tonnányi pénzt tolnak a mesterséges intelligenciába amire a DLSS is épül, sokkal több pénzt tolnak bele, mint az AMD, így ha csak józan paraszti logikával nézed, rendkívül valószínűtlen, hogy gyökeres változás lesz az erőviszonyokban.#41629 omfgk: Hol állítottam ennek az ellenkezőjét? Ezzel tökéletesen tisztában vagyok, így nem értem, hogy ezt miért írtad nekem.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Az NV egy újabb bombát dobott:
Alan Wake 2 teljes path tracing (full ray tracing) és DLSS 3.5 támogatást kap. A Cyberpunk után ez lesz a második nagy kaliberű játék, ami teljes path tracing támogatást kap.
Alan Wake 2 | 4K NVIDIA DLSS 3.5 World Premiere
Alan Wake 2 Launches October 27th With DLSS 3.5, Full Ray Tracing & Reflex
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Busterftw
nagyúr
válasz S_x96x_S #41646 üzenetére
"de abból nem tudod projektálni a következő 5 ,10, 20, 50 ,100 évet, "
"vagyis én még nem hirdetnék győztest."
Oké de akkor melyik évet nézzük? 5? 50? 100 év múlva lesz győztes? Mert ez ilyen mindenképpen te nyersz érv ám, hiszen nem tudjuk mi lesz később, de konklúziót majd azért akarunk nem? Tehát mikor, mik a győztes feltételek?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest