Új hozzászólás Aktív témák

  • gg07

    tag

    Szallas.hu foglalás után így lehet díjat emelni?
    A konkrét story a következő: 2021 év végén történt egy belföldi foglalás 2022 nyarára..egy x áron.

    Lefoglaltam a szallas.hu-n a rendszer szerint sikeres volt a foglalás.

    Azon csúsztam el, hogy a szállásnak a visszaigazoló e-mailben volt egy előleg beèrkezèsi határidő. Ezt nem vettem észre..de nem jelezte senki ,hogy gond lenne a foglalással.

    Majd már 2022ben még hónapokkal a foglalás dátuma előtt ràkèrdeztem a szállásnál..hogy akkor minden rendben él a foglalásunk?..

    És akkor derült ki, hogy mivel nem fizettük ki az előleget.. így bár a foglalás él...de az akkori áron már nem érvényes..csak magasabb àron tudnak fogadni.

    Most ez hogy van? Nem haragszok én senkire, megértem h emelkedtek az árak..
    De se a szallas.hu, se a szállásadó nem értesített arról, hogy lejárt a foglalásom, vagy nincs rögzített áram. Ha nem jelentkezek majd a szálláson derül ki hogy jaa bocsi már nem annyi lesz? Vagy ez hogy van?

    Kinek a sara most ez? Azon kívül h én nem teljesítettem egy feltètelt...de ezek után nem kellett volna engem tájékoztatni, hogy akkor ez és ez a következmény?

    Mit lehet ilyenkor tenni?

Új hozzászólás Aktív témák