-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dokar
addikt
amúgy én is í-vel ejtem. de itt a dunántúlon sajnos nem használják a hosszú magánhangzókat. egyszerűen bántja a fülemet ahogy itt beszélnek. néhány példa:
sir, tiz, husz, tyuk, buza, hus, cim, ...stb
és meg ezek mondják az alföldi emberre, hogy parasztosan beszél
ja a kedvenceim, amit hallani szoktam még errefelé:
hüttő, pappír, melegittő, ...stbextra - SEXRay
-
urban racer
senior tag
Akkor abba inkább nem babrálok bele. Lehet nem lenne jó, ha 150-es tempónál csak úgy leállna a moci
Azért cseréltem le, mert a gyári kp motorok gagyik voltak, szétrohadtak... Az egyikben motor se volt(valaki lenyúlta) a másik nem működött a másik 2 még épphogy ment. Már 2 éve ki volt kapcsolva. A csere azé kellett, mert sz*r kulccsal nyitogatni, meg pöcköt huzogatni. Azonkívül meg a bicskakulcs nagyon fájn
Most azon dolgozok, hogy a csomitartónyitó a kulcson ne csak kinyissa, hanem kinyissa. Érted. Szóval ne csak épphogy kinyíljon a csomitartó, hanem teljesen kinyíljon.
Feladat: Anyósülésen szerezni 12 voltos tápot a kp.vezérlőnek. A legjobb az lenne, ha valahonnan tudnék lenyúlni olyan ágat az akksiról, ami direkt megy valahova(nem megy biztosítékdobozba). A vezérlőnek van biztosítéka. A szivargyújtó biztosítékát kinyírtam, az nem volt elég neki...Lassan hajlok affelé, hogy 2 akksi legyen a kocsiban
[ Szerkesztve ]
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
-
urban racer
senior tag
Ismered? Kicsi a világ...
Ugyanott, ugyanazzal a felnivel:[link]mod: most néztem a szekered, már láttam CS-on... Hát...Foncsor festést javasolta nekem, és pont a te autódon mutatta
[ Szerkesztve ]
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
Nekem már kivolt lakatolva. Viszont a csomagtartó rozsdás belülről(jobb oldalt az elsősegélyesdobozlehajtóizénál (amire fel van csavarozva az erősítő ). Nah ott van 3 csavar, és annál elkezdett rozsdásodni.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
170 le az nem a kocsi maxa. Ez a moci tud többet is. Ha @170, az még a mocit sem bántja nagyon. [link] vagy [link] Aszem mind2 C20NE, de a második tuti.
Hemörájton gondolkoztam már, de marad tavaszra, se idő, se pénz, gyűjtök felnire Meg most kárpitoztam át a teljes csomitartót, nem volt kis munka... Kicsit gyönyörködök..
Kipuffban tucc tanácsot adni? Nem gondoltam túl drágára, habár a remus dobok a szivem csücskei. Fery aszonta kb 20-30 körül van újonnan használható, kulturált, 10-ért használt+munkadíj
[ Szerkesztve ]
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
Tényleg, elnéztem. Késő van már... Vagyonokra kerülő tuningra !csak! izgulok. Nézni nemrossz... Májusban műszakira fékbetétcsere meg első teló csere tuti lesz.
Mocikódot nem tok, mert lenn vagyon garázsban a forgalmi. de azt tom, hogy 1,6-os benzines. Nekem csak a korrekt mély hangzás kell."Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
Tehát akkor nagyobb dob=mélyebb hang? Vég számít?
Fery sulitársa voltam, tehát Veszprémi vok.
Ez az olajos teló mennyire tuti? Mert én a gázosokról hallottam a legjobbakat. Semmi komoly célra nemkell, teljesen általános használatra. Azért PM-ben jöhet egy ár, gondolom a gyárinál csak jobb! Látom szegedi vagy, nekem posta is ok, ha nem jársz errefele."Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
Ez lesz a gond. nekem nem tud felmenni egézséges hőfokra a vizem. Hiába van 2-3 fok, attól még a termosztátnak úgy kéne nyitnia-zárnia, hogy ~90 fok legyen a víz. Nos nekem a kék sávig sem megy fel a víz hőfoka, kivéve, ha dugóban állok, akkor felmegy 95-re.
Úgyis megyek ékszíjcserére, akkor megnézetem. Termosztát csere kompletten, avgy csak valami állítás is elég?"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
_seth_
veterán
Féltengely és gólyaláb is cserélve lesz + vszeg telót is cserélni kell...
Na igen, 2600-tól már 170nm rendelkezésre áll
Az 1.3S 75 lovas mocit nem sajnáltam... pedig ritka darab az amelyiket 140-nél kell harmadikból negyedikbe átrakni... 7000-nél váltogattam az utóbbi időben... néztek is ám, 4000-től jött meg az ereje igazán és olyan 6500-ig húzott Na igen ez nem lesz meg a c20ne-vel mert nem kell kitaposni, hogy menjen... (azért nem 1-2 autós lepődött meg a kis kadettemen az 1.3-as motorral sem, jó persze ki az aki 7000-ig kihúzatja? én... utána meg hónapokig csak a macskák használják tetőnek az autót na igen de azért jó volt egy "kicsit" sportosra venni a figurát az 1.3S gyújtás-karbi részére volt már pár érdeklődőm is mivel 7000-et harmadikban nem igazán bírják... sokan azt hiszik leszabályoz pedig csak a technika nem bírja tovább...)
Összehasonlítás: ha találok vkit gyári c20ne-vel összehasonlítom
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Szerintem az én 1.3S-emről sem gondolta volna az az az X3 tulaj akit levillogtam, hogy egy kadett előzi meg (180nál kicsivel többel ). (De a bmw-s természetesen rendes volt és a záróvonalra lehúzódott).
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Jókor szólsz, már mind1.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
aXXon
senior tag
-
dokar
addikt
-
lesaux
veterán
Az, hogy nem vagyok szaki, egyáltalán nem fedi a valóságot. Konkrétan segg hülye vagyok az autókhoz, annyival járok előrébb egy szőke nőnél, hogy benzint meg ablakmosót tudok bele tölteni. Szóval biztos, hogy nem fogom szétszedni a kormányt.
Viszont az indexkart is faszául megcsinálták, mert balra kanyarodás után nem mindig húzza vissza az indexet. De már nagyon elegem van, nincs kedvem hetente szervizbe vinni a kocsit, főleg hogy meg se tudják csinálni, csak áll ott fél napig, én meg buszozhatok egy órát.
Nem tudom egyébként, miért ilyen siralmas a magyar szervizek helyzete. Egy valag hasonló sztorit lehet olvasni a Homáron meg a Totalcaron. Miért természetes az, hogy szervizbe viszem a kocsit, valamit csinálnak vele, kifizetem, és továbbra sem jó? -
-
urban racer
senior tag
100% igazad van
Hidegben szokta, és akkor, amikor lassan gurulok, elsöbbséget adok, tudom, hogy majdnem meg kell állnom, és be akarom vagyis akarnám rakni 1-be.
Honnan tod te mindezt?"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
Nekem a 2-es tutkó. Kompenzálja az egyes...
Megvolt az ékszíj csere. Most olyan, mintha sportlégszűrő lenne benne, vagy valami kisebb turbó. Magas fordulaton süvííííít Tapad az ékszíj, mint állat (nincs túlfeszítve). Már alapjáraton is észreveszem, nem villog annyira a belső középső lámpa, amikor fullon szól a láda a csomagtartóban..."Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
Mr X
veterán
A motor C16NZ. 1.6 benzin. Elektromos téren semmi extra, nincs elektromos ablak meg fűthető tükör. Egyébként körülnéztem itt a környéken, autósboltokban 17k-nál kezdődnek a 44Ah-s akksik. Ami ennél olcsóbb, az valami TESCO-feelinges márkajelzés... 24k alatt nem találok normális 55Ah-s akkut.
-
buherka
addikt
Keveset megyek vele az biztos, havonta olyan max 400 km megyek az autómmal.
Amikor vettem a betétet, akkor vettem hozzá tárcsát is. Ha meg nagyon kemény lenne a betét akkor nem kopott volna rá a tárcsára és azért nem fogna.
Többnyire a főnököm A6-os verdáját koptatom. Annak a fenntartása meg nem az én költségem .
Fékezni meg nagyon keveset szoktam.
Kijárok külföldre, mert másodállásban sofőrködöm (4 éve) és meg kellett tanulnom, hogy miként kell úgy vezetni hogy a lehető legkevesebbet fékezzek, mert sokkszor alszanak mellettem a kocsiba, és a fékezésre felébrednek. Amikor a főnökkel megyek és Ő alszik mellettem akkor szinte el kell felejtenem a féket, mert minden szarra felébred.
Én vagyok az egyetlen aki 4 éve megmaradt mellette.
Rengetegszer szoktam látni, hogy az elöttem lévő rámászik a másik seggére, meg az egyik lámpától a másikig hajrázik és állandóan nyomja a satut. Így nem csodálom, hogy egyeseknek pikk-pakk elkopik a betét.
Amióta nálam van az Astra-m azóta senki nem piszkálta a fékem, és nem is fogom hagyni, hogy babrálja bárki is. Saját magam esztergáltam fel a dobot is és cseréltem abban is a betétet, meg magam is légtelenítettem. Csak nem csináltam meg xarul, ha 0.5%-os eltérés van a két kerék között, mert ezt most mérettem be fékpadon november közepén.Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs