-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jim Tonic
nagyúr
Amíg MP3-t hallgatsz, addig felesleges a komoly hifi. Én az IPOD mellett döntöttem (szintén nem high end, de nekem elég a minősége és 120GB), azon pedig kizárólag Apple Lossless van.
Az autóhifizés alatt legtöbben a nagy mélyet értik, így lesz 7-10W közép mellé 500W mély kondenzátorral. Ez messze van a minőségtől és a normális hangzástól.
Az erőteljesebb mély nekem is hiányzik, de csak pont akkora lesz, ami a rendszerhez passzol. Mélyet meg nem lehet 20-25cm alatt előállítani, de az ideális 30cm körül kezdődik. De ez nekem már felesleges. Néha hiányzik, de már nem ölök bele pénzt. Főleg azért nem, mert az utolsó rendszerem majd 800e-ben volt, mikor azt mondtam először, hogy "hmmm, ez már igen". Ebből a 300e-es fejegység van meg, a többin pedig hatalmasat buktam.
Pedig nem kell annyira drága dolgokra gondolni, 3db 70e forintos erősítő, fejegység 300e, hangszórók 100e, kondenzátorok 100e, kábelezés 20e, kiegészítők, és ott is vagy. Ha megnézitek, ezek az erősítők még nem is drágák, és a hangszórószett is inkább csak középkategória.Igen, ez alá nem szabad menni. Ez az alap építés, ezzel már lehet hangzást csinálni, alatta nem. A zárt ládát sem értik meg sokan, mindenki reflexet használ, mert mélyebb, és 1,5-2x akkora hangzása van, de pl. minőségi hangzásnál kizárt. Érdemes megnézni a profi építéseket, sehol reflex lyuk. Ráadásul azt sem értik sokan, hogy nagyon ritkán csinálják meg normálisan a szükséges liternagyságot, a megfelelő csőátmérővel és -hosszal. Nem egy ládát raktam helyre a cső rövidítésével. Azt sem értik meg sokszor, hogy a Puntoba nem rakunk a kalaptartóba a mélyláda fölé oválszettet, mert a mélyláda, főleg a reflex, belezavar a membránokba.
Szóval vannak alapszabályok, amit a mai hifik 95%-a teljesen nélkülöz. Olcsón akar mindenki ducducot, azt meg én nem építek.[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Daywalker
addikt
Azért ne feledjük, hogy némi optikai tuning, hogy a Corsa csomagtartója önmagában nem nagy No meg azt se feledjük, hogy 5,7 kilós mágnes van rajta, plusz kosár, annak meg van mérete...Ha ezt egy fele ekkora ládába rakod, akkor abban nem sok hely marad belül. Asszem nettó 57 literes láda kell hozzá.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Jah, meg a főfékhengert kell 22-esre cserélni, plusz ha nincs ABS, akkor nem árt a 3/20-os fékerő regulátor. Demo azt mondta nekem, hogy ABS nélküli Corsára csak úgy rakjam fel hátra a tárcsát, ha előre 256-osnál nagyobb nyerget rakok fel és hátulra feldobom a 3/20-ast. Astrához elég a 256-os, meg a 3/20-as cucc, vagy ABS.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Az a tengelyterheléses fékerőszabályzó, az más.
Dokar: Igen, a méret amiatt nagyobb.
Nem tudom hány van a szabályzóból, én kettőre emléxem (azt hiszem én is kerestem a könyben és az nincs benne), de lényegében mindegy. Az nem árt, ha nincs ABS-ed, márpedig nincs[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Mi is szedtük le a HF-et az enyémen, Ateszén vagy háromszor lett levéve és nem kell síkolni. Sőt, ha "hengerfejesre" hajtod, akkor sem kell síkolni, legtöbbször csak tömítéscsere aztán jó napot. Nem olyan érzékeny az....egyébként 8V-nél sem lehet tőkét cserélni anélkül, hogy megbontanád, mert a vezérmű házat is a HF csavar fogja, max annyi, hogy nem kell leemelni a hengerfejet, csak a tengelyházat, de ha már ott vagy akkora annyira mindegy, hogy leveszed-e vagy sem (legtöbbször úgyis annyira össze van cuppanva, hogy muszáj leszedni). Ez van. Kell venni egy használt HF-et és azt rátenni, nem pöcsölni.
Ja Ez tomyoynak ment[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
_seth_
veterán
Én mikor megvettem a kadettet egyből lecseréltem a hátsó dobot, akna és minden tapasztalat nélkül, jó szerelgettem már korábban is és ez is össze volt rohadva mint az autó többi része de ment könnyen Gumibakokat persze nem cseréltem... fehérváron a rendőrségtől 10 méterre le is szakadt esőben a hátsó dob.... de öcsémmel megcsináltuk helyben
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
-
Jim Tonic
nagyúr
Nem.
Opelnál fel kell cserélni. Nekem is fel kellett. Nem összekötni, csak felcserélni a pirosat a sárgával. Míg a legtöbb DIN csatis autón a sárga az akku és piros a kapcsolt, addig az Opelnál fordítva van.Ha összekötöd, az is jó, de akkor kézzel kell kapcsolgatnod a rádiót, és úgy maradhat.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
_seth_
veterán
Tescos szilikont fújtam régen a kadett lököseire... na az vonzotta a port rendesen, ez valami speckó izé szilikon van benne de lehet gumiápoló vagy hasonló vater adta mindenesetre ebből is fújtam rá majd áttöröltem
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Meglesz Eddig még benzin volt benne, kipróbáltam még megy. Nyomás: passz... C20NE-hez volt majd megnézem a kódja alapján megvan talán valahol.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Akkor az Rendben! Egyébként ilyen kis "aranyos" búgó hangja van meg volt is anno... ezt újonnan vettem mert az előzőm meghalt ezért ilyen fitt még
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
tomyoy
senior tag
-
tomyoy
senior tag
ha a fényező áll neki polírozni akkor az tényleg munka, nekem 4 fajta polirkrémmel csinálta meg( szerencsésen le is szedte a lakkot a sárvédő ívről, bár nem vészes, de sokkal mattabb) , jah és flex, legalább is valami spec gép, kb 2 hónapig gyönyörűen pöttyökben ált a viz, amig a turtle és kézi polirral kb 2 nap....vagy 2 mosás.
[ Szerkesztve ]
nyiknyiknyiknyik
-
_seth_
veterán
Csak egy kis ízelítő, majd lesz több kép is: KÉP
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
csaresz002
aktív tag
ha egy fokkal arrébb tettétek volna a vezérlést, (szvsz) akkor nem menne így az auto.sőt.lehet hogy nem is menne
inkább az etalonos variácó.
vagy lehet hogy most lett helyre rakva a vezérlés??
[ Szerkesztve ]
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
fero02
veterán
Sztem inkább el volt rakva a vezérlésed.
csaresz002: miért ne menne? Nem olyan sok az fokban ha elteszed +/-1 foggal a szíjat, szelepeket össze nem gyűri de ahhoz pont elég, h akkora utó vagy előgyújtása legyen, h ne úgy menjen ahogy kellene. Illetve indulásnál szokott még meglátszódni.
[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
Szíj minősége tuti nem befolyásolja. Ha befolyásolná, akkor sztem már nagyobb gond lenne.
Etanol sztem megint csak nem...
Tuti most lett jól belőve.
Jim Tonic: nekem most szándékosan van 1 fokkal elrakva + adagolón forgatva, h nagyobb legyen az előtöltés. Az elvileg gyári helyen lévő vezérléssel (azt hiszem 75-80°) sokkal nehezebben indult (télen ugye nagyon meglátszik), mint így h 1 foggal arrébb van és olyan (85-90°) az előtöltése. Pöcc röff. Mindez indikátor órával lett mérve, nem fülre beállítva.
Az alapját erőssége nálam ugye nem annyira mérvadó, a gázra való reagálásán pedig csak nagyon minimális az észrevehető különbség.
[ Szerkesztve ]
-
csaresz002
aktív tag
ez ismerős...nekem is cserés a váltótartóbakom,gáz adásnál hátra bukik az egész. szét is verte a kardánomat ahogy egymásba vannak dugva. csörög csattog amikor leveszem a gázról a lábam
[ Szerkesztve ]
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
Daywalker
addikt
Az a baj a központosítóval, hogy fél-3/4 év alatt eléggé rá tud gyógyulni a cucc, a műanyag pedig szerintem el fog törni...nekem az alumínium gyűrű is elég megviselt már 3 nyár után. Mindig úgy kell levésni az agyról.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
_seth_
veterán
B veki: az orra le volt zúzva és kókányul van javítva (pl gyári xenon fényszóró de nincs mosó), illesztések sem olyanok mint kellene, egyik oldalon feláll a mocitető a másikon meg túl közel van a sárvédőhöz.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hobby elektronika
- Házimozi belépő szinten
- Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 országban elérhetetlen lesz
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- VoLTE/VoWiFi
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Anime filmek és sorozatok
- Windows 11
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest