-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dokar
addikt
biztos vagy benne, hogy egy bovden állítás elég volt? teszteld le, hogy elég erősen összenyom -e: menet közben 5.-ben kuplung be, majd padlógáz, hogy a motor kicsit felpörögjön, majd kuplung ki gyorsan. ha rándul egyet akkor jó. ha nem, akkor füstölni fog.
nálam vezérműszíj + 3 feszítő görgő + ékszíj + vízpumpa csere volt 51e HUF.
az olajcserét önállóan kell végezni. olaj: 4e-6e HUF, olajszűrő: 1e HUF sem, munkadíj magadnak: 2 sör.extra - SEXRay
-
TasiA
senior tag
Üdv!
Mivel A1-es a Vectrád, nagy esélyed van rá, hogy van szerelő ablak a váltón. Ha így van, akkor azon keresztül lehet molyolni a kuplungal.Ez hatalmas előny! Nálam már lefelejtették, ezért még a motort is kicsit ki kell venni, hogy hozzáférjek. A kuplung próba úgy is folyhat, hogy állóhelyzetben berakod ötösbe és lassan felengeded a kuplungot. Ha lefullad, akkor jó.
Dokar:
Ebben nem tudok segíteni. Én a sajátomat esetleg a kocsi színére fújatnám, de csak pár dolgot, nem az egészet. Jobban örülnék egy komplett bőrözésnek. Valami szép világosabb(vaj) színt választanék, ha belefognék. Természetesen hozzé kéne igazítani az egész utasteret. Ajtókárpitok, ülések. Mivel ez mocskos drága lenne, ezért hagyom. Nálad talán még az ajtókárpitoknál is van olyan műanyag rész, amit még hozzá lehetne fújni.Nem tom. Nehéz döntés. Esetleg a fokkolás?(remélem jól írtam) -
TasiA
senior tag
hoppsz, ezt csak most látom!
a tömítés csere, az kb egy 2 perces móka.Akár a TESCO parkolóban is elvégezhető, egy tízes csőkulcsal. Az a 3k egy kicsit dúrva. A 30k az megint lehúzásnak hangzik. Én szerelőm kb 3000ft/óra és ez a móka max 2 óra hossza. Szóval a szervíz felejtős! -
_seth_
veterán
Kadett árak ha én csinálom:
Szelepfedél tömítés + hozzá való spéci paszta: 1k (idő: kb 30 perc volt nekem elsőre...)
Olajcsere: egy jó olaj 6-7k (én konkrétan castrol magnatecet öntöttem bele... ne az olajat sajnáljam már ki belőle... ez 9k/4L), olajszűrő: 1k alatt, légszűrő: 1-1,5k Durván majnem egy tizesbe került, úgy, hogy én csináltam, jah: motortisztítót is öntöttem bele azzal már 12k. Nem nagy meló... olajat leereszteni 1 csavar, olajszűrőt leszedni lehet 700 forintos leszedővel vagy egy nagy csavarhúzót átnyomni rajta és azzal leszedni (ez olcsóbb), a légszűrő csere meg autótól függ vagy pár csavar vagy vmi kis kampó tartja a tetejét.
Vezérműszíjcsere: maga a szíj 1,7k de ez már nem olyan egyszerű mint az olajcsere mert itt holtpontra kell állítani, utána eltalálni a megfelelő feszességet így én elviszem majd szerelőhöz ahol 20-21k a 2 szíj, feszítő görgők, vízpumpa cseréje összesen...Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
dokar
addikt
1500 HUF volt, spray, oviban vettem
úgy tudom 1-2 m2 lefújására alkalmas 3-5 rétegben.
sztem egy flakon elég a belső elemek lefestésére. nálam még hátra van a középkonzol (később csinálom meg), de nem biztos hogy oda is lesz elég, mert a motorfedelet is fújtam és elég pazarlóan használtam.extra - SEXRay
-
bolondember
MODERÁTOR
-
_seth_
veterán
Nekem van benne! Ha működik és használatban van akkor a sebesség csökken
Egyébként az enyémben is van pl ABS, váltó, motor és még pár visszajelző de ezek be sincsenek kötve... abs úgysincs benne a váltó, motor pedig úgysem jelez semmit sem elektronika nélkül...Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Calogero
addikt
Pedig használták, és mai napig is használják.......
Akkor gyulladt ki a régi vectrákban ha kevés a fékfolyadék a kocsiban, vagy kopottak a fékek.
Ez a funkció felszereltségtől és származástól is függött.
Sajnos ez mai napig is igaz.
Ezt tapasztaltam most hogy új autót vettem.
Németországban várásolt Easytronic váltós Astra H-ban alapból van hogy kormányról is tudjál váltani.
Az itthon vásárolt ugyancsak Easytronic váltós Astra H-ban nincs, és külön extraként sem rendelhető hozzá.
Vagy pl:
Németországban a digitális klimával jár a levegő minőség ellenőrző funkció, itthon nem, de külön rendelhető hozzá + 9000 Ft-ért.
[Szerkesztve] -
_seth_
veterán
Ilyen van az enyémben is, gyújtásnál világít majd indítás után elalszik, nekem csak a fékfolyadék szintjét képes ellenőrizni...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
helkis
addikt
semmilyen hibajelző nem világít? alapjáratod normális? gyertyákat nézd át, lehet valamelyik, vagy akár több is nem mindig gyújt, + idetartozó kábelek, stb.. légtömegmérő-pucolás, lamdaszondától is függhet jogos a felvetés az alapján állítja be a megfelelő keveréket az ecu. továbbá kopogásszenzor, valamelyik hőszenzor, pillangószelepálló-potméter, stb..
egyértleműt egy tech2-es műszeres vizsgálat után lehetne mondani, miután a tárolt hibákra fény derül.."Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
_seth_
veterán
Anyagi vonzata: passz... ehhez látni kell + kasznisnak kell lenni, hogy árat tudjon mondani, pár kasznist megkérdezel és akkor kb tudni fogod mire számíthatsz.
Rugónál nekem is szét volt rohadva a kaszni, az volt a legproblémásabb része a felújításnak a kasznisom szerint, árat nem tudok mondani mert nekem még sok mást is meg kellett csinálni mindenesetre ami úgy kezdődik, hogy kasznis munka az már olcsó nem lehet...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
-
TasiA
senior tag
A gyári könyv 36-70Ah-ig ír. Én 55-öst javaslok így felszereltség és motortípus hiányában. Ja és most drágábbak az AKKSIK mint nyár végén voltak, legalább is a hipermarketekben tuti. Cimbinek, kedvezménnyel 72-est vettünk, valami iszonyat indítóárammal 11ezerért, BANNER tipusút. Neked mit akarnak eladni 30 ezerért???
-
I_Am
veterán
18. kerület, Béke tér előtt a mekivel szemben akksi bolt az üllőin. Menj el és vegyél egy akksit. Olyan árai vannak, hogy tuti nem jössz el akksi nélkül. (szólj, hogy nem kell számla csak a blokk és olcsóbban kapod. Gari meg blokkal él)
[ Szerkesztve ]
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
_seth_
veterán
Hmm.... tudod mit, én viszek öngyújtót de fát neked kell hoznod...
Viccet félretéve: passz Ha tekeri az önindító akkor az akksival nem lehet gond.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
helkis
addikt
mitől indul be egy moci?
-gyújtás, beállítás?
-benya, (lehet vizes? )
-levegő, (vagyis ha keverék megfelelő)
-van még valami?-gyertyák-ellenőrzése, esetleg tisztítás + beálítás, gyertyákig menő gyújtókábelek ellenőrzése, elosztó (vizes-e esetleg)
-nem szív-e fals levegőt, bár ez a menettulajdonságokra is elég dúrván hatna, nem kap-e túl sok/túl kevés benzint? autómataszivató? AC-pumpa? üzemanyagnyomás rendben-van-e?
haver garázsa kölcsön egy estére hátha indul reggel? jobb tippem nincs nekem sem..egyszer még golfal jártam hasonlóképpen, sehogy nem indult el, miután leégetem a blendixet hívtam szerelőt aki kiderítette, hogy nincs benne gázolaj! pedig a mutató fél tanknál állt..
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
TasiA
senior tag
Hali!
Nem kell más egyenlőre, csak 1 gyertyakulcs! Kocsi nem indul, 1 gyertya kiteker és nézi, hogy van-e szikra. HA van, akkor visszateker, de nem tesz rá gyertyakábelt. 2-3 indítózás után megint kivesz és ha tiszta dzsuva a benzintől , akkor az is van. Na innentől nincs ötletem, max benzinnyomás mérés, de azt már ott parkolóban csak, ha van hozzá szerszám. HA lesz szikra, de benzin meg nem, akkor lehet vizes volt, vagy van a benzin és valahol befagy. Első körben üzemanyag szűrőt cserélnék és ha beindul, akkor venni egy flakon spurit és beleönteni a tankba. Az elvileg "szétcsapja" a vizet.Bocsi a hülye megfogalmazásért, jobb most nem jut eszembe. HA benzin lesz, de szikra nem, akkor passz! -
mackosajt
addikt
nem-e?
Melyik topik? Csak szólj, és pörgetjük.mostanság kezdenek megjelenni olyanok, akik újak, tele vannak energiával.
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
TasiA
senior tag
Ezt nem egészen értem? Lábkiosztásban ugyan az? Nekem klímás, de teljesen más a két kapcsoló.Pont egymás mellett vannak és teljesen más az ikon is rajtuk. Az biztos, hogy nem mindegy, hogy fűthető-e a tükör vagy sem, mert egyszer én bele akartam tenni a síma ablakfűtés kapcsolót, de nem egyezett a fűthető tükrösével.
-
urban racer
senior tag
-
urban racer
senior tag
Lelke van nekije. Taposd ki egy kövér padlógázzal
Hány km van benne? Nekem gyűlnek a kmek, múltkor elnéztem, 170 km van benne... Vagy nem az 'öregsége' lehet a gondja? Törve volt az eleje?"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
A nők nem tudnak vezetni. Add el.
Amúgy nem csak attól függ, h mennyi km van benne. Az is sokat számít, h mien olajat használt, kellő időnként volt-e cserélve stb. Ha az előző tulaj annyira nem foglalkozott vele, hogy olajat se cserélt benne nagyon, akkor jóhogy ieneket csinál. Ha egyszer átgeneráloztatod, akkor már jön a német precizitás, dolgozni fog neked még min 100000 km-et"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."