-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bolondember
MODERÁTOR
Tiszteletem!
Hát, én is beléptem (tudtomon kívül máig) ''A'' Klubba, egy 2000 júniusi B Vectrával, méregzöld, 4 ajtós, 2000 Editionm 1600-as Ecotec-szívvel...
Dícsérni tudom csak, a 199 centimmel simán elférek, váltó aránylag hosszú úton mozog (igazából 1 és 2 között feltünő csak), kényelmes, eddig 7 liter alatt mentem vele (sztráda/város)...
A tipikus Opel-betegség, a hamar rohadó kipufogó rendszer itt is megvolt, de nem gáz, komplett jó az egész - bár 3 embe+csomag esetén már kicsit kevés a 100 paci... Na meg Ecotec - érdemes figyelni az olaj szintet...Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
bolondember
MODERÁTOR
egy kérdés: nem tudjátok mennyiért/hogyan lehetne műszerfalvilágítást cserélni egy B2es Vectrában? Nem rossz a fehér, de a narancs/piros mégiscsak tutibb lenne...
Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
bolondember
MODERÁTOR
kösz fiúk!
bár a képek kicsit megrettentettek... Vhogy megoldom...
köszi mégegyszer!!!Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
bolondember
MODERÁTOR
Szevasztok Kedves B(2) Vectra Tulajok!
Lenne két kérdésem:
- van-e vkinek tippje, h miért gyullad ki a motorkontroll lámpa (az autós ikon, ,amibe bele van állítva egy villáskulcs) CSAK autópályán, 50-100 km megtétele után (ált. 120-130 km/h óra szerint)?! Autóúton, városban, stb nem gyullad fel...
- másik: tudtok aránylag olcsó, megbízható opelest itt BP-n?
thx
mod: a szóban forgó alany egy Vectra B2, 1.6 Olajzabáló Ecotec (16V)
[Szerkesztve]Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
bolondember
MODERÁTOR
na, ez stimmel - restart után megint nem világít, csak újabb 50-100 km múlva...
Amúgy annyira nem lestrapált, tegnap fordult 110k-ba az óra, én nem hajtom, előző tulaj sem (német okmányok szerint reális az órában lévő futás)...
Majd elviszem dokihoz... Ha találok jó és megbízható szerelőt...Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
-
bolondember
MODERÁTOR
válasz Gaboman #1096 üzenetére
most 2003 vagy 2007?
Szvsz kellemes autó, nem vezettem, csak ültem benne, az egyetlen amitől engem az ideg és a hideg kiráz, az az ''új'' fajta index... Zafirában volt hozzá ''szerencsém'', de ilyen autó nekem nem kell, full idegbaj...
Esetleg ebben az árban dízel - adók, stb? (fogyasztásról nem is beszélve)Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
bolondember
MODERÁTOR
ez az olajfogyasztás tipikus az egyhatos ekotekeknél - nekem volt már fél liter/1000km felett is.
Utolsó olajcserekor elvileg vmi aral olaj lett beletéve, abból messze nem fogy annyi...
És ha rám hallgatsz, inkább 15w-40est tetess bele!Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
bolondember
MODERÁTOR
válasz parandroid #1112 üzenetére
a sávváltós funkció nagyon jó, na de az, h nem marad széslő helyzetben a kar, na attól engem a hideg, mlege, meg minden kiráz és becsavarodtam tőle...
Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
bolondember
MODERÁTOR
egy kérdés: Vectra B2-höz milyen lengéscsillapítót ajánlatok, Kedves Szakik?
Annyira nem tudom, h milyet majd, mint állat? Mikor érdemes cserélni amúgy?
más: itt volt a vita, h mennyit eszik az autó... Én elég nyugisan megyek, egyhatekotekvektrabékettő.
Mostanában az átlag 6 körül van (pályán ritkán megyek 120nál többel), multkor ment fel pontosan 7re, amikor sok sztráda, jó 2 óra BP-i araszolás meg sok város...
Cakumpakk 6-6,5 körül járok... (télen ment fel 7re megint, de az a kurva sok hidegindítás miatt)
ui.: vadászok, de még nem találtam jó képet, majd küldök a totyikgazdinak...Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
bolondember
MODERÁTOR
Kedves Szakik!
Visszatért a problémám, csak most már kicsit furább. Az egy dolog, h alig indul az autó (asszem megérett egy akksicsere!), de 1-2 km után megint ''bekapcsol'' a ''kocsiba állított villáskulcs''-lámpa... És alapjáratnál kicsit egyenetlenül jár a motor. De a fordulatszámmérő nem nagyon mozog...
Hová (kihez) érdemes elvinni? tudtok adni tippet? (egyúttal az akksicsere mellett nem ártana egy légszűrő cserét is eszközölni, biztos ami ziher!) Éna amit eddig összeolvastam, arra tippelek, h vagy az AGR-szelep (vagy mi a lópikula) vagy a légtömegmérő lehet a bibi!
előre is köszi a tippeket!
(reklám heje: a szavoja-park beli madaras tacskónál lekézimosattam Vekit, viaszosbaszás, rovareltávolítósizé, felni-gumitisztítás, tehát mindencuzammen 2,5k volt 50 lokál valuta híján - kézimosásért nem vészes - és szépen dolgoztak, alig ismertem meg a saját kocsim... )Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
bolondember
MODERÁTOR
Szép az élet.
Éjjel feltörték az autót, betörték a sofőr felöli (természetesen motoros) ablakot, elvitték a navimat töltével és a diszkmenem...
Hová kell ilyenkor vinni az autót, h megcsinálják az ablakot? Opel szervíz?
Valakinek BP-i tippje? a segítséget előre is köszi.
ui.: remélem boldog a tolvaj a szerzeményével....Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
bolondember
MODERÁTOR
nem mondok semmi csúnyát, pedig tudnék mit...
na ja, holnapra megcsinálják az üveget a zopelgombinal...
Azért, hazudnék, ha azt mondanám, h nem fordult meg a fejemben, h ha nincs benn a navi, akkor lehet, h vandálkodik is a kocsiban dühében - tehát elég tisztességesen megvan az esély rá, h így jártam jól...Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
bolondember
MODERÁTOR
hát, nagy kaland volt a mai nap...
ha kicsit lenyugodtam, beszámolok róla - még lehet, h logout lesz belőle...Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
bolondember
MODERÁTOR
[link]
a story...Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
bolondember
MODERÁTOR
válasz Calogero #1592 üzenetére
csatlakozom, kombit ugyan ne vegyél egynégyesben...
Fogyasztásban ha korrekt a stílusod, fél literrel eszik többet az egyhatos, de nagyobb a tartalék benne...
lásd még az én egyhatos Vekim: 3 emberrel még korrekt, de akkor már kevés a tartalék, jobb lenne egy egynyolcas, de szegény ember gézzel főz...Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
bolondember
MODERÁTOR
koooooooooooockaaaaaaaaaaaaa....
Nagy sajnálatomra, megszivatott tegnap a kocsi... Kiugrottam a budaörsi tacskóba este (fél 10 magasságában), az elektronika visszajelző lámpája szekszualizált bekapőcsolni, már kezdtem örülni, bár kicsit gyanús volt...
Na, visszafelé még nem voltam az m1-m7 közös szakaszán, mikor már világított is...
na ja.
Nem tudja valamelyikőtök kikötni az EGR-em?!Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
bolondember
MODERÁTOR
Na.
egyik szemem nevet, közben sírok.
Emlékeztek, h említettem, h EGR-hiba van. egy km után már világított az elektronika-visszajelző lámpa, meg minden. 50 magasságában cserélnék ki a zopelszervízbn.
Ma, mondom, ez a vépóveres sellb@szás, a 95ös. égéstértisztítósmegminden. Esélyt adok neki, gondoltam - ártani nem árthat. 40 liter kocsiba, meg minden (tele).
Bp-ről indultam, köbö már Heves magasságában voltam, s rutinszerűen rápillantottam a műszerfalra - a lámpa nem világít. VATTAFAKK?????
Azóta se villant fel a lámpa, az alapjárat is egyenletes, tehát mintha mi sem törpént volna...
Lehet, mégiscsak jó ez a cucc? Bevallom, számomra hihetetlen ez a javulás, ha nem én tapasztalom, el se hiszem....Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
-
-
bolondember
MODERÁTOR
válasz parandroid #1813 üzenetére
okés, ez igaz, meg minden - de az alap felniméretet annyira nem magyarázza...
Ha 5 éve elég volt egy 1300 kilós kocsira 15ös felni, akkor most miért kell egy 1200 kilósra 16os (persze peresebb gumikkal, h jobban rázzon - főleg BP ''minőségi'' útjain)...Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
bolondember
MODERÁTOR
válasz parandroid #1877 üzenetére
olcsób festeni, mint alufelnit venni szvsz...
Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
-
bolondember
MODERÁTOR
válasz parandroid #1916 üzenetére
én inkább zat vettem észre Vectrában (és Transitban), h a sebesség emelkedésével növekszik az érték - 50nél 3-4, 110nél már 6-8...
Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
bolondember
MODERÁTOR
-
bolondember
MODERÁTOR
ESETLEG: nálam (jó időre legalábbis) megoldotta az EGR meghibásodást egy nagy tank (kb 42 liter) sell 95 vépóver... Tudom, drágább vagy 15 Ft-tal literje, de nekem használt...
valszeg ott más bibi is lesz, de azért érdemes kipróbálni... (haverteve egyhatos csiptuningos F-Astrája is csinált ilyet, ott se tudták megmondani mi a baja - igaz, ő nem is forszírozta...)Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
bolondember
MODERÁTOR
válasz cirmero #1987 üzenetére
Nálam az EGRnél volt ez....
durván 50k-ért cserélték volna (NETen sok helyen olvastam, h ez csak időszakos).. aztán próbaképpen tankoltam a fent említett cuccot, és egyelőre jó.
a jelek nálam: kurva nehezen indult, ha meleg volt a motor, még nehezebben, pár száz m után a kocsiba állított csavarkulcsos ikon világítani kezdett, rángatott alapjáraton, ingadozott az alapjárat...Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...