-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Gergely
őstag
Srácok, Urak,
17. kerületi tesco-ba 18-kor lesz egy rögtönzött opel tali lehet csatlkozni -
F_Gergely
őstag
válasz kriszpontaz #43422 üzenetére
"Mellesleg nem tudjátok hogy a gyári ajtókárpitot ha felvált (értsd: a ragasztó elengedte és lobog az ajtón, olyan mintha összement volna mosásban a ruha) vissza lehet ragasztani úgy hogy a helyén is maradjon?"
Én műanyag pisztollyal ragasztottam a kárpitot meg is a könyöklőmet is, 2 éve hibátlanul bírja, Csak meg kell várni míg kellően felolvasztja a műanyagot különben nem lesz rendes kötés. Egyébként ugyan így ragasztják gyárilag is, csak talán az valami speckóbb anyag.
-
F_Gergely
őstag
válasz McDoug6lak #43468 üzenetére
Bakker azért ilyen fogyasztást még én sem tudok csinálni (mármint ennyire alacsonyat).... Klímával nálam most kb 6,5 körül lehet de majd tankolásnál kiderül.
-
-
F_Gergely
őstag
Hopp Hopp B vectrások mit találtam...
Na ezt idén még megcsinálom -
F_Gergely
őstag
válasz AMD Power #43629 üzenetére
Én kb 1 hónapja próbáltam ki ilyen vízlepergető ablaktisztító cuccot. Tegnap mostam a kocsit és tényleg ledobja a vizet, poén
Elvileg polírozza is a felületet, fényszórónál látványos, és ha végig húzod rajta az ujjad érezni is a különbséget.
Ilyen vízlepergető cucc kéne csak a kasztnira...[ Szerkesztve ]
-
-
F_Gergely
őstag
tegnap elvittem a kocsit szerelőhöz, lengéscsillapító cserére. Meg is vettünk mindent,
Ma hiv a szerelő van egy kis gond - ezen már meg sem lepődök.
Elöl semmi gond kicserélte királyság van. Hátul viszont azt mondja sportfutómű van... Remélem megoldható csak rugócserével. -
F_Gergely
őstag
válasz AMD Power #43694 üzenetére
Jah most én is egy nissan-al vagyok, benzines abból a szempontból tök jó (mint minden benzines) elindulsz betolod 5.-be és átautózod vele a várost. Na de 60-nál 5.-ben majdnem 2 ezret forog
Én 60-65-nél rakom be 5.-be a dizelt mert ha 50-nél rakom 5.-be akkor kb 900 a fordulatom
Szóval jah, pörgetni kell, én meg pont hogy 1200-1500-as fordulattal közlekedem mindenhol. A nyomaték hiányzik, cserébe van üveghang -
F_Gergely
őstag
válasz gerisz23 #43708 üzenetére
Én beraktam egy adaptert, ami igazából csak egy toldás de megfelelő kiosztásban. (egyébként nekem a blau könyvében benne is van hogy nehogy rádugd a gyári ISO csatlakozóra mindenképp szükséges egy adapter).
(#43709) haddent:
Hát nálam 5.-ben gyakorlatilag 60 alatt az alapjárat van az meg utazónak nem igazán jó igy 60-65-nél szoktam váltani. Benzinest én nem szeretem pörgetni, (nyilván van olyan aminek jól áll, és élvezed a hangja minden másodpercét) abban pont azt szeretem hogy 5.ben elmész vele mindenhol. Dizel az berángat pl 30-nál nem tudod 5.be rakni mert alacsonyabb lenne a fordulat mint az alapjárat ezért berángat vagy befullad, benzines simán elmegy 30-nál 5.-ben nyilván ha tövig nyomod a gát kb semmi gyorsulás nincsen, de a 30-at simán tudja tartani.
Egyik forumtárs benzines vectra-ját próbáltam ki, szegény már ott veszekedett velem "ne váltásál már ilyen korán hagyjad, ez benzin nem dizel ez könyörög hogy pörgesd, toljad neki" és tényleg 3 ezres fordulat fölött jött meg az a dinamika, az az erő amit én 1700-nál érzek, de mig ez sima szivó benzin, nálam ugye meg ott a turbó. Nekem külön meg kéne tanulnom benzint vezetni, rászokni arra hogy pörgetni kell csak nálam a magas fordulat valahogy egyenlő azzal hogy úgy nyeli a benyát mint alkesz a dekást, dizelnél tudom hiába tolom neki és szív a turbó sosem fogom elérni még klímával sem a 7 literes fogyasztást 6,7-nél megáll. Benzinnél szerintem simán feltolnám 12 literre, mert huzatni én is szeretem, főleg mikor rápippant a turbó
Na de az a huzatás is olyan hogy 2200-2500 nálam már a "kihuzattam" ott már olyan nyomaték és "ülésbebelesüppedszöcsééém" érzés van hogy nem igazán szoktam tovább tolni neki, max ha előzök. -
F_Gergely
őstag
Tegnap láttam egy ilyet az aréna parkolójában, mondtam is cimbinek hogy ez igen egy senator, de valahogy nem érezte át a helyztet
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #44318 üzenetére
őszintén szólva nekem eszembe sem jutott hogy van olyan kocsi ahol nincsen vizhőfok jelző. valahogy az nálam egy tök alap dolog, de nem is nagyon láttam olyan kocsit amiben ne lett volna.
Olajhőfok visszajelző a dízelnél sztem kötelező kellene hogy legyen, mert onnan tudod, mennyire érte el az üzemi hőfokot. Nem a hűtés a lényeg, hanem hogy tudod mikor meleg már kellően az olaj, hogy tudd neki taposni. (amíg nem melegszik be és hideg a motor addig ugye tojás a pedál alatt és nincsen pörgetve)[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz AMD Power #44330 üzenetére
akkor inkább egy Zafira. Barátomék olyat vettek én kicsit húztam a számat de ültem benne és bakker ledöbbentem. Menetzaj ilyesmi semmi, annyi légzsák van hogy össze se tudtam számolni. hátul a plusz 2 ülés bent van, csak fel kell hajtani ha kell, iszonyat jól pakolható, és mint a legtöbb opel ez is extrásítható később ha kell. Nekem nagyon megtetszett, igazi családi autó. Magamnak nem vennék mert nálam csak kombi jöhet szóba, de amúgy nagyon jó autó. És még csak nem is drága szerintem.
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #44334 üzenetére
egy ismerős járt igy, széthullott a termosztátja. Kérdezem tőle, hogy nem nézted a vízhőfokot, azon látszik ha gáz van és nagyon melegszik a motor. Erre a válasz: nem azért van a műszerfal hogy én nézzem, sose nézem csak indulásnál...
Nem tudom, lehet velem van a baj, én állandóan rápillantok a műszerekre (nem nézem csak rápillantok) hogy minden rendben van. Az olajhőfokot én nagyon tudnám díjazni vagy egy lámpa ami elalszik ha tolhatom neki
De gondolkodom, amúgy hogy kötök be olajhőmérsékletjelzőt, generátortöltés jelzőt Hely úgyis van a középkonzolon, simán beférne csak a kábelt kéne behúzni. -
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #44343 üzenetére
Én nem igazán látom olyan sok hátrányát, nálam nincsen kettős tömegű. Amire én figyelek, hogy hidegen nem pörgetem, (nem mintha melegen pörgetném, teljesen felesleges), ha pályán megyek utána nem állítom le egyből. Azt ennyi, nincsen nagy hókuszpókusz. Dízelt lehet pörgetni de teljesen felesleges, nem megy jobban, nem húz jobban, 2000-2300 között lead mindent amit kell. Pályán is csak akkor közelíti meg a 3 ezres fordulatot ha kicsit többel megyek mint 130, mondjuk 160-al...
(#44345) AMD Power:
Nem hiszem hogy olyan drága lenne, sztem 1 milla körül simán kapni már jót.[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #44349 üzenetére
Dízel témához én a saját példámat hoznám fel, elmegy egy hónapban alsó hangon 2000 km-t.
Átlag fogyasztásom 6 liter, ez hónapra levetítve azt jelenti hogy 2-szer tankolok tehát 120 liter gázolaj.
Benzinesből ugyan ilyen kategóriájú autó, ugyan ilyen vezetési stílusban simán megenne 10 litert de legyünk optimisták csak 9 literes fogyasztással számolva, akkor is 180 liter benzin. Ez már kapásból 60 liter üzemanyag különbség, ami nekem egy teli tank. Ez havi szinten nekem marhára nem éri meg.
Lehet hogy szopó egy dízel, de nem kell minden hónapban plusz egy tanknyi üzemanyagot kényszerből kifizetnem. Plusz megvan az autózás élménye, nincsen tojás a pedál alatt, és tudom bármennyire is tolom, akkor sem fogyaszt többet 6,5 liternél.... Benzinesnél simán tudnék sztem 12 literes fogyit is csinálni egy 2000 -es turbós motorral. Ez a nem mindegy legalábbis nekem! -
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #44354 üzenetére
Nekem inkább azzal van bajom ha veszek egy benzinest havi költségem több. Mig dizelnél oké valamihez hozzá kell nyúlni az drága, de az egy egyszeri költség mig benzinesnél alsó hangon plusz egy tank ára. Arról nem is beszélve hogy pályán pörög nekem 4500-öt a benzines.
Lehet takarékosan közlekedni benzinessel is, ezt nem is vitatom, de én nem akarok. Ez a különbség. Mig benzinesnél figyelni kell hogy váltasz hogy nyomod neki, dizelnél pont leszarom, ha akarom kihuzatom kettesben, vagy hármasban, mert semmit nem dob az átlagon. Benzinesnél ezek nagyon is számítanak.
Én bármennyire is beszoptam a kocsival most se vennék mást csak dízelt, igaz nem opelt hanem egy faja passátot vagy egy A6-ost. -
F_Gergely
őstag
válasz haddent #44361 üzenetére
én szeretem a havi költségeimet minimalizálni, igy tudok félre tenni. Ha szerviz van ki tudom fizetni, és egyszeri tétel. Benzinesnél meg állandó fix tétel a több üzemanyag. Nyilván ezt úgy lehetne jól lemérni hogy lenne kölcsönbe egy benzines és megnézni azon milyen fogyasztást csinálok. De azért egy omega simán megeszik 10 litert, klímával 12-t. Benzines B vectrák is inkább 10-et esznek, főleg klímával.
(#44364) diablo1984:
Na ez az hogy 120-nál nálad a benzines már 3100-at pörög. Nálam 130-nál pörög 2500-2700 körül, 160-nál van 3000-es fordulat. Siofokon van nyaralónk igy elég sokat ingázom pest és balcsi között is.
PD TDI-t nem vennék, ellenben sima TDI-t igen.[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
Gázzal két bajom van, egyik hogy borzalmasan drága egy kocsi átépítése, mélygarázs ilyesmit el lehet felejteni, és kell egy tartály amit valahova rakni kell, ha pótkerék helyére akkor azért cumi, ha csomagtartóba akkor meg azért. Működésben nem lenne vele bajom, csak problémásnak és nagyon drágának találom. Ha meg valami gond van a kocsival, na akkor jön az hogy gáz részével vagy a benzin részével van gond...
-
F_Gergely
őstag
Nálam az adagoló volt 90e, turbó szintén. Kettőstömegűm nincsen (ez utóbbi már benzinesekben is benne van).
A mélygarázsnál igazad van 2013 óta be lehet menni garázsba is, ezt mondjuk én sem tudtam most olvastam utána.
Nálad 100 km kerül 2100 Ft-ba, nálam 6 literes vegyes fogyasztással kerül 100 km 2200 Ft-ba.
Egyébként nem vagyok a rendszer ellen, utaztam gázos autóban, sőt nálunk minden targonca gáz üzemű, de valahogy inkább maradnék a dízelnél -
F_Gergely
őstag
Én sem kötekszem, nyilván oka van hogy emelett tetted le a voksod
Én is munkához használnom, de nálam nincsen másik autó, így olyan kellett ami keveset eszik, szereti a pályát, kombi és lehet bele pakolni, nameg tele van extrával és nem fapados.Szóval ilyen "all in one" kocsi, -
F_Gergely
őstag
én azon döbbentem le (bringával tekertem körbe a balcsit), nem is tudom melyik településnél valami hihetetlen olcsó volt a gázolaj és vagy mol vagy omv kút volt. áááá mondom bakker kocsival lennénk most tuti telenyomnám
Pedig vidéken általában drágább szokott lenni, mint pesten.
Akihez hordom a kocsit szerelő, ő szerel gázos autókat is, múltkor valami terepjárót hoztak neki, de elég sokáig szivott vele, mire sikerült megcsinálni.
Taxisok amugy sztem azért nem használnak gázos verdát, mert pénzbe kerül, ők meg amin lehet spórolnak, és mire megtérülne a gáz által behozott előny, plusz ugye a haszon addigra eladja a kocsit mint kevés km-t futott, női tulajdonostól, nemdohányzó, nagyon megkímélt, második autóként használt -
F_Gergely
őstag
gázolajból ti hol és milyet szoktatok tankolni? én OMV-nél szoktam hol maxmotion-t hol sima dizelt. régebben shell-nél tankoltam de párszor igen vizesnek tűnt... MOL-nál ha tankoltam akkor csörgött-zörgött az autó.
-
F_Gergely
őstag
-
F_Gergely
őstag
válasz Markizmark #44546 üzenetére
ment mindegyik henger? nálam volt ilyen mikor rossz volt az izzítógertya, és nem indult mind a 4 henger és gázadásra+ kis idő és utána ment rendesen mind a 4 henger. Hibakódot nem tárolt mert ahogy a lámpa elaludt, törölte a hibát is.
-
F_Gergely
őstag
hátsó ülésfűtés projekt
Szivargyújtó helyére meg 2 db USB csatlakozó kerül csatlakozónként 1A-el
Új hozzászólás Aktív témák
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Max
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Autós topik
- Plazma TV topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen