Új hozzászólás Aktív témák

  • TasiA

    senior tag

    válasz F_Gergely #44393 üzenetére

    Szia! Borzalmasan drága, ez tény, viszont pont töredéke ennek: magasnyomású szivattyú, befecskendezők, turbó, kettőstömegű+kuplung+kinyomó csapágy, porlasztó csúcsok, beleszakadt izzító gyertyák és ezek munkaórájának a díja.
    Mélygarázs és ilyesmik? még a Ladás korszakban 20 éve, ennek lehet volt alapja, amikor orrba szájba szivárgott a gáz , de manapság. Amúgy ez is csak ebben az országban van így, hogy enyhén le vannak maradva ezen a téren. :B
    Drága: nézem csak a jelenleg aktuális igáslovamat, a többit inkább nem is, az még többet ment:

    1,5 év 110 ezer km. általában oda vissza ingázom vele német magyar között, szóval benzin az nem nagyon fogy, de legyen 0,5 liter /1000km
    100km-en 10,5 liter gáz ~200ft= 2100 Ft
    100Km-en 8,5 liter benzin ~400 Ft=3400 Ft

    1000km-en már ~13000 Ft +benzin(0,5 liter 200Ft) a különbség. Ez itthoni árakkal számolva. Kint 178 Ft a gáz
    és 430-450 a benzin. Nincs miről beszélni.
    CSak ezen az autón kerestem a benzinhez képest 1millió 430 ezret Miről beszélünk? Az autót vettem 600-ért gázt bele 220-ért vizsgával. Amjdnem az ára 2X-ét kitermelte 1,5 év alatt. Szervízköltség eddig a gáz miatt 3000 Ft , egy szűrő csere. És ez csak az egyik autó, +2 liter gázzal számolva a benzinhez képest, d valójában ez sincs ennyi. 15-20% a plussz fogyasztás.

    A pótkerék részben igazad van, azt én is úúúútálom. :K

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák