Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Skizz

    addikt

    válasz haddent #39378 üzenetére

    Én minden körülmények között jobb szeretem a tádékat. Szerpentinezni is. Ahol pl. van egy változó geós turbó, meg jó áttételezés, ott aztán váltani se kell nagyon. Erre fele a szlovák oldalon, egom felé haladva van 1-2 szép kanyargós, emelkedős szakasz, hááát a veki a maga százegynehány lovával már küzd és biztos vagyok benne, hogy ezen nem segítene az 1.8 115 ló sem, max. egy 2 litres, aztán az meg már eszik is. Benyással akkor élvezet csapatni - ahogy te is mondtad -, ha nem kell számolgatni közben fejben, hogy mennyibe is került most ez a kövér gáz. Jómagam dízelbuzi vagyok, csak most épp nem úgy állok, hogy bármikor legyen pízem adagolót cserélni meg turbót felújítani, vagy fordítva. De ha az anyagiakon nem múlna, akkor nem tudnék elképzelni olyan helyzetet, mikor szívesebben ücsörögnék egy benzinesben. Kinek mi..

  • Declare

    őstag

    válasz haddent #39378 üzenetére

    Azert azt sose felejsd el, hogy egy loerö adat önmagaban semmit nem er. Loerö/nyomatek/suly. Igy all össze a kep. ;)

    Dizel az praktikum nekem, semmi mas. A nyomatek az nagyon jo, de az nem csak a dizeltöl függ, sokkal inkabb a turbotol.

    (#39379) Skizz Ha a penz nem szamitana, minek ülnel dizelbe? Turbo benzin ugyan ugy huz, annyi, hogy nem 2000 en hanem 2500-3000 en. Cserebe tovabb pörög, szebb a hangja es amikor tankolsz a tiszta benzingözt tudod beszivni (imadom :DDD ) , raadasul joval kevesbe szennyezed a környezeted.

    Viszont a nyomatekrol en sem akarnek mar lemondani. Meg most is felsirok estenkent, miutan multkor vezettem egy 320i bmw-t....tenyleg ugy alltam hozza hogy waaaaaaaaaa,huuuuuuuuu na ez a sor6 aztan huuuu. Aztan utana ugy szalltam ki, hogy :U :U :U ennyi? Erzesre semmi. 10-11 l/100km cserebe brutal gyönyörü hangot kapsz aztan vegeztünk. Pedig asszem 2s hamarabb van 100 on, mint az astram, de nem erzed hogy huzna....szepen lead egy allando teljesitmenyt 3000-5000 ig, de nem nyom az ülesbe es ez eleg kiabrandito volt :(

    csak a turbo benzin :B csak aztan azt tankold is, meg ha elromlik, akkor szereltesd is :O :O

    [ Szerkesztve ]

  • deicide

    veterán

    válasz haddent #39378 üzenetére

    Ez jó, gondolom néztek ;]

    Nagyjából én is így indulok, annyi különbséggel, hogy 3000 felett túráztatom és olyan 3000-3200 között engedem rá a kuplungot (ott már bőven megvan a teljes 400NM, úgyhogy durván hátbavág), aztán 7000-ig nincs megállás, egy gond van, hideg van és még nem tapad be a nyári gumi rendesen. Most hétvégén, 20-22 fokban majd megint rápróbálok, talán sikerül a gyári 5.9 közelében végezni 0-100-on. :DDD

    Cserébe persze fogyaszt, de ez szerencsére jelenleg nem kell, hogy érdekeljen. Mert amúgy nem produkálnék vigyorogva 15.4-es fogyasztást egy Budaörs-Sukoró távon autópályán. :)

    [ Szerkesztve ]

    Live fast - On high - Repentless - Let it ride

  • Markizmark

    addikt

    válasz haddent #39378 üzenetére

    Alacsony fordulaton a kettőstömegű megy szét. Mondjuk nálunk a 2.2-es dízelen változó geo-s turbóval 1500-on jön meg a 300Nm és 3500-ig szinte vízszintes a grafikon. Ott éri el a maximális 110 lót. Ilyen 3 tonnák meg sem kottyannak neki. :D Üresen pedig durván nincs ellenfél, pedig úgy is 1.8 tonna.

    [ Szerkesztve ]

    Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.

Új hozzászólás Aktív témák