-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Calogero
addikt
válasz lujó55 #18955 üzenetére
H Astránál ez a nyekergés típushiba én 725 km-nél kezdtem el nyikorogni, és több H Astrás társam is panaszkodott nyikorgásra
Pontosabban erre: [I]Nyüszögõ, ropogó hang hátulról, a futómû felõl, amikor dolgozik a lengéscsillapító"
Megoldás:
a hátsó híd lengõkarjainak gumiszilentjei ropognak, WD40-el befújva
csak ideiglenesen múlik el, a végsõ megoldás szervízben:
gyári hibajavító alátétek behelyeztetése a szilentek mellé. -
mpierre
veterán
válasz lujó55 #18978 üzenetére
Nem tudom. Inkább leírom mit csinálna..., ha múkodne rendesen.
A klímahűtő mögött van egy ventilátor, ami 3, vagy 4 - típustól függően - fokozatban tudja váltogatni a fordulatszámát. Mindez attól függ, hogy milyen meleg van a motortérben, a klímahűtőben milyen hőmérsékletű a gáz, illetve a klímahűtő előtti vízhűtőben milyen hőmérsékleten van a víz. Ezt egy előtét ellenállás szabályozza, már az rpm-t. Ez valószínűleg megdöglött nálam, mert 2 sebesség van jelenleg. Teker, akár egy turbina, vagy nem.
Ezt az ellenállás csokrot keresném. Mert megmérném, hogy mennyi az ellenállása, vagy mi a baja, mert kapni külön, nem lehet.[ Szerkesztve ]
#### Scythe Kama Bay AMP 2000 Rev.B + Overnight Sensation hangdobozok + Kanto S6 #### Eladó cuccok: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mpierre/index.html ####
-
bambano
titán
válasz lujó55 #18988 üzenetére
Egy "globálisan utálom a füstokádó csodákat" félmondat után nehéz másra gondolni.
persze, a formáját mindenki saját szája íze szerint ítéli meg, nem is mondtam mást.arról, hogy az enyém mennyit szennyez, lehet így is meg úgy is nyilatkozni. Ha azt nézem, hogy mennyi kipufogó megy ki belőle a legutolsó 100 kilométeren, akkor sokat szennyez. Ha azt nézem, hogy ennek a legyártása kevesebb nyersanyagot, bányászatot, energiát igényelt és közben kevesebb károsanyagot toltak ki a gyárak, mint az apmeráé, akkor már összességében jobb vagyok. Ha azt is nézem, hogy az enyém motorját nem fogja kinyírni egy-egy sietősebb előzés és nem fog 150 ezer kilométer után darabjaira hullani az egész, mint a mostani downsizing mániás autók, vagyis az enyém 2-3x annyi ideig fog szolgálni, mint a mostani modern cuccok, akkor magasan nagyon sokkal környezetbarátabb, mint ezek a kacatok.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz lujó55 #18990 üzenetére
a családodnak kevesebb kárt okoz egy általad kormozónak titulált autó, mint a mostani csúcs cdti dízelek.
itt nem arról van szó, hogy az én autóm mennyit ér, itt arról van szó, hogy ideje lenne pár közkeletű tévedést lerombolni az autókkal és a környezetvédelemmel kapcsolatban.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz lujó55 #18996 üzenetére
a régi dízelekből nagyobb méretű koromszemcsék jönnek ki, mint az újabbakból. a régire fel van készülve a tüdőd meg az orrod, az újra nincs. az rák.
"A hátsó ülések közé pl. minek az a műanyag csomag?": egy akkumulátornak nevezett dolog van benne
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz lujó55 #18998 üzenetére
Ez így nettó hülyeség. A részecskeszűrővel nem ez a baj, eredetileg nem engedi át a kormot. Hanem az, hogy a dízel motor által előállított korom szemcséinek mérete akkora, hogy tudja szűrni a tüdőd. Ellenben a részecskeszűrő újra elégeti a kormot, és az égés végterméke olyan apró méretű szennyeződés lesz, ami akadálytalanul beépül a tüdődbe.
Bambanonak pedig igaza van, csak nem sikerül megértened. Az összes állítólagos technika, ami manapság környezetvédőnek titulálnak, az előállítása folyamán olyan mennyiségű szennyezést juttat a levegőbe, ami lényegesen több, mint amit az ő 3l-es autója valaha bele fog tenni a környezetbe. Tehát onnantól kezdve, hogy az autók elérték az elektronikus vezérlést, már csak romlik a helyzet.
Ezen felül, amit Te füstokádónak hívsz, évtizedekig megy, míg a többieket harmad idő után cserélni kell. Lásd: Ikarus vs. Volvo/Mercedes.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
bambano
titán
válasz lujó55 #19008 üzenetére
de, igaz. olvasgass újságokat, tele volt vele a net.
"szerintem felfogtam amit bambano írt": ezt az állításodat a hsz későbbi részei cáfolják.
"troli egyáltalán nem környezetbarátabb globális értelemben": de ilyen alapon akkor a hibrid vagy a tisztán villanyautó se környezetbarát, max. azt hozhatod fel előnynek, hogy máshol koszos. Ez utóbbi viszont ellentétben áll azzal, hogy a föld megfulladásáról beszéltél (#18951)-ben, tehát valahol ellentmondásba keveredtél (t.i.: csak a saját városod megfulladása izgat, nem a Földé).
Miért ne menjenek a füstokádók évtizedekig, ha az a tisztább megoldás? Példa: választhatsz két jármű közül.
A: előállítása 500 kiló szeméttel terheli a bolygót, 32 évig üzemel, évi 50 kiló szemetet termel, a káros anyagait képes szűrni az orrod és a tüdőd
B: előállítása 700 kiló szeméttel terheli a bolygót, 8 évig üzemel, évi 35 kiló szemetet termel, a káros anyagai záros határidőn belül kifektetnek téged.melyik járművet választod?
fentiek miatt Jim Tonic a józan ész oldalán áll. és te?
ps: szerinted mi történne, ha megszüntetnénk pl. a széndioxid kibocsátást? hint: például éhen halnál.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Pitu
aktív tag
válasz lujó55 #19075 üzenetére
Elmondtam a sztorymat egy Bp-i opel alkatrészeket forgalmazó srácnak. Szereléshez is ért. Ő kapásból azt mondta hogy a "brezorokat" nem cserélte ki tuti a szerelő (kezdő hiba). Ez a brezor egy hüvely a vezérműház és a hengerblokk között, tulajdonképpen plusz függőleges tartást biztosít. Szóval elmozdulhatott a vezérműház és ez okozhatta a törést.... 6-700Ft/db és talán 3 kell bele... Szerelő leterelt azzal hogy tizen x csavar tartja még a vezérműházat, olyan nincs hogy emiatt történt... kereken 3 hetet állt ott az autó.
-
Pitu
aktív tag
válasz lujó55 #19087 üzenetére
Nem, most csináltattam meg a motort Elgondolkodtató amúgy, mert ha enyémből eladnám mondjuk corsa-soknak a motort, akkor ki lehetne hozni a cserét 100 alatt. Gondolom a teljesítmény különbséget állambácsi behajtja, meg lehet műszakizatni, papírozni..stb. Macerás...
1.2 teljesítményével nekem nem lenne bajom, mert 60 lovas F astrahoz vagyok szokva. A klímát viszont ha bekapcsolom, akkor rotty. 1.6 alatt így utólag nem vennék már.
A fogyasztás, alkatrész ellátottság és kedvező ár miatt esett erre a választás. Fogyasztással akkor van bajom ha 2-nél több ember ül az autóban v. megy a klímaTuning meg már nem nekem való, volt 2 ladám is, azokat szerelgettük anno az öregemmel, 3.-ba is nyikkant a gumi
-
Pitu
aktív tag
válasz lujó55 #19089 üzenetére
Motorolaj problémád megoldódott? Én most dexos2-es GM olajat használok, olajfogyasztási adatokat még nem tudok.
-
Zewa
senior tag
válasz lujó55 #19028 üzenetére
Ő lenne az:
Kéne... Piszkosul kéne. Még így fehérben is.
Igen, gyárilag 240ps. Pontosan hol azt nem tudom de frankó fékpados méréssel egybekötött chipstuningot kapott és ott asszonták hogy így a jó..
ps.: Sry, csak sikerült összetörni a lapost amin a kép volt.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
-
bambano
titán
-
Új hozzászólás Aktív témák
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Fehér zakót öltenek a Super Flower platinás Leadex VII Pro tápjai
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Politika
- Eredeti játékok OFF topik
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- BestBuy topik
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen