-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
Tin
veterán
válasz TayRol #177509 üzenetére
De nem gaz nelkul indulsz el, hanem az elektronika ad helyetted eppen akkora gazt, hogy a leheto legkevesebb "plusz" befektetessel fogjon a kuplung.
Az 1.5-ben van. Annal finomabban lehetetlen kuplungolni, mintha eppen csak annyi gazt ad az elektronika, ami a kuplungolashoz szukseges. Igy a leheto leginkabb minimalis a fordulatszamkulonbseg, a leheto legkisebb a terhelesvaltasa a kuplungnak, es az normalis, 1mp-es csusztatas mellett a leheto legkevesbe kopik, mivel a leheto legkevesebbet kell lassitania a tarcsanak a fordulatszam felvetelehez.(#177511) TayRol: Erdekes, azt hittem, ez mar vagy 5 eve van minden autoban. En abbol gondoltam, hogy tudhatja, hogy amikor tempomattal vezetsz, siman kezeli a valtast, magyarul kuplungnal elveszi a gazt, es miutan beraktad sebessegbe, magatol adja ra a gazt ujra, szoval te gyakorlatilag csak a kuplungolas (csusztatas) muveletet vegzed. Aztan kiprobaltam, es 1-esben is mukodik, sot, mint irtam, 2-esben is, de az mar nyilvan nyirja a kuplungot, meg felesleges.1-esben amugy emelkedon is mukodik gond nelkul, es ha hagyod 1-esben gurulni es lassulni az autot, egy ido utan nem lassul tovabb, csak kuszik.
Jo dolog, dugozasban nagyon hasznos, lassu haladasnal sem problema, egyedul arra nem az igazi, ha kicsit nagyobb lendulettel kell elindulnod, mert azert van vagy 2 mp, mire a kuplung rendesen "befog", es ha csak utana gyorsitasz, az lassabb, mintha alapbol nagyobb fordulatrol kuplungolnal.[ Szerkesztve ]
-
-
Tin
veterán
válasz TayRol #177515 üzenetére
Hm ez fura. Ebben nemhogy nem kapcsol ki, meg a tempomatos gyorsitast (RES) is siman intezi, akar ha tobb sebesseget kell valtanod. Megnyomod mondjuk 3-aban, es vegigvaltod 6-osig, o kuplungnal elveszi a gazt, ha "beakadt" a sebesseg, akkor meg gyorsit tovabb, aztan a kovetkezo kuplungolasnal megint elveszi, es igy tovabb. Ugyanez lefele, akar ha a tempomat gombjaval lassitasz. 2019-es 1.5 TSI 150 Golf Variant, manualis.
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz TayRol #177518 üzenetére
Aha, mondom, az a poen, hogy a manualis valto annyiban manualis, hogy neked kell kuplungolni es valtani, de amugy semmi massal nem kell foglalkozni. Ha a kuplungpedal helyett egy motor megcsinalna a kuplungolas kinyom-lassanfelenged folyamatat (meg persze a valtokar pockoleset), akkor kb teljesen automata lenne.
(#177519) bitpork: Igen, de mar mindegyik az, nem? Bar a VAG-nal sose lehet tudni...
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz TayRol #177515 üzenetére
Nekem csak akkor kapcsol ki, ha lassan valtok es azt hiszi uresbe raktam.
(#177538) aero.: A kuplungon van pozicioszenzor? Szerintem azt azert lesporoljak es fix froccsot ad a motornak esetleg adott fordulatszam alatt fordulatszamra szabalyozas. Nagy kifinomultsagot ne varj, az draga lenne.
[ Szerkesztve ]
-
F-ECT$
titán
válasz TayRol #177804 üzenetére
Én beleírtam, gondoltam komoly vevő úgyis hoz szakit, rétegvastagság mérőt vagy szeretné átnézetni szervízben. Aztán csak olyan vevőjelölt jött, aki ezek közül semmit sem csinált
Viszont így korrekt, ha fél éven belül kiderül, és van rá ideje, akkor lehet bíróságra járogatni miatta.
Egyébként mi történt, hol javíttatad?
[ Szerkesztve ]
Dive ever, work never.
-
Tin
veterán
válasz TayRol #177804 üzenetére
En nem irnam bele, de telefonon persze elmondanam. Eleve a hirdetes maga (kepek, hangulat, szinek, szovegezes) megszur mar par embert, minek rontanad az eselyeidet azzal, hogy mar a kapcsolatfelvetel lehetoseget is kilovod?
Ha felhiv, ugyis elmondhatod (es el is kell!), viszont a talalas sem mindegy. Ne feledd, sok ember azt sem tudja, mit akar, es sok vasarlo eppenhogy azt (is) varja az eladotol, hogy rabeszelje. -
macilaci78
nagyúr
válasz TayRol #177804 üzenetére
Ha gondolod, a sérülésről is tegyél fel képet, minden képre dátumot is írj.
A szövegbe elég annyi, hogy a kocsi sérült volt, javítva, képeken látszik.
Esetleg még bele lehet írni, hogy az ár a kocsi jelenlegi állapotában eladó beleértve a sérülés és javítás tényét is.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
6030D
Ármester
válasz TayRol #177804 üzenetére
Én beleírnám, de úgy, hogy dokumentálva (gondolom minden papírt, képet megkapsz te is a javításról, biztosításról, stb.) be tudsz mutatni mindent. Ha beleírod, akkor aki makulátlan autót akar (amilyet te is eladtál volna), az nem is hív fel, de nem is kell magyarázkodni, hogy miért nem írtad bele.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
salesman
őstag
válasz TayRol #177804 üzenetére
Persze, elvégre nem vagyunk autónepperek. Lehet, hogy a leendő vevő is festékvastagság mérővel megy... És akkor Te előveszed a szakszervizes számlát, és nem kell magyarázkodni, hogy Jóska-Pista sufnijába lett a sajnálatos sérülés javítva...
Az igazmondás hosszú távon mindíg kifizetődő. Szerintem.[ Szerkesztve ]
Türűűűdrááá!
-
dj79
senior tag
válasz TayRol #177826 üzenetére
Két lehetőség szerintem működhet. Normál állapot, nem írsz a sérüléséről viszont az alvázszámot feltünteted, ekkor mindenki utánanézhet, aki akar. A másik opció pedig az, hogy nincs alvázszám, de beleírod, hogy az autón korábban sérülés történt, de márkaszervizben hivatalosan dokumentált javítás történt.
-
yodamester10
őstag
válasz TayRol #177804 üzenetére
Én is mindenképp beleírnám,hogy sérült volt de számlákkal igazolva,hogy tökéletesen javítva lett.Én mindig úgy kerestem és adtam el autót,hogy a rendszám és az alvázszám is fel volt tüntetve,hogy aki akarja az lekérdezhesse.Amit most vettem gte első körben ügyfélkapu lekérdezés aztán car vertical és utána mentem el személyesen megnézni és másodjára megvenni.
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz TayRol #177837 üzenetére
Figyi, te tudod. Én biztos nem reklámoznám, hogy itt egy eladó autó, alkudjátok szét, de a te dolgod. A korrektség nem arról szól, hogy magaddal cseszel ki, hanem hogy korrekt vagy. Telefonban elmondhatom, ugyanúgy korrekt, szerződésbe beleirod, mert úgy korrekt. De egy autót vagy akármit az előnyei helyett a hátrányával hirdetni önkicseszés.
-
Tin
veterán
válasz TayRol #177852 üzenetére
Javaslom megnézni ezt a videót: Nepper TV Totálkáros autót vettem, bárcsak lekérdeztem volna!
Lényegében jól elmondja, mi a gond a javításokból levont következtetésekkel. A te kocsidat 3.1M Ft-ból javították meg, ami egy 2 éves autónál, gyári technológiával még akár érthető is. Viszont, alig kevesebb, mint az újkori ár fele, szóval ha ezt valaki meglátja (merthogy elvileg javítási számlát akarsz feltölteni a HAHU-ra), az onnantól mit fog gondolni szerinted?
A videóban jól elmondja a nepper, hogyan reagálnak az emberek a törött autókra, javítási költségekre, illetve kicsit bevezet az ilyen Carvertival szerű lekérdező oldalak rejtelmeibe. Pont időszerű neked, azért írtam.Amúgy én spec örülnék, ha megosztanád, mi lett a kocsival, elvileg ma vetted át. Ha nem titkos, érdekelne, hogy mit cseréltek ki. Jöhet priviben is, ha nem akarod kiteregetni, de lévén tök ugyanilyen kocsim van, hasznos lenne tudni, mire számíthatok.
-
TayRol
veterán
válasz TayRol #177894 üzenetére
Ja, csak hogy pár tételt mondjak:
- 1 db alufelni (a képeken láthatjátok, B7 Passat gyári 16-osa - ez a télim) 194e ft;
- 2 db ajtó 350e ft;
- hátsó sárvédő ív 260e ft;
- hátsó lökhárító borítás (csak a műanyag, alatta nem sérült) 140e ft. Ezek fényezetlen nyers anyagárak.És van még 5 oldalnyi apróság, csavarok, alátétek, minden szir-sz@r. Na meg a futómű, az volt az igazán húzós...
Holnap majd feltöltöm.[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz TayRol #177895 üzenetére
Ha a tornyok a helyükön maradtak, akkor nincs értelme valódi értékcsökkenésről beszélni, max hátul ahol vágták, vagy a küszöb. Ezért is szajkóztam, hogy ne csinálj hülyeséget. Eleve várj 1 hónapot az eladással, tavasszal jobban fog menni. És szerintem ne hirdesd olcsóbban, max engedj valamivel többet.
Mit vettél helyette? -
1stVikman
senior tag
-
Tin
veterán
-
Tin
veterán
válasz TayRol #177910 üzenetére
A számla mennyi kis dolog, de köszi, jó lesz a jövőben, ha bogarásznék gyári árakat Baromi sok dolgot kicseréltek, nincs is nagyon nagy tétel, inkább nagyon sok kicsi. De vastagon fogott a ceruza, az biztos.
A képeken meg nagyon jól néz ki. Tényleg nem tudom, én beleírnám-e a törést, mert amúgy elég nyálcsorgató a kinézet, és nem venném el az esélyét annak, hogy felhívjanak. Telefonban meg, amikor beszéltek, el tudod mondani az eladás okánál, hogy volt egy kocc, betoltad szervizbe, ők intéztek mindent, de te vettél egy Passatot, erre meg nincs szükséged. Ha meg a vevő nagyon alkuszik, elmondod, hogy neked nem sürgős annyira.
-
macilaci78
nagyúr
válasz TayRol #177910 üzenetére
A személyes adataidat majd takard ki a számláról. A rendszám maradjon, ha a kocsiról készült képeken is látszódni fog.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
L1ZRRR
senior tag
válasz TayRol #178115 üzenetére
Nem, 1400-1500 alá nem nagyon engedi, de nyilván tudsz játszani a pedállal.
De pályán tök8, nyilván mert be áll 8-asba 1800-ra 140-nél Dben ill S-ben is.
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
macilaci78
nagyúr
-
d.tiborz
aktív tag
válasz TayRol #178406 üzenetére
VW Polo Mk6 (AW)
@JackeL:
Az Audis lehet, hogy rádolgozott.@Qru:
@F-ECT$:
A kieső két hét hosszú lenne...@vendingo:
Az ötlet jó, kb miket lehet írni indoklásképp?@All:
Mindenkinek köszönöm, átgondolom a javasoltakat.
Nem akarok nyerészkedni, de a nagy különbözet meglepett.
Uakkor szeretném szépen megcsináltatni, hogy sokáig szép legyen nálam az autó. -
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen