-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Magnum_ #149167 üzenetére
A dízelek ennyinél még bejáratósak. Viccet félretéve, megfelelő gondoskodással bármelyik motor elmegy ennyit, akár az 1.2TSI jettád is. Ha olaj van benne időben cserélve, nincs széthajtva hidegen és melegen is tudnak vele közlekedni, kimennek a világból, csak a körítést kell cserélni, a blokk simán bírna többet is. Generátor, turbó, érzékelők el fognak használódni, de normális törődéssel nem ritka, hogy 400 000km után is látszik a gyári hónolás a hengerekben. Ha hirtelen minden tekert óra a valóságot mutaná, akkor látnád mennyit kibírnak a modern motorok. Nem ritka a 700k-ról 200-ra tekert dízel vagy benzin, sajnos gyakoribb, mint gondolnád.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz Magnum_ #149167 üzenetére
a szarozáson volt a hangsúly nem azon, hogy mi mennyit megy el
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
válasz Magnum_ #149175 üzenetére
elszomorodtam
kövire nekem is valószínűleg benzines lesz, és akkor maj' én is íromFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
V(r)5
újonc
válasz Magnum_ #149235 üzenetére
Nem tudom mikor van, nem olvastam vissza ma reggelnél régebbi hsz-eket.
Ha maradt a csütörtök, akkor a mostani nem jó.
Azóta az autón nincs sok változás, jön megy.
Ill. csak annyi költöttem rá, hogy kapott előre egy V5 emblémát. + az első ülés kicserélve ugyanolyanra, csak deréktámaszosra, ami patika állapotú. -
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Magnum_ #149376 üzenetére
Gondolj csak bele a metodikába. Mindenféle vegyszerrel járó motornál lemossák a szelepeket, mármint ami lejön róla. Persze, ami bemegy a hengerekbe, az nem ég el, szóval a sima vegyszeres tisztítás szerintem ér valamit, de több kárt okoz a katalizátorban, mint amennyi hasznot a szelepeknél. Akkor lenne értelme, ha a katalizátort a tisztítás idejére lekötnék, de akkor is keresztül megy az egész retek a turbón, szóval ez nekem egyáltalán nem szimpatikus.
Van olyan vegyszeres tisztítás, hogy leveszik a szívósort, meglocsolják a szelepeket és kefével kivakarják a lekvárt, ez teljesen jó megoldás, a diószórással megegyező eredményt lehet vele elérni, csak mocskosabb meló, utána az egész motort le kell mosni a dzsuvától, ellenben nem folyik be a hengerekbe semmi, mert zárt szelepeknél történik a dolog, akár a diószórásnál.
Vagy ott a disós cucc, ami jó, de drága, bár én kifizetném 5 évente. Nem tisztem senkit reklámozni, ez a magán véleményem.
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz Magnum_ #149609 üzenetére
Ha nem jön az ajánlat, akkor valószínűleg elhoztam volna a PDTDIt, de szerencsére, nem kellett.
Nem zavart volna, ha tisztán megmondják, hogy x és y elem javítva volt.Közrejátszott a csillagok együtt állása, mert 2re volt időpontom, és ha már a szerviz felé volt a próbakör, akkor mondom megpróbálom, hátha van most hely és bejött.
-
Doki16
addikt
válasz Magnum_ #151368 üzenetére
Tavaly májusban, 13000 km-el ezelőtt. Ez van sajnos. Mágus is megmondta, hogy 150 után bármikor meghalhatnak ezek az alkatrészek. Azóta nem ragadt le újból a szelep. Figyelem OBD-n keresztül és egyelőre jól működik.
Amúgy engem is nagyon felpiszkált az ampera. Meg kell szabadulnom a Passat-tól[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Magnum_ #151371 üzenetére
Néztem Jettát. A dízel belőle nem volt jó mert szinte mindegyikbe az 1.6-ot rakták ami alig ment. A benzinesek meg sokkal drágábbért mentek. Megint bevonzott a dízel nyomatékos világa
De következőnek már erős leszek és csak benzinest veszek. A legjobb egy plug-in lenne.
Nem bántam meg a passatot, nagyon szeretem. Eddigi legjobb kocsim. Imádom, hogy milyen jól pakolható. Elköltöztem vele úgy, hogy nem kellett teherautóA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
havri1
félisten
válasz Magnum_ #153073 üzenetére
Akinek kell a kézifék elinduláshoz, igen.
Ugyanis az nem a kéziféket használja tapasztalatom szerint. Hanem az üzemi féken tartja a nyomást. Amúgy az ekézit én is így használom első induláskor, simán kiold. Nem tudom, mi az, ami tönkre mehet benne. Nyilván nem teli gázzal kell ilyenkor indulni, gyakorlatilag alig kap terhelést.[ Szerkesztve ]
havri
-
adp
őstag
válasz Magnum_ #153617 üzenetére
Vw polo 2001 1.4 16v amugy a kocsi, azzal mukodik?
EPC a hibakod, akkor villant fel mikor az egyik index ego nem erintkezett megfeleloen, megtekergettem az izzot meg az erintkezot, azota jo a hibajel viszont nem tunt el, es jartam mar igy maskor is akkor kitoroltettem autocom-nal,
Meg egy hibakodom van, motorhiba jele villan ki, az a kikotott EGR miatt van, viszont az multkor kb 3nap utam visszajott.
Azert is akartam megvenni hogy a kovi muszaki elott tudjam torolni, mert igy ha ezt megveszem 'olcsobb'-an jovok kiBRUMI: ez a motorvezerlos dolog mit jelent? Ahogy irtam nam egr plusz index hiba
[ Szerkesztve ]
-
-
Doki16
addikt
válasz Magnum_ #154194 üzenetére
Hát igen ami karcolás lett a kocsimon amióta megvettem az egy se miattam volt. Ez a hátránya a városi létnek. Próbálok valahogy túllépni rajta. Amúgy én még a normális részem lakom és letudok itt parkolni. Úgy szoktam, hogy mindig amikor csak lehetséges a legszélsőbe állok és azt mondogatom, hogy így legalább csak egy oldalról tudják rányitni
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Szoszo94
őstag
válasz Magnum_ #154381 üzenetére
Igen, ezért is gyanakodtam kapásból a fékcsőre, anno másik kocsin amiatt ment el a fékerő. A fékmunkahengert még nem szedtem szét, de a hétvégén egyébként is autószerelő ismerősnél leszek (hol máshol lenne csápos emelő ), viszont nála sosincs alkatrész, maszekol és az ott lévő autóra rendeli meg, előre nem. Ezért akarom tudni, hogy mit vigyek. Legtisztább a komplett munkahenger cseréje lenne, de ha javítható, akkor javítanám.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Magnum_ #154793 üzenetére
Amit felsoroltam. Más az első lengőkar bekötése a bölcsőbe, és teljesen másak a felhasznált anyagok.
Ez a bölcső van a G6 alatt, meg az octaviam alatt is, plusz az összes B6-B7 passat alatt.
Ez a lemez bölcső van a Jetta, Octavia3 és a gyengébb G7 alatt.A lengőkar is egy darab vastag lemez, nem könnyűfém öntvény. Sokan panaszkodnak is miatta akik a régebbiből ülnek át.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz Magnum_ #155013 üzenetére
gondolhatod, hogy nem magyar emberre gondolok
én ilyen helyes(SÍRÁS)sal, már ide a fórumba se tenném be "véleményezésre" a hirdetést
nagyonzárójel: az a baj, hogy nem ez a fajta írásmód mondható ritkának az internet berkein belül.... és ez szerény meglátásom szerint, csak romlani fog
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Doki16
addikt
válasz Magnum_ #157153 üzenetére
Néha elő szokott fordulni olyan konstrukció, hogy a bevitt kocsi is normál áron megy el, meg így ha náluk veszed is az új kocsit akkor adnak elég jó kedvezményt rá. Még itt a topicban is volt egy példa nem olyan rég rá. De hát ez tényleg nem kőbe vésett dolog, mindképpen személyesen kell érdeklődni.
Tudok konkrét példát mondani. Egy rokonom nem rég vett egy S-Crosst. Az 4 éves full fapad switjét 2,6-ért számolták be. Sehol nem adta volna el ennyiért
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest