-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
tresh
addikt
válasz lenko #125922 üzenetére
Az 1.6 148 N·m (109 lb·ft) @ 3,800
kontra 1.4 tsi
200 N·m (148 lb·ft) @ 1,500–4,000
Szerintem ebben minden benne van. Az 1.4 Tsi-vel ott is előzöl ahol az 1.6 szívóval csak szeretnél de nem tudsz. Ráadásul a az 1.6 gáz reakciója híresen szar lomha. Az a motor tök jó egy g4 be egy nagypapának a telekre lejárni és feltartani vele a forgalmat. Mondom ezt úgy hogy én utálom a Tsi motor családot. Viszont az 1.4 mind fogyasztás mind teljesítmény terén hibátlan választás. -
BirkMan
csendes tag
válasz lenko #125952 üzenetére
A kérdés jogos.
Próbáltam prémiumot is (Shell), viszont jobbnak éreztem az autót TDA-val (nem a fogyasztáscsökkenés a cél). Ez régebben volt, azóta lehet, hogy jobbak a prémiumok, meg lehet, hogy csak bemeséltem magamnak.
+ Számításaim szerint olcsóbb az adalékolás.[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz lenko #125995 üzenetére
Me szerinted a jo vr5 g4 hany mazsas malackat tesz ki negyed tankkal?
Videot adjal ahogy a vasasnal a merlegen allsz, magyar forgalmiba irt szamok semmit se ernek!Oke hogy 98ra van irva, de nem 100ra a gyujtas tabla nem modositja magat fel fele csak lefele
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
brumi1024
veterán
válasz lenko #126013 üzenetére
"Itt ráadásul 8s-et írnak 0-100-ra, én 8.2-t könyveltem el, de lehet ezt ragozni, a tényen nem változtat, bármelyik 2.0 CR-t lehagyom (Amikor a chip rajta volt nem is kicsit)."
Ez az állítás önmagában nevetséges. Pl itt egy 184 lovas A3. De szerintem az ugyanilyen erős 520xd-k is meg tudnának szorongatni, az 525xd meg lehagyni, mert sokkal gyorsabb a váltó. A passat féle 240 lovas 2.0 TDI-ről nem is beszélve. (A chip témát nem érdemes erőltetni, mert a tuningolt TDI-k ellen csúnya vége lehet a dolognak.)
8 sec körül tudnak az új 1.4 TFSI-k, nem rossz az, de nem a világ teteje, főleg nem ad okot ilyen alulspecifikált, égbekiáltó állítások tételére.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz lenko #126016 üzenetére
"Az új RS ugyanúgy 184, az elmegy, írtam fentebb. Olvass figyelmesebben ezt tudom ajánlani. "
Fogalmazz pontosabban. Az RS-sel egy típust határoztál meg (azt se pontosan, mert az Audinál mást jelent az RS). Én mondtam, hogy a Golfnak és az A3-nak is van 184 lovas változata, azokat pedig nem RS-nek hívják.
"A dupla turbós passatot szerintem meg hagyjuk, ki vesz olyat ebben a csóró országban?
Ha eddig 1db új RS octaviaval találkoztam pedig havonta legalább 1x megteszem BP.-Miskolcot pályán, akkor a passatra mennyi az esély?"Miért függ össze az autók eloszlása a te állításoddal? Tehát ha nem találkoztam még One:1-nal, akkor nem létezik 1360 lóerős sportautó? Te azt állítottad, hogy az összes 2.0 CR-t lehagyod. Ezen nem ekvivalens azzal, hogy az összes 2.0 CR TDI-t lehagyod, amivel te találkozol.
Amúgy én hetente látok Pesten 4-6 RS Octit a mindennapi ingázásban.
"BMW-ből az új 525-k elmennek, a régebbi motoros nem, mert dög nehéz, de miért kéne felvennem a versenyt minden egyes új autóval, egy lassan 20éves konstrukcióval?
Én meg vagyok elégedve vele, jelenleg elég amire kell, és teljesen helytálló az állításom."Nem is tudom ki állította azt, hogy a bármelyik 2.0 CR-t lehagyja.
"Valótlant sosem állítok."
Ezek alapján definiáld a valótlanság fogalmát.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt1129
addikt
válasz lenko #126523 üzenetére
Állìtòlag kicsit ereszt is a szineringeknél. Nem nagyon csak egy kicsit. Ezért gondoltam, hogy rakok bele liqui moly olajfogyasztás csökkentő adalékot is. Ez állìtòlag segìthet ilyen esetekben. Természetesen ha más miatt is eszi, akkor arra nem jò. Azòta kutakodtam egy kicsit, és hivatalos ajánlás az 504.00. Oke, hogy most váltok, de azt nem értem, ha nem olyan jò bele, akkor mi a francért ez a gyári ajánlás.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest