-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Speeedfire
nagyúr
válasz F_Zolee #168448 üzenetére
Elég nekik. Nem szoktak racsézni. Bevásárlás, munkába járás vidéken. Illetve néha hosszabb utak. De szerintem azért ezzel is lehet menni pályán 140-et.
tibbike01: Van hátul, de tényleg csak minimális. A légterelőből nem engedek, a világ egyik legjobb dolga szerintem.
gzbotii: Ez viszont számomra/számukra jó hír, mert akkor az egy kiforrott motor, és nem közvetlen befecskendezésű.[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Doki16
addikt
válasz F_Zolee #169458 üzenetére
Lesznek 80% jpg tömörített képek. Egy ronggyal letakarom a rendszámot, lehetőleg jó koszossal. Beleírom, hogy füstmentes motor és koppanásmentes futómű Jah és nagybetűkkel, hogy köccségmentes.
Ez nem az én stílusom, el kell fogadni, hogy ez már az a kor és ár amennyiiért nem érdekel gyakorlatilag senkit.
Volt feltöltve kép a teljes szervizkönyvről, minden számlával. 2017-ben egy 450k Ft-os szervizen esett át. És ez csak 180000-es sima szerviz volt. Semmi baja nincs a gépjárműnek, nem azért kerül eladásra. Csak zavar, hogy már feleslegesen áll csak ott a garázsban.Egyszerűen nincs rá kereslet ez már biztos. Offos Toyotám elkezdem árulni szerintem 2 hét alatt elmenne, arra meg akkora a kereslet. Többért tudnám most eladni mint amennyiért tavaly vettem. Nem kell senkinek a fókagyilkos dízel
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
negyedes
addikt
válasz F_Zolee #172676 üzenetére
A bora fb csoporttagok javaslatara lehuztam az EGR-t es megszunt a hiba! Jott a check engine meg zajosabb lett a motor, de tokeletesen tartja az alapjaratot, szepen visszaall turaztatas uta es menet kozben is 780-ra.
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
negyedes
addikt
válasz F_Zolee #173055 üzenetére
Lehet mar eladom a picaba es veszek egy masikat (japot ), de pont most telen nem tudom, mert kell sajnos.
620K volt az auto tavaj marciusban es eddig a szervizben hagytam 660K, jo uzlet volt nem?
[ Szerkesztve ]
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
Szada85
aktív tag
válasz F_Zolee #173704 üzenetére
Nem, ott is csak a hosszbordásszíj egyik görgöje ment szabira, semmi "komoly". Azóta beleszaladt 10+ ezer km gond nélkül.
Egyszerüen öregszik az autó, tömítések, elektromos dolgok, minden. Mocin megjelentek apró olajpárák itt-ott, s mivel a V6 nem sok helyet hagy a motortérben, így a tisztességes, alapos rendberakáshoz a legjobb lenne leengedni belöle a motort, hogy tényleg minden tömítést, meg amit kell le lehessen cserélni. Plusz némi egészségügyi dolog is az automata felé "kényszerített", a kettö együtt pedig már billentette a mérleg nyelvét. Vectra hétvégén került meghírdetésre, meglátjuk majd. -
Winchester95
őstag
válasz F_Zolee #173832 üzenetére
Köszi. :)
Hátul van egy gyári spoiler (csomagtartó).
Továbbá 2 cupra R vagy talán top sport küszöbspoiler.Hátsó lökös még nagyon gyári.
De arra gondoltam valahogy a műanyagokat le kellene venni szintbe hozni, az alsó fekete műanyagot meg színrefújni.
De mekkora meló és kb felesleges.
Inkább valami jó lámpát előre.
De az meg 75 ezer.....
Nagyon sok mindent megérdemel az autó de ami sok az sok:DMondjuk jobb mint ha kettőstömegűre költenék vagy Turbóra.:D
Esetleg még egy hátsó szélvédő spoilerre gondoltam idővel. :)
Na meg valahonnan beszerezni egy FIS óracsoportot.
-
Winchester95
őstag
válasz F_Zolee #173834 üzenetére
Igen tudom:D de most eléggé sok pénzt hagytam ott. :(
1.9 TDI 110le gyári. (Van egy kis története, ha visszaolvasol:D )
Erről lenne szó majd: [link]
Angel Eye jó lesz a BMW-be :DNa igen, így szép a tiéd.
Na azokat a hátsó sárfogókat is bevállalnám előre hátra. :)
Tiéd 1.6 16v mi?:) -
Winchester95
őstag
válasz F_Zolee #173836 üzenetére
Jó is az:)
Bár ma mentem egy 97-es 1.6 Passat 101le SR motorossal.
Sokkal jobban ment mint a B6 A4 audi 1.6 102le.Bal oldali cserélt lámpa, hiába cseréltem magasság állító motort a kapcsoló csak a jobb oldalit mozgatja a balt nem...
Továbbá ami rajta van lakk réteg mint ha elkezdett volna lekopni.
+ mintha a bal oldali utángyártott sötétebb (füstösebb :D lenne ).
A gyári meg párásodik. :/Igen, generál, meg porlasztó csere meg turbó csere meg 3x olajcsere:D
molnarpeter:
Hát igen...kinek mi:D
Jobb mint az angel :)
Semmi chip :)
Valahogy elég ez még. :)
Félek hogy elb....ik a turbó vagy a motor.
1749VA turbót kellett volna rakni a gyári helyére anno.
De úgy elkapott az ideg hogy letiltott a turbó..
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Mesterséges intelligencia topik
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- World of Tanks - MMO
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest