-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
-
veterán
válasz F_Zolee #198213 üzenetére
Cimborám céges Passat 8 2.0 TDI-t hajt, az 15 ezer km után kezdi fogyasztani az olajat.
Használat függő, rugalmas csereperiódusa van ennek, ezért fogy az olajcseréig hátralévő kilométer gyorsabban mint az ellenőrző szerviz fix 30 ezre. De nem maxolom ki, az kb. 23-24 ezer km lenne.
8 liter olaj ment bele, 6 a feltöltéskor + 2 apránként. 🤗 -
rostiron
őstag
válasz F_Zolee #198260 üzenetére
Nem mindegy, mert ha nem az kellene, ( de szerencsére akkor az kell ) akkor ki lehet cserélni.
Bárdiból van, de pl. a kovács autó pont másíkat dobja fel [link] ezért is bizonytalanodtam el.#198261molnarpeter köszi
Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,
-
-
K Norbi
addikt
válasz F_Zolee #199314 üzenetére
hehe
(#199313) Asbee Az a baj azt se tudom rossz e.
Műszerfalon 90CNem néztem soha OBD vel menet közben mennyinek kell legyen.
Nálam 77C fok
60km/h
100 nál is.Ha megállok akkor megy felfele.
De ahogy elindulok megy vissza le.
Minap 15C fokba 72C fokos volt a víz
Persze a műszerfalon minden rendben volt.#199314) F_Zolee A kábel még mindig oda van?
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz F_Zolee #199701 üzenetére
Vettem a golfoz régebben, "mikor még fiatal voltam" Eibach rugót
Fekete EIBACH Pro-Kit E8560-1402 hét után ment vissza a gyári, nem volt szinkronban a rugó a lengéscsillapitóval.
Rázni nem rázott vészesen, de hosszú út hullámokon elég ijesztően viselkedett, "után húzott". -
-
molnarpeter
nagyúr
válasz F_Zolee #199722 üzenetére
Azért is írtam és egyben biztatom az olcsóbbakra, mint a nevezett jónak tűnő AZ.
180k körül már nem gyári volt benne, gyanúsan ez a Punto ilyen típus lesz… ráadásul kisautó, talán azért (is) fogy jobban Azért gondolkodom valami magasabb rugón, meg jó volna a lengéscsillapítók az ütközőt is lejjebb hozni, hogy ne koppanjon fel, de ez csak vágyálom kategória.[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz F_Zolee #199985 üzenetére
köszi, srácok, mindent egybevetve azt hiszem, lebeszélem magamat erről a változatról. Közben számolgattam is, és az jött ki, hogy mégsem kéne elvetnem a dízelt, sőt... ráadásul az 1.9-esről jókat olvastam... most is dízelem van, bírom a traktorhangot, csak le bírtam volna mondani 1-2 nyűgjéről.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz F_Zolee #200977 üzenetére
Nem mondtam, hogy ingyen dolgozzanak, de akivel először beszéltem, az azt mondta, hogy 1-1,5 óra komplett le-fel szereléssel, száradással együtt.
Én nem tudom, hogy ki mennyit keres, de 30.000 forintos órabér azért elég durva.
A bontott pedig dettó ilyen, amelyik jónak tűnik, az is egy lutri, hogy mikor adja meg magát.
Mint ahogy írtam pár héttel ezelőtt még teljesen elfogadható volt, de mára meg szinte teljesen lehullik a szövet." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
macilaci78
nagyúr
válasz F_Zolee #200977 üzenetére
Hasonló a szitu a Passatnál. A bontottak is 15-20 évesek, ha most nem is lóg, 2-3 év után biztosan, vagy az első autókozmetika után.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Saccco
nagyúr
-
-
Saccco
nagyúr
válasz F_Zolee #201953 üzenetére
Nekem a BJB gyári 250 van 300-köré állítva.Több mint 93.000Km után még mindig bírja.
Rigotech-es.Szeretnék egy nagyobb turbót rá, de nem tudom melyik plug'n'play, utána meg mennék az AET-hez.
szerk.: Ez ugyanaz, csak egy hengerrel kevesebb. Konkrétan levágtak egy hengert.
[ Szerkesztve ]
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
Paxker315
addikt
válasz F_Zolee #201950 üzenetére
1.0 liter, 3 henger, VAG A1 1.0 TFSI [link]
oke, ez benzines. De van tarcsi a 1.4 TDI-ben, én egy 110 lóerő, 260 newtonmétert nem tartok "elrugaszkodottnak".[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
1stVikman
senior tag
válasz F_Zolee #202766 üzenetére
Uraim, gyors kérdés :
Golf mk7 2014 2.0 cr tdi, elektromos kézifék. Bal hátsó fék melegszik, most vettem észre kb.fél órája. Mit tudok tenni, hogy elhárítsam a gondot?
Sürgős sajnos, jövő héten megy bele ~900km, javarészt pálya.Részletek:
Hátsó fékek 3 éve voltak komplett cserélve (2019.nov, kb. 180ezer km volt akkor a kocsiban, most 233 ezer van. ) Ate betét, Ate tárcsa.
Augusztusban volt műszaki, ott nem volt gond. Most hétfőn volt szakszervizben, egybek mellett fékeket is ellenőriztek/ mértek, szintén minden rendben. Kedden egy olyan 2x40 km-es út után sípoló hangot hallottam bal hátulról. Gondolván, lehet kő szorult be vagy ilyesmi még parkolóban fékeztem egy erősebbet, így a sípolás megszűnt. Aztán ma 120km után valamiért megfogtam a felnit, és meleg volt, de kézzel fogható. Pici vízzel megspiccelve a tárcsát jött a sistergés. Jobb oldal felni hideg.
Merre induljak? Levenném a nyerget, megnézni a betéteket, meg a csúszócsapokat megnézni, hogy könnyen járnak - e. Az elektromos fékkel kell valamit csinálni, mielőtt megbontom a nyerget? Utoljára fabia - n csináltam ilyeneket, ott azért egyszerűbb volt.U. I: Bocsi, nem válasz akart lenni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- A pénzügyi hatóságok helyett ír hamis üzenetet az AI
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Facebook és Messenger
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android szakmai topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Retro Kocka Kuckó 2024
- További aktív témák...
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest