-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kenny123
addikt
válasz Magnum_ #129538 üzenetére
Áh, dehogy. Gari már nincs. Zalai vagyok kb 4 havonta, amúgy meg külföldön vagyok.
Semmi más nem volt ebben a 32 ezerben, csak olaj, olajszűrő ( a többi most volt 3 hónapja, feleslegesnek tartottam volna.) Ja, meg egy 5l ablakmosó kb. Meg ránézett a vezérlésre, fékekre, ennyi.
Mondott pár új dolgot, mondjuk hogy ha lejtőn állok meg akkor csak kéziféket használjak, váltót ne, mert okozhat gebaszt a vezérlésnél ha (szép lassan) megy vissza a lejtőn.
Amúgy mindent okénak talált, 144ezer van a kocsiban elvileg gyári vezérléssel. Ránézett, mondta a szíjakon a feliratok nem különösebben néznek ki használtnak, amíg nincs hangja reggel, illetve nem villan ki a műszerfalon valami, addig nem kell félni attól sem.yo
-
aktív tag
válasz Magnum_ #129673 üzenetére
Üdv, nem, tömeggel járok, mert cég nem ad parkolót. Viszont bárhova nézek, mindenhol EURO 4-nek írják a motort, pl. itt az ETKA táblázatban, és jó lenne a végére járni, főleg mert itthon ülök betegen, és jövő héten lenne időm foglalkozni vele :-). igaz nyár körül ha minden jól megy, akkor cserélném a kocsit, azt meg fejen állva is kibírom.
[ Szerkesztve ]
No money, no honey.
-
aktív tag
-
M@nH.
aktív tag
válasz Magnum_ #129880 üzenetére
Akkor vagy Mannol marad, vagy még a MOBIL Super 3000 X1 5W40 amit gondoltam tölteni az 1.8T-be. De az a baj h a Fuchs is ígéretesnek tűnik. Na és akkor eljutok arra a pontra, hogy jön a nagy dillemma, melyik legyen.. De talán ezek közül bármelyik is lesz ha 10000km-nél tovább nem gyötröm, baj nem lehet.
focvis, lenko: Szűrőkből én is Mahle párti vagyok[ Szerkesztve ]
-
kk831228
addikt
-
tomcsi23
veterán
válasz Magnum_ #129938 üzenetére
Azt azért jó, ha tudod, hogy nem az van sosem ajánlva, ami a legjobb, hanem ami szerinted a legjobb.
Így tudsz örülni a legjobban.Mági: nem hallottam még arról (sem)
Hát, mintha. Nem vagyok nagy szűrős.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Gergello
addikt
válasz Magnum_ #129991 üzenetére
Köszönöm a választ. Sajnos keletkezett néhány kőfelverődésem.
Jó lenne itthon megvenni, ha nincs elszállt ára, mert itt így 13 eur a festék + 15 a szállítás, az kicsit erős lenne fél deci festékért.
Te is ilyen alapszín + lakk kiszerelést vettél ? Esetleg emlékszel mennyi volt ? -
gzbotii
veterán
válasz Magnum_ #130001 üzenetére
Alakateszt én vettem meg, nekem meg komplett ki is ment a fejemből, hogy szijat is kene.
Amikor meg a szerelő kerdezte, hogy szijat miért nem hoztam/nem akarok akkor már késő volt, úgymond. Na, de most így jártam.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Magnum_ #130004 üzenetére
Nulla hozzáértéssel mennyire lehet egyszerű cserélni a szíjat amúgy?
Van itt egy webáruház, annyiért kapod ott meg a cuccokat, mint Unixtól a partnerek (a szervizek java meg természetesen nem engedi el a kedvezményt. Contitech 50 lej (3.453Ft) lenne nekem epiesa.ro-ról, 67 lej meg Unixtől...
Én is rengeteg olyan szerelővel találkoztam, aki sok mindenre azt mondja, hogy ááá, jó az úgy. Ezek azok, akik csak vezérműszíjat cserélnek, a görgők elmennek még.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
-
gzbotii
veterán
válasz Magnum_ #130008 üzenetére
Benzinkutaknál kapni ilyen szíjakat is, emlékeim szerint.
Nekem nincsenek szerszámaim, de egyik havernak van három alapszett.
Van itt egy videó amúgy: [link]Na mindegy, akkor nem kínozom, nem akarok semmit elcseszni.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Plague666
tag
válasz Magnum_ #130032 üzenetére
2011-es, 156 000 km. Nagyszervizen 148ezernél volt.
Beszéltem egy szerelővel telefonon, állítása szerint mivel egy hónapot állt a kocsi és utána tankoltam egyet, így lehet hogy valami vízcsepp van a rendszerben, ki kéne huzatni 100-zal. De gondolhatjátok mennyire merném megnyomni, miután kettes hármasban 30-cal is rángat gázadásra és alapjáraton állva is rázza a karosszériát:S
[ Szerkesztve ]
-
Plague666
tag
válasz Magnum_ #130038 üzenetére
148-nál volt a nagyszervizen olajcsere is, nagyjából másfél éve, a tavasszal terveztem olajat cserélni, mivel csak 8ezret mentem vele, gondoltam majd 10ezer körül jólesz. Az olaj castrol ami a motoron a kupakodra rá is van írva neked is. Az ilyen műveleteket végig márkaszerviz végezte, csak műszakira vittem el ismerőshöz, meg hát átnézetni, hogy majd a vw mit fog rajt valószínűleg csinálni.
Normál városi/országúti használatban volt, sosem nyomtam neki feleslegesen, sőt a kijelző által mutatott felkapcsolást is be szoktam tartani a fogyasztás érdekében, így 66-70 körül amikor mutatta már hatosba szoktam pakolni egyenes úton. Városban az 50-es értéket útviszonytól függően ötösben, négyesben szoktam tartani.
Sebesség volt 160-170 is is ha siettem, de túráztatva, kihúzatva 4es-5ösben sosem volt olyankor, mivel hatosban előzni is lehet vele könnyű szerrel. Az egyetlen probléma a sok rövid út talán az elmúlt fél évben, városban asszonyért vonatra, vissza, bevásárlóközpontba el-vissza, ilyenek. Manuális 6 sebességes, igen, eddig nekem sem volt problémám vele, két éve vásároltam használtan. -
gzbotii
veterán
-
gzbotii
veterán
válasz Magnum_ #130062 üzenetére
2010-es statisztikát kaptam így hirtelen, akkor BP napi 12 kocsit loptak, Bukarestben 4.
Szomorú
Itt tavaly 8% csökkent az arányuk - állítólag.Saját garázs vagy mélygarázs/parkolóház volt?
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
Plague666
tag
válasz Magnum_ #130041 üzenetére
Hát hallod, az egész szájbaqrt tegnapi problémát az okozta, hogy a harmadik gyertyának annyi. Rendeltek egy gyújtótrafót is próbára, ha a gyertyacsere után még mindig lenne bibi, de 99%, hogy ennyi a gond a szakik szerint.
Mindenesetre ijesztő volt. Kicseréltetem mind a négyet, mert egykorúak, habár papíron normálisan időben voltak cserélgetve és nem kéne még tönkremenniük. Lehet, hogy a rövid utak, vagy csak átb*szta a drága jó Porsche márkaszerviz az előző tulajt és nem cserélt semmit, mert egyébként a szerelőm szerint kinéz a rossz gyertya gyárinak is ránézésre.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vírusirtó topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Elektromos autók - motorok
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Automata kávégépek
- Fűnyíró topik
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Ingatlanos topic!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen