-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
imyourfriend
őstag
válasz Reggie0 #203045 üzenetére
Számomra az az érdekes, hogy lumenet tudja tartani a külföldi árakat, nem így lenne akkor is eredetit vennék, csak valahonnan Németből vagy Angliából rendelném, szerencse a gyárinak nincs baja így az jó lesz tartaléknak, amúgy nem jártam utána áfázós dolognak nagyobb értéknél érdekes lehet, de olyat nem rendelek itthon.. idén már csak a gyári váltóolaj jön.
-
rbalint88
addikt
válasz Reggie0 #203142 üzenetére
20ezret birt, igen. Ennek semmi koze az alfasaghoz a legtobb bajom a dilettans, hazudozo szerelokkel volt, sajnos mire megtalaltam a normalis embert, akihez azota is jarok (csak mar Audival), addigra tul sok negativ elmenyem lett az Alfaval. Egyebkent ketto valos hibaja volt, hengerfejes lett es a bal hatso feknyereg elfosta magat alltaban, azon kivul csak kopo-fogyot kellett cserelni (fektarcsa-betet, kuplung, lengescsillapitok, ket lengokar). Ugyanezek a tetelek a sokkal megkimeltebb, 200-at se futott Audira is raugrottak
-
-
imyourfriend
őstag
válasz Reggie0 #203222 üzenetére
Mondjuk átmérő mellett kérdés mennyit tesz hozzá a kialakítás, anyag, fékbetét anyaga, nyomóerő. Eddig még nem sikerült megfejtenem miért olyan jó az Oktáv, Karoq, Kodiak fékhatása, de tetszik amit a Skoda csinál e téren és normál 205 széles gumiabroncsokkal használom.
-
grizlisandor
addikt
válasz Reggie0 #203438 üzenetére
1P1 837 016 lehet az alkatrész?
Gondolom a bontott lutri, gyári horror áron lenne, így marad valami normális utángyártott? Vannak árak...Leadtam mosóban múltkor, mondtam a srácnak, hogy figyeljen rá, ki is szedte a kulcsot a kocsiból!
-
macilaci78
nagyúr
válasz Reggie0 #203575 üzenetére
30 éve bevált módszer még a Lada korszakból: belső keringetés, szélvédőre mindent, 1-2-es ventilátorfokozat és ujjnyira nyitott első ablak.
Beülsz a hideg bódéba kabátban, szuszogsz, lehelsz, egyenest a szélvédőre, ahol a hideg felületen lecsapódik a pára.
- lehet páramentesíteni: klíma
- lehet melegíteni a levegőt, hogy az adott abszolút páratartalom mellett a relatív páratartalom csökkenjen: vársz, amíg meleget ad a motor
- lehet fűteni a felületet harmatpont fölé: szélvédőfűtés
- lehet szellőztetni: lehúzd az ablakot
- lehet elvinni a felületről a levegőt: ventilátorHa minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
ArthurShelby
addikt
válasz Reggie0 #203876 üzenetére
Elvileg ha hollandián keresztül érkezik a csomag, akkor a hollandok valamiért nem nézik , és onnantól már eu határon belül van, azért nem nézi a nav. De ezt csak szóbeszéd útján hallottam, érteni nem értem, hogy miért.
Egyébként meg jófogáson kapni kb 20ezerért (szóval 5ezerrel drágább, mintha te hoznád be, viszont nincs kockázat/izgulás).A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
senior tag
válasz Reggie0 #203848 üzenetére
Reggie0 , aero és 6030D
Értem én, hogy így a tuti biztos : megy a klíma és a fűtés is. Csak feleslegesen, mivel klíma nélkül sem párásodik az ablak. Ezt már sok (főleg céges) autónál tapasztaltam. Jó, ha 30-ból egyszer szükséges ez a kombó. Számomra ez energia pazarlás, és felesleges készülék koptatás.
De igen, ez a tutit módszer!
A munkám során nekem is le kell olyasmiket programozni (BMS, HVAC) ami műszakilag nem a legszebb. De hát a megrendelő "kényelme" (és pénze) ezt kívánja 😂[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz Reggie0 #204065 üzenetére
Köszi!
Milyen láncoztatás? Az micsoda?
Automata, de tudtommal a dsg-be is van kettőstömegű.
2018 szeptemberben 81ezer km-nél volt cserélve vezérlés, szóval 2025 szeptemberben (7év) vagy 290-nél (210e km) esedékes, most 149 van benne, szóval valahol 210-220 körül sejthető, hogy addigra lesz a kocsiban, talán akkor vagy 1-2 évre rá érdemes ezek szerint a hatszögtengelyt, az olajpumpát és az említett szenzorokat cserélni, ha jól értem.
És akkor ez a hatszögtengely honnan szerezhető be? Márkakerben rendelhető? Vagy van annál is jobb?
Olyat is hallottam, hogy imbuszkulcsból csináltak, hogy tartós legyen, az meg már túl kemény lett és szétvert minden mást.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Kiskokó
veterán
válasz Reggie0 #204278 üzenetére
Hát igen, az egyturbós "sima" 3.0 TDI-kről sok rosszat hallani sajna (veztengely kopás, dpf bajok, ezekhez csak S-tronic van... azzal is mindig van valami) de nálam pont ezért is csak a duplaturbós jött szóba mert fele annyi "baja" van mint a simáknak. (Legalábbis én mindenhonnan ezt hallom és a szerelőmtől is).
Mit generáloztak neked pontosan?BMW-nél meg nincs szervizigényesebb autó, ott az összes motor (kb a 2.0TDI a kivétel) egy szervizigényes sz.r amiket állandóan csapágyazni meg vezérlésezni kell hogy ne legyen gyomorgörcsöd minden út előtt...
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Pfiucska
aktív tag
-
válasz Reggie0 #204373 üzenetére
Elvi kérdés hogy nem adok ki 130+k €-t autóra. Még ha lenne is ennyim én soha nem vennék új autót. Nekem nem ér meg annyit hogy én szellentsek bele először. Az SQ7-t néztem ,de ott meg az a bajom hogy jó lenne ha legalább hibrid lenne. Kezdek begolyózni mert túl sok dolog lenne jó és nem nagyon találok mindenre jó megoldást. Persze emellé jön, hogy tetszene ha audi vonalon lehetne maradni. Ebből jött az e-tron gondolata is.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
imyourfriend
őstag
válasz Reggie0 #204525 üzenetére
Nincs tapasztalat külföldön ezzel? Gondolom kint sokan olyannal járnak, hátha szerelonek megmutatva akár pár képet egy videót tudna módosítani rajt, igaz csak olyan helyre vinnem akit régóta ismerek mert nem kevés összeg ez.
Ma reggel elindítottam az autót és hallottam a hátsó led-es izzó búgását.. nincs elhuzva hátul a roló és nincs fent a csomagtartó ajtó burkolat sem. Normális hogy egy rendszámtábla világítás így búg? Amennyiben visszaszerelek mindent mikor megjön az alkatrész és hallani fogom akkor kap valami másikat, akar gyárit.
-
veterán
válasz Reggie0 #204581 üzenetére
Közben kerestem erről youtube-on videót, valami B5 Passat vagy Caddy lehetett, TD, EDC15 vezérlős, gyújtásra a fordulatszámmérő 1ezerre ugrik, ami az egyes program. Ekkor gáznyomással tudsz 2-re és 3-ra váltani (ez épp 3 programos volt, Eco, Tuning és Füstös).
Aztán indítasz és azzal indul (lehet közben még el kell venni a gyújtást, ezt nem figyeltem).
Ez baromi jó lehet. Persze jobb lenne ha a 0 mutatná a gyári programot, az kevésbé feltűnő.https://tinyurl.com/rasoapro
-
-
imyourfriend
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen