-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Khaosz55
addikt
-
kisfurko
senior tag
válasz Reggie0 #207895 üzenetére
Nekem majdnem ilyen szar a gyári LED-es a Poloban... Octavia 3-as bixenonja köröket ver rá. A legszomorúbb, amikor felkapcsolod a távolságit, és nem nagyon látsz sokkal távolabbra Valahogy nincs elég fénysűrűsége, hiába világos egyes helyeken. A táblák is vakítanak, nem látni, mi van rajtuk, mert nincs elég szórt fény, csak direkt.
-
imyourfriend
őstag
válasz Reggie0 #207980 üzenetére
Úgy vélem az olajhamu ami oda lerakódik nem biztos, hogy roncsolás nélükl eltávolítható kémiai úton.. persze van mosás, meg komolyabb vegyszer de ott magas nyomást és vizet is használnak ami nem tud átjutni menet közben a motoron így igaz.
atos19881101: vag dpf meg elm327 megmutatja mi a helyzet gyanítom a csipsz hozzátesz a gyorsabb telítődéshez.
-
Keef_Lee
senior tag
válasz Reggie0 #208207 üzenetére
Azt nem tudom milyen mérőkre gondolsz, de ebben 30 ezer km van.
Találtam 319 Ft-ért hőbiztosítékot, ami rá van forrasztva. Igaz 250 V és 10 A-es. Nem tudom az számít-e, vagy csak a 113 celsius.
(Ha ennyiért megcsinálom két hétig garantált a mosoly a családban
Már azt is olvastam, hogy vizes ronggyal hűtve kell forrasztani a helyére[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz Reggie0 #208212 üzenetére
3-4 évig biztos marad, ha csak nem lesz valami olyan gebasz. Az nekem olyan 80 ezer km lesz. Most pont elcsíptem regen előtt után, pont városban tudott csak végig menni.
Ez heti 5x2 rövid táv városban többi országút hosszabb. Nem vészes. Viszont regenerálás “szaga” brutálisan bejön klímával, valahol tuti enged, megkell nézni. -
macilaci78
nagyúr
válasz Reggie0 #208315 üzenetére
Szerintem igen. Semmi sem tart örökké, ezeknek is van egy várható élettartama. Nem tudom, meddig terveznének a Superbbel, 280k km van benne...
Mi kb 350k km-rel vettük át a Passatot 5 éve, most kerül bele a 400k km. Apósom kb 45-55k km-enként vitte kuplungozni, de ő garázsba be és garázsból ki is emelkedőn ment felfelé kb 0 vízszintes szakasznál. Nálam még nincs jele semminek. Kb vezérléscserével kezdtünk és fel lett gumizva. Ezek 1 éven belül esedékesek megint.
Volt egy generátorcsere, egy ECU-csere ismeretlen eredetű vészmód miatt, a bemattult fényszóró csere Depora, majd a hitvány Depo helyére inkább felújíttattam a gyárit, most fasza, ajtózárak javítása, hátsó lökös csere bontottra. Pár hete tetettem bele tempomatot, most hétvégén lesz az első vidéki út.
A turbó eredeti, a blokk bontatlan. Egy PD-elem lett cserélve, de nem lett tökéletes. Szerintem feleségemmel már eldöntöttük, hogy motorgenerál lesz ebből a vezérléscserekor. PD elemek, hidrotőke is cserélve lesz. Olajat annyit nem eszik 10k kmcserperiódus alatt, hogy tölteni kelljen, igazából a nívó közepéig sem megy le, vizet semennyit. EGR-nél van egy minimális olaj, de mivel nem fogy és cserekor az állaga is megfelelő, így kár bontani. A sebváltó felső részén van egy tömítés/szimering, ahol van egy pici olaj, de a kocsi alatt csak egyszer láttam azon a tájékon foltot, 1,5 éve.
Nem rohad, nem törött (oké, a hátsó lökös nem az eredeti, de a nyúlványok sértetlenek, parkolási sérülés van a jobb hátsó ajtón és 3 sárvédőívet lefújattam, mert apósomnál szűk volt a garázsajtó).Kis értékű autó ez ma már, de korához képest jó állapotban van, tekert órás, de tudni, mennyi a valós futás (a motorvezérlőben nem írták át...) 10-15 évvel fiatalabb autóban is simán lehet ennyi méter, persze bellítva hihető mennyiségre, a kötelező ugyanúgy kell arra is és nem olcsóbb, meglepi pedig ugyanúgy lehet.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
imyourfriend
őstag
válasz Reggie0 #208360 üzenetére
Tegnap nem készítettem fényképet vag dpf-el, korábbi képeket feltettem drivera: [link]
Asbee: első körben szenzorra gondolnék én is, tegnap túl jól teljesített ahhoz, hogy valami komolyabb legyen, persze ettől még elkezdődött valamely alkatrész, szenzor romlása ezt kell megtalálnom.
-
imyourfriend
őstag
válasz Reggie0 #208376 üzenetére
Felraktam három régebbi képet pl. a 225422-esnél látni 12g van 190km-t tettem meg akkor teljesen rendben működött. Nem tudom hány meg miféle szenzor van benne az is könnyen meglehet hogy kitalálja a rendszer az eltömődött szenzor miatt a dolgot, bár erre nem sok esélyt látok. Azon két képnél 233630 - 233641 meghajtottam, olyankor nem rajzolja fel a piktogramot csak gép által elért adatoknál (21g korom és regenerál).
[link] szintúgy euro6 regenerálás, itt az EGR nem nyit 100%-ra, nem tudom hogy csinálja meg milyen elven működik.. DPF-et ha pucolják akkor vegyek új szenzorokat is hozzá, a nyomáskülönbség mérőt meg a hőmérsékletszenzorokat is?
Szenzor azért kérdéses, múlt héten elvittem egy kisebb körre ~10km és mikor tempomattal mentem akkor pakolt bele rendesen majd +1g kormot hozzáadott.. gyorsításnál és lassításnál rendben volt. Leginkább ezzel nem vagyok kibékülve, hogy miért pakolja tele olyan iszonyat hamar egy tempomatos haladásnál a DPF-et.
-
imyourfriend
őstag
-
imyourfriend
őstag
válasz Reggie0 #208592 üzenetére
Ami interneten főleg youtubeon van azt szeretem elosztani kettővel, bizonyára szép és jó a munkájuk no de akkor miért van önszponzorálás.. mások így mások úgy youtubeon? Egy jó szakembert a munkája mutatja be, nem az önmagáról leírt vélemény. S ezzel semmi pozitívumot vagy negatívumot nem mondanék az Inter garázsról mivel még nem volt velük dolgom.
-
imyourfriend
őstag
válasz Reggie0 #208885 üzenetére
Minimálisan valamennyi van, szerelő úgy említette 70-80 ezer km-t el tud futni, ami a meglepőbb hogy már gyárilag is van valamennyi olajpára a turbóból. Képeket mutat majd, az a meglepő hogy ebből nem érezni semmit sem az autóban, de takarítás után kíváncsi vagyok milyen lesz a dpf telitodese.
-
Bdanyy
addikt
válasz Reggie0 #209012 üzenetére
De jó... Egyébként ugyanúgy regenerált, és az továbbra is rohadt büdös ha épp a dugóba beérve kezd hozzá és nincsen belső keringtetésen.
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Bdanyy
addikt
válasz Reggie0 #209048 üzenetére
Igen, nem is akartam hogy kiszedjék belőle.
Más:
Úgy tűnik egyszerre a kettő autó sosem lehet hibátlan, mert ma meg az octavia lepett meg ezzel:
(kézifék be volt húzva, az ok)Pont most akarnék vele menni egy hosszabb útra, sajnos nem tud ránézni egyik ismerős szerelő sem előtte, de így lehet nem ezzel megyek...
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
imyourfriend
őstag
válasz Reggie0 #209108 üzenetére
Euro 6 ilyen szempontbol egy igazi temetojarat, mer, szamol meg kalibral mindenfele dolgot.. most mikor ki volt mosva a DPF ertekek szerint ugy pakolta tele mint a fene.. most 210km-nel picit visszafogta magat, 13g-nal van az elmeleti es 13.07-nel a szamitott viszont gyanitom ez meg nem a vegleges allapot. Regeneralnia kell parszor ahhoz hogy a veglegest elerjem.
Homerseklet szempontjabol jellemzoen 250°C kornyeke amikor varosban megyek pl tempomat 50 es 3-asban akkor visszaesik 200°C korulire, ugy hiszem egeti a kormot menetkozben is mivel van post injection 3 benne es amikor nyomom a gazt akkor ott mutat erteket, hamar fel lehet kuldeni 300-320°C kornyekere a DPF bemeno homersekletet + olyan 150km/h kornyeken eri el a 420-440°C-t de ahhoz mar valami terheles kellene neki hogy ott is maradjon.
Picit megnyugtato ez, ha most nem is megy el 400km-ig 1-2 regeneralas utan elfog es tiszta DPF-el most sokkal konnyebben egeti el a kormot azert. Palyazni meg nem volt lehetosegem, holnap Szlovenia de jovo hetvegere betervezek valami Osztrak turat es megnezem ott mit produkal.
-
imyourfriend
őstag
válasz Reggie0 #209110 üzenetére
Az a meglepő ezen talicskánál, hogy 4-ben vagy 5-ben megy pl 90 tempomattal nem igazán változik a fogyasztás. Lehet kap +1 vagy +2 decilitert 100-on meg picit jobban forog a motor, de ezzel ki is fújt a tényező ami változik.
Sikerült belepattanni egy 1.6 cr-be szintúgy, hasonlóan közlekedik ezeknél a turbó 2-3-ban egész jól húz 4-ben és 5-ben valamivel halványabb azért.
-
Kiskokó
veterán
válasz Reggie0 #209153 üzenetére
Ez melyik motor melyik autó?
Hálistennek nekem a bitdi még száraz. 175e km.
Mondták is, hogy ezek kevésbé folynak. Az egyturbósról többek közt ezért is beszéltek le, hogy mindig mindenhonnan folyik belőle az olaj.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
ArthurShelby
addikt
válasz Reggie0 #209931 üzenetére
De az kb mindennel is elreagál nem?
Nem véletelnül tartják barna üvegben petróleum alatt.
Oké, hogy az olajat nem bántja, és elreagál a vízzel (gondolom NaOH és H2 lesz belőle, bár ezek sem kellemes anyagok), de mi van a többi alkatrésszel?A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
válasz Reggie0 #210148 üzenetére
Ne gondold h itt nem volt munka. Így nézett ki a Hans fara (facealert!)
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Reggie0 #210171 üzenetére
Kint? Igazából nem nagyon kerestem távolabb mást mert az elektromos hatótáv napok alatt harmadolódott így nem mertem reszkírozni. Abból kiindulva hogy márka szerviz csak egész pakkot akart cserélni szerintem sokkal drágább lett volna- anyagárra mondtak akkor 23k €+ saját költségen a régit ki kell küldenem a környezetvédelmi törvények miatt.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
ZolkoW
őstag
válasz Reggie0 #210440 üzenetére
amúgy A3-ból volt egyáltalán? (ahelyett hogy gugliznék, nekem eszembe sem jutna, hogy lehetett)
szerk: oké, van találat, de valahogy a méret miatt azt gondoltam, fel se merül..
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs