-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Corsa02
őstag
válasz Khaosz55 #212413 üzenetére
Teljesen jó szerintem is. Azért ez egy nagy és nehezebb autó.
Egyébként meglepően jól mutatja nekem a fogyasztást a BC a Skodában, általában stimmel a tankolassal vagy max 1-2 dl ide-oda.
Feleségem K Astraja szeret 0,5L-t elhazudni :D[ Szerkesztve ]
The Truth Is Out There --->
-
Corsa02
őstag
válasz Khaosz55 #212312 üzenetére
Nem tudom, hogy az az app látja-e, Odis látja ugyan úgy, ahogy a TDi-nél.
Otto motor esetében felesleges lenne az alapjárat emelés, nincs légfelesleg mint egy dízelnél, sztöchimetrikus keverékképzés van, nincs felesleges oxigén. Ezért kell motorféküzemben utóbefecskendezni mert akkor nincs főbefecskendezés viszont levegő(oxigén) van.
TSi-nél jelezni fogja, de ez sok ezer km után szokott jellemző lenni, addig is előfordulhat egyébként, hogy észre sem veszed és egyszer-egyszer tolóüzemben enyhén regenerál. Ez miatt előfordulhat, hogy akár 20-25e km is eltelik amíg jelez egy nagy regenerációt.The Truth Is Out There --->
-
Corsa02
őstag
válasz Khaosz55 #212296 üzenetére
Igen van, de lényegesen kevesebbszer mint a dízelnél. Ha esetleg lenne akkor írni fogja és arra kell figyelni, hogy többször magasabb fordulatszámról motorfékezve lassulj (tolóüzem). Ilyenkor tud csak megfelelő mennyiségű oxigént kapni, hogy el tudjon kezdődni a folyamat.
Egyébként, ha sokat motorfékezel akkor sokszor nem is veszed észre a folyamatot, mert "sunyiban" megoldja.The Truth Is Out There --->
-
IntelKiller7
veterán
válasz Khaosz55 #211724 üzenetére
Nem tudom hosszútávon milyen lehet együtt élni az anyagminősggel, de az a Passatban sem kirívó.
a B8-ban az tetszik, hogy a légrések egybefüggőek, és a virtual cockpiten meg az órán kívül nem bontja meg semmi. Nyilván, ezt a Model 3-ben nem is látod, csak a fa/fém dekort.
Ha egy szebb kormány lenne benne, szerinte sokkal szebbet mutatna az autó bele. Magával a kijelzővel nincs bajom.Nekem bejön ez a minimalista stílus.
De inkább maga a technika ami megfogott az autóban.
Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
-
-FreaK-
veterán
válasz Khaosz55 #211138 üzenetére
Épp most agyalok hogy milyen biztosítást kössek az octaviara, ott is hasonló összeg gondolom? Casco nélkül mennyi a szélvédő csere?
Fűtőszálas azt hiszem.Van rajta amúgy egy kis sérülés, egy kőfelverődés okozhatta, kitört belőle egy kis darab, ezzel lehet valamit kezdeni szerintetek?
Kötelező a k&h-nal 39k
Legolcsóbb kötelező+casco 104k
Esetleg kiegészítő vadkár 14k -
vlevi
nagyúr
válasz Khaosz55 #211102 üzenetére
Octavtiaban is 2db C van, én egy ilyet vettem hozzá
[link]
És tudja
Van benne egy SD kártya, a sima USB csatlakozójába pedig a menetrögzítő kamera van bedugva, természetesen az csak a "táp", a kamera nem kommunikál rajta keresztül.
A másik C csatlakozóba pedig a telefont szoktam bedugdosni.
Megy egyszerre a 3 dolog, azaz a zenelejátszás a kocsi saját lejátszójával SD kártyáról, közben működik a menetrögzítő kamera, és az android autos, pl. google navi is megy.De ez is működik
[link]
Természetesen ez csak egy sima kártyaolvasó, de ha nem kell a többi csatlakozó, csak egy kártyaolvasó, akkor elég ez is.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Khaosz55 #207897 üzenetére
Igen, idovel attert a VW a terfogat alapu szamitasrol a tomeg alapura.
Tehát neked kb 1 tank alatt 1X regenerál úgy hogy 350K van a kocsiba ? Gondolom ez pálya végig.
A dehogy. Ahogy en vezetek ugy 2.5 tankolas kell az 1100 km-hez. De varosban valoban keveset jarok. Azaz annyira nem nagyon keveset, mert bemegyek, csak jellemzoen inkabb este vagy ejjel, napkozben nem szeretek, inkabb ceges vagy roller.Az enyemet nem hivtak vissza dizelborany miatt, igy nincs szerencsere modositva. Most lehet, hogy benne lesz a takata legzsak visszahivasban, mar elore felek, hogy mokolni akarjak a motort is.
#207903 imyourfriend: Igen, ez euro 5, ott van az app jobb also sarkaban is az evjarat/motorkod: 2011/CCWA.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz Khaosz55 #207695 üzenetére
Nem tudom az ország mely részén laksz, szerintem van itt köztünk ki tud adni próbára kártyát ne vegyél méregdrágán az üzletben! [link] innen szereztem be, leírások és utólagos vizsgálat alapján eredeti a kártya +vám mellett is jobban megérte mint itthonról mondjuk én 3db-ot rendeltem. Fat32-re kell formázni igen.
-
kisfurko
senior tag
válasz Khaosz55 #207555 üzenetére
Rövid távú utak esetén van regenerálás, én akkoriban napi 2x5km-t mentem (országút). 7-8000 km-enként csinálta. Ha leállítottam, akkor a következő indításnál folytatta, nem olyan béna, mint a diesel, hamarabb túl van rajta. Amióta autópályázok, egyszer sem csinálta.
A hamu miatt nem kell aggódni, mert a benzines normális működésnél nem kormol annyira, mint a diesel. Aztán majd meglátjuk. -
veterán
válasz Khaosz55 #206625 üzenetére
Ami jelenleg zöld rendszámot kap, az jelenleg adómentes (tulajdonszerzési illeték, gépjármű adó és cégautó adó vonatkozásában).
nem vonzó a 40km-es hatótáv az elektromos hajtással, kb minden nap rakhatnám töltőre
Ingyen töltöttem, de 1,5 évig bírtam a napi bohóckodást, majd ráuntam (Volvo D6 PHEV).[ Szerkesztve ]
-
yodamester10
őstag
válasz Khaosz55 #205616 üzenetére
Sok különbség jelenleg nincs,max a felszereltség miatt Fontos ki mire használja,én talán évi 1x ha autópályázok.Szerintem egy autó ha nem dolgozol vele soha nem hoz vissza semmit,csak költesz rá.Én havi 900km megyek szinte csak városban és el vagyok 6000ft benzinnel.Nemrég vettem egy wifis kültéri dug aljt a jobb alsó sarokban mennyit töltöttem itthon kwh-ban.Ha 71 forinttal számolom 12.156 forint/900 km város télen.Január 24-től február 24.-ig mértem.Volt dízelem 1,6-os 2014-es Honda Civic van mihez viszonyítani.
[link]
[link][ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz Khaosz55 #205616 üzenetére
Évi 10-15k km vegyes használatnál nem térül meg, mert pályán ott fogyaszt, ahol a jól fogyasztó azonos üzemanyagot használók. Tehát egy benzin-elektromos hibrid és egy benzines kb ugyanannyit fogyaszt pályán. Városban a hibridé az előny, egy plug in hibrid akár 80%-kal kisebb üzemanyagköltséggel elvan, mert ugye a villanyáramnak is van ára. Na de egy plug-in hibrid felára egy családi autónál, mondjuk, 4 mFt, ezt 800 Ft/l benzinnel összespórolni 5 m3 benzin. Legyen a városi fogyasztása egy tisztán belsőégésű autónak 10 liter, aminek 80%-át spórolhatná meg a plug-in rendszer. Kb 62,5 tisztán városi km alatt hozza be a felárát. Ez nekem 12 év.
Feltétlezem, hogy csak a kopó-fogyó dolgokat kell cserélni. Évi 10-12k km-t megyek, az évi 1 olajcsere, szűrők cseréje, mint egy plug-in esetében, a fék meg nálam nem kopik gyorsan. A fék felárát kompenzálja a plug-in esetében drágább műszaki, esetleg a nagyobb nyomaték és tömeg miatt gyorsabban kopó gumik.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
imyourfriend
őstag
válasz Khaosz55 #205589 üzenetére
38.1g-nál jársz, az még bőven fele alatt van de amúgy vannak erre idehaza műhelyek bár nem tudom melyik a legjobb választás. 58g környékén járok, most tavasz felé 350-400km-enként regenerál a dpf érdemes nem megszakítani a regenerációját, jó ha a soot mass calc 5g környékére lemegy regenerálás után és legalább 400km-t bír a distance since last regen, mielőtt nekiállna regenerálni.
-
-
zoo8800
veterán
válasz Khaosz55 #172269 üzenetére
Más kárpitozás, műszerfal betét, szemüveg-tartó a visszapillantónál, más alapfelszereltség, stb. A Trendline-t is szépen fel lehet szerelni, de jópár extra csak Comfortline szinttől felfelé érhető el.
A kombinál van Trendline és Comfortline is a konfigurátorban, ott meg tudod nézni.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Khaosz55 #172263 üzenetére
Mindkettő szíjas. Nem tudom, hardveres különbség is van-e, vagy csak szoftveres. Komolyabb típushiba még nem került elő a szíjas 1.4-esekkel kapcsolatban. A kokszolódást sem kell túllihegni.
Nekem 2016-os 125 lovas van (CZC motorkód), autópályán nyáron 6, télen 7 litert eszik 130-nál.rip and tear, until it is done
-
dj79
senior tag
-
zsoleszkai
tag
válasz Khaosz55 #172255 üzenetére
Hasonló felhasználásra, napi 2x50km főtúon való ingázáshoz vásároltam 2.0 CR-t. 4,6- így a hidegek bejöttével 5litert fogyaszt, 99%%-ban tempomat 90-100 amin közlekedve van. (főleg hogy végre megnyitották az M44-est és nem 80-nal száguldozó kamionokat kell előzgetni)
/KneeBy/
-
Doki16
addikt
-
Saccco
nagyúr
válasz Khaosz55 #172255 üzenetére
Én semmilyen TSI-t se vennék.
2.0 CR TDI, de ez is lehet nagyon drága.De jönnek majd olyanok is válaszokkal, akik bőven jobban értenek a témához.
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Khaosz55 #141197 üzenetére
Azt csinálsz, amit csak akarsz, csak utána nem kell sírni. Nem kell megfogadni a tanácsokat. Nem kell hogy oka legyen, így van megírva a szoft, lehet menni a VW-be panaszkodni. Azért van így, nehogy a regen miatt valahol kifogyjon az amúgy is kevés nyál. A 70 literes tank nem azért van rajta, hogy kiürítsed, hanem, hogy ha kell akár, nagy távolságokat is meg lehessen tenni alkalom adtán. Aztán ki hogyan tankolja, mindenki magára vessen. A tankban lévő pumpát csak a tankban lévő üzemanyag hűti, alacsony szintnél képzelheted, mennyire hűti... A rendszer többi részét is ez az üzemanyag hűti és nem mindegy hogy 8 litert keringet a rendszer vagy 60 litert.
Érdekes, nekem csak 55 literes a tank, de nem engedem 1/4 alá így sem, hidd el, megoldható, pedig igy is el tudok menni a Balatonra és vissza, úgy, hogy nálatok nem kell tankolnom, pedig Kassa nincs a kert alatt a Balatonhoz képest.
[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
válasz Khaosz55 #141197 üzenetére
A magasnyomású pumpa úgy van tervezve, hogy a visszafolyó ágon hűti és keni a rendszert. Ha kevés a nyál, a hűtésnek ugrott, és mivel a regeneráció alatt többlet üzemanyag is kell, amellett h a kocsival magasabb fordulaton (rgo nagyobb fogyasztás) is mész, a rendszer biztosra megy: csak biztosan elegendő nyállal hajlandó csinálni. Ha jól tudom, de majd Mágus2 kijavítja a tévedésem.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
i-sti
senior tag
válasz Khaosz55 #141082 üzenetére
Szintúgy csak prémiumot tankolok.
Remélem a DPF tovább fogja bírni.
Nekem 4.ben 2200-80km/h, ahol tudok mindig tempomattal haladok.Te gondolom a kékség miatt kell utána többet menj, ha jól tévedek tankolás után lök egy adagot be a tankba.
De majd a nagyok kijavítanak ha tévednék.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Kiskokó
veterán
válasz Khaosz55 #125575 üzenetére
Méhviasz se olyan rossz de rendes bőrápoló (pl Autogylm-es nekem nagyon bejött)
A lényeg az hogy bármit is használsz előtte Bőrtisztítóval tisztítsd meg a bőrt.Te is lezuhanyzol mielőtt testápolót használsz
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
brumi1024
veterán
válasz Khaosz55 #122099 üzenetére
Nem kételkedés nélkül, de a kevés cikk egyike, ahol legalább részben megpróbálnak utánajárni a(z akár) 30k-s periódus miértjének. Én tartózkodom az olyan kijelentésektől, hogy csak a 15k jó, azért ez ennél mélyebb dolog.
Nálunk amúgy gyári intervallumon vannak az autók (márkaszervizbe is csak akkor viszem, ha muszáj, akkor se szívesen), eddig nem nagyon hallottunk róluk panaszt a későbbi tulajoktól.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Khaosz55 #115142 üzenetére
Első körben a szorítót cseréld ki a csövön, ami a hűtőre megy abban a sarokban. Az el tud rohadni és nem szorít elég erősen. Ha marad a szivárgás, a hűtőt cseréld ki. Ezek a csoda adalékok több kárt okoznak, mint hasznot. Eltömítik a fűtőradiátort és szedheted szét a műszerfalat is.
-
K Norbi
addikt
válasz Khaosz55 #114395 üzenetére
Én megvettem 2 szer használtam, egyszer magamnak aztán az ismerősömnek cseréltem ki a gyertyákat.
Kerékcsavart 140Nm meghúztam! a gyári "kicsi" kerékkulccsal ráhúztam még egy csomót! Köszönöm szépen én nem kérek belőle, szerintem ökörhugyozás a 140Nm
Beállítottam max 210Nm na az már jobb volt a kerékcsavaroknak.
Amit kézzel ráhúzok azt le is bírom szedni, amit a gumis ráhúz + 1 méteres vascső is kelleni fog a levételhez.
Akkor vajon a gumisok mennyivel húzzák rá?Szerintem fölösleges csak a kerékcsavarok miatt venni egy nyomatékkulcsot. Kézzel rátéped oszt jó napot.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Khaosz55 #113019 üzenetére
Én elektromos szivattyú hangjára asszociálok.
+brumi: manuális G7-ben is ilyen határozott ellenállás van a gázpedálút végén; most már legalább értem, miért tettek bele "kick down" kapcsolót - a sebességlimiter miatt.
G6-ban nem éreztem ellenállást, az csak sípol, ha túllépem a beállított tempót. G7-ben nem használtam még ezt a funkciót, azt se tudom, hol kell bekapcsolni. Tempomatot is nagyon ritkán kapcsolok.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Khaosz55 #113019 üzenetére
"Ja még 1dolog ami nekem újdonság. Ha lenyomom a gázt teljesen akkor a vége előtt kb 1/4-el van egy pont ahol kis ellenállása van, de ha rányomok akkor lehet padlóig benyomni."
Kick-down a feature neve, automatákból jött, néhány limiter funkciót tudó tempomattal rendelkező autóba is berakják. Automata váltó esetén ez a padlógáz, üzemmódtól függetlenül visszavált a legsportosabb mód szerint, bekapcsolt limiternél pedig ezzel lehet túllépni a beállított limitet, ha olyan helyzet adódna.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Khaosz55 #112810 üzenetére
Mindegyik DSG-ben van kettős tömegű (ez ugyanis nem automata váltó hanem egy robotizált manuális).
Nem nehéz hanem kb lehetetlen (ha nem manuális módban használod). Városban csorogva nálam 60-nál berakja 5.-be és 1100-on forgatja a főtengelyt, azt meg a kettős tömegű gondolhatod menyire "éli"...
mod:
kk831228: Ha igazán jót akarsz bele akkor Motul, Eneos LM, Mobil1. Arra figyelj, hogy a gyári specifikációt hozza!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz Khaosz55 #112811 üzenetére
Enyimbe' Composition Media van, nem navis, van magyar menü/nyelv. 2016-os modellév, előtte tudtommal nem volt magyar nyelv. Tudni kéne mikor gyártották, melyik modellév - alvázszámból kiderül. Nem kizárt, hogy frissíthető a firmware.
Szvsz az olajos DSG is kettőstömegűvel jön.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Khaosz55 #112559 üzenetére
A konfigurátoros árak abban a pillanatban vesztik el az értelmüket, amikor bemész érdeklődni a szalonba. A családban most valaki érdeklődik A4 után, 2.0 TDI-vel (190ps) 13 környékén (kedvezményekkel) szép darabot ki lehet hozni, persze az nem feltétlen jó hozzáállás, hogy minden extrát belerakunk. Fullextrásan egy 1.4 TSI Golf (semmi speciális SV/kombi vagy GTI/GTE/R) is könnyedén 11-12 környékére extrázható.
És sokszor már csak azért is érdemes utánaérdeklődni, mert a szalonban általában a modellre specializálódott értékesítő ismeri az extrákat, tudja mit érdemes és mit nem érdemes megvenni. Persze ezt ki kell fogni.
[ Szerkesztve ]
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Mikrotik routerek
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Digitális Állampolgárság Program
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- EA Sports WRC '23
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- PlayStation 5
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest