-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz zsoleszkai #83519 üzenetére
mire érdemes figyelni megnézéskor
Arra hogy nem hidd el amit a kilometerora mutat.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz zsoleszkai #83519 üzenetére
Km óra állás= felejtsd el. "állapotot veszel nem km óra állást!"
98-as 1,9TDI 198e km... lolNekem a 2004-es Ibizámban most van 190e, ebből 80 az én művem.
És akkor azt még nem is említettem... legyen 2 verzió.
Veszel fateromtól egy 100e km-es kocsit, vagy pl Sonkytól egy 10e km-est.
Segítsek a választásban?[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
tomcsi23
veterán
válasz zsoleszkai #89510 üzenetére
Egyesek vízzel is hűtik, hogy minél hűsebb legyen a levegő, te meg ki akarod iktatni. Minek
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tresh
addikt
válasz zsoleszkai #89510 üzenetére
Ezt miért is szeretned eszkozolni?
-
Graphics
Jómunkásember
válasz zsoleszkai #89510 üzenetére
Sok értelmét nem látom. Miért merült fel egyáltalán a gondolat?
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
TaaT
veterán
válasz zsoleszkai #89510 üzenetére
"Lehetőség szerint indoklást is kérnék."
Vannak dolgok amikhez nem kell indoklás...
járjunk olajteknő nélkül? nem
járjunk IC nélkül?* nem*már akinek alapból van
Give them hell Ukraine!
-
Graphics
Jómunkásember
válasz zsoleszkai #89528 üzenetére
Valószínűleg okkal csinálták így.
Én nem variálnék ilyennel.
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Morris
veterán
válasz zsoleszkai #89528 üzenetére
Ez nem a motort hűti, hanem a töltőlevegőt.
A motort a vízkör hűti, illetve a menetszél.[ Szerkesztve ]
-
Graphics
Jómunkásember
válasz zsoleszkai #89532 üzenetére
Hűtött levegővel jobb az égés, jobb a teljesítmény.
Nincs értelme csehszlovák gondolatoknak, amit gyárilag megcsináltak, az maradjon úgy, vagy akkor TD-t kell venni
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
VR6-Fan
veterán
válasz zsoleszkai #89532 üzenetére
Vissza kell vezetni a kipu gazt a szivosorba kozvetlen attol fogg gyorsan melegedni.
Mennyi ido milyen utviszonyok kozt meg bemelegszik?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
TaaT
veterán
válasz zsoleszkai #89532 üzenetére
Bizonyos autóknál ezt úgy oldották meg hogy a kipufogó csonkról is szív meleg levegőt a motor [link]
De sztem neked ilyennel nem kell foglalkoznod. Vannak olyan trükkök hogy kitakarják a vízhűtő egy részét vagy hígabb hideg oldali olajat használnak (én ez utóbbit fogom tenni valószínűleg).
Give them hell Ukraine!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsoleszkai #89532 üzenetére
Érezhetően gyengébb lenne és nem is melegedne ettől hamarabb, mert csak akkor szívna meleg levegőt, ha taposnád a gázt, azt meg hideg motornál nem szabad. Felejtsd el. Butaság. Szerelj be egy gyári vízmelegítőt(afn-ben volt gyárilag, ha nem social edition volt).
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz zsoleszkai #89546 üzenetére
Mezőtúron ilyen nagy mínuszok vannak
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Morris
veterán
válasz zsoleszkai #89546 üzenetére
Neked milyen autód van, hogy ennyire érdekel ez a téma?
-
AndrewTdi
addikt
válasz zsoleszkai #89579 üzenetére
Az AFN az 110es.
Mi köze az intercoolernek a bemelegedéshez?[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
válasz zsoleszkai #89579 üzenetére
1Z —AGR, AHH, ALE, ALH és AHU a 90 lovas 1.9 tdi motorkód
Nem szabadna a cooler megléte miatt lassabban melegednie. Akkor az inkább termosztát gond lesz.Milyen hdi amin nem volt cooler?
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz zsoleszkai #89581 üzenetére
Hűtővíz szint ellenörzés, termosztát csere!
-
freaghill
őstag
válasz zsoleszkai #89579 üzenetére
Lecsekkolnám azt a termosztátot. Mikor olyan 50 fokos a víz akkor kiszállnék és megnéznék egy felső és alsó vízcsövet. Ha mindkettő meleg akkor termosztát
-
tresh
addikt
válasz zsoleszkai #89579 üzenetére
Ha afn ed van ahogy Magus is mondta van elomelegito 3db 2es golf izzito gyertya kell bele,lehet azok halottak es azert melegszik lassan..
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsoleszkai #102652 üzenetére
Csak a csapágyat kell cserélni, de a 2004-est nem érinti a hiba, csak 2007-2010 BXE. Abból se mindegyik, de nem lehet megmondani szétszerelés nélkül, hogy milyen bennük a csapágy. Hajtókart nem tudod cserélni, mert más a hajtókarcsapágy átmérőben, a 130-lovasban nagyobb csapágyak vannak.
A második kérdést nem is értem. 130 és 150 lovas csak octavia 1-ben, meg G4-ben volt. G5-ben nem volt 130 és 150 lovas TDI, csak a 77kw 1.9 volt, vagy 2.0 140 illetve a 2.0 170 lovas.[ Szerkesztve ]
-
Sz.Riki88
csendes tag
válasz zsoleszkai #106323 üzenetére
Ha nem tévedek akkor az 5ös váltóban 228mm es kuplung van, a 6osban 240mm, első 280nm gyárilag, második 310. Állitolag a 240es jó 350ig, van aki szerint 400ig is. Egy gyári 228as kuplungot lehet 310 fölé nem hajtanék, aztán lehet van akinél többel is elmegy évekig.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsoleszkai #108431 üzenetére
Ha m'r akkor BKP, másat nem vennék ebből, bár BKP-t sem vennék. Első futómű nem multi link, olyan mint az octaviam, mcpherson.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsoleszkai #108554 üzenetére
Vegyél 2.0 CR dízelt. Ott csak azt a tengelyt kell cserélni, de már a hosszabb van benne, többet bír.
-
válasz zsoleszkai #108554 üzenetére
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsoleszkai #110088 üzenetére
Mert nehéz autó. Kell bele egy
rendesdízel motor.[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz zsoleszkai #110088 üzenetére
"Megy az" csak 4000 alá nem kell engedni a fordulatot és nem kell nézni a tankállást
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsoleszkai #110187 üzenetére
Kerékagy,csapágy,kézifék zsinórok,fékcsövek, nyeregtartó,nyereg,tárcsa,betét. Ha veszel új dobot és bele való pofákat,munkahengert, jobban jársz éy jól fog a dobbal is,csak mindenki elhanyagolja, szénné koptatja.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz zsoleszkai #110662 üzenetére
Kevesebb. Kairó, Egyiptom.
1600 cm3 felett horror a vám, alatta 40%, így sajnos kevés izom gép van.[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz zsoleszkai #111374 üzenetére
wáháhá ez kemény
-
mmdms
addikt
válasz zsoleszkai #111499 üzenetére
Van olyan tdi amiben nincs?
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsoleszkai #111816 üzenetére
Felejtsd el.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsoleszkai #111820 üzenetére
Az olajpumpa jó benne, meg nincs kiegyenlítő tengely, de reped a lengyel hengerfej, szétverik a befecskendezők a fészküket, a szelepek is kiverik a vezetőket, az újabb PD elem is meghal, csak már gari sincs rá, szóval egy rakás szar... Ezeket nem olyanok vették, akik nagypapásan jártak, mert a legerősebb 2.0PD, szóval ebből megkíméltet nem fog venni. Ha van lóvé felújítani, akkor lehet vele valamit kezdeni, de én keresnék valami másat. A DPF már kuka mert 250 000km az élettartama, és ha ráül a jard, jobb ha tökéletesíti a mélytorok technikát.
[ Szerkesztve ]
-
zsoleszkai
tag
válasz zsoleszkai #113469 üzenetére
A termosztát cser sikerült, viszont találtam egy ilyen "lyukat" az autón. Onnan szerintem hiányzik valami, de mi? (esetleg cikkszám is jöhet)
1.9pd AJM G4U.I.: a menet közben saját életet élő központizárra még mindig várok ötleteket, hogy hol kezdjek el keresgélni.
[ Szerkesztve ]
/KneeBy/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsoleszkai #113492 üzenetére
A vezérlést cserélő mester elfelejtette visszatenni a dugót a váltóba. Egy egyszerű gumidugó kell oda, aminek van egy fogója.
02M301115B
Diag kell a zárhoz, valamelyikben törött a forrasztás vagy elromlott a végállás mikrokapcsolója.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsoleszkai #113515 üzenetére
Vag-com pontosan kiírja, hogy melyik zár a hibás. Azt kell kivenni és szétszedni. A mikrokapcsolónak nincs cikkszáma, mert a márkaszervizek nem cserélnek csak teljes zárat.
[ Szerkesztve ]
-
válasz zsoleszkai #113517 üzenetére
Mágus2 nem azt mondta hogy indít egy ingyen tanfolyamot, hanem hogy olvastasd ki hozzáértővel aki ez alapján meg is tudja csinázni (Ha tévednék, majd kijavít )
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tomcsi23
veterán
válasz zsoleszkai #113625 üzenetére
megúsztam a teljes zár csere helyett.
Eljön annak is az ideje, ne aggódj....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
válasz zsoleszkai #114030 üzenetére
Szia!
A hibatároló tartalmát ide tudod másolni?[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsoleszkai #114030 üzenetére
Nekem nem kell tároló, mert tudom mi a hiba. Az olajkádban a szint és olajhőmérő kábele leesett, szakadt, vagy a jeladó rossz.
bitpork: nem kell kukorit venni. Keress egy hájlány passatot, oszt csókolom.
Más:
Elkezdtem szétbontani a passatot, lesz még belőle autó.[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsoleszkai #114142 üzenetére
Ott kell tölteni ahol a szintet kell ellenőrizni a váltó oldalán, az indítómotor mellett. Nem szabad túltölteni! Csak a gyári olajat bele!
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zsoleszkai #114142 üzenetére
Engedd le rendesen, aztán a betöltő felőli oldalt megemelve biztosan bele fog menni az előírt mennyiség.
Cheesy: Univerzális, tehát nem "A4 B5 katalizátor" néven találod meg, hanem "univerzális katalizátor beömlő 51mm kiömlő 51mm"
[ Szerkesztve ]
-
Kicker
senior tag
válasz zsoleszkai #114453 üzenetére
1kg max de inkab 800g
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zsoleszkai #114453 üzenetére
AQM-hez 850 +-50g emlékeim szerint
-
K Norbi
addikt
válasz zsoleszkai #114999 üzenetére
Szép!
-
TaaT
veterán
válasz zsoleszkai #115079 üzenetére
Lehet kapni külön porvédőt Bár felkoppanásgátló is kelleni fog, valszeg egyben árulják.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zsoleszkai #115079 üzenetére
Egyben van a felkoppanásgátló+porvédő, párban adják, kb. 5 ezres. A héten lett cserélve nekünk is, gyorsan megvan.
Mindenki: találtatok már rugót magasságállítós ülés alatt? A magasságállítás lefelé drabális lett (racsni helyett gyakorlatilag 2 menetben leesett), de szerencsére sikerült megoldani A rugó egyik rögzítője az egyik végén egy alu/spiáter kis kampó, ami sajnos könnyen törik. Egy méretre szabott M5-ös csavar, a végére egy fordítva feltett alátétes egybeanya, és kész is az eredetinél sokkal tartósabb megoldás. Itt egy angol leírás képekkel, bár megoldható talán a lyukba beakasztva a rugót is, de a kampót helyettesítve csak precízebb.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsoleszkai #115194 üzenetére
A szerelőkben keresném a hibát, nem tudom mit csináltatok. Ha visszanoymjátok a féknyeregben a hengert, első 3 fékezés olyan lekváros, míg kijön a henger vissza, de ha ez nem múlott el, akkor valamit rosszul csináltatok, valahol elvész a fékerő. Minden a helyén van? Szerintem szerelési hiba. Újra szét kell kapni és megnézni mindent. Az ABS jeladó kábelét nem szakítottátok meg?
Criton Lehet egy turbó felújítás is befigyel. Át kell nézni az egészet. Nem öt perces diag.
Qru 180-ig nagyon potensen gyorsul A 140 lovas octi is, persze szigorúan városban.
Holnap átszelem az országot. Majd integetek nektek Pesten.
[ Szerkesztve ]
-
válasz zsoleszkai #115268 üzenetére
Tata!
Nemtom milyen szervizbe voltál de szerintem látványpékség az. Az ABS kockát szofttal le lehet tesztelni tudtommal. A kocsit megemelve meg minden egyéb láccik, nem?https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsoleszkai #115268 üzenetére
Gyanús az nekem, hogy pont a szerelésetek után jelentkezett. Szerintem visszanyomtátok a levegőt az ABS kockába. A főfékhengerre nem dobna hibát a műszerfal. Kiolvasták az ABS modulban tárolt hibákat, vagy találomra kezdik cserélni a jó alkatrészeket újabb de silányabb minőségűre?