-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
newmoonlight
senior tag
válasz Reggie0 #192847 üzenetére
Köszi! Igen, a kérdés valóban az, hogy az a csatlakozó maga a probléma-e, vagy csak egyszerűen ki akarja tolni valahol a rendszer (a termosztáthiba miatti túlmelegedés, és nyomásnövekedés miatt) a vizet, és pont ott a legegyszerűbb neki.
[ Szerkesztve ]
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
newmoonlight
senior tag
válasz Reggie0 #192849 üzenetére
Most patyolattiszta és a minimumon van, holnap próbakör. (Még nem volt hozzányúlva.)
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
-
Kiskokó
veterán
válasz Reggie0 #193045 üzenetére
Akkor regenerálás ahogy gondoltam, csak nincs köze az adbluehoz.
Akkor viszont még mindig nem értem szegény DPF-et miért kezdi el full hidegen regenerálni...yodamester10 :
Igen ezt én is elolvastam közben, igen azért is van hogy városban kevesebbet eszik adblueból mint pályán.Nem tudom mikor mit csinál, én azt hittem az Adblue miatt ilyen büdös de akkor mostmár nem értem.
A6 is DPF-es volt egy ideig, az nem volt büdös mikor regenerált, viszont mikor kiszedettem utána már az volt.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
válasz Reggie0 #193047 üzenetére
Lehet rosszul tom de a kalkulált ha magas az azt jelenti hogy a gyár szerint már véres a torka. Ezzel szemben a mért ha alacsonyabb a kalkuláltnál akkor a motor nincs olyan szar állapotban mint amit a gyár előre várt X futásnál - vagy rosszul emlékeznék?
De mindenképpen kellenek a mért értékek és az adblue rendszer hibatárolója is- utóbbiról azt olvastam hogy a tetején lévő szelep hibájánál tud okozni fals regenerációt.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
bul07
nagyúr
válasz Reggie0 #193098 üzenetére
8éves autókat akarnak majd kitiltani, az szép
Öcsémé 2018-as és EU5-ös
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
őstag
válasz Reggie0 #193112 üzenetére
hát, kezdjük azzal, hogy az autógyártónak az az érdeke, hogy a pénzen kifejlesztett új autóját vegyed, így nehezen látom, hogy pénzt ölne abba, hogy ne vedd meg az új autóját
(igen értem, sokan ha nem használhatják majd egyáltalán akkor sem fognak újat venni, de vesznek egy kicsit használtat, az meg aki a kicsit használtat eladja vesz újat, szóval végeredményben aki autót vesz annak egy új autó eladása lesz a következménye - persze ha nem vált mondjuk bringára, motorra vagy tömegközlekedésre)
aztán ott a garancia kérdése: nem tudja, hogy te az elmúlt 5-8-10 évben hogyan tartottad karban az autódat, és annak milyen a motorikus állapota, így nehéz garanciát vállalni valamire, aminek a működése nagyban függ valami olyantól, ami az eladó kontrollján kívül esik
meg aztán ott a legalizáció kérdése is, fel meri vállalni, hogy minden autó, amire eladja a szettet majd teljesíti az Euro6-ot? és ha nem? hogyan tesztelsz egy ilyet?“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz Reggie0 #193234 üzenetére
Nem feltétlen mókás budapestinek sem lenni. De hagyjuk ezt. Hoznak egy döntést azok, akiknek erre felhamatalmazást adtunk.
Nem a teljes belterületről tiltják ki, csak a Hungária és a budai körúton belül eső területekről, ahol viszont jól szervezetten, sűrűn járnak a BKV járatai, illetve fizetős a parkolás, gyakoriak a dugók. Én egy olyan konstrukciót el tudnék képzelni, hogy a kitiltás hatálya eső autók a lakcímet (tárolási helyet) csak egy bizonyos útvonalon közelíthetik meg, így a tiltás területi hatálya alatt minimalizálva lesz az ilyen autók használata, de nincs belekényszerítve az ember, hogy eladja, vagy a lakhelyétől távol tartsa.
Pártolom a géppark modernizálást, Euro3-as dízellel engem is érint, de pillanatnyilag anyagilag, illetve a felhasználói szokásaimat illetően nem indokolt, nem éri meg. És habár van autó a seggem alatt, azt vallom, az a hülye, aki kézipoggyászt nem meghaladó holmival kocsival megy Budapest belvárosába.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-
1stVikman
senior tag
válasz Reggie0 #193659 üzenetére
Megvan még, benne a tankban. Azon a számok egyikkel sem passzolnak.
Kereső a már általam is említett 2 típust hozza, vdo katalógus meg csak a 0,5bar - ost, (VDO A2C53434508Z) de a pumpán (fénykép fent) lévő számokra nincs találat benne. Előző hsz-ben linkeltem képet a katalógusból.
Autós boltban meg a 4,5 bar-ost mondták (VDO 2803580003380).
Na ezért vagyok meglőve...Molnarpeter
Nem néztem meg a videót (más motorkód), de ha itt is 0,5bar-t mondanak, akkor már 2 kontra 1 a javára.
De valaki mondhatna egy ámen - t erre is. :)Fabiat én is gyógyultnak gondolom, legalább egyik autó használható.
-
1stVikman
senior tag
válasz Reggie0 #193674 üzenetére
+
Molnarpeter
Köszönöm Uraim!
Már ez nagy segítség volt, hogy 5 bar - os kell bele, a kaufferes linken meg legalább leírták, hogy megszűnt / kifutott termék és ott van, hogy mi a helyettesítője.
Csináltam videót a pumpa tesztről, hallható, hogy nem a legszebb a hangja de még így is finished correctly lett az eredmény. [Mega ] ~20MB
Ez volt a legrövidebb videó, de 2 percig ment a teszt.
Bezzeg most nem bugyborékolt / darált. Nem tudom eldönteni, hogy daráló hangja volt vagy levegő buborékos, mert autó alól is jött a hang.
De ha levegős lenne, az mitől lehetne?Itt a megosztott mappa is, benne a márciusi videókkal (ha valaki szeret ilyeneket nézni) , azon egész más a hangja. [Mega mappa link ] Méret jó nagy, csak wifin!
Egyelőre ott vagyok, hogy jövő héten rendelek pumpát, hétvégén csere, aztán remélem csak ennyi.
Maradjon a VDO (~165€) vagy olcsóbbak közül van megbízható márka (Metzger, Era, Hitachi meg mondtak valami H betűset boltban, az már jóval olcsóbb volt, ~100€ körül) ? -
veterán
válasz Reggie0 #193796 üzenetére
Ha gyorsitani kell ami lehet balesetelkerülés miatt is, több idő. Ha lassítani kell, motorfék nélkül szintén több idő. Ha kanyarban kicsit elengedem a gázt már meg is szűnt a kapcsolat, máshogy viselkedik. Coasting nekem ezek miatt ki van kapcsolva (b7 6seb dsg). Bezzeg dugoban ha be van kapcsolva mikor elengedem a gézt szétkapcsol, de ha fékezek ujra össze és ugy is marad, majd nyekteti kusztatással ahelyett hogy szétkapcsolva maradna mig gázt nem nyomok
https://tinyurl.com/rasoapro
-
simonjoe
senior tag
válasz Reggie0 #193891 üzenetére
Nagyon sokat ezt vetették fel hibának. Rákérdeztem, azt mondta a "mester", h a jól megírt szoftver ezt nem befolyásolhatja, és eddig erre soha senki nem panaszkodott. Természetesen figyelni fogom, a szűrő most volt tisztítva, alig több mint 5k ment bele azóta. Az átírás előtt néztem rá, a kocsi 1330km-t ment és még nem regenerált. Általában 1000+ os távokat mentem vele idáig két regenerálás között. Ha ez nagyban változni fog negatív irányban, akkor visszaíratom.
Joe
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Milyen program, ami...?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Hamarosan érkezik a Philips legolcsóbb OLED tévéje
- Motoros topic
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Milyen videókártyát?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest