-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz JimBeam00 #95776 üzenetére
Szia.
kút téma.:
2005-ben lett az országba behozva a verdám, 1 hsz. nicknevem melletti kocsi, azóta ósün kúton van tankolva.
Szvsz ez a pancsolós téma nettó bullshit, egyedül mostanság a lukoilra volt az "átlagosnál" több panasz.(jah, és szarfos PD-m van, ami különösen érzékeny a tankolt nyál minőségére, bevallott negyed milliós futott km-el.)
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
veterán
válasz JimBeam00 #95776 üzenetére
Nekem 1.4 TSI (=turbós FSI) van, korábban pár hetente felvillant az EPC és torpant a motor. Hibakód gyújtáskimaradásra utalt. Cseréltünk gyertyát, maradt a random hiba, ha prémium benyát nyomtam bele, akkor nagyon ritkán villant fel. A megoldást a gyári szoftver frissítése hozta meg, azóta 14 ezer km-t mentem hibakód nélkül.
Az én Golfom kimondottan szereti a Maxxmotion 95-öt, de általában Agip 95-öt kap, mert ott van kedvezményem.
Néha én is nyomok Auchant, de akkor általában 98-ast (csak +10 Ft).
[ Szerkesztve ]
-
Cheesy
őstag
válasz JimBeam00 #95776 üzenetére
Erre most találtam egy jó kontrollcsoportot: az egyik beszállítónknál most kaptak a területisek 0km-es Skoda Rapidokat. 1.6 dízeltraktorok (pédvédévédé nemtommi) 105 LE.
Namost nekik OMV-s tankolókártyájuk van, tehát csak ott tankolhatnak gázolajat. Mivel sokat mennek velük és havonta 1-2x jön hozzám is, ha nem felejtem el majd beszámoltatom a tapasztalatairól, mivel nekik kell vinni szervizbe is (mint minden cégnél a használónak a szervizbe az autót).
Nálunk is ugyanilyen Rapidokat kaptak az üzletkötők idén januárban, viszont itt Shell-es tankolókártyák vannak.[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
válasz JimBeam00 #96998 üzenetére
Igen. Az A6-n aszonta Mágus hogy csak a lánc kerül anyagárban 1000€ba. És akkor még nincs leszedve a váltó hogy ki lehessen emelni a motrot.
mmdms: https://www.youtube.com/watch?v=Vk9dEYtYUJI Mármint lyrics?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JimBeam00 #96998 üzenetére
Maga a készlet elég drága, de nem hiszem, hogy 1000 eurót legombolnak csak alkatrészre és még a munka sehol. Valami itt nem stimmel nekem. Mi mindent kell cserélni? Jó lenne pontosan tudni, mert abból már lehet következtetni az anyag árára. pl a teljes vezérlés készlet hozzáférhető a neten 200 euró körül. 1000 euróból felújíthatnál egy 2.5 TDI-t is.
-
veterán
válasz JimBeam00 #96998 üzenetére
1.4 TSI-nél vezérléscsere VW-nál kb. 350 000 Ft. Az is láncos és szvsz azonos alapra épülhet.
De szerencséd van, mert a Tiédhez már van utángyártott komplett készlet, vezérlésállító fogaskerékkel 300 euróért. [link]
Enyémhez még csak gyáriból van komplett.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JimBeam00 #97027 üzenetére
Ha márkaszerviz, akkor van nekik raktáron, vagy tudnak rendelni. Olyan nincs, hogy darabonként ők valakitől árajánlatot kérnek. Az árajánlatot ők szokták adni a
looserjúzernek.Papír sok mindent elbír. Kollégám citigo nevű ipari hulladékán papíron kicserélték a kormányművet, mert kopogott, mondom papíron, mert utána is kopogott. Mindezt 9000km futás után. Az autó szinte új volt. Persze nem cserélték, mikor kiderült a turpisság, amint rápillantottunk a kormányműre, perrel fenyegetőzött a kolléga, erre visszavették az autót és visszaadták az árát.
Kérdés, hogy ténleg volt-e cserélve, vagy csak számla van róla, ők meg csak a feszítőt cseréltek rajta, ami ideig-óráig elodázza a lánc cserét.
Kíváncsi vagyok a tételes listára az árakkal.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JimBeam00 #97030 üzenetére
Ennyiből már a márkaszerviz is átvághatna. Miért szívassuk magunkat maszekkal?
Node akkor öntsünk tiszta a pofánkba. Audi szerviz cserélte a láncot vagy nem? A hivatalos audi szerviz a márkaszerviz, a megbízható maszek, ahol beírták a cserét, az nem márkaszerviz, vagy mégis?
VR6-Fan Semmi tartalék.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz JimBeam00 #97029 üzenetére
Nem értek hozzá, hogy milyen minőséget képviselhet, de a németek se hülyék, hogy gagyit tegyenek az autójukba.
Szerintem (szvsz!!!) nagyon nincs arányban, hogy egy 10 éves autónál elköltse az ember az autó értékének 20%-át egy nyomorult gyári vezérlésszettre, plusz még a munkadíj.1.4 TSI-nél körüljártam a témát: első körben lehet próbálkozni a feszítőcseréjével (ezúton is köszönöm Mágusnak a cikkszámot ), ha az nem jön be, akkor komplett vezérléscsere.
Én végül mos nem cseréltetem a feszítőt se, mert ahhoz is szét kell szedni az egész vezérlést a szerviz szerint. Inkább megvárom, amíg az én Golfomhoz is kijön az utángyártott komplett készlet, ennyit hajlandó vagyok rákölteni. De az is benne van a kalapban, hogy veszek másik autót - nemcsak a lánc miatt - csak mostanában lefoglal más téma, nem tudok autókat nézegetni.Enyém is zörög hidegen kb. 1 másodpercig. Aztán semmi baja, elvileg nem szokott elszakadni, csak nyúlik, ha nagyon megnyúlt, akkor hibakódot jelez a műszerfalon.
-
veterán
válasz JimBeam00 #97160 üzenetére
Szép!
Ennyi zsénél én már Mann Filtert vagy gyárit rakatnék mindenből, gyertyából az enyémbe (1.4 TSI) az NGK Platinum a javasolt.
Ha márkaszerviz csinálja, akkor 2 év garit ad hozzá, ekkora összegnél akár érdemes lehet megfontolni. (Szvsz)Más:
Most telefonáltak a szervizből, hogy mehetek az autóért, "izgatottan" várom az új fékbetétet.[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz JimBeam00 #104417 üzenetére
"137.000 km-nél mondjuk már ideje volt talán a cserének..."
Ennyit egy szíj is kibírt volna, sőt újabb verzióknál még többet is kibír egy szíj, és nem is kerül annyiba mint egy lánc
Mondjuk régen a láncos vezérlés az örökélet +2nap szinonimája volt.
Give them hell Ukraine!
-
PindurAnna
Közösségépítő
válasz JimBeam00 #104404 üzenetére
Mi oda bementünk, nézegettem az autókat, senki nem jött oda. Bementünk az irodába ahol senki. Beszólok, hogy hello? Erre kis idő múlva kijöttek hárman. Mondom nekik van 2millió kp-nk és octaviat szeretnék. Erre az egyik értékesítő szinte megemelt hangon letol, hogy mit akarok én 2millióval. Octaviahoz min. 2.5-2.8millió kell. Menjek haza és gyűjtsünk még pénzt.
Kicsit kikerekedett szemmel, de eljöttünk.
Galaxy S9+;Lenovo yoga 500;Gigabyte H77-DS3HPentium 840 4GB DDR3-1066, 4820GB+10000GB HDD;27"Lg W2753;TP-LINK WDL4300 router;SAMSUNG ML-1520,Epson Stylus OFFICE BX300F,Samsung Note 10.1, S7 edge
-
tomcsi23
veterán
válasz JimBeam00 #104424 üzenetére
csak épp a vezérlés cseréről nem győződtem meg maximálisan... talán ha hamarabb kérdezlek Titeket...
Akkor azt mondjuk, hogy cseréld le. Jobb a békesség, akármit is mondanak rá. A legtöbben még akkor is lecserélnék, ha számla van róla. Ahogy a folyadékokat is, ez vétel után használt autónál alap....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Lacess
tag
válasz JimBeam00 #104527 üzenetére
Csak kupplung vagy lendkerék is?
Alig egy napja vagyok túl (most már remélem végleg) a kupplung és kettős tömegű témán.
Az autó agy Bora kombi 1,9 TDI, ASV motorkód (még adagolós diesel)Tavaly ősszel már nagyon csúnyán szólt a lendkerekem, még a gyári volt. Vettem egy Sachs szettet. 10ezer km után nekiállt csattogni az új szett. Fokozott idegi állapotban kijelentettem hogy márpedig akkor is megcsináltatom, így vettem egy LUK szettet. Ez tegnap óta van bent így még sok tapasztalat nincs, nekem viszont finomabbnak tűnik most mint amikor a Sachs volt új benne. Mondjuk ehhez hozzá tartozik az is, hogy most az összes motortartó bak is ki lett cserélve.
A szerelőm szerint a Sachs 12-13k után kb. ugyanannyit mozog mint az új LUK szóval ő sem érti hogy lehet szar a vagyis hogy lett szar a Sachs.Azt mondta tartsam meg a Sachsot is, a kupplungtárcsa még csak "karcos" konkrétan annyira keveset futott. Értetlenül állunk a dolog előtt. Megmutatta kollégáinak is, ők is csak bambultak hogy ez meg hogy...
Valeot én bárhol szóba hoztam csak óva intettek tőle. Szerelők szerint maradjanak az ablaktörlőknél...
Szerintem vegyél LUK-ot.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
JimBeam00
csendes tag
válasz JimBeam00 #104527 üzenetére
Sziasztok! Köszönöm a múltkori válaszokat kuplungcsere kapcsán.
Végül LUK mellett döntöttem Rátok hallgatva, bár elsőre Sachs-ot akart a szerelő... Ami érdekesség viszont, hogy ami most elkezdett széthullani az gyári VALEO volt és 147e km-t futott. Nem tudom ez sok vagy kevés, de nekem nem tűnik olyan rossz tejesítménynek, bár nyilvánvaló függ a soförtől is...
Jah... és az ár persze: 70k volt a szerelés kuplungszettel munkadíjjal együtt.
"Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől; mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja."
-
footy
addikt
válasz JimBeam00 #106537 üzenetére
Szamolj ... (#106458) footy
-
veterán
válasz JimBeam00 #131931 üzenetére
7" széles (7x16) ET45- öt használtam Golf 6-on, az első tengelyen annál kijjebb menni már nem igazán célszerű, ez még nem ért bele semmibe.
Hátul még mehetett volna. Ugyanakkor én nem tennék hátulra szélesebb nyomtávot, mint előre, rontja a stabilitást.
A3 kb. = Golf 6. A felni
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest