-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
Viperator
őstag
válasz Gyula84 #129861 üzenetére
Szép estét!
Itt valami nem stimmel.... Talán nem fokozták le? A VW gyártó szerint a Golf IV Euro4-es kategóriájú... a forgalmiban a 4-es van megadva (Euro2), a mellékelt képen nem látom az OBD rendszert a 4-es pontnál, viszont a 9-esben (Euro4) van OBD rendszer. Ebben a kocsiban van OBD rendszer.... Nektek is Euro2-esben van kategorizálva? (mármint Golf IV és hasonló tulajok) Mi a teendő? Korrigáltatni? Kivel? /Euro3 és Euro4 - OBD rendszerrel/
[ Szerkesztve ]
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
nagyúr
válasz Gyula84 #130108 üzenetére
Ezzel kezdtem amikor rátaláltam a topikra, csak elkövettem azt a hibát, beírtam a lóerőt is a TFSI mellé, és úgy alig volt találat. Elég gáz, h magamtól nem volt ennyi eszem. Köszi, így valóban elég sok kérdésre választ kapok! Viszont ahogy olvasom az hozzászólásokat úgy kezdek elbizonytalanodni -pedig még csak párat olvastam.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Gyula84 #130139 üzenetére
Tegnap este elolvastam az összes hozzászólást ezzel kapcsolatban, és egy kicsit elbizonytalanodtam. Ráadásul az általam preferált autók 95%-a multitroniccal van szerelve (az S tronic csak a quatrohoz jár), ami egy újabb bizonytalansági tényező. Abban az egyben bízom, h ha egy maximum 60-70 ezret futott példányt veszek akkor azzal nem lesz nagyobb baj.
Egyébként az a baj, h minden motorról találok negatív véleményeket, így nem tudom, h milyet kéne vennem -ha nem ilyet?!
Ahogy látom itt leginkább abban van szinte teljes egyetértést, h multitronicot inkább ne.[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gyula84 #133209 üzenetére
Vákuum probléma vagy megszorult a VGT a turbóban. Nem elég benyögni a hibakódot, kell az is, mit írt mellé?
=== 00575 - Intake Manifold Pressure: Control Limit Not Reached === === 00575 - Intake Manifold Pressure: Control Limit Exceeded ===
Attól függően hogy not reached, vagy exeded vákuum vagy VGT gond. Valaki indítózzon, és nézd meg, hogy a turbón a vákkum labda behúzza-e a tengelyét...
Mivel 4ö kép nélkül kérdeztél... már csak 79. És ha visszakérdezel, hogy miért annyi, akkor 119. Van kérdés?
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz Gyula84 #133214 üzenetére
Azért kérdeztem, mert sokan hallották-hallják azt, hogy VAG autóban törölni kell mindent, és ha visszajön a kód akkor kell vele foglalkozni. Ez sajnos féligazság, és sokan azt hiszik -nem neked szánom, kérlek ne értsd félre!- ennyivel javítva van az autó. Ez csak akkor igaz, ha nem konkrét hibajelenség okán olvassuk ki a tárolót. Ilyenkor a ROSS Tech oldalán találhatsz segítséget, hogy értelmezd a hibatároló tartalmát. Ugyanakkor ha az nem segít megfejteni a probléma okát -szerintem, és kérlek ezt se értsd rosszul!-, akkor nem biztos hogy van haszna a hibatároló olvasásnak számodra.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gyula84 #133286 üzenetére
Nincs vákuum odáig, vagy átszakadt a labda membránja. Az összes vákuumcsövet ellenőrizni, vagy cserélni, labdát megmérni, és visszatérnek a lovak. Kell hozzá egy kézi vákuum pumpa. Azzal 5 perc kideríteni, hol a probléma. Én ezt használom.
Not reached akkor a kód, mivel alacsony fordulaton nincs meg a kellő töltő nyomás, mire elérné a magas fordulatot, már vészmódban van, onnantól meg nafta nincs...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gyula84 #133629 üzenetére
Nem szabad olajozni, szárazon kell könnyen járnia, ha nincs bekötve a mozgató vákuum dob.... Csak úgy tudod megnézni, hogy szorul-e, ha lekötöd a mozgató labdát.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen