-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
Ami neked leginkább tetszik abban a kilómétert jól nézd meg.
Nekem a 3.-ik link tetszik a leginkább.
A tetőcsomi leszedhető és nem árt ha van.
Amire figyelni kell.
A szélvédőnél a gumikédert kicsit feszegesd meg és nézd meg nincs e körberohadva a kaszni. (hajlamosak rá)
A csomagtér ajtót nézd meg alaposan, mert a rendszámtábla körül nagyon könyen el kezd rohadni ez tipushiba.
A szokásos küszöb és tornyok amiket nagyon nézz meg.
Illetve a hátsó kerékcsapágyak szeretnek búgni.
Én már cseréltem 2 szer.
Igazán típushiba nincsen a kasznin kívül amit leírtam.
Nekem is már 240.000 fölött van benne és hűséges kis társ.
Igaz az enyém 1.6i és nem gti.
De a városba ez bőven elég is.Renault power
-
VR6-Fan
veterán
Szia!
hát falat nézd meg még, meg hogy nem folyik a fűtés radiátor.
szilentek/fékek/szűrők/olajok stb/vezérmű szíj szett+még amit az autó állapota meg kíván.
PL-es 16V-t nem vennék bár a 3. tényleg nem rossz csak PL-es.
jah meg olyan szerelőt vigyél magaddal aki ért és a K-jethez
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
azért mert KR-esem van (139le-s volt)
viccet félre téve magával a vassal nincs baj a HF meg a vez tengelyek kicsit "butábbak", de a KE-jettronic (amég jól működik addig relatíve jó) az életed fogja tönkre tenni elsősorban, másodsorban meg a pénztárcád.
még a K-jet egyedül a nem megfelelő üzemanyag nyomásra háklis, ha az meg van, kimegy a világbó,l utána már csak filléres dolgok szoktak lenni a gondok ill leginkább a nem megfelelő beállítás.
esetleg ha valami kérdésed van még kettessel azon belül is a GTI-vel kapcs nosza
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
129le PL motorkod Ke-jet.
139le KR motorkód K-jet.a K-jet egy full mechanikus cucc (a gyujtás és az alapjárat van elektromosan szabályozva), ergo fekete placsnit fogsz kapni vizsgán (ha BP-i vagy ezzel is számolnod kell)
bár ez egy kurva nagy faszság mert beállítom úgy neked hogy az euro 4-et is tudja, ha kell...megnézném ha van hozzá értő K-t ismerő szerelőm
ki kell próbálni át kell nézni
egy telot megér
mentő öv
ezt vennémill ha nem sürgős akkor a héten én lehet veszek még egy KR-es 16V-t átnézem itthon és eldöntöm hogy bontani érdemes vagy eladni ha érdemes eladás szinten foglalkozni vele akkor 250-300k körül lesz az ára (ebbe valószínűleg a kopó cserés dolgok már benne lesznek beszerelve..)
viszont ilyen autót úgy vegyél hogy min az áron felül 200k van a zsebedbe rá, mindig kell rá ezt meg azt költeni, törtlent találni kb 1% esélyed van, meg kíméltet 5%
ezekkel azért számoljál.
más, pár kép a hétvégéről:
-546le és 64V:[link] [link]
-azok a párás hajnalok:[link] [link]
-a kályha ezüst:[link][link]egy pár kép még:[link]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
-
VR6-Fan
veterán
kb 10-15k egy gyári GTI front.
nem gond, mert olyan motort teszel bele amiet akarsz (neten kressél rá amúgy)
Andris:haver 3-ból csinál egyet, lerendelt gyári elemeket újba hozzá, viszont ez origi GTI bár kicsit meglesz pöckölve motorikusan.
m3tr0:jár a szád
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
saguaro
tag
Meg is érdemli.
Torziós rugó csak úgy nem törik el. A hidat kell cserélni ha eltörik, de jó előre látható a fáradás. Kivéve, ha valami barom nagy kátyúba ment bele. Akkor eltörhet.
Elektronika gondok is olyan dolog, hogy elviszi béna, vagy lehúzó szerelőhöz, megjárja. Ha jó helyre viszi, akkor nem lesz elektronikai gond.
Egyébként milyen autó?Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
VR6-Fan
veterán
hy!
melyiket vetted meg? hau-n fent volt?
tessék képeket küldeni, meg hibalistát
mennyi volt stb?
még m3tr0-is vesz egyet aztán KR mini tali
am csak nem a 250k-ba hírdetett "fire und ice-t"?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
ejj
elvitted m3tr0 elől a kocsitmi az hogy bele rakni, ha már vettél egy ilyen "sűrű" kocsit akkor legalább egy rendes szervízet ejtsél meg rajta, nem egy vészes dolog már ezeken...
no meg olaj szinten nyilván hideg motornál (miután vissza folyt) és sík területen, főleg a 16V-knél mivel a fejbe egy bő kiló olaj is eltud veszni akár.nyugi főtengely szimeringnél könnyezni fog, a szelepfedélnél is a 2-3-as hengernél a gyertya tömítésnél is nyomja befele lelkesen.
gyertyakábelek milyen állapotban vannak?torlótárcsához felhordja az olajat?
meg azt hiszem hogy a jobboldali emelési pont bevan szaggatva/nyomva.
váltóra meg vagy szinkronos, a paraszt mindig a váltón tartotta a kezét vagy csak kevés benne az olaj így első kőrben.
(illetve ha esetleg meglennél majd szorulva anyagilag a szívosorra cseredarab ellenében vevő lennék )
jah meg hova valósi vagy?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
m3tr0
senior tag
Zsír...ugyanezt akartam megvenni hétfőn.
Akkó ezt már nem kell megvennem.
Valahogy az égiek nagyon nem akarják,hogy GTi-t vegyek, ez valami jel.Nah megyek kisírom magam...
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
VR6-Fan
veterán
kábelekre: rángat finom gyorsításkor a kocsi?
ülésre meg a belső úgy ahogy egyben volt kép alapján, nem raknék bele másik belsőt inkább keresnék szövet anyagot és egy jó kárpitossal a két kávát kicseréltetném.
ohh igen akkor jó magyarosan basztatták már a kábel kötegét, szomorú
japp a lámpa testekbe menő stekker szeret oxidos lenni
már mint hol az ajtó mögött vagy a gumiban?
melyik ülések alja?
a kerék vájuba víz az kerülhet abból hogy napfénytetős és levannak csuszva a kivezető csövek vagy eltömödve, vagy szar a gumi kéder.
anyos előtti szönyeg rész nem nyirkos/nedves?a műanyag sárvédő csusszan be a löki alá, elv után gyártott a lökös...
MFA-ban asszem nem mér a fogyi mérő ugye?, nézd meg hogy a vákum csöve nincs e lecsúszva..., órával mi a gond?
amúgy jól megy a kocsi?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
ha nem a kuplung csúszik meg akkor kevés benyát kap és torpan.
lepadlózod húz húz húz, majd mint ha elvennéd hirtelen a gázt?
1-esben is meg 2-esben is ilyen?a tanknál mondtad hogy állt valahol a víz.
már mint hogy értve (esetleg egy képet dobjál róla) a fogyi mérő rész 1-es állásban változni is fog folyamatosan az a 100km-re vetíttet pillanatnyi fogyidat adja meg.
hát jól jól megy relatív azt a torpanást kell kiküszöbölni.
fékek mekkorák 256 v még 239?
(külön kengyeles vagy egybe kengyeles, ebből tudod a legegyszerűbben megkülönböztetni.)alja milyen sárvédő, hátfal rohadások?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
ha kuplung lenne akkor leginkább 4. 5.-be csinálná emelkedőn 3000-től akár..
2-esbe nem igen szokott a kuplung megcsúszni, az torpanás lesz, attól hogy megtorpan nyilván kiforog, csak az erejét veszti el.
igen egy gumi öreg aminek az alján van egy lyuk gondlom víz kifolyó el van tömödve, hosszú pálcával piszkált meg és kompresszorral, ugyan ez igaz ha van a napfénytetőnél lévő két lefolyóra (A oszlop felé néznek) és az esső csatorna két szélén lévő lyukakra is.
nincs lecsúszva a vakum csöve véletlen?
külön kengyelesek:[link][link]
hátfalon a hátfalat, csomi ajtótól az aljáig, a löki alatt a vonó szemnél meg a másik oldalt az illesztésnél rendszeresen szeret elfogyni az anyag elégé!
ne igen ez kéne nekem
viszont egy jó tanács a nyomócsővek szemjeit száírsd meg finom réz drotkeféle szed le a pergő rozsdát zsírtalanítás majd valami hammerite, szerű festékkel kend leőket minél hamarabb, mert elég gyorsan eltudnak fogyni, utána meg elkezd folyni a benzin és lehetetlen szerezni....
meg jöhetnek még képek
viszont a kábelkötegbe valami iszonyatos mokolás lehet
meg az olajat is eregeti, bár az annyira nem vész ha 2 olaj csere közt 1 kilo eltűnik...[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
löki mögött keresd .
nincs külön GTI meg CL/GL löki... gyári van meg utángyártott.
hüm eredeti besétálsz az első VW szalonba és megmondják én 150k-ra tippelek+ fényezés, amúgy vassal együtt használtan 10-20e közt lehet kapni gyárikat.faceliftes rács... GTI 16V plakett beszerzéséhez sok sikert
ő meg tud neked sima maszkból piros csíkosat...van egy ilyen fekete rücsis matrica? igen az normális...
gyári centrál zár esetleg?
műszerfal keret ki óra kibillent és a hátulján lesz egy kis fém csőcsonk (MAP szenzor) arra megy rá a gumicső, vagy a fék dob felett a tűzfalon bemenő gumicső.
ahogy nézem jah, de van ott egy ilyen vas vagy nincs?
hát mindegyikre idén sok lett költve azt kell hogy mondjam, meg jók a fotosok (barátom meg az én gépem..)
pontosan mi van a biztosítékokkal? képpeken konkrétan annyi látszik hogy a fele motor köteg hiányzik és/vagy foltozgatott
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
vevőszolgálati a becsületes neve
AF-es/át van ütve a szám/ki van rohadva?
esetleg v.mi kérdés?
fék: a külön kengyeles, nagyobb átmérő és nagyobb a munkahenger mérete is, meg persze más felfogatási elv.
de a fék szerintem akkor maradt a PF-esé az meg 239.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
hüm ez érdekes, akkor a szám lehet vágott, mindegy van papírja az a lényeg
-nem, nincs pollenszűrő
-gyújtás vezérlés egy része
-erről dobhatnál egy nagyobb képet is, de azt a gumis szart le is szedheted.
-gyújtás része szintén, tirisztor
-gyanítom gyári centrál zár vagy annak a maradéka.
-na ezt a fekete zöld cuccot nem tudom mi
-jessz
-ahogy néztem nem két biztitábla van befűzve? a fehér zacsiba van ?
-hüm igen az lehet az, más vákumcsö asszem nem megy át a tűzfalon csak az MFA-észelepfedél és/vagy elosztod folyik:[link]
evidens kiszakadó félben lévő külső gumi harang [link]
féken agyaltam egy darabig a 8-as csavarból kiindulva ez még is 256-os lesz [link]
kartergáz kivezetés alól és/vagy szelepfedél tömítés alól könnyezik [link] (esetleg lehet a gumi cső kiszakadva)jah és ez nem off
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
szerintem sok a kocsit elnézve.
hüm hogy is van ez a torpanás?
pontosan nyomod neki eléri mondjuk a 2k-t ott meg áll majd egy pillanat múlva megy tovább?
vagy megy és mondjuk 2k-nál egy nagyon aprót ránt (torpan)? és utána húz szépen megint?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
igen ezt akartma kérdezni hogy finom gázadásnál vagy padlozásnál csinálja e.
sajna így láthatlanba nem nagyon tudok okos lenni, de ez gyújtás vagy befecskendezés.
nézzétek meg a gyertyákat (és cserélhetitek is kb 1700ft/db) meg egy üzemanyagszűrőt is érdemes cserélni első kőrben, előfordulhat hogy pisál valamelyik befecsi, vagy kevés benzint kap a szűrő miatt.
NGK BCP7ET<-- kell bele.
azért erre is fogsz költögetni ha sokáig akarod használni és rendbe akarod tenni
leszedtük mind a ketten a barátommal, az enyém is 1,2-be volt fent.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
Unix-nál gyakorlatilag megkapsz mindent hozzá, érdemes ismerőst keresni aki relatíve sokat jár oda, 40%-os kedvezménnyel elég jó áron lehet motyot kapni hozzá.
szűrőből csak is gyári (Knecht-Mann semmi mást!)
pisál a befecsi:megkopik benne a tű és mivel egy bizonyos nyomás állandó ezért tud csöpögni, vagy meg tud ragadni ergo ilyenkor nem jó ütemben és sok benzin kerül a motorba, és feketén füstöl stb.
olajból azok a szerelési útmutatók kb olyan idősek mint a kocsi ergo a kenés technika a közelében se járt a mainak.
én 10W60-al használom az enyém 9-10k km-nként cserélve, nem mondom hogy követendő példa főleg nem egy kopott motorba.
10W40-et használunk a KR-ekbe álltalába, és ilyet, nekem ezt ette (jó 10e km-re 1,5l-t pusziltbe az nem vész és nem csak ette hanem a tömítéseknél is folyt stb..), mondhatjuk hogy én szét forgattam, aztán kapott 15W40 castrol magnatec-et azt nem kajálta, viszont hosszú távon nem éri meg beletölteni vastag hidegen, a régi blokkom henger fala elégé ki van részben a vastag olaj miatt.
ergo 10W40-ből kell találni olyat amit nem kajál, az LM nekünk bevált kivétel nekem, esetleg magnatec-en érdemes gondolkodni, prá cimbim még használ KR-be valvoline-t life max-ot vagy mi az istent.
hát ha meg hajtod mint én és győződ anyagilag akkor 10W60-at neki, bár télre felesleges.
arra figyelj hogy oké egy fék betét cseréhez nem... de a többi jellegzetes KR-es cucchoz csak olyat engedj hozzá nyúlni aki ért is hozzá, no meg a K-jethez han em vagy biztos abban hogy ért hozzá az ember akkor ne enged hozzá nyúlni.
enyém egy napra rá hétfőn került fel és szerdáig voltak fent, ezekkel a képekkel:[link][link][link][link][link][link]
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
Én 10W40et tettem a Golfba mindig minősített VW olaj volt.
(tecar)
Télen nem javaslom a 15W40-et mert nagy hidegben ledermed és indításkor olyan szelepcsattogásban lesz részed, amitől összeszorul az ember púzóluka
A10W40 ideális télen nyáron. Már ha nem verseny körülmények között használod.(azt azért halkan meg kell jegyezzem még VR6-fan is megjegyezte milyen szép csendes a 20 éves golf motorja )
Renault power
-
VR6-Fan
veterán
Láng, bárdi ugyan az...
csak én unixnál vásárlok.
ezt a táblázatot most nem értem mire vonatkozik, gyertyákra?
mann olaj szűrőből egy fajta vna csak az egyik darabos kiszerelés a másik meg 10db-s
de:
-olaj: W 719/5
-levegő: C 3474
-benzin: WK 834/1-gyertya: BCP7ET
-rotor: 1.406.121R
-elosztó fedél: 1.306.266-olaj: Magnatec 10W-40 1l/1317 (lqui moly)
olaj szűrőnél pl a szaroknál szét málhat a belseje és megeszi a motor, vagy a meg kerülő szelep meg van ragadva, ergo folyamatosan szüretlen olaj megy körbe, légszűrőnél pl mikroszemcsésedhet a papír ami megeszi a turbot és a henger falat.
hát jah fél napig mosogattam a motor teret fogkefével [link]
dobtam egy privátot.
K-jetre annyit hogy nem nagy képűség, de ha azon kell mahinálni inkább gyere ki hozzánk (adatlap) "kicsit" értünk hozzá.
Csemike: szorul egy ponton a fogasléc a kormányműben, vagy hogy ha csak nedves időben csinálja esetleg megcsúszik a szíj
G2 ABS-re amég megy müködik jól ,addig nem kell vele foglalkozni, mert amúgy egy hulladék szar, lehet csak valami kontakt hiba.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
pontosan hol nyomja ki a vízet?
vízet vízszintes terepen álló hideg motornál min fölé és a fél közé kell tölteni.
ablak emelőnek meg mi baja lett elszakadt a bowden?
am amit írtam azt nagyából érdemes ki cserélni (gyak. nagyon ajánlott).
olaj nincs a vízben ugye?, beledolgozna az egyik henger....?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
jó pontosan honnan ? lehet csak az illesztésnél enged már, vagy a jeladónál is szokott.
hát akkor az a kupak eldobandó.
nézd meg aknából a bilincseket lehet könnyezik valamelyik.kis barnás feketés foltok úszkálnak a tetején ha már (nagyon) henger fejes.
ment privi.
ha nem linkeltem volna a 7végén, új csengő hangom
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Attikusz3
csendes tag
Hali! Ha jól olvastam torpan az autód? Volna egy javaslatom. Vagy bejön vagy nem (nekem bejött bár én is nehezen jöttem rá) Elképzelhető, hogy kilyukadt az előgyujtásszabályozó vákumdobod. Amikor kellene nem adja rá a szükséges előgyujtást. Azt kellene kicserélni, vagy cseréltetni és lehethogy jó lessz. A gyujtáselosztón fogod megtalálni. Onnan megy egy vékony gumicső a karburátorhoz vagy ha befecskendezős akkor valoszinüleg a torokhoz. A csővel nem kell foglalkoznod csak visszatenni, ha kicserélted a dobot. Ha nincs pénzed dobra kényszermegoldásként adhatsz rá egy kis előgyujtást (ez is megoldja). De akkor emelni kell egy picit az alapjáraton. A régebbi benzines autók szinte mind így müködnek. Ha a te autód nem ilyen rendszerű (esetleg computeres) akkor ezt az üzit tekintsd tárgytalannak.
-
VR6-Fan
veterán
vezérlés felől a 3-as
hüm érdekes pedig a 4-es kapja a legkevesebb oxigént, az szokott a "legbarnább" lenni.
lehet pisál az a befecskendező vagy már nagyon tré volt a gyertya...hüm nem volt drága egy kicsit a mobil?
mi volt a gond az olaj szűrővel?
kényesek ám az olajra járás kultúra tekintetében, de soha sem lesz egy csendes kulturált járású motor.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
durván 1600ft/liter...az nem rossz.
hát van hozzá szerszám eredendően
na az kellemes, motorfelújításba viszont udok segíteni, a nyáron csak 3 db 16V-t újítottunk fel (ebből 2 KR-es volt...)
hát viszont ha a kiegyenlítőben olaj pötyök vannak az nem jó jel (ejj nekem is megkéne nézni van e egyáltalán benne víz illetve, kéne bele fagyálló is még )
olajteknőnél? ott max a karter tömítés folyhat v főtengely szimmeringek.
vízet eszi? és nem nedves a szönyeg és nincs állót víz szag az utas térben?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
köv dolog rotor meg fedél kb 3e ft
utána meg szerelő, jobb otthoni megoldás nem tudok én sem sajnos.
a hát fal mögött vannak a csavarjai ha jól emlékszem.
hát ahogy nézem a képeket, körbe folyik a karter tömítés/a jobbos főtengely szimmering biztos, meg gyanítom a karter gáz cső is ki van már szakadva.
a szervo csővek meg lehetnek azért olajosak mert a pumpa folyik vagy mert rá csöpög az olaj.
a váltó-nál meg az illesztés folyik ahogy nézem.
de láttom ma mindenki a kettes golfja alatt volt, én is hővédőket csináltam
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
túl van árazva picit, így is.
nincs vele sok gond, tudomásul kell venni hogy max 60e km az élettartalmuk (ésszel használva gyári töltő kerékkel kicsit több), aztán vagy új kell vagy fel kell újítani, ennyi.
5-6 féle asszem
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
hy!
az első a tankban lévő u.n. átemelő szivatyú, aminek te a hangját hallod a külső nagy nyomású, a második link.
ez nem olcsobb talán:[link]igen a torpanás lehet a pumpától is, esetleg azt próbált ki hogy amikor megtorpan vedd el a gázt majd padlózd le.
viszont én addig nem cserélnék pumpát amég nem mértem egy rendszer nyomást ill egy szállított mennyiséget.
vízre meg első kőrbe ha nem tettétek meg eddig akkor engedjétek le, 2l ityi rózsaszín fagyálló maradék deszt vízzel pótolni, esetleg egy kicsit előtte át is moshatnátok a rendszert.
az egy kezdetleges CAI gyárilag is van, az a cső nem gyári csúnyán néz ki de jól gyűjti a bogarakat no meg üzemmeleg motornál a hídeg levegőt kap már.
*közbe megnéztem kb annyi kedvezménnyel mint amit linkeltem.
rob210:na ez egész jól hangzik így, de milyen aprópóból csak két gumi?
Dodi:esetleg priviben 1-1 árat tudnám mondani a kisnyomásúra meg a nagy nyomásúra ?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
mondtam hogy az összesnek folyik a szelepfedél tömítése kívül is meg a gyertyáknál is
csak van otthon slag az autós boltban meg deszt víz és fagyálló
igen kb ott lenne a helye, de ott hús tű helyet egy gumi dugónak kéne lenni és asszem egy 3-as imbusz megy bele.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
áhh most az enyém kb a gyárit tudja, fent elfogy belőle a benzin.
de 1.-2.-ben így is verem tomcsit szerintem
én mondtam szedjél össze némi pénzt és megoldjuk okosba
mi?? képet képet képet!
torpanás meg van még am?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- SkyShowtime
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Parfüm topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Háztartási gépek
- További aktív témák...