-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
most már bánom hogy az elhozattal napján nem lőttem 1-2 akár milyen fotot hogy milyen is volt....
igazából a pénz nekem nem annyira számottevő, inkább az idő és a munka tudás...
de igazából mint látható a külcsinyben nem igazán volt/lesz váltózás, max az ültetés meg az hogy állandóan cserélgetem a felniket, inkább a fékek, motor felszereltség terén bővült igen csak a gépjármű..
tán ez a legrégebbi képem róla, 08 december
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
dízelracer
senior tag
Hát azért annyira nem egyszerű de simán meg lehet cserélni. Elektronikához hülye vagyok nem látom át de a dolog mechanikus része tuti. Egy A6 kombiban is át lett cserélve kézire. A vicc az, hogy a hibás aut.váltó árából 1:1 kijött egy jó állapotú hibátlan kézi váltó. Szerintem egy 120 max 150ből meglenne az egész pedálsorral, ki - beszereléssel, programozással 'öreganyámtérgyekalácsával együtt. Én tuti nem bajlódnék a mostanival.
-
m3tr0
senior tag
Ez nem az övé...az majd csak holnap kerül fel.
De ez is nagyon szép...de ennyi pénzért...mondjuk én tuti nem adnék el egy ilyen vasat.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
VR6-Fan
veterán
Nem az enyém, én majd holnap rakom fel, ez a testvér kocsim igazából
[link] [link] [link]konkrétan ha elérjük az embert és mozdítható papirozható a kocsi, akkor valószínűleg tényleg eladom
Andris:tényleg miért váltasz képet ennyit ?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
ez is 86-os, igen cimbi face liftesítet, baszogatom is érte mindig
1,2-re fogom behírdetni én is mondjuk, de digi és fék nélkül
vétel árra nekem kb ennyibe van a kocsi így tudom azt mondani hogy nem buktam cimbimnek meg már többe jóval szerintem, főleg ha a fényezést veszem
hát ismerős (Maki..) mobile-n adott el egy makula 83-as 1-es GTI 4300 jurért úgy hogy a jürgen kijött érte trélerrel, semmi se lehetetlen
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
-
Kickass
őstag
-
rob210
nagyúr
Nincs ezekkel a fabiakkal sok gond, de miért ez a motor?
Van ennél erősebb is és még olcsóbb is.
Körül kell rendesen nézni.Szvsz nekem 75lovas a megane ami ugyan ennyi kiló és néha még ez is lomha kicsit.
Szóval szerintem ez az autó valóban csak városba jó és ott is fog fogyasztani rendesen.
Manapság meg nem olcsó a benzin.
De ha fabiat vesztek az jó választás csak nagyobb motorral szerintem.Renault power
-
#00809728
törölt tag
Mi is anno az asszonynak kerestünk fiatal és ha lehet klímás,5ajtós,kis vasat 1,5misi ig.
Fábiát kiprobálta de neki mint női vezető nem tetszett.
Polo nagyon jó volt de sajnos árvan nagyon magas volt
Ford fiesta KKE rendszámuak az a rendőrségé volt pontosabban a nyomozoké.Szerencsénk volt mert volt egy ismerősőm és szolt...
2006 1,4fresh kb. 20.000km sikerült kifognunk szervizkönyves és egy idősebb 50éves vezette.Acél felnik+téligumival....5dbAsszony napokban vezette a fönöke szuziját 2éves 1.3benya de azt mondta nem cserélné el rá a fordikát...
mi nem ettől a cégtől vettük de ezek a tesoi a mieinknek...
Igaz géppel mosott és kell rá egy gápi polír de frankó kis gép.
[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
Én csak kasztnijáról tudok fontosat mondani.
legelső kaszni sorozatból 3 ajtós kaptunk a tesztelésekhez azt hiszem ugy 1995 környékén.Sima alapozott cucc és semmi nincs benne csak váz szerkezet.
Kapott hideget ,meleget, 90-95% párát,rázást 1g-4g...Lényeg 1évig vágtuk.
Majd kitettűk az udvara azaz meleg-hideg,csapadék,hó,jég,só minden éri.Napokban éppen arra jártam és lenyűgőzve figyeltem fényezői szemmel sehol egy futó roszda még egy halvány vörösödési hajlam azaz SEMMI.1996-2011
-
tomcsi23
veterán
Ja, lehet ultrahangos kéne eleve. Csak abból is van pár fajta.
Meg majd nézhetek ilyen hőszigetelő anyagot is. Megkérdezem porsénál mennyi egy gyári. Aztán bontóból vagy honnan lehet ilyet szerezni?
Garázst minden autó megérdemelne, de neki még nincs sajna.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
Jah, tegnap este még meg is számoltam, 12 lik volt, de most 4 eltűnt. Amúgy a kép címéből (is) indultam ki.
(#16241) saguaro: reméljük, nem lesz több tűzijáték.
Tényleg, valami jó kesztyűt vezetéshez..? Vagy túl gizda, mi?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
egy véres hat szerintem nem jó asztalnak, asszme utoljára nagy bátyámnál valami rover blokk járt V8, alu cucc volt mire kész lett vele elég állatól nézet ki felpolirozva
saguaro:4. üveg pezsgőt lehet már nehézkes lenne kiszedni
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
AMD Power
titán
Ne is mond! Annal nincs veszelyesebb mikor valaki ket kezzel kapaszkodik a kormanyba es latod a feszultseget/felelmet az arcan. Ha ilyet latok mar menekulok! Az ilyennek a Bkv-n a helye.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
VR6-Fan
veterán
jah, de az csak ilyen 300-400le semmi komoly
600k körül volt asszem még üzemképes lett, hát nehezen tud az biztos, bár nem igen használja tudtommal, meg elég hamar legyilkolták rajta a töltöt.
az a moci kb 180-190le-s lehetett mert 0,7-nél leszabályzott az LFR.
ott a nagy kaland az volt hogy 20-nál betoltad 4.-be és 200-nál húztál egy 5.-et
gondolkodok még egy olyan mocin is, mert a teljesítmény görbéje sokkal egyenletesebb mint a turbosoké, cserébe a töltő olyan pici kerékkel elég hamar kifekszik.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
fékem khöm hát mondjuk azt hogy 600le-hez max már már melegítős tárcsa+betét kombo kell, de ez most 400-ig elég, max fém fékcső kéne még.
hajtás lánc, meg hát váltó igazából bírná, de a 210-es kuplung kicsi, kéne a 228-os az is kevlározva, vagy meglehetne csinálni 210-es leveles szinter+valami brutál szerkezett->utcán használhatatlan lenne, viszont akkor már egy speer-es váltó is kéne mert ugye első kerékre a mostani is néha hát ha, pedig ez is előfeszített difis cucc.
khöm, mit is?
jó volt az 900-nak is vagy kicsit többnek.
bratyónak 300 körül van 1-esbe.
magyarországon semmit nem tudsz lepapírozni....
a Lajosmizsei csávó szarul dolgozik +82-es helyet 62-es töltő kerék van rajta.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
jah, min 15, de abból is csak az egyenes küllösök vagy amik kifele hajlanak (elsők, idéglenes kerékkel, pont elfér a súly meg a nyereg)
300le-t egy tömör szilentes futóművel, baromi feszes speer-el még kordába lehet tartani G2 alatt, persze ha nem hátba baszos progi van a kocsin hanem értelmes.
kardánt nem kell cserélni hanem a visco-t kell torsen-re cserélni, bár egy ismerős a g3-as VRT-je alatt a gyári 3-as syncro motyo van 650le körül van most a kocsi, egy dolog, nincs kuplung rárugás, meg kell mozdulni vele utána lehet dundizni.
2,8 VR6 egy csigával, hát azzal jár dolgozni, meg M3-asokat bűntetni, meg hasonló kocsikat...
60e km van már turbosítás óta a motorba kb.
vagy nagyon tirpák a stilusom, vagy nem tudom össze hozni a gondolataim elégé, vagy fáradt vagyok, vagy nyenye, egyszóval lusta vagyok hozzá, meg kitudja milyen igény lenne rá...
régen se volt rossz a skodri a maga nemében
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
#00809728
törölt tag
Hy!
Sajnos a gazdasági válság engemet is elért+ aszonynak is vettünk autót mert csak igy tudjuk megoldani a gyermek elhelyeztetését a bölcsibe ill oviba vinni-hozni.
Igazából 2misi van még a banknak majd a többiből nézegetek egy Csór-Szfvár-Csór szakaszra valami kiskocsit...
Tegnap találtam egy ford fiesta 14tdci
ö hibátlant 67papié nagyobb kell neki.De a sárga szinnel nem tudott kibékülni.Pedig de jó lett volna...Leonka kapott ma egy belső pucolást ill egy komoly mosást.Holnap kap egy zaino páros waxot...De abban igazad van meg szakad a szivem...
[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
-
VR6-Fan
veterán
ez csak H-kat 1,6 szivó benga 250-280le-vel
szerinted a sport kocsik ha dundizod nekik mondjuk így teljesítenek bármilyen normát :-)?azt nem venném biztosra hogy egy ilyen verseny kész állapotra való felkészítése olcsóbb lenne.
biztonság is érdekes, ebbe 160-200-al fejre állhatsz, max belülről szakadsz szét
konfort kényelem egyertelműen nem cél itt, hanem csak plusz súly.
1,8-2l-re gondoltam, de akár 1,6-ból is meglehetne.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
dízelracer
senior tag
Én eddig még sosem hallottam egy márkánál sem, hogy egy szívó benzinesben eltörött volna a gyári hajtókar. Vagyis de. Egy ismerős Skoda 120-ában eltört. Igaz annál meg 8700rpm-nél van a rev.limit. Fócvágenben tudod mikor törnek? Amikor az egyszer user sima gyári (nem pd) tdi hajtókartól várja, hogy a 210-235Nm helyett tartósan elviseljen 400-500 esetleg még több nyúlmókust. Magától az se törik el, úgy mint ahogy ez elreccsent a full nyomatékszegény szívó bengásban. Vérciki.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Gurulunk, WAZE?!
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Fűnyíró topik
- Formula-1
- koxx: Bloons TD5 - Tower Defense játék
- További aktív témák...
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest