-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
hát az a lökös kuka, meg kell egy tartó a sárvédőbe is.
kérdés miért nem nézte meg most /nem volt ideje/nem volt kedve/nem ért hozzá?
mibe kell belenyúlni? ahhoz hogy megnézzék hogy hol a vezérlés lekell venni két fedelet, a gyujtáshoz semmit, a CO-hoz szintén semmit, a benzin nyomás macerás tényleg.
az tán még csak a szigetelés.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
egyenesen huztátok bele gyertyát ill nem téptétek agyon?
am ott inkább a tömítés szokott könnyezni.hát akkor lelkiekben legalább egy kábel de ha 1 ilyen akkor a többi is követni fogja, cseréjére készülhetsz.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
hehe azt a tömítést kb majd akkor cseréltesd ha motor generáloztatsz a fél henger fejet le kell bontani ahhoz hogy a szelepfedelet levedd no meg akkor már a külsőt is kéne (kell).
külön pipa elv nincs eredetiben minden hengerhez másik kábel tartozik után gyártotban egyforma hosszúak (az nem is rossz ár a szettre)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
nézd meg a mik-san bt. nél.
Én ott 7500-ért vettem a teslát ami szerintem nagyon jó minőségű, de nekem kedvezményem volt.
Szóval szerintem te mint földi halandó 12.000.-megkapod a szettet.
És 10 évig biztos nem lesz vele bajod, nagyon jó szilikon alapu a kábel szigetelés.
Nem repedezik ki és könnyen hajlítható, nem egy merev szar.Renault power
-
rob210
nagyúr
Szerintem ez rohadtul nem gyújtás lesz.
Hanem a befecskendeződet kéne egy igazi szakival beállíttatnod.
Nekem igaz nem befecsis hanem elektromos karbis volt a kocsi de ugyan ezt csinálta.
Elmentem Csepelre egy karburátor szerelőhöz aki szétkapta az egészet kicserélte a két fúvókát egyel nagyobbra, kicserélt rajta egy membránt és láss csodát úgy ment mint a kisangyal.De előtte én is kicseréltem mindent, mert hogy ez biztos nem benzin gond.
Az volt.
Szóval amikor én eladtam a kocsit csontra fel volt újjítva szinte.
Egyedül a motor volt amihez nem nagyon nyúltunk.Renault power
-
VR6-Fan
veterán
nekem EPS-facet van 2éves kb már néha rángat vagy is nem rángat csak nagyon nagyon apró torpanás van benne.
viszont champion terméket nem vennék semmi képen akkor inkább a tesla vagy az EPS.
az univerzális szilikon kábelekkel meg az a baj nagy általánosságban hogy az ellenállásuk nem megfelelő így a szikra sem lesz az és emellett nem sokkal olcsóbbak a gyáriaknál/utángyártottaknál.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
ilyet max hidraulikással tudsz csináltatni (roppantás)
vegyél megfelelő méretű szemet (mint a két felén stimmeljen) szövetes benzin csővet (10bar-t tudjon) meg 2-2 megfelelő méretű aba bilincset.de az is jó hogy a vasat megflexelitek kiperemezitek a végeket és a kiszakadta darabot benzin csővel helyetesíteni illetve bilinccsel meg fogatni szintén.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
kár hogy nem vasárnap voltál, a Tied lett volna a 4. 16V ill még egy ABF-et is dobálunk valahol. apu kevésbé vágja, de azért ő is érti
mit beszéltetek bátyámmal? megjegyezte hogy tényleg nem áll a helyzet magaslatán a külső AC, de pontos infot csak nyomás mérés után tudunk mondani, de lelkiekben készülj hamarosan egy cserére.
jó koszos volt mi :-)?
viszont végre kelően ellett dúsítva a keverék, csüt még nézek rajta egy kompressziot mennyi lett bekopva, meg egy ü.a. nyomást én is.
kiváncsi vagyok ezzel a keverékkel hogy fog menni
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
de rendes rávaló utángyártott vagy valami univerzális hulladék?
jah azt apu mondta hogy a kuplung nem áll a helyzet magaslatán, az is most lesz cserélve?
ehh azt a fekete hulladékot én hoztam haza 200-ról még elég keményet huzott pedig szar pl-es, az más kérdés hogy nincs alapjárat és ~130km-re benyelt majd egy liter olajat
az enyém ahhoz képest erőre fingi-lingi de ma nem volt lehetőségem menni vele... majd csüt ahogy mondtam probálgattom, ha nem akkor tavasszal VR6, nem szarozokasszem ha kuplung csere is most esedékes meg a pumpa is akkor a gatyád is itt hagyod, viszont te leszel a legjobban meglepve a kocsiddal kapcs
hát még ha a másik nagy vesés recaro is bent lenni mi? meg a digit km óra mellé a E ablakok
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
jaja ez a rávaló
megbeszélem bátyámmal, hogy s mint akar mert a feketén motor cs futómű cs van :-), meg ilyen "apróságok".
de elv szerda DU már rá érek valahogy estig lehet meg lesz a kuplung is.
annyi benzint kap mint az állat, ömlik bele, az enyémnek meg 0,23-as volt (szegény igen csak...) most 1,23 a CO (dús kissé), 1 az optimális, csak nincs időm vele foglalkozni annyit amennyit most kéne sajnos.
hát nekem azért tetszik hogy megmutatom neki a kulcsot és indul és olyan az alapjárat mint ha oda ragasztották volna
ha nem szorítana ennyi az idő és maga a tárcsád nincs ki akkor lehet érdemes kevlároztatni is az kb 10k... a váltás nem lesz olyan finom (kissé darabos lesz vagy aki szeret baromi lassan kuplungolni), viszont ott hamarabb szakad szét a tárcsa mint hogy megcsússzon.jah a pumpa 20-25 körül mozog után gyártottba (újba ~90k)
no igen akad egy 60-as pumpa itthon de az se áll a helyzet magaslatán, majd kiderül.hát reméljük kihozható belőle a maximum értelmes keretek közt
de bent van, csak azt is ki kéne vennem....
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
a gyári minőségűek lábtól függően kb 80e-120e km-t
aktív szénszűrő tartáját látta ő ottno akkor ha időben belefér akkor a pumpa csere is játszon, ha jó akkor bontottra ha az sem áll a helyzet magaslatán akkor meg utángyártottra (gondolom), illetve kuplung is?
no meg a pepecs rendbe tevős munka kábelek ilyesmi gondolom?
melyik középsővel? a nagy hordóval vagy a lepénnyel, gumi bakok meg vannak?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
Inkább exide szvsz.
Meg ha lehet, nagyobbat, ne kisebbet vegyél.mod: vagy még jöhet Varta, Banner, esetleg a kolléga által frissen vásárolt Zap.
és mehet eggyel nagyobb is, mint 55Ah.Úgy látszik, ez a tél sok akksit megfingatott.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
Mekkora a gyári hozzá, nem lesz kevés az az 55Ah? Mert azért nem egy 1,2-es moci.
Fék téma: asszem a gyári is Ate, legalábbis sokhoz. Eddig még nem éreztem fáradtnak, ennek ellenére majd egy fokkal növelem a tétet én is, aktuális a csere. De a gyári méret marad, nem akarok felnit is venni hozzá.
Amúgy a normál járgányokhoz tényleg spórolósra veszik a figurát, vigyázni is kell velük megálláskor....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
FoBCRaistlin
őstag
Nálam ezek vannak és elég pöpecül megfogja a kis vadmalacom.
Első tárcsa: Brembo max sport, textar betét.
Balupapa: én pont a fordítottját akartam, de nem volt ATE betét.
jó páros lesz
hátsó fékem még nem csereérett, de sztem elébe megyek és azt is kicserélem valami izmosra.[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
rob210
nagyúr
Hát megint előjön a kinek mi tetszik dolog.
Szerintem szép nem túl csicsás de azért mutatósra meg van csinálva.
Nincs agyon spojlerezve, de pl falazás nekem tetszik.
A felnik is szépek de nem agyon méretezett peres gumis széles szar.
Kulturált ízléses lett a gép.Renault power
-
-
VR6-Fan
veterán
380é vetted és már 600-nál jársz+vétel, és belső fényezős, motor hol van még, első fék?
bár aki egy igazi pénz temetőt akar 2x évesen, az vegyen 16V GTI-t aki bele akar betegedni G60-at vagy VR6-ot
[B]rob210:asszony pajtás felé van két fekvő rendőr, az én "sávomba" gecire ki van puposodva, áttudok még menni rajta, bár lehet a bölcső hirzsikelne, na mindegy átszoktam húzni a balsba és shréhen átmászok rajta szép nyugisan araszólva vissza a jobbosba.
már rutinos vagyok hogy nem huzom egyből jobbra mert ilyenkor szoktak nagyon vérmesen, a nagyon sofőrők megelőzni ( ) egyik alkalommal egy kedves tán 5-ös bömös tulaj konkrétan maga alá gyűrte a lökösét a fekvő rendőr hupliján, komolyan sírtam, bár ha nagyobb gázzal jön akkor átrepül, a bozotosba[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Manitou
addikt
Biztos rövidtávokat mész azért annyi.
Nekem is sokat eszik városban, 8,5-9 körül nyáron, Télen meg +1liter minimum
De ez csak egy kis 1.4. Országúton viszont 5,8-6,0-ból is eljár 4 fővel +csomagokkal megpakolva 100-120-as tempóval. Szóval a város rövid távval kombinálva elég fogyasztásnövelő.[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
Nyilván még ilyenkor sem fog csúszni az abroncs, de érdemes feltenni a télit. Nekem mostanában nagyon kemények voltak a nyári gumik és ez éreztette is a hatását. sokkal jobban rázta a jó magyar sima aszfalt a kasztnit.
Múlt héten cseréltettem le a garnitúrát, és azóta jóval komfortosabb az autó. Sokkal jobban érződik, hogy mennyivel puhább a téli gumi
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- LEGO klub
- Gaming notebook topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
- Ukrajnai háború
- Milyen okostelefont vegyek?
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen