-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peter789
senior tag
válasz Pancsermeste #12284 üzenetére
ha van rajta 2 lyuk vagy fél centis nyílás akkor ott kell benyúlni valami "célszerszámmal" - ha nincsen ilyen rajta, akkor passz...
hogy van e kimenetre lehetőség az kiszedve derül ki. ha van rajta mini iso csati, akkor kell lennie:
a sárga a 4 csatornás line kimenet kapcsolószállal, a zöld a telefon kihangosító és CAN hálózat, a kék a CD tár. ha van, akkor olcsó forrás a kábelhez: katt - a sima ZRS-ISO-3 kell neked -W nélkül... ha vidéki vagy akkor posta, ha pest közeli akkor ez a bolt meghozatja a webáruházas áron pár nap alatt...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
válasz Pancsermeste #12289 üzenetére
kerek lyuk, hosszúkás nyílás vagy semmi nincsen az előlapján ?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
#00809728
törölt tag
válasz Pancsermeste #13232 üzenetére
Bocsi,de lehet félre értelmezhetően írtam le.Nem lekapta ill. felcsipte vagy felmarta hanem megfogta....Az olyan,hogy van egy ezűstmetal mocitetőd de ha kicsit oldalról vagy más szőgből nézed akkor halvány zöld árnyalat (folt)mutatkozik benne.
Te esetedben szerintem fújták a mocitetőt és sokat vártak a metal és a lakk felfújása közt.
nem tudott még bele "ivodni" a lakk a metal festékbe....Sajnos elöfordul az ilyen amikor kokány,olcsó Janikhoz viszik...
Minap is járt itt egy autó polírozásra és a tulaj állította gyári minden.Tűzetesebben átnéztem és kiderűlt fujták az autót.Ezzel még nincs is gond de amikor a polírpasztát hozzá nyomtam és gondoltam megpolírozom akkor egy kb 20*15cm db-ot lehasítottam a fellületből....
Ujralakkozással megoldottam de nem políroztam át az autót ebből kifolyolag...[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
válasz Pancsermeste #17996 üzenetére
Szfváron van egy tungsram bolt oda menj be ott a hölgy nagyon jól informált izzok és kocsik terén.Még én is meglepödtem.
-
tomcsi23
veterán
válasz Pancsermeste #17999 üzenetére
Ez mit mond?
(#17995) dízelracer: mint Dodi ismerősének a Leon 1,8T4, fékpados ~380 lóval. Sok húzott bubu nem vette komolyan, csak mikor már késő volt.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz Pancsermeste #18001 üzenetére
Vannak ilyen izzók, sokan használják is, mert nagyobb a fénye. Viszont ezzel együtt a hője is nagyobb, nem mindegyik lámpatest bírja el alakváltoztatás nélkül.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
#00809728
törölt tag
válasz Pancsermeste #17999 üzenetére
Jobban jársz ha párban cserélteted mert valoszinüleg a másik is majd 1-2 honapon bellül kinyírodik.
Igen árulom...[ Szerkesztve ]
-
aphra2
aktív tag
válasz Pancsermeste #19894 üzenetére
Sztem a központizár halott, hallgasd meg , hogy nyit-záráskor van-e hangja , ha kattog vagy nyöszörög akkor lehet mechanikus baja , de ha semmi akkor zár csere .
Esetleg még kábeltörés az ajtó és oszlop átvezetésnél, de ezek csak tippek.
Konkrétat csak szétszedés után lehet mondani.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Pancsermeste #19894 üzenetére
Vagy mindjárt reagál tomcsi, és elkezdi szidni a mikrokapcsolót
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
rob210
nagyúr
válasz Pancsermeste #19897 üzenetére
Ha kattan a központi akkor két lehetőség van, vagy szétakadt a zárszerkezet, mármint a kis rudazat ami mozgatja a zárat. (én a jelenség alapján 99%ra veszem, hogy ez a hiba.)
Vagy a másik lehetőség, hogy eltört a rögzítése a rudazatnak.
De biztos, hogy fizikális hiba és az is hogy a rudazathoz lesz köze ami mozgatja a zárat.De újra leírom, akkor ha van motorhang.
Renault power
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Pancsermeste #21790 üzenetére
Ez most odab...ott.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
rob210
nagyúr
-
VR6-Fan
veterán
válasz Pancsermeste #21928 üzenetére
12.01.01-es határidővel fogod megkapni majd
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Morris
veterán
válasz Pancsermeste #23269 üzenetére
Esetleg retkes a fojtószelep,
esetleg fojtószelep potenciométer,
esetleg lambda szonda,
esetleg hideg van az üzemanyag szivattyúnak (nem megfelelő üzemanyagnyomás),
esetleg nagyon retkes EGR szelep,
esetleg kihagy valamelyik gyertya,
esetleg gyújtótrafó szarakodik (nem tudom, hogy központi trafós vagy már az újabb hengerenkénti trafós)
esetleg motorvezérlő (de ez szinte kizárt)Én első körben ennyire tudok gondolni
Katalizátor kizárva - mivel ha jól tudom a 2002-es octavia egy darab lambda szondával készült ami a katalizátor előtt van. így az nem ugat bele a keverékbe.
[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
válasz Pancsermeste #23273 üzenetére
Hy!
Üzemanyagellátó és fejlesztő technikus vagyok ha gondolod ránézhetek...
-
#00809728
törölt tag
válasz Pancsermeste #23359 üzenetére
Cserélték,szépen megfújták ahogy illik de alvázvédelmet nem raktak rá.
Gondolták a müanyag dob úgy is megvédi.
Sajnos nem a párától.. -
#00809728
törölt tag
válasz Pancsermeste #23656 üzenetére
Szerintem igen de,csak úgy ha nincs teli a tankja.
Meg akkor meg kéne nézni a fuel pumpádat is ott is van szűrő -
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
válasz Pancsermeste #25412 üzenetére
annyiba kerül a friss forgalmi.
Legalábbis a mi okmányirodánkban ennyit kellett fizetni.Renault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz Pancsermeste #25414 üzenetére
ha a hatóság hibájából kell cserélni akkor 608, amugy 6e asszem
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz Pancsermeste #25414 üzenetére
Mi derül ki?
Ha bemész az okmányirodába 608 forintba kerül a matrica a hátsó rendszámtáblára amit neked kell leszerelni és letakarítani.
Koszos rendszámra nem teszik fel!!!
Maga a forgalmi cseréje mivel hivatali hiba nem kerül semmibe.
Ennyi ezen nincs mit meglátni ez így van.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Pancsermeste #25418 üzenetére
jut eszembe a vizsgaállomáson kapott papírt vidd magaddal mert az kell az átminősítéshez.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Pancsermeste #25530 üzenetére
Ez így van ha nyomod a váltó kart az sem tesz neki jót.
Ezért mondtam én senkit nem akarok meggyőzni nekem ezek a tapasztalataim ezért teszem így.Renault power
-
AMD Power
titán
válasz Pancsermeste #25530 üzenetére
Én mindig sebességben hagyom + kézifék. De ezek után marad csak a kézifék.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Babetta-X
senior tag
válasz Pancsermeste #25931 üzenetére
Nem 100%, hogy lambda szonda, mivel vannak olyan egységek, amik nem állnak teljesen az ECU ellenőrzése alatt, vagy nincs plauzibilitás vizsgálat az ecu részéről, és ha ezek valamelyike meghibásodik és az autó huzamosabb ideig dúsít/szegényít szóval, hogy összezavarodik a dolog, akkor a fura lambda jel miatt beteszi hibának ezt is.
Kérdés az inkább, hogy mi a hibajelenség? -
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pancsermeste #26338 üzenetére
A lambda szonda mindig 2 szenzornak számít diagnosztika szempontjából. Egyik a kipufogó gáz összetételét, másik a hőmérsékletét méri, ezért van a vw csoport lambdáin külön fűtőkör ami hideg motortnál fűti a szondát. Ez a fűtőkor kb 100-150 000 km alatt elég, ezért is illik cserélni legkésőbb 150 000km után. Aki sokat jár városban hideg motorral, annak hamarabb kidöglik a szonda.
-
vicces
addikt
válasz Pancsermeste #28173 üzenetére
természetesen a hagyományos módszerrel. feltankolom a gépet, a napi számlálót pedig lenullázom. stb..
kompjúterem nincs. még:)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pancsermeste #28705 üzenetére
Elég jó motor, 75kw, igaz nem sokkal erősebb a régebbi 74 - nél, de egész más karakter. Amíg nem eszi az olajat, addig jó motor, utána meg kell tőle válni. A műanyag szívósora jó a lerakódások szempontjából, nem jó ha gázt akarsz bele. Korrekt kis 8 szelepes motor a régi vw alapokon, ezek még elég tartósak is.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pancsermeste #28707 üzenetére
Ha valóban annyi km van benne és becsületesen cseréled az olajat (10-12 ezer km), akkor a motor bírni fogja. Kipufogó szokott elrohadni a katalizátor mögött, lambda szonda, EGR potméter, fojtószelep. Egyik sem kiemelkedően drága javítás.
-
Pancsermeste
őstag
válasz Pancsermeste #30563 üzenetére
OK, azt már tudom, hogy kettő van.
Nekem a katalizátor előtti kellene.Azt meg tudnátok mondani, hogy az eredeti gyári lambda szonda az milyen gyártmány?
Bosch-ból találtam ezt.
Háát, a Unix/Bárdi 50K-s áraihoz viszonyítva barátságosabb... feltéve, ha ez a 31.715,- Ft. brutto ár. (erre vonatkozó adatot nem látok a honlapon)
Esetleg tud valaki olcsóbb megoldást?
Gagyibb utángyártott cuccoktól meg tartok... vagy esetleg szóba jöhet más gyártmány is?-= Pancsermeste® =-
-
#00809728
törölt tag
válasz Pancsermeste #30598 üzenetére
A.G.A Móri út 22/340314
miért nem öket probáljátok elöbb.
-
#00809728
törölt tag
válasz Pancsermeste #30598 üzenetére
-
#00809728
törölt tag
válasz Pancsermeste #30601 üzenetére
racing-bazáron?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pancsermeste #32403 üzenetére
Miért nem dugod be a szivargyújtóba
-
válasz Pancsermeste #32405 üzenetére
Nem lenne esztétikusabb venni 2 vw ülést amiben benne van gyárilag, és csak a biztosítéktáblát macerálni meg a komfort modult bazirgálni?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pancsermeste #32405 üzenetére
Minden attól függ, h mennyire akarod megbontani a kocsit.
1, ha megcsapolod a szivargyújtó tápvezetékét, akkor elvileg kikapcsolható is lesz egyben, amikor csak akarod a gyujtás elvétele nélkül. Ha az ablakok gombjainál lekapcsolható a hátsó ablakok áramellátása, ezzel együtt a szivargyújtó is lekapcsol(felszereltségi szint kérdése.)
2, A gyujtás kapcsoló 15ös vezetékéről is lehet áramot venni.
3, Lengőbiztosítékkal egyenesen az akksiról is lehet.
-
TaaT
veterán
válasz Pancsermeste #32619 üzenetére
ez így kicsit kevés info, a méret, mintamélység és gyártási idő sokat segítene
Give them hell Ukraine!
-
rob210
nagyúr
válasz Pancsermeste #32619 üzenetére
Én nagyon befürödtem a használt gumival egyszer még jó, hogy az ismerős gumis és tőle volt.
Így kicserélte őket szó nélkül újra.
Annyira ki voltak már keményedve, hogy az valami hihetetlen, pedig profilra és DOT számra is jónak tűnt.Én a büdös életben nem veszek többet használt gumit.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Pancsermeste #33876 üzenetére
Ő lenne a hal jeladó, erősen gyújtás alkatrész.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pancsermeste #33881 üzenetére
A hall jeladó, vagy felső holtponti jeladó általában a lendkerék fogaskoszorúja alapján mondja meg a süket és vak vezérlőnek, h melyik hengerben milyen ütem van éppen. Ezzel a másik kérdésre is válaszoltam, a vasreszelék a fogaskoszorú és az indítómotor fogaskerekéről származik. A hall jeladóban van permanens mágnes is, meg elektromágnes is, ettől gyűjti olyan nagy előszeretettel a vasreszeléket. Mindegyik gyártó máshová teszi ezt az alkatrészt. Motorkód alapján már meg tudom keresni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pancsermeste #33883 üzenetére
Este megnézem.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pancsermeste #33883 üzenetére
Milyen autó és évjárat ez az AVU?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pancsermeste #33897 üzenetére
Neked is a legvadabb motorral szerelt octavia kellett. 2 jeladó van, egyik a főtengelyre sajtolt jeladó kereket nézi, a másik a vezérmű tengelyt. Vidd el egy hibatároló olvasásra, ha üres lesz, akkor gyertyák, szűrők, vizes benzin. Ha van hibakód, azon már el lehet indulni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pancsermeste #33907 üzenetére
Komplikált motor, van egy zsák jeladó, meg szelep.
Mennyit vársz mielőtt indítóznál? Ráadod a gyújtást, és rögtön indítózol?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pancsermeste #33911 üzenetére
Minimum 6 mississippi egy 8 órás állás után, de inkább 8. A régebbi gépekben hallani egy kattanást, ami az AC reléje, amíg nincs meg a megfelelő üzemanyag nyomás, addig nem indul el.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pancsermeste #33915 üzenetére
Csak azért gondoltam, h valamit rosszul csinálsz, mert 2 eltérő típusnak nem lehet ugyan az a baja(nagyon kicsi a valószínűsége).
-
Pancsermeste
őstag
válasz Pancsermeste #33917 üzenetére
No, kipróbáltam.
Ráadtam a gyújtást, füleltem de nem hallottam relé kattanást. Kb. egy perc múlva indítóztam, de ugyan az a helyzet, vagyis így 14 óra állás után kb. 2mp után röffent be. Ez még nem is zavaró, de ha mondjuk pár napig állni fog az autó csillaggarázsban, a reggeli mínusz fokokban lesz ez 4-5 mp is.-= Pancsermeste® =-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pancsermeste #33955 üzenetére
2 mp belefér, annyit egy fáradt akksi, vagy indítómotor is okozhat, ha beindulás után simán jár, és nem áll le, akkor ne foglalkozz vele. Az üzemanyag szűrőt cseréld ki, és jó lesz.
-
JHONNY 79
aktív tag
válasz Pancsermeste #35101 üzenetére
A magnó alatti rekeszt ha kiveszed és veszel hozzá átalakítókeretet akkor elméletileg igen.Amikor néztem az enyémhez átalakítókeretet megkérdezték 1-es vagy 2-es Octaviahoz kell, ebből gondolom hogy az 1-eshez is létezik 2 DIn-es átalakító. Sőt, ha jól tudom Mágusnak is 1-es Oktija van és ő is nemrég rakott 2 Din-es fejegységet be...
Valaki az én 35069 kérdésemre ? Esetleg Mágus?
[ Szerkesztve ]
-
válasz Pancsermeste #35106 üzenetére
Ilyet keress, és ki fogod tudni venni.
JHONNY 79: én úgy tudom kiolvasni nem tudják, de a romot flash-elni igen. Ha meg van a kocsi kulcs utórendeléséhez kapott műanyag lap és a fém biléta a számmal, akkor a márkaszerviz vissza tudja kereseni az EREDETI (tehát a gyártáskor belekerült!) fej kódját. Picipézé.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- iPhone topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Házimozi belépő szinten
- Kipróbáltuk az LG kompakt 4K projektorát, a CineBeam Q-t
- Honda topik
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- War Thunder - MMO Combat Game
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen