-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bul07
nagyúr
Nekem 2005-ös 1.9 90lóerős Touranom van BRU motorkóddal, elméletileg az ilyen idős 105 lóerősek ugyan az a motor csak elektronikusan feljebb húzva
Ebben még nincs részecskeszűrőKét éve jött Hollandiából 176e Km-rel, most 222e Km van benne
Fél éve az enyém, előtte öcsémé voltCserélve fődolgok
-EGR, valami membrán adta meg magát benne, 33e Ft Nagyváradi szerelő
-kettős tömegű + kuplung, 120e Ft Nagyváradi szerelő
-első féktárcsák
-vezérlés csere
-egyik hátsó csapágy (már lassan a másik is esedékes lesz)Meg a ablaktörlő kapcsolóval van valami, időszaki módba van hogy nem töröl van hogy egyből duplán, kontakt hiba lehet
(#163031) bul07
Visszatérve a levegő szűrő házhoz
Találtam egy ilyen videót, igaz hogy Jetta Golf van említve de szerintem az enyém is ilyen
És mintha nem is lenne több rögzítési pontja csak az a kettő, a csavaros meg a patentos izé
De akkor mi ez, mit lehetne vele kezdeni?
(#163034) cool13
Azt a csavart meglazítottam, majd meghúztam
Ha ott fogom meg és mozgatom akkor nem érzem hogy annál a csavarnál lötyögneA tiéd is Touran, neked nem lötyög úgy?
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Fr3eWar
őstag
A6 C7-ből én csak S-tronic (DSG) és 3l V6TDI-t vennék. 200K km körül nem árt neki egy vezérléscsere, ami a motor tűzfal felöli oldalán van, így motor ki csere motor be, nem olcsó mulatság, de akkor a kövi 150k-ra megvagy. Váltó esetén csekkolni kellene legalább szervíz történetben, hogy valóban megvolt-e a 60k-s olajcsere periódus. Egyébként meg rohadt nagy szopó és lutri ez a használtpiac, még ebben az árkategóriában is.
Én most a C8-akat nézegetem, a beltér 10/10 és végül is azt látom a legtöbbet, de kívülről nagyon mehhh... lett az orra. A c7 igazi előrelépés volt a c6 dizájnhoz képest, ezt kívülről nem látom a c7-c8 váltásnál. -
Mágus2
Közösségépítő
Erre szoktam azt mondani, hogy Superb 3 2.0TDI 140KW, ebből keress egy teljesen felszerelt példányt és elégedett leszel. Nem tudnak elszállni a szerviz költségek és elvisz mindenhová, ahová az audival mennél. Nem audi, de egy józan, megfontolt alternatívát kínál.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Tiptronic, felejtsd el az stronicot. Nem veletlen, hogy a legerosebb motorokat sosem adtak s-troniccal, mert egyszeruen nem birtak.
A bitdi altalaban azert tartosabb, mert abbol a motorbol nem sporoltak ki semmit. Lentebb, pl. A4/A5-ben nem bitdi a legstabilabb, mert ott nincs is[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
Alapvetően megbízható motor, de egy vezérlés csere is nagyon zsebbenyúlós. A típushibákat majd leírja más.
Ha a helyedben lennék, akkor biztosan rámozdulnék, mivel hetek óta látom a hozzáállásod az A6 C7-hez, és azt a következtetést vontam le, hogy te ilyen autóra vágysz. Bármi mást veszel, elégedetlenül fogsz visszanézni rá a parkolóban. Vedd meg! (Ez parancs. )
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Kiskokó
veterán
Nem igaz, cserébe rohadt gyenge és nagy részük még csak nem is quattro. + DSG
(pont pár hete vittek egy A6 kombival , meg is kérdeztem, hogy ez padló gáz volt? Erre mondja a srác, hogy igen, majd hozzá tette ez csak a 204 lovas, haverom A6-ja 2.0Tdi 170Lóra chipelve a 140Le érzésre jobbat megy, hozzáteszem neki 18" alufelni van míg a 204 lovas A6-on 20"as felni volt )
Illetve pont, hogy a 204 lovas a problémás verzió. Beszéltem Facen anno egy sráccal, kint él németben. 1Millás javítás volt neki a vezérműtengelyek kopása. Az Audi által is beismert és méltányosságból csinálták "csak" ennyiért (munkadíj + anyag 10%-a talán)
Ez állítólag csak a 204 lovasokra jellemző.
A 245 (és egyéb FL -es egy turbós verziók) már jobbak de ott a hengerfejjel tudnak bajok lenni, vezérlés az mindegyiken( még a BITDI-n is sajnos)Nekem BITDI van és mindenhonnan azt hallom, hogy ez a legmasszívabb minden téren.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
+imyourfriend
Szerintem már ennek az évnek a végén látható lesz valami.
Ha körbenézel a világon, kezd mindenki szenvedni... Amcsiban, Kínában, Háború, BRICS stb
Itt szerintem én még nem mondtam mostanában alig írok ide, de kb 2021-től már látszott, hogy 23/24 re jön a válság, hát inkább 24 lesz belőle. De már most érezni, mi is észrevesszük a boltban, pedig eddig szerencsére, nekünk a covid meg ezek nem tettek be. Aztán jött a hatalmas infláció meg a lehúzás -lehúzása, meg a mindenki csinált minden, olyan drágulás lett, de a csúnyája szerintem még mindig odébb van, és még nincs válság.
A magyar amúgy is szeret mindent "kimaxolni" lev agyunk maradva mint a borravaló. A HAHU-n az árak még talán mindig nem képesek csökkeni , az ingatlan se... mert mindenki próbálkozik még, még... majd ahogy telnek a hónapok, lesznek még bajok...
De ez csak az én véleményem.Bitdit vegyél syc , nem fogsz benne csalódni és a rendes Tiptronic váltóval még jobb helyzetbe kerülsz. Adblue tud még szivatós lenni sajnos.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
Az Adblue rendszerrel az a baj, hogy bármelyik részéhez is kell nyúlni, az (több)százezres kategória alaphangon. Mivel sok a részegység, ezért elsőre általában nem is a megfelelő alkatrészt cserélik. Van valami gyári update is rá, de erre nem emlékszem pontosan mit mondott a szerelőm (valamelyik alkatrész módosított, amit adnak is méltányosságból, de ahhoz kell software update is)
A leggyakoribb hiba, a tartályban a szivattyú és/vagy az szintjelző hiba, mivel kristályosodik ez a szar... mind1 melyik része mert csak egyben van tartály bőven 200+ezres ár + munkadíj.
A másik az adblue befecskendező maga, nálam ez volt takarítva legutóbb mikor hibát dobott, de szerintem mivel röviddel adblue folyadék töltés után jött a hiba, arra gyankaszom, hogy a teli töltéstől a szintjelző akadt ki vagy valami... mire a szerelőhöz került a kocsi (400km-el később, amúgy1000-re engedett menni a hibától)
A szerelő előtt 10km-re elment az addig törölhetetlen hiba, és azóta sincs semmi ennek 1 éve már. De ekkor lett takarítva az adblue befecskendező.Volt nála olyan A7 mint az enyém, a Bitdi, annak 800 ezer volt az Adblue rendszer javítása.
Az árak meg most teljesen kiszámíthatatlanok. De mint mondtam, nagyrészt próbálná még mindig mindenki a szarját drágán eladni.
Tulajok (száma, milyensége), Km futás fontosak,nálam azon dől el milyen egy autó sokszor. Sajnos rengeteg autót adnak vesznek az emberek. Mindenki csak ki akarja próbálni, megunja eladja, stb
Minnél "erősebb és vagy/ritkább" az autó annál nehezebb jót találni belőlük,pláne ahogy telik az idő felettük.
Sokan máshogy gondolkoznak erről mint például énis, de most azt mind1.
Ezért sincs még S8 5.2LJa meg Km futáshoz, hogy amikor én keresek autót, soha nem találok egy olyan hülyét mint én, aki karbantartja a kocsit, vigyáz rá, stb, és még évi 10-15ezer Km-et se megy az is vezetve a szervizkönyvben, csak gyári cuccok stb.
De bezzeg a HAHU-n vagy az őszinte 450ezer Km-es valóban éltes cuccok, vagy a tökmind1, hogy hány éves 5-20 éves koráig 200-ezer km átlag futás. (talán mostanában kezdett ez a határ feljebb kúszni 250ezer km-re) De tudjuk, hogy nagyrészt a fele sem igaz, és ha igaz is a Kilométerállás, akkor meg a tulaj volt sok és/vagy igénytelen is a kocsijára. stb
Nem hiába 4 perc alatt, motorindítás nélkül vitték el az A6-omat az első érdeklődő.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
tibbike01
őstag
A.) Jó cucc a led-matrix, jól működik, nem parasztvakítás (szóval nem vakítja a szembejövő parasztokat sem). 😄
De, ha nem jársz sokat éjszaka városon kívül vidéki utakon, akkor nem sokat fodod hasznát venni. Én az 1 év alatt 4szer élveztem a led-matrixot, mivel ritkán járok éjszaka falvak között. Meghibásodni nem igazán szokott, párásodni annál inkább, de ez bármelyik lámpával megesik.[ Szerkesztve ]
-
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Suzuki topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen routert?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- ZIDOO médialejátszók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...