-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz zsolt19900 #126208 üzenetére
Ha újonnan vetted volna passatot akkor lenne értelme összehasonlítania dolgokat. Nekem is tetszik az új vitara ki is próbáltam. Megváltás volt a szutyok 17 éves audimba visszaülni. A bal első ajtómba több anyag van Motorikusan amúgy hibátlan
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #127536 üzenetére
Már többször kitárgyaltuk, 40- es a jobb bele.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #127538 üzenetére
A hidrotőkék mikor voltak cserélve? Vezérműtengely milyen?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #127643 üzenetére
Hidegen kell kivenni, és 11Nm a meghúzási nyomaték. Ha túlhúzod, legközelebb bele törik. Ha valaki előtted túlhúzta, akkor most neked fog beletörni.
-
Magnum_
nagyúr
válasz zsolt19900 #127651 üzenetére
Nekem a heten csereltek.
5(!!!) Perces melo volt, vegigneztem.
En is pont memreg erdeklodtem es tobben (tobbek kozott Magus) is a meghuzasi parat irtak.I humbly and respectfully decline™
-
-v-
addikt
válasz zsolt19900 #127817 üzenetére
Én egy
traktortmezőgazdaságitermelőegységet látok benne -
petiwr
senior tag
válasz zsolt19900 #127817 üzenetére
Akkor ez teljesen normális? Igy mindjárt más azt hittem nekem nem stimmel valami a motor térben. De akkor meg nyugodtam.
[rvilike]:
Minek tapossam neki ha nem muszáj? Nem akarom le gyilkolni szegény autót vagy éppen másokat. Meg Németországban nem igazán olcsó a büntetés.Mágus2
Igazad van. De ebbe a hsz-ben a kérdéssel kezdem .
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zsolt19900 #128120 üzenetére
Tudom, újat kérdeztél, de felújításra tudom ajánlani a Team T Work Kft-t
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #128519 üzenetére
Már rég meggyújtottam volna. Nyúlketrecnek még jó lehet. Elég rossz?
Kettőstömegű nem jobb oldalon kerreg, hanem mindenhol. Nem daráltad meg a difit? Elég egy laposabb első kerék egyik oldalon, mindjárt kap a pofájára.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #128527 üzenetére
Ez nem német oktató pornó. Ki-be nem mozoghat semmi. Csak forgás irányba engedi szabadon fordulni egy picit.
B.Ú.É.K. minden
nedveskedves topiklakónak![ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz zsolt19900 #128533 üzenetére
Egyenlőre a hentes vág. A szó, amit keresel: egyelőre.
-
VR6-Fan
veterán
válasz zsolt19900 #128537 üzenetére
ha az mozog axiális irányba, akkor el van menve a csapágyak hézagolása, vagy elkopott a csapágy vagy nincs rendesen bent a menesztő tárcsa, kerék csapágy az adott oldalt esetleg?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz zsolt19900 #128539 üzenetére
nincs levéve a váltó, nem tudom megtapogatni én se, kocsival se mentem, szóval minden passz, csak tipp.
a difinek magának a házba se axiális és se radiális irányba nem szabad lógnia! (log az, mert illesztve van a kúp görgős csapágy, de azt a lógást nem kézzel, hanem indikátor órával mérik!)
5->6: bak(ok), komplett kuplung, féltengelyek, váltó, kulissza, legalább cserés.
én lehet vennék egy bontót jó váltót és azt újítatnám fel, ez a mostani sírni nem sír?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz zsolt19900 #128541 üzenetére
én inkább új váltót veszek, igaz nekem minden cserés lenne, talán a tengelyek nem, szét nem lett szedve de valószínűleg az összes fog pittinges és konkrét fog tő kopás is lesz...
minden fokozatban sír-ríí gázra, motor, fékre tartásra is"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tresh
addikt
válasz zsolt19900 #128577 üzenetére
Szerintem felesleges köröket futsz ezzel is Azért mert valaki azt mondja hogy jó a kettőstömegű mert megrángatta és szerinte jó, te elhiszed és visszarakod? Majd mondjuk 5k km után lehullik megint újra váltó le fel? Ez hol éri meg ? Nem rosszból én ezzel tuti nem szarakodnék. Vennék egy új szettet és 200k ig le van tudva ez a gond vagy ha "bátor vagy" akkor fix lendkerék és problem solved.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz zsolt19900 #128597 üzenetére
Akkor miért is kéne szétszedni és molesztálni ? Olvastam amit írtál, de nagyon nem áll össze a dolog számomra.
-
tresh
addikt
válasz zsolt19900 #128610 üzenetére
Értem, bár szerintem olcsóbban jössz ki a egy bontott jó váltóval Havernak most tettünk fel hosszú 5 ös pd váltót 45be vettem,hibátlan. A régi szarjának a felújítása kb 2 szer ennyi lett volna..
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #128653 üzenetére
De ha bemelegszik, többé nem izzít. Után izzítás is csak kb 3 percig van. Utána lekapcsol a relé, vagy 2500 fordulat fölött is lekapcsol, hallani kattanni, ha hidegen elforgatod óvatosan 2500 felé, kis fokozatban terhelve.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz zsolt19900 #128652 üzenetére
Már egy váltó szét-össze is drágább.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz zsolt19900 #128664 üzenetére
Én 60-ért vettem anno egy patika 6-os váltót.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
tresh
addikt
válasz zsolt19900 #128667 üzenetére
Nem vita csak egy opció volt ajánlva
Szerintem ebből a számból nem lehet. A 3 jegyű váltó kód kéne. De AJM pd van ha jól tévedek akkor meg etka.cc és rögtön kiderül mikkel szerelték és utána csak az a kérdés milyen hosszút szeretnél rá tenni
(#128668) Mágus2 : Direkt 6-os váltót linkeltél neki mi ??
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz zsolt19900 #128670 üzenetére
Akkor arra keress rá
-
tresh
addikt
válasz zsolt19900 #128673 üzenetére
Aha. De oda is van írva alá meddig gyártották. Amúgy elég sok 5 ös váltó volt pl szerelték a tiedet az én 228-as EEN váltómmal is. Itt a táblázat ez alapján látod melyik váltó mennyit forog mik az áttételek[link]. Pl ha tudod hogy 3000nél 130 akkor könnyebben tudod szűkíteni. De legegyszerűbb a Mági féle kód vadászata. Amúgy talán ha jól emlékszek az FHV ami 155 forog 3000nél ha kiderülne hogy a váltó a rossz én tuti azt tenném alá
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #128653 üzenetére
A DUK az 5-ös váltó, de az nem EN széria, hanem 1WQ, bár úgy írja, felépítésben megegyezik az 5-ös és 6-os váltó... Megnézem az etkát, melyik milyen ezek közül a képről...
DUK-5ös
EXC-5ös[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #128653 üzenetére
DUK-5ös
EXC-5ös
ELN-6osERY-automata... Kell a kódja a tiédnek, mese nincs, keresd meg az autón.
-
zsolt19900
őstag
válasz zsolt19900 #128702 üzenetére
azt hol ill. hogy tudom meglesni hogy ilyen hűtővíz előmelegítő van-e az én autómban? (bárdi hoz rá alkatrészként kicsi izzítógyertyát, de nem tudom hogy az enyémben van-e) mert ha van akkor arra is ránézek szerintem
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
válasz zsolt19900 #128853 üzenetére
kicsúsztam a szerkesztésből
1es számú ez az ami az autómba "való"
2es számú ez az amit találtam aprón
ahogy itt látszik a fogszám egyiknél 5 a másiknál 6 de amit "meghatároz" hátszög szöget (max) az mindegyiknél egyezik, de a billenési fok az egyiknél nagyobb, szóval akkor gondolom nem lehet beletenni az enyémbe, mivel nagyobb az audiba valónak a billenési szöge?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zsolt19900 #129115 üzenetére
Mikor nekünk kellett, kb egy árban volt az eredeti VW márkakereskedés és Unix webshop esetén is.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #129183 üzenetére
Cseréld ki az izzítókat, az megoldja...
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #129186 üzenetére
Üzem melegen biztos nem próbálkoznék. Legutóbb 20 fokos motoron cseréltem, ment könnyen.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #129188 üzenetére
Inkább a használt vagy új fékolajjal locsold(fecskendőből), az egy kicsit agresszívabb anyag, annak elég 3-4 óra, csak a fényezésre ne cseppenjen, mert megeszi.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #129190 üzenetére
Ezeknél a rámpáknál az a nem mind1, hogy milyen hosszú és mennyit emel, ez határozza meg, mennyire lesz kuplung gyilkos felálláskor és mennyire szakítja le a lököst lefelé. A teherbírása mindegyiknek 2T, emiatt nem aggódnék.
Ha merevíteni akarod a gyárit, mindegy ha gyártasz magadnak sajátot. Az biztos hogy jó lesz, és elég erős.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #129192 üzenetére
Ez akkor lenne igaz, ha a hátsó kerekek is felmennének a rámpára ami tegyük fel 30 centit emel...a teteje ennyire van a földtől. Mivel csak az eleje megy fel, az a felső sík csak az első tengely alá megy, ezért a lökhárító kb 70cm magasan lesz, de a váltó már csak 45cm. Elég rendesen megdől az autó, ha az első tengely 30 centivel magasabban van, mint a hátsó. Mintha nagy emelkedőre mennél.
[link] Ez saját rámpa. Helyben javítottam, mert tőben letörött a kipu.[ Szerkesztve ]
-
cool13
őstag
válasz zsolt19900 #129190 üzenetére
Csak egy vélemény. Ezek akkor használhatóak biztonságosan, és ahogy Mágus is írta, kuplung gyilkosság nélkül, ha kb megfeleződik a távolság a keresztbordák közt. Ott ahol a kerék megy felfelé. Mert a gyári állapotában olyan felfelé, mintha kocka kereked lenne. És így kell felhajtanod. Szerintem bordás lemezzel leburkolva, vagy valami elég érdes teljes felület jobb a felhajtásara.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #129194 üzenetére
Még hely is marad. Minél magasabbra csinélod, annál több alacsony autóval lesz gond, vagy aranytalanul hosszúra kell csinalni a talpát, de akkor rövid garázsban nem használható.
-
Brumi˘
addikt
válasz zsolt19900 #129522 üzenetére
Felesleges leengedni a vizet szerintem, én nem engedtem le. Kb. 1-1,5 liter folyt ki a termosztát háznál, ha jól emlékszem. Ami viszont fontos az aksiról vedd le a sarut, mert f.szán lehet hegeszteni, ha hozzáér a generátorhoz a kulcs.
Szerk.: Légtelenítéshez az utastér fűtőradira menő utas oldali csövén van a légtelenítő lyuk. Le kell húzni róla a csövet és megvárni még kidolgozza a bubikat.
[ Szerkesztve ]
-
Brumi˘
addikt
válasz zsolt19900 #129524 üzenetére
Igen, az alatt van két cső abból az utas oldali csonkján van egy lyuk addig kell lehúzni róla a csövet, hogy az szabadon legyen, azon fog a levegő távozni. Van róla képem, de nem találom, ha megkerül akkor feldobom.
-
Morris
veterán
válasz zsolt19900 #129650 üzenetére
A letekert kiegyenlítő tartálynak nincs köze a kis vízkörhöz. Legalábbis én úgy tudom.
Vedd le nyugodtan azt a harmonika szerű burkolatot. Vagy menj el csapatni, hogy kinyisson a termosztát.Ekkor automata kilégteleníti magát. -
Morris
veterán
válasz zsolt19900 #129656 üzenetére
De hiába tekered le. Addig nem fog légteleníteni, amíg nem nyit ki a termosztát.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #129658 üzenetére
Ebben a hidegben akkor kezd el, nyitni, ha elmentél vele 30km-t. Addig kinyit, de rögtön vissza is zár.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz zsolt19900 #129660 üzenetére
Ennél azért gyorsabban meg szoktad érteni a dolgokat.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #129660 üzenetére
Nembánom mit csinálsz vele. Mindkét módszer eredménye azonos, ha elég kitartóan csinálod.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz zsolt19900 #129664 üzenetére
elég nehezen adta magát az a kis harmonikás burkolat de lehúztam a csövet és egy pár perc múlva már spriccelt is, visszatettem után töltöttem és kész is lett már csak az izzítógyertyák vannak vissza és két váltótartó bak a listáról
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
VR6-Fan
veterán
válasz zsolt19900 #129713 üzenetére
szar ects?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zsolt19900 #129713 üzenetére
Hosszabb menet után mérj rá a blokkra, ha van infra hőmérő a háznál, azzal lehet ellenőrizni, szenzor hiba-e.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz zsolt19900 #129717 üzenetére
Nos mivel facen javasoltak egy két okosságot (dombnak orral felfelé álljunk és 0 fűtéssel járassuk stb.) nekilódultunk asszonnyal ismét.
A tapasztalatok: indulás előtt megmértem lézeressel 80-90fokot mutatott a felső cső, az alsó 40körül, tapintásra a felső langyoskás az alsó kb. semmi se meleg se hideg. A blokkra is rámértem azt hiszem 90-100 között ugrált.Elmentünk egy dombra szépen beálltunk, fűtés le hidegre fokozat 0 és járattuk, szépen fel is kúszott az első négy csíkig aztán 70ig és utána 75ig (erre már picit járatással rá kellett segíteni) no ezek után 5 perc is eltelt de még tartotta a 75fokot én kiszálltam, hogy rámérjek a dolgokra: motorblokk 100-120között ugrált, felső cső is kb. alsó csövön viszont változás mutatkozott 83-90fok között ugrált a mutató és tapintásra is langyos volt!
szóval a termosztát nyitott? (gondolom) és akkor ezek szerint a hőfokjeladó a ludas, mivel a műszerfalon mindeközben 75fokott mutatott a cájger
cseréljem a hőfokjeladót és kész?
Asszonykámnak mondtam, hogy menjen haza aztán majd reggel indulás előtt nézzen rá a szintre, ha csökkent akkor öntsön rá.
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zsolt19900 #129719 üzenetére
Termosztát jó, szenzor csere. Ha ügyesen csinálod, nem is nagyon kell fagyállót utántölteni
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen