-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeadMeat
veterán
válasz werszomjas #9457 üzenetére
Kevés.Gyanusan kevés.De amugy csak a turbó hiánya miatt megbízhatóbb.A porlasztók ugyan ugy beszarhatnak a vacak gázolajtól.De vegyél csak bátran,a világból kimennek.
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
DeadMeat
veterán
válasz werszomjas #9460 üzenetére
Kell az erő?Ha igen akkor a pd,ha nem az sdi.Én a pd-t venném,alapos átnézetés után.Amugy meg a düzniket vagy mi a fasz a neve felujítják töredékáron.
[link] ezt vedd[ Szerkesztve ]
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
DeadMeat
veterán
válasz werszomjas #9463 üzenetére
[link] Amitől pd lett a tdi adagoló,vagy mi.
Betolod egy szervízbe,és kérsz rajta egy alapos átvizsgálást,állapotfelmérést.Bár a porlasztók állapotárol nem biztos,hogy azon kívül,jó,rosz bármit is tudnának mndani,de azért ez is több mint a semmi.Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
fekeandras
őstag
válasz werszomjas #9467 üzenetére
Én a turbósat venném.Azonos vezetési stílus mellett semmivel nem fogyaszt többet cserébe sokkal dinamikusabb, nem kell forgatni, nyomatékból lehet autózni vele és a turbó is 90%-ban user error miatt megy gallyra. Az SDI-t meg forgatni kell, hogy menjen de akkor már nem olyan koplalóművész az sem. Egyébként a különbség kicsit le egyszerűsítve annyi, hogy az egyik turbós másik meg nem. Majdhogynem csereszabatosak az alkatrészeik. Nyugodtan vedd a csigást. Nem kell az izzó turbót leállítani és nem lesz vele gond.
-
m3tr0
senior tag
válasz werszomjas #9467 üzenetére
Egy adagoló VW -hez (Golf 4 ) kb.35k bontottan.
Egyik ismerősömnek volt, 1.9 Pd TDI Golf 4 chippelve, vezettem nem is egyszer..teljesen jó volt. Baromira nyomatékos volt, nekem az volt furcsa,hogy hamar el kellett váltani, mert nem volt értelme húzatni.
Az övében is volt elég sok kilométer..már nem emlékszem mennyi.
Nála akkor még nem kellett cserélni. De ez szerintem így is úgyis előjön.[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
DeadMeat
veterán
válasz werszomjas #9477 üzenetére
Ha ügyesen csinálják akkor nem.Ha nem ütik ki a számológépből a szervizre szólító időpontot,akkor simán megmondják hogy vissza lett tekerve.Ill. ha gyanusan kopott a kormány,váltó,szét van ülve az ülés,de a kilóméter kevés.....
A mocikat nem vágom.[ Szerkesztve ]
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
DeadMeat
veterán
válasz werszomjas #10096 üzenetére
jobbra-balra tekergeted a pöcköt.Benyomni nem kell.Az átlag fogyasztás meg egy óra után nullázódik,ha a kocsi nem mozdul,motor nem jár.De ha váltasz a 2. képre,ott megmarad az átlagfogyi.(ablaktörlő karon alul van a pöcök,amivel váltani tudsz)
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
tomcsi23
veterán
válasz werszomjas #10096 üzenetére
Pontosabban nem tekergeted, hanem elfordítod. Egyik irányba a perceket, másik irányba az órát állítja. Az aktuális adatokat meg 2 óra után "felejti el" szerintem. De nekem nincs fábiám.
mod: jaigen, egy útnak veszi a 2 órán belüli megszakítást. Van az összes átlag, ami (nálam legalábbis) 10e km vagy 100 óra fordulóként nullázódik.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
rob210
nagyúr
válasz werszomjas #10101 üzenetére
A tekergetés forgatás teljesen rendben van, csak nehogy csavargasd is.
Renault power
-
werszomjas
őstag
válasz werszomjas #10101 üzenetére
na sikerült
óra beállítva, és most már azt is tudom, hogy 2 memóriával dolgozik, amiket tudok váltogatni is.
Úgy érzem uralom mostmár az autót
kicsit fapados ugyan, de gurul, dudálüdv
-
tomcsi23
veterán
válasz werszomjas #10103 üzenetére
Te figyi, most végülis milyen motoros a fabiad? RS?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz werszomjas #10105 üzenetére
Majdnem annyi a nyomatéka, mint az enyémnek.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz werszomjas #10138 üzenetére
Hali!
Hát arra egy piros van szerintem, az a vízé. Nem lehet ez?
De hogy pillanatra is felvillanna, azt nem hiszem. Hacsak nem az érzékelőjével van valami.
Mindenesetre a vízszint (hűtőfolyadék) megfelelő?...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
werszomjas
őstag
válasz werszomjas #10138 üzenetére
megvan a válasz
a hátsó üléstámlát jelzi
nem volt rendesen bekattanvaüdv
-
tomcsi23
veterán
válasz werszomjas #10140 üzenetére
Ez milyen érzékelő már
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tibi666
senior tag
válasz werszomjas #10223 üzenetére
de kicsapja, hogyne csapná ki. csak én inkább csapom ki a hátát, és nézek a kanyar belseje felé, minthogy leszálljak az útról, bele az árokba.
nem azt mondtam, hogy a 4*4 nem jó, de jégen hegynek fel az se sokat ér.
téli körülmények között még nem nagyon, de egyébként jópár awd autóhoz volt szerencsém. a6 quattro, q7 quattro, mercedes 4matic gépek egész hadserege, szóval némi fogalmam van róluk. én mindenesetre nem vennék összkerekes autót, magyarországra felesleges, csak lomhább lesz tőle az autó, meg nő a fogyasztás. persze mikor a gl-t néztem magamnak, az más tészta volt. -
Morris
veterán
válasz werszomjas #14504 üzenetére
én csak tippelek. szerintem a termosztát adta meg magát
-
Kickass
őstag
válasz werszomjas #14504 üzenetére
jelado esetleg? mmint vizhofok termeszetesen
bar akkor lehet el se indulna, probaltal vele menni nem indult nehezen? esetleg volt torpanas/dadogas?
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz werszomjas #14504 üzenetére
Minden héten jön egy ilyen kérdés
Töltsél rá 2-3 decit, azt jól van. Valószínűleg, pont a minimum környékén lehetett a szint ebben a hidegben. Gondolom, ha kicsit melegedett, már nem is csinálja....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz werszomjas #22606 üzenetére
Hy!
ne várd meg...
de én a 15e km-s olaj cserét se erőltetném, maradnék 10-nél ha hosszú távra tervezzel a géppel.
nézd pollen szűrőt szerintem saját érdeked cseréltetni, nem kellemesek szerintem a légúti gombás megbetegedések, érdemes "aktív szenes" szűrőt venni.
üzemanyagszűrő meg a moslék gázolajtól függ.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz werszomjas #22609 üzenetére
nézd meg milyen a pollenszűrőd, Te magad fogod kérni hogy akkor ez kuka új be, légszűrő álltalába detto
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
t1
addikt
válasz werszomjas #22609 üzenetére
Saját érdeked kicserélni... ha meg csak városba használtad a kocsit és ennyit mentél akkor a 10.000km is sok.... én évente 2x cserélek olajat a kocsimba március végén illetve november elején és évente olyan 13-14.000 km megyek télen főleg rövid távokon Jah és ilyenkor mindig van légszűrő és olajszűrő csere is, egyedül a gyertyákat cseréltetem évente és az üzemanyagszűrőt.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz werszomjas #22606 üzenetére
10e km olajcsere (vagy 1 év) az szinte "kötelező"!
Pollenszűrőt nekem is kell majd cserélném... sőt szerintem majd gyertyákat is ha még meglesz akkor a gép.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
aphra2
aktív tag
válasz werszomjas #27093 üzenetére
Én már láttam szétszedve
Általában az üveget 2 ponton emelő müanyag sz@r törik el , megszünik a bowden feszítése és a motor begyűri azt, kb ezt látni a képen is.
Javítani csak úgy tudod , hogy a fém panelt le kell szedni , (szegecseket lefúrni) a végén pedig majd visszaszegecselni , persze olyan szegecset nem kapsz mindenhol ami oda jó lesz majd.
A panel leszedése előtt az üveget le kell kötni a 2 gumidugónál lehet ami a panelon van, a panel üveggel együtt kivehetetlen.
Töb verzió van , utángyártott emelő panellal együtt kb 10 k.
Emelő javítás vmi cégnél (google segít)
Vagy Te veszel 1-2 müa sz@rt és kicseréled magadnak , hátránya , hogy szétugrott szerkezetnél kell kis idő mire kideríted ki kivel van , és hogy kell összerakni, valamint a bowdent feltekerni az orsóra is jó móka.
Üveget csak úgy tudod rögzíteni , ha panel ki , és a hagyományos cserépléccel kitámasztod , mint régen a ladákat
Vagy vhogy a 2 gumidugón keresztül feltolod, és belül a kárpithoz valamivel kiékeled , de akkor ne menj vele mert leesik, ill ha feltoltad akkor még ragasztószalaggal rögzítheted az ajtókerethez, de az meg lázszani fog ha utcán áll.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
VR6-Fan
veterán
válasz werszomjas #27093 üzenetére
lekell furni a szegecseket csavarok ki, és lejön a lemez, ablak feltol fával kitámaszt alúlról, ablak emelő csere, vagy elég egy felújító készlet is akár, racing bazáron hírdetnek.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Octi
aktív tag
válasz werszomjas #27093 üzenetére
Ez sajna komplett szerkezet csere
Ha gondolod, magánban adok kontaktot, aki gyorsan, és nem horror áron megoldjaMegpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
Octi
aktív tag
válasz werszomjas #27123 üzenetére
Sajna Pest.
Igazából a komplett szerkezetet egy normális helyen 11-12e forintért megkapod. A csere sem egy nagy vaszisz, csak vigyázni kell az üvegre.
A Fabiánál a szegecselt lemez lefúrása, és vissza helyezése macerás egy kicsit.Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
tomcsi23
veterán
-
Balupapa
senior tag
válasz werszomjas #37251 üzenetére
nem fábiám van de 14pd
20-25 ezret számolj rá munka díjjal.[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz werszomjas #37743 üzenetére
Az első olvadt, nekem üzemanyag csőnek tűnik.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz werszomjas #37743 üzenetére
Az első 2 képen üzemanyag csövek vannak, nem olvadtak, hanem a takaró elem éri őket és gyalulja, ha kilyukadnak, akkro ki is gyulladhat a motort, remélem van porlotód...
A másik 2 képen egy műanyag 3-as pipa van ami az izzítógyertyáknak a takaró eleme. Ebben futnak a kábelek az izzításhoz. Ha izzít rendesen, nem okoz gondot, amíg a kábelek a belsejében rendben vannak.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz werszomjas #37747 üzenetére
Nem veszélyes még, 3 rétegű a cső,. ha meglátod a cérnát foszlani, akkro csere, mert az alatt már csak 1 gumi réteg van.
A takaró elem zaj szigetelő, de nem fog sokat. Ha rendesen van feltéve, nem lenne szabad, h súrolja a csöveket.
Bár gondolom nem véletlenül van még 1 + gumi a csőre húzva(ezek szerint számoltak azzal, h ott súrlódik a cső a fedéllel ), ha figyelmesen megnézed, látni, h ez lyukadt át, a cső még sértetlen, ezt cseréld ki, vagy tekerd be valami szigeteléssel(de hőálló legyen)
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz werszomjas #37749 üzenetére
150 fokig. Ha ettől melegebb lesz ott a motor, akkor ez a szigetelés lesz a legkissebb gondod.
-
válasz werszomjas #56013 üzenetére
Generátor v szíj.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tomcsi23
veterán
válasz werszomjas #56013 üzenetére
Esetleg nem climatronicos? Az ki tudja írni a feszültséget.
Automata klímás.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Új hozzászólás Aktív témák
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen