Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hi!King

    őstag

    válasz Noukoum #312 üzenetére

    Az a baj, hogy 300 km-el számolsz, holott a legtöbb elektromos, amit ma eladnak, nem tud ennyit, vagy legalábbis reálist körülmények között nem. Mikor 10-20 éves lesz, akkor azon célprofilra, amire vették, ugyanúgy használhatatlan lesz, cserébe az aksi cseréje, felújítása még jóval drágább lesz, mint a plugin hibrid esetében. Emellett ugye az új, nagyobb aksijú elektromos autók miatt eleve nagyon gyorsan el fog avulni, így a maradvány értéke is nagyon gyorsan esni fog. Arról nem is beszélve, hogy aki plugin hibridet vesz, az univerzális autóként hosszabb utakra is használja, tehát simán beletesz 10 év alatt legalább 300-400 ezer km-t, vagy többet, hosszabb utakra nyilván benzines hajtásra, emiatt kevésbé releváns, hogy 10 éves kora után mi lesz vele, mint az elektromos autó esetében, mivel eleve nagyobb kihasználtsága lesz, mint a jórészt második autónak eladott elektromosok.

    Ami pedig az illemet illeti, számomra ez is egy érv arra, hogy még nagyon gyerekcipőben jár az elektromos autózás, hiszen ha be akarod tartani az illemet, az egy rakás macerával jár. Pl. egész napos program esetében nem hagyod ott az autódat egy ilyen töltőnél, mert jófiú vagy, de akkor te szívsz, hogy hogyan fogod tölteni a visszaútra.

    [ Szerkesztve ]

  • válasz Noukoum #312 üzenetére

    Akkor idézet tőled:
    "Persze megoldható csak mindenki sz@rni fog bele. Ugyanis utcai töltővel nem fogsz annyival olcsóbban kijönni hogy megérje az idődet. Ehelyett a benzinmotort fogod használni, rosszabb fogyasztással mint egy ugyanolyan benzines autóval.. "

    "Ellenben normális ember nem fog plugint ilyen helyeken tölteni mert nem arra van kitalálva. Az az elektromos autóknak van, nem neked."

    Tehát vagy bunkó vagyok, mert szarok a töltésre, vagy bunkó vagyok, mert mások (akik megérdemlik, mert teljesen elektromos autót vettek, nem én proli PHEVes) elől veszem el a töltőt.

    "A cikk egyébként nem említi hogy a nyilvános AC töltő nem éjszakai töltésre való, de azt sem hogy arra valók."

    Érdekes mód, ezt nem tudtad tőlem idézni, mivel nem ezt mondtam. A parkolóhely a te értelmezésed szerint éjszakára van, az enyém szerint meg nem kizárólag. Hanem az úti célom közelében lerakott autómnak.

    "Szalmaláb érvelés, ilyenekkel általában azok jönnek akik nem tudnak érveket felhozni. Mint most te. "
    Van érvem, csak hülyeségre nincs. Lásd fent. Érvelsz amellett, hogy csak a parasztok töltik egész éjjel az autót, mint én, csak én ilyet sose fogalmaztam meg.
    Vagy szalmabáb 2.:
    Első idézeted volt, hogy időpazarlás a PHEV töltésével foglalkozni, ezért úgy is szarnak bele. Az én érvem az volt, hogy számomra idő és idegmegóvó jellege van, hogy az amúgy közel lemerült autómat a töküres, és senki által nem használt nyilvános töltőre tenni. Szinte mindig van hely, szinte sose áll mellém senki (ergo nem basszák nekem az ajtót). Ez volt az én érvem... mi a te érved erre? Mutatom:
    "Igen jópofa a hülyeséged, nyugi. Ellenben normális ember nem fog plugint ilyen helyeken tölteni mert nem arra van kitalálva. Az az elektromos autóknak van, nem neked. Az meg hogy kirándulással akarod megmagyarázni a plugin értelmét.."
    Tehát szó nincs már az időelbaszásról, meg töltő keresésről, hanem arról, hogy milyen beteg az elmém, és hogyan merészelem a tölthető autómat tölteni.

    "Az AC töltő nem feltöltésre való hanem töltésre... Amiről te beszélsz az a DC (villámtöltő)."
    A PHEV-eken rendszerint nincs DC csatlakozó. DC-n legtöbbször nem lehet "feltölteni", és pont az etikett tiltja, hogy addig foglald a villámtöltőt a lassú 80% feletti töltéseddel, míg az valakinek villám is lehetne. Tehát nem, feltölteni itt nem lehet, és etikett szerint nem is szabad. DC áthaladó forgalomnak van kitalálva. Erre a PHEV tulajoknak tényleg nincs idejük, sem szükségük és legtöbbször lehetőségük sem.

    "Tulajdonképpen te fent azt írtad le hogy AC töltés közben ott maradsz végig az autónál, mert ha már nem ott vagy akkor az autó sincs ott. "
    És nyilván ilyet se állítottam. Te állítottad azt, hogy csak addig használjam, amíg ott vagyok valahol (nekem azt jelenti, hogy a közelben). Ha nem vagyok a közelben, akkor az autóm sincs ott, mert elmentem. Nyilvánvaló, csak nem akarod érteni, hogy rosszul fogalmaztál. Mert abból indultál ki, hogy én éjszakára meg P+R-ben használom, ami szintén sehol nem volt leírva, de neked ez lehet a parkolóhely jelentése, nekem meg más.

    [ Szerkesztve ]

    Tegnap még működött...

  • Reggie0

    félisten

    válasz Noukoum #312 üzenetére

    Váltóáramú áram nem is létezik, talan a vasutasoknal, de igazabol ott se.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák